Jump to content

jpavly

Premium Members
  • Posts

    22.964
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    41

Everything posted by jpavly

  1. jpavly

    Infographics

    Αν δεν παινέψεις το σπίτι σου
  2. jpavly

    Προσφορές παιχνιδιών PC

    Let me google that for you
  3. jpavly

    Προσφορές παιχνιδιών PC

    Έκανε καμιά ώρα αλλά ήρθε ώρα να θυμηθώ τα νιάτα μου
  4. jpavly

    Προσφορές παιχνιδιών PC

    Minion, due to high demand, we will tell you when your free copy of Dungon Keeper is ready via email. You will get one shortly (within a few minutes) and then we can get back to killing heroes!
  5. Διαβάζετε τα URLS ρε σεις :-P Στάλθηκε από το GT-I9070 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  6. jpavly

    Προσφορές παιχνιδιών PC

    ty ty ty ty
  7. jpavly

    Ποια τηλεοπτική σειρά παρακολουθείτε 2.0 (TVLab)

    Ξεκίνησα το Arrow, πολύ καλό, συστήνεται ανεπιφύλακτα σε φίλους του Batman Έχει δει κανείς το Grimm? Λέει τίποτα;
  8. jpavly

    Ποια τηλεοπτική σειρά παρακολουθείτε 2.0 (TVLab)

    Είχα στην άκρη όλα τα επεισόδια του Homeland και χθες είδαμε και το finale.
  9. Ή στο αφήνει ο ταχυδρόμος χύμα έξω από την πόρτα όπως έκανε ο παλιός μου ταχυδρόμος :-P Μου είχε αφήσει το κουτί με το call of duty που είχα παραγγείλει απ'έξω και ευτυχώς το απόγευμα που έφτασα σπίτι το βρήκα εκεί Στάλθηκε από το GT-I9070 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  10. Αρχικά όπως είσαι στον task manager πήγαινε View > Set Columns > Command line (τα αντίστοιχα στα Ελληνικά). Δες ποιο explorer.exe είναι στο sysWOW64 και δοκίμασε να το κάνεις kill. Αν δεν μπορείς, άνοιξε MSconfig και δες αν μπορείς να το βγάλεις από την εκκίνηση στην καρτέλα Startup. Κάνε το PC σου boot σε safe mode και δες αν μπορείς να το σβήσεις. Αν όχι, τρέξε από το Start menu το ESET SysRescue (θα χρειαστείς το Windows AIK) και φτιάξε ένα Boot CD με το .iso που θα βγάλεις. Κάνε ένα boot το σύστημα σου και το CD και καθάρισε το Κι επειδή βλέπω ότι είσαι ανήσυχος χρήστης κάνε upgrade στην έκδοση 7 πηγαίνοντας στο Update - Check/Install new version
  11. jpavly

    Ποια ταινία είδατε πρόσφατα 2.0 (CineLab)

    w00t! [ame=http://www.youtube.com/watch?v=qLc9kaGqaow]Jamaica we have a bobsled team - YouTube[/ame]
  12. jpavly

    Προσφορές παιχνιδιών PC

    Conviction και Double Agent τα παίζει η 9600GT Steam προτιμώ για νοικοκυροσύνη, τίποτα άλλο.
  13. jpavly

    Προσφορές παιχνιδιών PC

    Όλα όσα παίζουν στο PC μου, δεν με νοιάζει Stealth game θέλω.
  14. jpavly

    Προσφορές παιχνιδιών PC

    Αν πετύχετε κανά Splinter Cell σε τιμή χώμα ρίχτε ένα mention
  15. jpavly

    Ποια τηλεοπτική σειρά παρακολουθείτε 2.0 (TVLab)

    Too high expectations? Δεν εξηγείται αλλιώς
  16. jpavly

    Android Apps

    Φίλε μου συζήτηση για πειρατικό λογισμικό δεν κάνουμε, σε κάθε περίπτωση πάντως πρόσεχε πολύ και βάλε και κανένα antivirus.
  17. jpavly

    Android Apps

    http://play.google.com/store/apps/details?id=gr.radio.ifeelkid&hl=el
  18. jpavly

    Τι παίζετε αυτόν τον καιρό;

