-
Posts
2.510 -
Εγγραφή
-
Τελευταία Επίσκεψη
Content Type
Forums
Ειδήσεις
Reviews
Αγγελίες
Blogs
Gallery
Everything posted by vgiozo
-
Αυτό μού φαινόταν και μένα το πιο πιθανό, αλλά η εμπειρία της συναλλαγής με το e-shop μου είχε δημιουργήσει αμφιβολίες (ή προσδοκίες)... 106€ έχουν τώρα τον συγκεκριμένο δίσκο, 130€ κάνει αυτός με τον οποίο θα προτιμούσα να τον αντικαταστήσω, οπότε τρώγεται η διαφορά... (που υπολογίζεται εις διπλούν, γιατί θα ακολουθήσει αλλαγή και δεύτερου δίσκου)
-
Εχω μια ερώτηση, ελπίζω να μπορείτε να με βοηθήσετε όσοι το έχετε ψάξει το θέμα λίγο παραπάνω... 1) Στις 25/11/2008 αγόρασα από το κατάστημα zero1 ένα σκληρό δίσκο Seagate 1.5TB στη τιμή των 148€... (Συνολικά έχω αγοράσει 4 τέτοιους δίσκους, δύο από zero1 και δύο από eshop) Ήδη από τον Φλεβάρη 2010 άρχισαν και οι τέσσερις να παρουσιάζουν reallocated sectors (σημειώνω ως προς τεχνικό-τεχνολογικό κομμάτι ότι από τον Μάϊο του 2009 ήμουν στρατό, μέχρι τέλη Γενάρη 2010 οπότε είχαν περάσει αρκετοί μήνες μη-λειτουργίας) 2) στις 21/5/2010 πήγα τον δίσκο για αντικατάσταση λόγω βλάβης στο κατάστημα. Αφού με ρωτήσαν για τη φύση του προβλήματος και τους εξήγησα (είχα και σαφή θετική απάντηση για επιστροφή των δίσκων από το τεχνικό τμήμα της Seagate), μου είπαν ότι θα στείλουν κατευθείαν τον δίσκο για αντικατάσταση στην αντιπροσωπεία. 3) Επισκέφθηκα ξανά σήμερα το μαγαζί για να ενημερωθώ για τη διαδικασία, και μου είπαν πως ο δίσκος έχει αντικατασταθεί, αλλά δεν έχει καταχωρηθεί ακόμη λέει, κι αν γινόταν να περάσω τη Δευτέρα για τη παραλαβή. 4) Ζήτησα, επειδή ακριβώς το μοντέλο αυτό έχει βγει προβληματικό (και οι 4 δίσκοι που έχω παρουσίασαν πρόβλημα), αν μπορούσε να γίνει αντικατάσταση με άλλο μοντέλο, εννοείται βάσει της απόδειξης και της τιμής αγοράς.. 5) Ο τεχνικός μου απάντησε πως μια τέτοια αντικατάσταση δεν μπορεί να γίνει βάσει της αρχικής τιμής αγοράς του προϊόντος, αλλά με βάση τη τρέχουσα τιμή του...ωστόσο απέφυγε να μου δώσει λεπτομέρειες, μου είπε να περιμένω τηλέφωνό του τη Δευτέρα για την τελική τακτοποίηση και τον σαφή προδριορισμό του "πιστωτικού" που θα μου αναγνώριζαν... Εγώ θα ήθελα να μάθω τί ισχύει σ' αυτή τη περίπτωση, ώστε να του απαντήσω αναλόγως με τη λύση που θα μου προτείνει... Μια τέτοια αντικατάσταση είχε γίνει από το e-shop, αλλά με λίγο διαφορετικό τρόπο...πρώτα μου άλλαξαν τον προβληματικό δίσκο με καινούριο ίδιο μοντέλο, αλλά κι αυτό μέσα σε λίγες μέρες παρουσίασε το ίδιο πρόβλημα...οπότε αυτό γι αυτό το καινούριο προϊόν μου δώσαν πιστωτικό με βάση όμως την αρχική τιμή αγοράς... Δεν ξέρω αν σ' αυτή τη περίπτωση δόθηκε πιστωτικό λόγω βλάβης και επιστροφής προϊόντος εντός 7 ημερών - στην αρχική τιμή του προϊόντος όμως, ενώ στη περίπτωση του zero1 ζητώ εγώ να μου αλλαχθεί με άλλο ενώ έχει εκπληρώσει το κατάστημα την υποχρέωση αντικατάστασης με τον ίδιο δίσκο αφού υπάρχει διαθέσιμος.
