Jump to content

Dr.Paneas

Premium Members
  • Posts

    6.635
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

Everything posted by Dr.Paneas

  1. Dr.Paneas

    Official Anime Thread !

    Όσες φορές προσπάθησα να δω anime, κατέληξα σε hentai
  2. Dr.Paneas

    Ποια ταινία είδατε πρόσφατα 2.0 (CineLab)

    Rock of ages - 7/10 Λιγο θυμιζει disney αλλα οκ. Ειχα καλη παρεα
  3. Dr.Paneas

    Ποια ταινία είδατε πρόσφατα 2.0 (CineLab)

    The Amazing Spiderman - 8.5/10 Καταρχας για οσους δεν γνωριζουν υπαρχουν πολλες διαφορετικες ιστοριες spiderman. Η συγκεκριμενη ιστορια ειναι περισσοτερο πιο κοντα στο ultimate spiderman παρα στο amazing spiderman που λεει ο τιτλος. Μετα τον σκοτωμο του tobey με την dunst και την αποτυχια του spiderman 3, η sony ακυρωσε το spiderman 4. Ετσι πηραν νεο σκηνοθετη, και νεο cast. H ταινια ειναι πολυ καλυτερη απο την προηγουμενη πρωτη. Ο spiderman δεν πεταει ιστους απο τις φλεβες του αλλα εχει φτιαξει webshots. Δεν γνωριζει την mj αλλα την γκουεν οπως γινεται κ στο κομικ. Γενικα ο ηθοποιος ειναι πολυ καλυτερος spiderman απο τον προηγουμενο. Την ειδα σε 2D. Κατι ακουσα για γυρισμα με νεα καμερα RED. Αξιζει το 3d? το ειδε κανεις;
  4. Dr.Paneas

    Ποια ταινία είδατε πρόσφατα 2.0 (CineLab)

    Zombie Strippers! (2008) - IMDb Της δίνω " 5 "
  5. Dr.Paneas

    Τι mp3 ακούτε αυτή τη στιγμή; v2.0 (MusicLab)

    [ame=http://www.youtube.com/watch?v=f4K6ZxDwi34&feature=related]Rammstein - Ich Will - YouTube[/ame]
  6. Dr.Paneas

    Εργασία και διαβίωση στη Τσεχία!

    UK έχει δουλειές; Γιατί κάτι άκουσα ότι τα πράγματα έγιναν δύσκολα και εκει πέρα και ότι δεν θέλουν έλληνες φοιτητές για μεταπτυχιακά. Ακουστηκε κατι;
  7. Dr.Paneas

    Ποια τηλεοπτική σειρά παρακολουθείτε 2.0 (TVLab)

    Σου έχω καλύτερο: Lie to Me
  8. Dr.Paneas

    Diablo 3

  9. Dr.Paneas

    Diablo 3

    [ame=http://www.youtube.com/watch?v=n2KmS5OkcTk&feature=share]Diablo III Collector's Edition Unboxing & Overview! - YouTube[/ame]
  10. Dr.Paneas

    Τι mp3 ακούτε αυτή τη στιγμή; v2.0 (MusicLab)

    Λίγο χόρτο και ... Grateful Dead [ame=http://www.youtube.com/watch?v=r1ydcjWL79w&feature=related]Grateful Dead - American Beauty (1970) [Full Album] - YouTube[/ame]
  11. Dr.Paneas

    Ποια τηλεοπτική σειρά παρακολουθείτε 2.0 (TVLab)

    Δεν κοιτάς που έχεις 6.666 posts, οι δράκοι σε μαραναν Σατανιστή!
  12. Dr.Paneas

    Τι mp3 ακούτε αυτή τη στιγμή; v2.0 (MusicLab)

    [ame=http://www.youtube.com/watch?v=pmQ37HYDlNQ]Dimitris Mitropanos - ROZA - YouTube[/ame]
  13. Dr.Paneas

    Ποια τηλεοπτική σειρά παρακολουθείτε 2.0 (TVLab)