    Tomb Raider μέχρι να ηρεμήσουν οι servers του L4D2..
  19. jpavly

    Ανοιγμα μαγαζιού ηλεκτρονικών υπολογιστών

    1) Το ΤΕΒΕ δεν αφαιρείται από τα έξοδα σου. Ρώτα λογιστή. Βρες λογιστή, μη ρωτάς στο forum για όνομα του θεού, δεν παίζουν με αυτά. Νέος επιχειρηματίας παίζει με 13% φορολογία επί του καθαρού εισοδήματος αν δεν κάνω λάθος, αλλά και πάλι λογιστής δεν είμαι. 2) 410€ θα πάρεις το κινητό εννοείς χωρίς ΦΠΑ και το πουλήσεις 500+ ΦΠΑ έχεις ναι 90€ κέρδος, αλλά επειδή δεν έχω δει τέτοια κέρδη ποτέ σε είδη τεχνολογίας μάλλον μιλάς για παραεισαγωγή με ότι αυτό συνεπάγεται. 3) Λες ότι θα πάς 3 μήνες στη Γερμανία να δουλέψεις να ξεχρεώσεις τα Ελληνικά χρέη και μετά θα γυρίσεις να δουλέψεις πάλι στην Ξάνθη. Έχεις εκεί τέτοια κατάσταση; Ή ανήκει στο ίδιο σχέδιο άνευ πληροφόρησης με τα υπόλοιπα; Γιατί δεν μοιράζει κανείς δουλειές στη Γερμανία, ούτε είναι όλα ρόδινα.
  20. jpavly

    Προσφορές παιχνιδιών PC

  21. jpavly

    Πότε κάνατε τελευταία φορά format;

    Χάσαμε το ρεκόρ γαμώτ, χτύπησε ο δίσκος και έγινε το format..
  22. jpavly

    Ποια ταινία είδατε πρόσφατα 2.0 (CineLab)

    Hobbit 2, σαφώς καλύτερο από το πρώτο, το είδα σε 2D και το ευχαριστήθηκα
  23. jpavly

    Ανοιγμα μαγαζιού ηλεκτρονικών υπολογιστών

    Απίστευτο! Στα έχουμε πει κοντά 30 φορές και δεν τα είδες ούτε μία! Φίλε μου με το συμπάθειο, αλλά μάλλον το μυαλό σου βλέπει μόνο ότι θέλει και όχι όλες τις πληροφορίες που απλόχερα έδωσαν τόσοι έμπειροι. Κρίμα τη φαιά ουσία που ξοδεύτηκε τόσες μέρες για το δικό σου καλό, το μόνο καλό είναι ότι οι πληροφορίες αυτές θα μείνουν και για τους επόμενους!
  24. jpavly

    Προσφορές παιχνιδιών PC

    Μπορώ να κάνω κάτι για αυτό εκτός από το να μετακομίσω ; EDIT: Έβαλα μία νέα διεύθυνση από US, πρόσθεσα εκεί τα στοιχεία της κάρτας μου και πλήρωσα κι ένα μικρό φόρο, πέρασα το Key στο Steam μου και όλα καλά
  25. jpavly

    Ανοιγμα μαγαζιού ηλεκτρονικών υπολογιστών

    Με αυτά που έχεις πει μέχρι στιγμής θέλεις στο περίπου: 250€ ενοίκιο 200€ ταμείο 100€ δεή + δημοτικά τέλη 50€ τηλέφωνο + ίντερνετ 50€ κινητό 50€ λογιστής Σύνολο είναι 700€ και είμαι 100% σίγουρος ότι θα σου προκύψουν κι άλλα έξοδα, όπως μετακίνησης, θέρμανσης, κίνησης και άλλα. Ας πούμε λοιπόν 700 / 25 μέρες εργασίας μας κάνει ημερήσια είσπραξη στην τσέπη 28€. 28 όμως δεν σημαίνει 1 format ή μία πώληση 28€. Σημαίνει 28 ευρώ στην τσέπη. Δηλαδή: 28 + 26% φόρο + 23% ΦΠΑ. Οπότε, θέλεις περίπου 50€ υπηρεσία την ημέρα. Αν είναι πώληση ξέχνα το, γιατί μιλάμε ότι τα 50 ευρώ για σένα σημαίνουν.. 5! 50 * 25 = 1250€ υπηρεσία μόνο για τα έξοδα running. Χωρίς να βάλω μέσα καν το κέρδος σου ή το ROI. Έχεις φόντα/ικανότητες/πελατολόγιο για 25 εργασίες το μήνα; Αν ναι, βάλε μέσα ότι θέλεις και κάποια ανταμοιβή για όλα αυτά. Πόσα θες να βγάζεις; Ας πούμε 500€, βάλε άλλες 10 εργασίες το μήνα. Μπορείς να κάνεις 35 εργασίες το μήνα; Αν βάλεις μέσα το ROI, βάζεις + 400€ το μήνα για να κάνεις απόσβεση σε 2 χρόνια π.χ. Μπορείς να κάνεις 43 εργασίες το μήνα; Κάθε μήνα; Αν ναι, 50€ για ένα φορματ είσαι ίσως ακριβώς και πρέπει να πέσεις στα 40 ή στα 30, οπότε οι δουλειές σου είναι 53 ή 71 αντίστοιχα! Κάθε μήνα; Αυτά είναι πράγματα που πρέπει να τα σκεφτείς κι αν σου φαίνεται υπερβολικό το νούμερο, τότε φίλε μου μην είσαι τόσο ρομαντικός γιατί πρέπει να είσαι επιφυλακτικός.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.