-
Atiman Catalyst Uninstaller software
vgiozo απάντησε στο θέμα του atiman topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
Εννοώ όλες τις εφαρμογές/οδηγούς που περιλαμβάνονται και μπορουν να εγκατασταθούν...video, ahci driver, hydravision, video converter, raid driver κοκ... -
Atiman Catalyst Uninstaller software
vgiozo απάντησε στο θέμα του atiman topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
Αυτό λειτουργεί και για το υπόλοιπο λογισμικό της ΑΤΙ ή μόνο που αφορά την κάρτα γραφικών; Αν ισχύει το δεύτερο, υπάρχει περίπτωση να βγει μια έκδοση που θα αφαιρεί κάθε επιμέρους εγκατεστημένη εφαρμογή και οδηγούς της ΑΤΙ; -
...κι εγώ έχω τους πολύ καλούς 12άρηδες Papst που λέω να χρησιμοποιήσω (δεν έχω δικό μου 14άρη οπότε θα δοκιμάσω στο low αυτόν της Lian Li...αλλά και πάλι, πώς "ακουγεται" το κουτί; Πάντως η κολώνα, δεν φαίνεται να ενοχλεί ιδιαίτερα, δεδομένης της δυνατότητας αφαίρεσης της μητρικής...η "δύσκολη" δουλειά θα ήταν η τοποθέτηση ψύκτρας επεξεργαστή...για τα υπόλοιπα νομίζω πως δεν τίθεται ιδιαίτερο θέμα...ίσα ίσα μπορεί να κόβει και λίγο την οπτική πρόσβαση προς την έξοδο των καλωδίων που δεν είναι και το καμάρι του κουτιού...
-
Περιμένουμε! Από θόρυβο έτσι μόνο του, πώς τα πάει; Κι εγώ το ίδιο κουτί πήρα, αλλά δεν το έχω στήσει ακόμη...εν μέρει λόγω βαρεμάρας να ξεστήσω το παλιό, εν μέρει επειδή έψαχνα αρκετά τις επιλογές ηχομόνωσης...(δες το σχετικό νήμα από τον παραπάνω σύνδεσμο)
-
Εννοείς την απόσταση μεταξύ των μεταλλικών επιφανειών του κουτιού, ε; Όταν είναι εγκατεστημένος ένας δίσκος, όμως, εξέχει καθόλου από την αριστερή πλευρά; Οπως έχω δει στις φωτογραφίες, είτε εξέχει λίγο είτε καθόλου... Ευχαριστώ πολύ για τις ακριβείς μετρήσεις...
-
Τρία με τέσσερα εκατοστά απόσταση μεταξύ του αριστερου πλαϊνού και των σκληρών δίσκων είναι βολική...Υποθέτω από την δεξιά πλευρά, απ' όπου συνδέονται και τα καλώδια, θα έχει ακόμη περισσότερο χώρο, έτσι; Ευχαριστώ πολύ...
-
Ας με συγχωρέσουν οι μοντεράτορες για το "παρατοποθετημένο" του ερωτήματος, χρειάζομαι όμως μια πληροφορία κι εδώ είναι πιο πιθανό να το δουν οι περισσότεροι: Θα μπορούσε να μας πεί κάποιος κάτοχος του Lian Li v2010 ποιά είναι η απόσταση μεταξύ του αριστερού πλαϊνού και των εγκατεστημένων σκληρών δίσκων;
-
The ATi Catalyst Driver thread.
