Jump to content

eleozz

Premium Members
  • Posts

    3.469
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    4

Everything posted by eleozz

  1. eleozz

    Δείξτε το κουτί σας...

    το htpc μου εντος ημερών θα αλλαξουν cpu cooler nb cooler +2gb ram (και αλλαγη σε 64bit)
  2. eleozz

    Κορυφαίες ατάκες μελών του TheLab.gr (QuoteLab)

    απο το Τι θα ντυθείτε τις αποκρίες...? θεος:worship:
  3. eleozz

    Κορυφαίες ατάκες μελών του TheLab.gr (QuoteLab)

    :worship:
  4. eleozz

    Κορυφαίες ατάκες μελών του TheLab.gr (QuoteLab)

    Για πήγαινε πές το στον Fatal1ty αυτο.... :worship:
  5. eleozz

    Show your desktop

    Laptop
  6. eleozz

    Τι παίζετε αυτόν τον καιρό;

    Progress Quest ολα τα rpg σε ενα
  7. eleozz

    Show your desktop

    χαχα μπορεις να δωσεις το wallpaper?
  8. eleozz

    Τι παίζετε αυτόν τον καιρό;

    δεν το λες και diablo 2.5 εχεις δοκιμασει το titan quest?
  9. eleozz

    Diablo 3

    πραγματικα πλεον αρχισε να γινετε εκνευριστικο:giveup: μεσα σε 5 εβδομαδες εβγαλαν τους χαρακτιρες,"ingame trailer" για καθε εναν και τωρα παρτε την ξενερα αλλα δεν φταινε αυτοι εμεις φταιμε που οταν με το καλο θα το βγαλουν θα τρεξουμε σαν τα ζωα να το παρουμε
  10. eleozz

    Τι παίζετε αυτόν τον καιρό;

    http://pythiaonline.com/
  11. eleozz

    Προπληρωμενη καρτα απο περιπτερο?

    στην eurobank μου ζητησαν ταυτοτητα, φοιτητικο πασο (επειδη δεν εργαζομαι),αφμ τωρα αν τα θελουν σε φωτοτυπιες ας τα βγαζουν αυτοι τοσα μηχανηματα εχουν εκει
  12. eleozz

    Show your desktop

    17" και διπλα 23" edit: καλυτερη αναλυση εδώ
  13. eleozz

    Τι παίζετε αυτόν τον καιρό;

    --wine-- warcraft 3 + frozen throne guild wars (all expansions) myst (masterpiece edition) syberia (1&2) world of warcraft black & white sacred + underworld (μετα απο πολυ πεδεμα) diablo 2 + lord of destruction τα παραπανω τα εχω δοκιμασει και παιζουν εξαιρετικα μερικα ομως εχουν καποια μικροκολπακια μεχρι να παιζουν κανονικα αυτο που δεν καταφερα να το κανω να τρεξει, και ακομα κλαίω ειναι το septerra core δεν εχω δοκιμασει αλλα παιχνιδια μιας και δεν με ενδιεφεραν
  14. eleozz

    Τι παίζετε αυτόν τον καιρό;

    τελικα εχουν δικιο που λενε οτι στο linux δεν εχεις τι να παίξεις περιμενω και απο ενα παιδι να μου επιστρεψει το warcraft 3 για να κλεισει ο κυκλος
  15. eleozz

    Show your desktop

    τωρινη και καθαρη
  16. eleozz

    Τι παίζετε αυτόν τον καιρό;

    αν δεν σε πολυ της επιστημονικης φαντασιας οχι. απο εμενα 8/10:D
  17. eleozz

    Δείξτε το κουτί σας...

    @gblakas απλα θεικο το κουτι:flag: σε πια έκθεση θα το δούμε?:worship: και καμια νυχτερινη φωτο :nuke::nuke::nuke::nuke::nuke:
  18. eleozz

    Κορυφαίες ατάκες μελών του TheLab.gr (QuoteLab)

    :worship::worship::worship:
  19. eleozz

    Τι παίζετε αυτόν τον καιρό;

    http://www.bloodfrontier.com/ http://www.yofrankie.org/ εχετε δοκιμασει κανενα? το YoFrankie μου θυμίζει εποχη playstation one ειναι και open source λεω να το δοκιμάσω:devil:
  20. eleozz

    Τι παίζετε αυτόν τον καιρό;

    συγνωμη απο την παρεα του guild wars δεν προλαβαίνω να παιξω λογο εξεταστικης αλλα σε 2 εβδομαδες θα το διορθώσουμε αυτόν τον καιρο το μονο που προλαβαίνω να παιζω ειναι tetris στο pda
  21. eleozz

    Show your desktop

  22. eleozz

    Κορυφαίες ατάκες μελών του TheLab.gr (QuoteLab)

    :hehe:
  23. eleozz

    Δείξτε το κουτί σας...

    λογικα δεν ειναι το τελειωμένο κουτι κατα πασα πιθανοτητα στεγνώνει από το πρωτο βαψιμο παντος μπορεί να γινει παρα πολυ ωραιο
  24. eleozz

    Κορυφαίες ατάκες μελών του TheLab.gr (QuoteLab)

    :worship::worship:
  25. eleozz

    Προπληρωμενη καρτα απο περιπτερο?

    αν υπάρχουν τέτοιες καρτες και μπορεις να τις δηλώσεις στο paypal τότε υπάρχει μια α ασφαλεια αλλα ποτε δεν ξερεις αν το προϊόν θα φτάσει σε εσενα (η στην συγκεκριμένη περίπτωση ο server)
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.