-
Posts
22.964 -
Εγγραφή
-
Τελευταία Επίσκεψη
-
Ημέρες που κέρδισε
41
Content Type
Forums
Ειδήσεις
Reviews
Αγγελίες
Blogs
Gallery
Everything posted by jpavly
-
Αν δεν παινέψεις το σπίτι σου
-
Let me google that for you
-
Έκανε καμιά ώρα αλλά ήρθε ώρα να θυμηθώ τα νιάτα μου
-
Minion, due to high demand, we will tell you when your free copy of Dungon Keeper is ready via email. You will get one shortly (within a few minutes) and then we can get back to killing heroes!
-
Αντιμετώπιση Virus, Spyware, Adware, Dialers, Trojans κλπ [Ver 2.2]
jpavly απάντησε στο θέμα του jpavly topic στην ενότητα Antivirus & Security
Διαβάζετε τα URLS ρε σεις :-P Στάλθηκε από το GT-I9070 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk- 433 απαντήσεις
-
- a/v
- antispyware
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
ty ty ty ty
-
Ποια τηλεοπτική σειρά παρακολουθείτε 2.0 (TVLab)
jpavly απάντησε στο θέμα του DJD topic στην ενότητα Off topic
Ξεκίνησα το Arrow, πολύ καλό, συστήνεται ανεπιφύλακτα σε φίλους του Batman Έχει δει κανείς το Grimm? Λέει τίποτα; -
Ποια τηλεοπτική σειρά παρακολουθείτε 2.0 (TVLab)
jpavly απάντησε στο θέμα του DJD topic στην ενότητα Off topic
Είχα στην άκρη όλα τα επεισόδια του Homeland και χθες είδαμε και το finale. -
Ταχυδρομικές αποστολές....που πήγε το δέμα;
jpavly απάντησε στο θέμα του greekfragma topic στην ενότητα Τι-Που-Πόσο
Ή στο αφήνει ο ταχυδρόμος χύμα έξω από την πόρτα όπως έκανε ο παλιός μου ταχυδρόμος :-P Μου είχε αφήσει το κουτί με το call of duty που είχα παραγγείλει απ'έξω και ευτυχώς το απόγευμα που έφτασα σπίτι το βρήκα εκεί Στάλθηκε από το GT-I9070 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk -
Αντιμετώπιση Virus, Spyware, Adware, Dialers, Trojans κλπ [Ver 2.2]
jpavly απάντησε στο θέμα του jpavly topic στην ενότητα Antivirus & Security
Αρχικά όπως είσαι στον task manager πήγαινε View > Set Columns > Command line (τα αντίστοιχα στα Ελληνικά). Δες ποιο explorer.exe είναι στο sysWOW64 και δοκίμασε να το κάνεις kill. Αν δεν μπορείς, άνοιξε MSconfig και δες αν μπορείς να το βγάλεις από την εκκίνηση στην καρτέλα Startup. Κάνε το PC σου boot σε safe mode και δες αν μπορείς να το σβήσεις. Αν όχι, τρέξε από το Start menu το ESET SysRescue (θα χρειαστείς το Windows AIK) και φτιάξε ένα Boot CD με το .iso που θα βγάλεις. Κάνε ένα boot το σύστημα σου και το CD και καθάρισε το Κι επειδή βλέπω ότι είσαι ανήσυχος χρήστης κάνε upgrade στην έκδοση 7 πηγαίνοντας στο Update - Check/Install new version- 433 απαντήσεις
-
- a/v
- antispyware
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Ποια ταινία είδατε πρόσφατα 2.0 (CineLab)
jpavly απάντησε στο θέμα του DJD topic στην ενότητα Off topic
w00t! [ame=http://www.youtube.com/watch?v=qLc9kaGqaow]Jamaica we have a bobsled team - YouTube[/ame] -
Conviction και Double Agent τα παίζει η 9600GT Steam προτιμώ για νοικοκυροσύνη, τίποτα άλλο.
-
Όλα όσα παίζουν στο PC μου, δεν με νοιάζει Stealth game θέλω.
-
Αν πετύχετε κανά Splinter Cell σε τιμή χώμα ρίχτε ένα mention
-
Ποια τηλεοπτική σειρά παρακολουθείτε 2.0 (TVLab)
jpavly απάντησε στο θέμα του DJD topic στην ενότητα Off topic
Too high expectations? Δεν εξηγείται αλλιώς -
Φίλε μου συζήτηση για πειρατικό λογισμικό δεν κάνουμε, σε κάθε περίπτωση πάντως πρόσεχε πολύ και βάλε και κανένα antivirus.
- 2.728 απαντήσεις
-
- android
- applications
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
http://play.google.com/store/apps/details?id=gr.radio.ifeelkid&hl=el
- 2.728 απαντήσεις
-
- android
- applications
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Tomb Raider μέχρι να ηρεμήσουν οι servers του L4D2..