    Μόλις τελείωσα για 5η φορά το Freaks and Geeks (TV Series 1999–2000) - IMDb Είναι μονάχα μία season, έχει παιχτεί πριν αρκετά χρόνια, όμως το σενάριο, η 80s μουσική και οι ηθοποιοί είναι.... so damn good! Έχει άφθονο γέλιο και θα περάσετε ευχάριστα βλέποντάς το
  14. Dr.Paneas

    Ποια ταινία είδατε πρόσφατα 2.0 (CineLab)

    Έχεις δει τις προηγούμενες; Η συγκεκριμένη απόστολή φώναζε I'm Possible (i m possible)
  15. Dr.Paneas

    Ποια τηλεοπτική σειρά παρακολουθείτε 2.0 (TVLab)

    Όλα τα βιβλία ήταν χωρισμένα σε τόμους (Α και Β). Πλέον τα επανακεδίδουν με το νέο HBO εξώφυλλο, όπου μερικα τα έχουν ενώσει (πχ το 1 και το 2). Αμα διαβάσεις τα αγγλικά, δεν υπάρχουν 2 μέρη, αλλά είναι ένα βιβλίο (είτε είναι το 3ο είτε το 4ο είτε το 5ο κλπ).
  16. Dr.Paneas

    Ποια ταινία είδατε πρόσφατα 2.0 (CineLab)

    Serlock Holmes 2: 5/10 Εκνευριστικά προβλέψιμο, χωρίς την ατμόσφαιρα που είχε το πρώτο. Περισσότερο ταινία δράσης, παρά ντεντέκτιβ. ΜΙΟ 4 Ghost Protocol: 6/10 Δεν ήταν Mission Impossible, αλλά μία απλή ταινία δράσης με τον Tom Cruise. Zack and Miri make a porno: 6.5/10 Αν και απο το όνομα περιμενα βλακία, τελικά ήταν ευχάριστη ταινία μέχρι την μέση, όπου μετά απλά καθυστερούσε να τελειώσει το προφανές σενάριο. Μέτρια σε γενικές γραμμές.
  17. Dr.Paneas

    Ποια τηλεοπτική σειρά παρακολουθείτε 2.0 (TVLab)

    κάθε πέρισυ και καλύτερα που λένε. Δεν μου αρέσει καθόλου ο νέος φλώρος ηθοποιός. Έχει μπόλικο αίμα, αλλά η πλοκή είναι ο,τι ναναι.
  18. Dr.Paneas

    Ποια ταινία είδατε πρόσφατα 2.0 (CineLab)

    3 Idiots (2009) - IMDb - 8/10 Ο συνδυασμός μηχανολογίας και m4λ@κ1@ς.
  19. Dr.Paneas

    Diablo 3

    Blizzard tells gamers to lower expectations for Diablo III by VR-Zone.com Epic Fail η ανακοίνωση
  20. Dr.Paneas

    Ποια ταινία είδατε πρόσφατα 2.0 (CineLab)

    Star Wars 3D: The Phatom Menace Το μονο 3D ειναι οι τιτλοι στην αρχη και στο τελος. Αισχος.
  21. Dr.Paneas

    Ποια ταινία θα προγραμματίσετε να δείτε;

    StarWars.com | Star Wars: Episode I in 3D Trailer Απο σημερα πρεμιερα σε 3D σε ODEON και Ster. Hint: Πατε μια βολτα απο τα Goody's και αγοραστε ενα hamburger Jedi ή Sith. Εκτός του ότι είναι αρκετά νόστιμο (το κλασσικό μπέργκερ + ντόματα, μαρούλι και σος) @ 2.5 Ευρω... θα σας δώσουν ένα κουπόνι όπου μπορείτε να πάτε 2 άτομα να δειτε την ταινία, αλλά μόνο ένας θα πληρώσει εισιτήριο.
  22. Dr.Paneas

    Κοροϊδια απο μελος του forum(ZODIAC)..

