Jump to content

koozoop

Premium Members
  • Posts

    65
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

koozoop's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Σχετικά με τα μελάνια @work T1301/1302/1303/1304 για Epson: Πριν 3 μήνες περίπου αγόρασα έναν Epson WF-3530 για το γραφείο μου. Κάποια στιγμή πήγα στο Πλαίσιο της Μεταμόρφωσης να αγοράσω μελάνια (αυθεντικά). Εκεί η υπάλληλος μου πάσαρε τα @work ως ισάξια, φθηνότερα κλπ κλπ. Της εξήγησα ότι είχα παλιότερα αγοράσει για έναν HP OfficeJet και δεν έμεινα καθόλου ευχαριστημένος ωστόσο επέμεινε και μου είπε ότι τον τελευταίο χρόνο έχουν διορθωθεί τα όποια προβλήματα και είναι οκ. Είχα ήδη στο γραφείο ένα σετ από τη σειρά 1291 οπότε είπα να τα δοκιμάσω. Αγόρασα λοιπόν ένα σετ από τα συμβατά (και δύο μάυρα). Ήρθε η ώρα που άδειασε το μάυρο και το άλλαξα με το @work. Οι πρώτες εκτυπώσεις ήταν οκ, αν και χαμηλότερης ποιότητας. Πριν δύο ημέρες, ενώ εκτύπωνε ένα συμβόλαιο ξαφνικά άρχισε να εμφανίζει κενά ώσπου σταμάτησε να εκτυπώνει. Έκανα καθαρισμό κεφαλής, τίποτα. Τον επανέλαβα, πάλι τίποτα. Ο εκτυπωτής έδειχνε ποσότητα μάυρου μελανιού τουλάχιστον 75%. Αλλάζω το μελάνι με δέυτερο @work, τίποτα. Επικοινωνώ με τεχνική υποστήριξη, όπου ο τεχνικός, με ύφος "εγώ είμαι τεχνικός του Πλαισίου και ξέρω" μου είπε ότι φταίει το γεγονός ότι χρησιμoποιώ το @work μαζί με τα έγχρωμα Epson και μου πρότεινε να αλλάξω τα έγχρωμα με @work και να καθαρίσω τις επαφές του εκτυπωτή και του μαύρου μελανιού με λίγο νερό και μπατονέτα και ότι τα @work δεν παθαίνουν τίποτα. Ακολούθησα τις οδηγίες του, αποτέλεσμα μηδέν. Σταμάτησαν να εκτυπώνουν και τα έγχρωμα!!! Αλλάζω τα μελάνια (όλα) με αυθεντικά Epson, τίποτα. Πακέταρα τον εκτυπωτή, το πρωϊ (14/6/2014) θα το στείλω με ACS στη Μαγούλα στο service όπου και απαιτώ (όπως γράφω και σε σχετικό σημείωμα) την επιδιόρθωση ή αντικατάσταση του εκτυπωτή. Φυσικά και δεν πρόκειται να ξαναπάρω μελάνια @work. Από το αποτέλεσμα θα σκεφτώ αν εξακολουθήσω να είμαι πελάτης του καταστήματος. Σε περίπτωση που αρνηθούν θα διεκδικήσω το δίκιο μου με κάθε νόμιμο μέσο. Θα ενημερώσω το παρόν νήμα με την όποια εξέλιξη. Το παρόν θα δημοσιεύσω σε όσο περισσότερα τεχνολογικά forum μπορώ. ΥΓ: Το μεσημέρι (12/6/2014) άφησα αρνητική αξιολόγηση στη σελίδα του προϊόντος με το σχόλιο "αν αγαπάτε τα λεφτουδάκια που δώσατε για τον Epson σας, μείνετε μακριά...". Δεν δημοσιέυτηκε, τουλάχιστον μέχρι τώρα. Άφησα και δεύτερη πριν λίγο την οποία και επισυνάπτω εδώ. Οψόμεθα... WriteReview.pdf