- 7.789 απαντήσεις
-
- games
- new release
-
(και 2 επιπλέον)
Tagged with:
-
Ανοιγμα μαγαζιού ηλεκτρονικών υπολογιστών
jpavly απάντησε στο θέμα του LeoNaXe topic στην ενότητα Off topic
1) Το ΤΕΒΕ δεν αφαιρείται από τα έξοδα σου. Ρώτα λογιστή. Βρες λογιστή, μη ρωτάς στο forum για όνομα του θεού, δεν παίζουν με αυτά. Νέος επιχειρηματίας παίζει με 13% φορολογία επί του καθαρού εισοδήματος αν δεν κάνω λάθος, αλλά και πάλι λογιστής δεν είμαι. 2) 410€ θα πάρεις το κινητό εννοείς χωρίς ΦΠΑ και το πουλήσεις 500+ ΦΠΑ έχεις ναι 90€ κέρδος, αλλά επειδή δεν έχω δει τέτοια κέρδη ποτέ σε είδη τεχνολογίας μάλλον μιλάς για παραεισαγωγή με ότι αυτό συνεπάγεται. 3) Λες ότι θα πάς 3 μήνες στη Γερμανία να δουλέψεις να ξεχρεώσεις τα Ελληνικά χρέη και μετά θα γυρίσεις να δουλέψεις πάλι στην Ξάνθη. Έχεις εκεί τέτοια κατάσταση; Ή ανήκει στο ίδιο σχέδιο άνευ πληροφόρησης με τα υπόλοιπα; Γιατί δεν μοιράζει κανείς δουλειές στη Γερμανία, ούτε είναι όλα ρόδινα. -
-
Πότε κάνατε τελευταία φορά format;
jpavly απάντησε στο θέμα του jpavly topic στην ενότητα Γενικά για Η/Υ
Χάσαμε το ρεκόρ γαμώτ, χτύπησε ο δίσκος και έγινε το format.. -
Ποια ταινία είδατε πρόσφατα 2.0 (CineLab)
jpavly απάντησε στο θέμα του DJD topic στην ενότητα Off topic
Hobbit 2, σαφώς καλύτερο από το πρώτο, το είδα σε 2D και το ευχαριστήθηκα -
Ανοιγμα μαγαζιού ηλεκτρονικών υπολογιστών
jpavly απάντησε στο θέμα του LeoNaXe topic στην ενότητα Off topic
Απίστευτο! Στα έχουμε πει κοντά 30 φορές και δεν τα είδες ούτε μία! Φίλε μου με το συμπάθειο, αλλά μάλλον το μυαλό σου βλέπει μόνο ότι θέλει και όχι όλες τις πληροφορίες που απλόχερα έδωσαν τόσοι έμπειροι. Κρίμα τη φαιά ουσία που ξοδεύτηκε τόσες μέρες για το δικό σου καλό, το μόνο καλό είναι ότι οι πληροφορίες αυτές θα μείνουν και για τους επόμενους! -
Μπορώ να κάνω κάτι για αυτό εκτός από το να μετακομίσω ; EDIT: Έβαλα μία νέα διεύθυνση από US, πρόσθεσα εκεί τα στοιχεία της κάρτας μου και πλήρωσα κι ένα μικρό φόρο, πέρασα το Key στο Steam μου και όλα καλά
-
Ανοιγμα μαγαζιού ηλεκτρονικών υπολογιστών
jpavly απάντησε στο θέμα του LeoNaXe topic στην ενότητα Off topic
Με αυτά που έχεις πει μέχρι στιγμής θέλεις στο περίπου: 250€ ενοίκιο 200€ ταμείο 100€ δεή + δημοτικά τέλη 50€ τηλέφωνο + ίντερνετ 50€ κινητό 50€ λογιστής Σύνολο είναι 700€ και είμαι 100% σίγουρος ότι θα σου προκύψουν κι άλλα έξοδα, όπως μετακίνησης, θέρμανσης, κίνησης και άλλα. Ας πούμε λοιπόν 700 / 25 μέρες εργασίας μας κάνει ημερήσια είσπραξη στην τσέπη 28€. 28 όμως δεν σημαίνει 1 format ή μία πώληση 28€. Σημαίνει 28 ευρώ στην τσέπη. Δηλαδή: 28 + 26% φόρο + 23% ΦΠΑ. Οπότε, θέλεις περίπου 50€ υπηρεσία την ημέρα. Αν είναι πώληση ξέχνα το, γιατί μιλάμε ότι τα 50 ευρώ για σένα σημαίνουν.. 5! 50 * 25 = 1250€ υπηρεσία μόνο για τα έξοδα running. Χωρίς να βάλω μέσα καν το κέρδος σου ή το ROI. Έχεις φόντα/ικανότητες/πελατολόγιο για 25 εργασίες το μήνα; Αν ναι, βάλε μέσα ότι θέλεις και κάποια ανταμοιβή για όλα αυτά. Πόσα θες να βγάζεις; Ας πούμε 500€, βάλε άλλες 10 εργασίες το μήνα. Μπορείς να κάνεις 35 εργασίες το μήνα; Αν βάλεις μέσα το ROI, βάζεις + 400€ το μήνα για να κάνεις απόσβεση σε 2 χρόνια π.χ. Μπορείς να κάνεις 43 εργασίες το μήνα; Κάθε μήνα; Αν ναι, 50€ για ένα φορματ είσαι ίσως ακριβώς και πρέπει να πέσεις στα 40 ή στα 30, οπότε οι δουλειές σου είναι 53 ή 71 αντίστοιχα! Κάθε μήνα; Αυτά είναι πράγματα που πρέπει να τα σκεφτείς κι αν σου φαίνεται υπερβολικό το νούμερο, τότε φίλε μου μην είσαι τόσο ρομαντικός γιατί πρέπει να είσαι επιφυλακτικός.