    Μπορεί να πέθανε στο νοσοκομειο.
  23. Οχι καλα κανεις και το λες για να υπαρχει σαφηνεια.
  24. Το παραπάνω άρθρο πραγματικά δικαιολογεί το όνομα του site. Τρομερή παρουσίαση, αν και δεν έχω καταφέρει να το διαβάσω όλο, μπορώ να πω ότι έχεις βάλει και την δική σου πινελιά ως γνώστης των πραγμάτων με εμπειρία. Άνετα μπορείς να πάρεις τις 5 πρωτες σελίδες, να τις κάνεις pdf και να τις δώσεις σε όσους δίνουν Ηλεκτροτεχνία 1 στο πανεπιστήμιο. Θα ήθελα να ρωτήσω κ εγώ μερικές απορίες, όχι περι της συσκευής που διορθώνει το cosφ, αλλά περί των περίφημων Watt-o-meter. Επειδή ουκ ολίγες φορές έχω πάρει στα χέρια hardware λόγω της ΔΕΗ, θέλω να προστατεύψω το PC μου, βάζοντας ένα UPS. Η ερώτηση όμως είναι... ποιο; Αφού το τροφοδοτικό μου είναι Watt και τα UPS είναι σε VA... Θα αναπτυξω τον συλλογισμο μου, και θα ηθελα να με διορθωσεις αν δεις οτι καπου το χανω. Η χαμηλή τάση ορίζεται από τα μηδέν μέχρι και το 1 kV σύμφωνα με τους πίνακες και τις λίστες της ΔΕΗ. Έξω από τις πολυκατοικίες, στους δρόμους, υπάρχουν οι πυλώνες της ΔΕΗ οι οποίοι μεταφέρουν το ηλεκτρικό εναλλασσόμενο ρεύμα. Μιλώντας με αριθμούς, σε κατοικημένες περιοχές, τα επίπεδα τάσης κυμαίνονται μεταξύ 16kV – 40kV, ενώ σε περιοχές εκτός πόλεως φτάνουν τα 160kV – 400kV. Στο εξωτερικό (εκτός Ελλάδας), έχουν ακόμα υψηλότερες τάσεις που αρχίζουν από τα 400kV και φτάνουν τα 800kV. Σε όλες τις περιπτώσεις, οι παραπάνω αγωγοί είναι κατασκευασμένοι από αλουμίνιο και χάλυβα στο εσωτερικό τους αλλα δεν παιρνω κ ορκο. Πριν φτάσει το ρεύμα στο σπίτι σας, κάνει μία στάση στον γειτονικό υποσταθμό της ΔΕΗ. Εκεί γίνεται μετασχηματισμός της τάσης στα 230V έτσι ώστε να είναι ασφαλές για τα νοικοκυριά και στην συνέχεια έρχεται στο σπίτι σας. Προφανώς, αν δεν περνούσε πρώτα από τον υποσταθμό θα είχατε σοβαρό κίνδυνο πυρκαγιάς και ηλεκτροπληξίας. Η ΔΕΗ έχει τοποθετήσει μετρητές οι οποίες αναλαμβάνουν να μετράνε πόσο ρεύμα χρησιμοποιήσατε, κι σας χρεώνει αναλόγως. Εξού και το άρθρο του Seafalco. Οι υπολογιστές, σαν ψηφιακές συσκευές (0 και 1) λειτουργούν αποκλειστικά με συνεχή τάση (DC) και όχι εναλλασσόμενη που έχουν οι πρίζες στο σπίτι. Να σημειώσουμε ότι σύμφωνα με τα Ευρωπαϊκά στάνταρ, το ρεύμα στις πρίζες μας έχει συχνότητα 50Hz, το οποίο αντιστοιχεί σε 50 εναλλαγές το δευτερόλεπτο ή μία εναλλαγή ανά 20msec. Άρα, πρέπει με κάποιον τρόπο να μετατρέψουμε το εναλλασσόμενο ρεύμα της πρίζας σε συνεχές. Την δουλειά αυτή την αναλαμβάνει το τροφοδοτικό, το οποίο μέσω ενός κυκλώματος