Jump to content

blockname

Members
  • Posts

    2
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

blockname's Achievements

  1. blockname

    Δικαιώματα καταναλωτή ?

    Κανείς δε ξέρει τίποτα σε αυτή την εταιρία. Υποτύθεται ότι θα με πάρουν απο το αρμόδιο τμήμα του total support για να με ενημερώσουν. Η εταιρία ειναι ο κωτσόβολος και στο συμβόλαιο του total support αναφέρει το εξής: Αντικατάσταση σε περίπτωση αδυναμίας επισκευής: Εντός 4 εβδομάδων Στο 1520 μου είπαν να περιμένω λίγο ακόμα. Εγώ απο την άλλη έχω καταναλώσει πολύ χρόνο για αυτή την ιστορία. Με το τμήμα του total support δε μπορώ να μιλήσω γιατί δεν υπάρχει γραμμή για εκεί. Έχω αρχίσει να ξεμένω από ιδέες και χρόνο. Γνωρίζει κάποιος κάποιο τρόπο πίεσης?
  2. Καλησπέρα σας, θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας την εμπειρία μου για την τελευταία μου "αγορά", μήπως ξέρετε κάτι παραπάνω και μπορείτε να με συμβουλεύσετε. Αντικατέστησα το πρώτο μονιτορ που αγόρασα, από μεγάλη αλυσίδα, με ένα καινούργιο το οποίο αποδήχθηκε ελατωματικό. Το δεύτερο μόνιτορ έχει φύγει από τα χέρια μου από τις 6/12 και στις 15/12 ήταν στην Ολλανδία για "check". Ένα μήνα και κάτι μετά αρχίζω να ρωτάω που είναι το μόνιτορ και το μόνο που ακούω είναι ότι είναι στην Ολλανδία και το ελέγχουν. Στην έξτρα εγγύηση που έχω ψωνίσει μαζί με το μόνιτορ καλύπτει την αντικατάσταση σε περίπτωση βλάβης που δεν επισκευάζεται. Κάποιος μου είπε ότι εφόσον περάσει ένας μήνας από την συγγεκριμένη ημερομηνία έχω έξτρα δικαιώματα και ότι μπορώ να το κυνηγίσω. Γνωρίζει κάποιος κάτι η να απευθυνθώ κατευθειαν στο 1520?
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.