vgiozo απάντησε στο θέμα του GoriLLakoS topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
Εχει εγκαταστήσει ή μάλλον χρησιμοποιήσει κανείς το Dskperf.exe, δλδ το λογισμικό ενεργοποίησης της "Advanced Disk Performance"; Αφορά μόνο το "write cache" - για την ενεργοποίηση του οποίου δίνεται επιλογή (default-on) από το λειτουργικό ή είναι κάτι άλλο/επιπλέον; -
The ATi Catalyst Driver thread.
vgiozo απάντησε στο θέμα του GoriLLakoS topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
Εγώ πάντως αντιμετωπίζω - μου φαίνεται ένα μικρό πρόβλημα από χθες που περασα τους οδηγούς... ...3 φορές μαύρισε η οθόνη και επανήλθε και πού και πού κάνοντας scroll σε ιστοσελίδες εμφανίζονται οριζόντιες γραμμές και μια στιγμιαία "δυσκινησία"... -
The ATi Catalyst Driver thread.
vgiozo απάντησε στο θέμα του GoriLLakoS topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
Απ' ότι διάβασα τουλάχιστον, δεν τα πάει και πολύ καλά ως προς την ποιότητα της κωδικοποίησης... http://www.anandtech.com/video/showdoc.aspx?i=3475&p=3 http://www.extremetech.com/article2/0,2845,2337062,00.asp -
The ATi Catalyst Driver thread.
vgiozo απάντησε στο θέμα του GoriLLakoS topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
Διαβάζοντας λίγο για το Avivo Video Converter στην ιστοσελίδα μπερδεύτηκα λίγο... ...εδώ διαβάζω στην υποσημείωση 3 πως το "Accelerated Video Transcoding (AVT) technology" είναι διαθέσιμο μόνο με τη σειρά 4800, ενώ εδώ αναφέρεται πως το Avivo Video Converter δουλεύει με τις 4800 & με τις 4600 κάρτες... Μού διαφεύγει κάτι; -
The ATi Catalyst Driver thread.
vgiozo απάντησε στο θέμα του GoriLLakoS topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
Θα ήθελα να ρωτήσω/αναφέρω το εξής... Αναβαθμίζοντας από τους 8.12 στους 9.2 δεν μπορώ να εγκαταστήσω πλέον τον οδηγό για ahci παρόλο που έχω επιλέξει -ήδη πριν την αρχική εγκατάσταση- την ανάλογη επιλογή στο βιος και πρωτύτερα είχα τον ahci οδηγό εγκατεστημένο. Πλέον, μετά την αφαίρεση των προηγούμενων και την εγκατάσταση των νεώτερων, έχει επιλέξει μόνο του το λειτουργικό τον amdide.sys οδηγό και όταν προσπαθώ να αναβαθμίσω δείχνοντας την τοποθεσία του οδηγού, μού λέει ότι δεν βρήκε κάποιον οδηγό για την συσκευή μου... ...επαναλαμβάνω πως έχω/είχα επιλέξει "ahci" στο bios... Πώς μπορώ να εγκαταστήσω τον σχετικό οδηγό; Μήπως γυρίζοντας την επιλογή σε "raid"; -
The ATi Catalyst Driver thread.
vgiozo απάντησε στο θέμα του GoriLLakoS topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
Στην ιστοσελίδα αυτήεμφανίζεται τώρα η ονομασία 9.1, αλλά αν πατήσει κανείς τον σύνδεσμο για να τους κατεβάσει, οδηγείται στους 8.12 -
Βασικά, σε σχέση με το Chieftec όπου υπάρχουν 3 ανεμιστήρες 92άρηδες δίπλα στους σκληρούς έχω σχεδόν τις ίδιες θερμοκρασίες... ...είναι κι αυτό αντικείμενο αναρώτησης, ενδεχομένως, διαφορετικής ωστόσο... Μέγιστη θερμοκρασία 33C... Εχω κατευθύνει τον κάτω ανεμιστήρα να φυσά προς τους σκληρούς και έναν ανεμιστήρα πάνω απότους σκληρούς να φυσά με κατεύθυνση προς τους πάνω ανεμιστήρες...