ανόρθωσης (rectification) κάνει την μετατροπή αυτή: AC/DC! Επιστρέφοντας στην αρχική μας ερώτηση, η ισχύς γενικότερα είναι η ενέργεια που καταναλώνει μία συσκευή σε κάποιο χρόνο -- watt = Joule/sec. Αν λοιπόν η πρίζα τοίχου μας έδινε εξαρχής συνεχή τάση τότε θα λέγαμε πολύ απλά ότι Pdc = Vdc * Idc. Όμως, από την στιγμή που έχουμε να κάνουμε με εναλλασσόμενο ρεύμα, τότε τα πράγματα περιπλέκονται. 1) Φαινόμενη ισχύς [VA] = Vrms * Irms 2) Ενεργός ισχύς [Watt]= φαινόμενη ισχύς * συντελεστή ισχύος (ή αλλιώς cosφ) 3) Άεργος ισχύς [VAr] = Φαινόμενη Ισχύς * sinφ · Ο συντελεστής ισχύος = Ενεργός Ισχύς [Watt] / Φαινόμενη ισχύς [VA] Στα αγγλικά: φαινόμενη ισχύς = apparent power και συμβολίζεται με S ενεργός ισχύς = active power και συμβολίζεται με P άεργος ισχύς δεν παράγει έργο απλά τριγυρίζει στο κύκλωμα και οφείλεται στην αυτεπαγωγή, ονομάζετε Reactive Power και συμβολίζεται με Q Το πρώτο πρόβλημα το συναντάει κανείς στην αγορά UPS ειναι η άγνωση σε πολλους μονάδα μέτρησης VoltAmpere. Για να μεταφράσετε τα VA (Volt-ampere) σε watt του τροφοδοτικού σας, πρέπει να γνωρίζετε τον συντελεστή ισχύος (power factor) ή αλλιώς συνφ (γωνία που σχηματίζει η ισχύς με την τάση). Το πιο συχνό λάθος είναι να πείτε Watt = VA, το οποίο ισχύει μόνο στα ωμικά φορτία που έχουν ωμική συμπεριφορά, όπως για παράδειγμα στις λάμπες. Για παράδειγμα μία λάμπα 60W είναι 60VA. Στην δικιά μας περίπτωση υπάρχει πρόβλημα ασυμμετρίας, με αποτέλεσμα να φορτίζεται ο ουδέτερος (3<sup class="bbc">η</sup> αρμονική) να αυξάνονται οι απώλειες και συνεπώς να έχουμε μη αποδοτική απόδοση ενέργειας. Αν δε γνωρίζετε τον συντελεστή ισχύος του τροφοδοτικού σας, μπορείτε να θεωρήσετε ότι είναι 0.86 (μια ασφαλής τιμή για PC). Σε κάθε περίπτωση να έχετε σαν κανόνα πως VA > Watt. πχ αν έχετε τροφοδοτικό 650W / 0.86 = χρειάζεστε 756VA UPS. Η πραγματική ισχύς που τραβάει ο υπολογιστής, ονομάζεται ενεργός ισχύς (active) και μετριέται σε Watt. Τοποθετώντας λοιπόν ένα ειδικό βατόμετρο στην πρίζα μπορείτε πολύ εύκολα να δείτε σε πραγματικό χρόνο τα Watt που καταναλώνει η υπολογιστής σας. Και έτσι μπορείτε πάνω-κάτω να υπολογίσετε τι UPS χρειάζεστε. EDIT: Στην τελική, παρτε ενα 1000άρι να στε μεσα :PPP
  25. Dr.Paneas

    Ποια ταινία θα προγραμματίσετε να δείτε;

    Another Earth (2011) - IMDb Πολύ δράμα για να γούστα μου. Ωστόσσο το μύνημα που παιρνάει είναι πολύ έξυπνο για scify. Good job. Μια φορα την βλεπεις, για δεύτερη πολύ βαρύ.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.