  2. Σχετικά με τα μελάνια @work T1301/1302/1303/1304 για Epson: Πριν 3 μήνες περίπου αγόρασα έναν Epson WF-3530 για το γραφείο μου. Κάποια στιγμή πήγα στο Πλαίσιο της Μεταμόρφωσης να αγοράσω μελάνια (αυθεντικά). Εκεί η υπάλληλος μου πάσαρε τα @work ως ισάξια, φθηνότερα κλπ κλπ. Της εξήγησα ότι είχα παλιότερα αγοράσει για έναν HP OfficeJet και δεν έμεινα καθόλου ευχαριστημένος ωστόσο επέμεινε και μου είπε ότι τον τελευταίο χρόνο έχουν διορθωθεί τα όποια προβλήματα και είναι οκ. Είχα ήδη στο γραφείο ένα σετ από τη σειρά 1291 οπότε είπα να τα δοκιμάσω. Αγόρασα λοιπόν ένα σετ από τα συμβατά (και δύο μάυρα). Ήρθε η ώρα που άδειασε το μάυρο και το άλλαξα με το @work. Οι πρώτες εκτυπώσεις ήταν οκ, αν και χαμηλότερης ποιότητας. Πριν δύο ημέρες, ενώ εκτύπωνε ένα συμβόλαιο ξαφνικά άρχισε να εμφανίζει κενά ώσπου σταμάτησε να εκτυπώνει. Έκανα καθαρισμό κεφαλής, τίποτα. Τον επανέλαβα, πάλι τίποτα. Ο εκτυπωτής έδειχνε ποσότητα μάυρου μελανιού τουλάχιστον 75%. Αλλάζω το μελάνι με δέυτερο @work, τίποτα. Επικοινωνώ με τεχνική υποστήριξη, όπου ο τεχνικός, με ύφος "εγώ είμαι τεχνικός του Πλαισίου και ξέρω" μου είπε ότι φταίει το γεγονός ότι χρησιμoποιώ το @work μαζί με τα έγχρωμα Epson και μου πρότεινε να αλλάξω τα έγχρωμα με @work και να καθαρίσω τις επαφές του εκτυπωτή και του μαύρου μελανιού με λίγο νερό και μπατονέτα και ότι τα @work δεν παθαίνουν τίποτα. Ακολούθησα τις οδηγίες του, αποτέλεσμα μηδέν. Σταμάτησαν να εκτυπώνουν και τα έγχρωμα!!! Αλλάζω τα μελάνια (όλα) με αυθεντικά Epson, τίποτα. Πακέταρα τον εκτυπωτή, το πρωϊ (14/6/2014) θα το στείλω με ACS στη Μαγούλα στο service όπου και απαιτώ (όπως γράφω και σε σχετικό σημείωμα) την επιδιόρθωση ή αντικατάσταση του εκτυπωτή. Φυσικά και δεν πρόκειται να ξαναπάρω μελάνια @work. Από το αποτέλεσμα θα σκεφτώ αν εξακολουθήσω να είμαι πελάτης του καταστήματος. Σε περίπτωση που αρνηθούν θα διεκδικήσω το δίκιο μου με κάθε νόμιμο μέσο. Θα ενημερώσω το παρόν νήμα με την όποια εξέλιξη. Το παρόν θα δημοσιεύσω σε όσο περισσότερα τεχνολογικά forum μπορώ. ΥΓ: Το μεσημέρι (12/6/2014) άφησα αρνητική αξιολόγηση στη σελίδα του προϊόντος με το σχόλιο "αν αγαπάτε τα λεφτουδάκια που δώσατε για τον Epson σας, μείνετε μακριά...". Δεν δημοσιέυτηκε, τουλάχιστον μέχρι τώρα. Άφησα και δεύτερη πριν λίγο την οποία και επισυνάπτω εδώ. Οψόμεθα... WriteReview.pdf
  3. koozoop

    SAMSUNG 22'' Wide SM226BW

    Παιδιά να ρωτήσω κάτι; Αγόρασε ο αδελφός μου στην Αγγλία μια 226BW ηοποία έχει bleeding σε κάθε πλευρά. Επίσης, στο service menu γράφει για το panel: Mstar Version : M-ME22H0CAA-1002 Κάτι δεν μου αρέσει σε αυτό... Τι λέτε;
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.