Καλησπέρα σας,
θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας την εμπειρία μου για την τελευταία μου "αγορά", μήπως ξέρετε κάτι παραπάνω και μπορείτε να με συμβουλεύσετε.
Αντικατέστησα το πρώτο μονιτορ που αγόρασα, από μεγάλη αλυσίδα, με ένα καινούργιο το οποίο αποδήχθηκε ελατωματικό. Το δεύτερο μόνιτορ έχει φύγει από τα χέρια μου από τις 6/12 και στις 15/12 ήταν στην Ολλανδία για "check". Ένα μήνα και κάτι μετά αρχίζω να ρωτάω που είναι το μόνιτορ και το μόνο που ακούω είναι ότι είναι στην Ολλανδία και το ελέγχουν. Στην έξτρα εγγύηση που έχω ψωνίσει μαζί με το μόνιτορ καλύπτει την αντικατάσταση σε περίπτωση βλάβης που δεν επισκευάζεται. Κάποιος μου είπε ότι εφόσον περάσει ένας μήνας από την συγγεκριμένη ημερομηνία έχω έξτρα δικαιώματα και ότι μπορώ να το κυνηγίσω. Γνωρίζει κάποιος κάτι η να απευθυνθώ κατευθειαν στο 1520?