-
Στρατός: Ποιός παρουσιάζεται;; (ArmyLab)
vgiozo απάντησε στο θέμα του morph topic στην ενότητα Off topic
Δυστυχώς πολλοί δημόσιοι υπάλληλοι έχουν την ίδια νοοτροπία...λες να τη κληρονόμησαν (οι άντρες) απ'το στρατό;; -
Αντιμετώπιση Virus, Spyware, Adware, Dialers, Trojans κλπ [Ver 2.2]
vgiozo απάντησε στο θέμα του jpavly topic στην ενότητα Antivirus & Security
Να προτείνω κάτι; ...οι χρήστες που έχουν γνώσεις και εμπειρία σχετικά με δίκτυα, ασφάλεια κτλ, μήπως θα μπορούσαν να γράψουν έναν οδηγό χρήσης firewall, ώστε να μεγιστοποιείται η ασφάλεια του συστήματός μας, χωρίς να υποβαθμίζεται η λειτουργικότητα του; Τί εννοώ...κάθε πρόγραμμα χρειάζεται να επικοινωνεί ενδεχομένως μόνο με ένα/κάποιο συγκεκριμένο τρόπο με το διαδίκτυο...κάποιος που γνωρίζει πώς ακριβώς, μπορεί αντί να αρκεστεί σε μια απλή εντολή "allow all" για ένα πρόγραμμα, να φτιάξει ειδικούς κανόνες...πχ ποιές "πόρτες" του συστήματος πρέπει να μένουν ανοιχτές, τί είδους επικοινωνία χρειάζεται να έχει, τί δεδομένα επιτρέπονται κτλ... Δηλαδή να δοθούν αναλυτικές ακριβείς οδηγίες παραμετροποίησης firewall (ενός ή περισσοτέρων ή γενικά) για τα πιο δημοφιλή προγράμματα ανταλλαγής αρχείων, messaging, browsing κτλ, ώστε με βάση αυτές να μπορεί ο καθένας πετύχει το καλύτερο συνδυασμό ασφάλειας και λειτουργικοτητας και ίσως να επιλέξει που θα δώσει βάρος... ...θα μπορούσε να γίνει επίσημα απ'το εργαστήρι, όπως οι δοκιμές hardware...τί λέτε;;- 433 απαντήσεις
-
- 1
-
-
- a/v
- antispyware
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Αντιμετώπιση Virus, Spyware, Adware, Dialers, Trojans κλπ [Ver 2.2]
vgiozo απάντησε στο θέμα του jpavly topic στην ενότητα Antivirus & Security
Το Kaspersky Anti-Hacker είναι κι αυτό αρκετά καλό... ...πολύ απλό και εύχρηστο...έχω ακούσει ότι είναι και αρκετά αποτελεσματικο, αλλά δεν μπορώ να εκφέρω ακόμη γνώμη επι του θέματος...- 433 απαντήσεις
-
- a/v
- antispyware
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Στρατός: Ποιός παρουσιάζεται;; (ArmyLab)
vgiozo απάντησε στο θέμα του morph topic στην ενότητα Off topic
Οι καταχωρήσεις στο off topic τμήμα του φόρουμ (και στις αγγελίες;; ) δεν μετρώνται -
Στρατός: Ποιός παρουσιάζεται;; (ArmyLab)
vgiozo απάντησε στο θέμα του morph topic στην ενότητα Off topic
Μάλιστα...είναι και σχετικά μεγάλος (30άρης) είναι και κάπως αντιδραστικός...θα καλοπεράσει... Αν είναι να σού 'ρθουν, σού ρχονται όλα μαζί προφανώς... -
Στρατός: Ποιός παρουσιάζεται;; (ArmyLab)
vgiozo απάντησε στο θέμα του morph topic στην ενότητα Off topic
Ωχ, κατάλαβα...περαστικά του...τουλάχιστον είναι πολύ κοντά στο σπίτι του... -
Στρατός: Ποιός παρουσιάζεται;; (ArmyLab)
vgiozo απάντησε στο θέμα του morph topic στην ενότητα Off topic
έχω ένα κολλητό που παρουσιάζεται στις 3 Μαίου στο Κιλκίς, πεζικό τάγμα 604... ...καμιά συμβουλή που θα μπορούσα να του μεταφέρω;
