Jump to content

jpavly

Premium Members
  • Posts

    22.964
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    41

Everything posted by jpavly

  1. jpavly

    Post yer picz!

    Agreed με τον από πάνω, ωραία ιδέα αλλά F4IL.
  2. jpavly

    Show your desktop

    Ευχαριστώ man Δυστυχώς έχω κάνει τόσα registrations στη ζωή μου που τα αποφεύγω όπως ο διάολος το λιβάνι Αν κατεβάσεις καμία νεότερη έκδοση εδώ είμαστε
  3. jpavly

    Show your desktop

    Έχεις κατεβάσει το MultiMeter 2.10 ρε άτιμε; Κάνεις ένα κόπο να ανεβάσεις εδώ το zip γιατί θένε signup οι devs του;
  4. jpavly

    Δείξτε το κουτί σας...

    Πολύ ωραία και πρωτότυπη δουλειά Γραφειάκι και PC όλα σε ένα νοικοκυρεμένα Για αμμοβολή μπορείς να κοιτάξεις σε αυτοκόλλητη αμμοβολή και καλό θα ήταν να βάλεις και κανένα φιλτράκι στις εισόδους
  5. jpavly

    Diablo 3

    Ρε μπας και είναι πρωταπριλιάτικο;
  6. jpavly

    Post yer picz!

    hohoho, τι παιδί είσαι εσύ. Σαν τα κρύα τα νερά.
  7. jpavly

    Post yer picz!

    XAXAXAXAXAXAXAXAXA
  8. jpavly

    Supercars & Dreamcars Thread

    Τι λέτε μωρέ; Corvette '68 Sting Ray http://bfarber.com/screens/%5B3049%5Dcorvette___1970_stingray.jpg http://farm3.static.flickr.com/2338/2291230848_4f9c189122.jpg http://media.motortopia.com/files/4583/vehicle/45f065ae8e79b/Nov_2006_-_4FIFT4_4.jpg http://i102.photobucket.com/albums/m97/68RATVT/vettes001.jpg
  9. jpavly

    Δείξτε το κουτί σας...

    Αφαίρεσε το κιόλας όμως εφόσον είναι λάθος σου.
  10. jpavly

    Δείξτε το κουτί σας...

    Me likes. More info please.
  11. jpavly

    Δείξτε το κουτί σας...

    Nice nice.
  12. jpavly

    Δείξτε το γραφείο σας!

    Ωραίος ο Jerry Την παλεύεις ρε με την οθόνη δεξιά; Αναμείνατε για νέες δικές μου, με το νέο βάψιμο
  13. jpavly

    Δείξτε το κουτί σας...

    Το καλύτερο mod που έχω δει σε Antec 900
  14. jpavly

    Post yer picz!

    Μόλις γκρεμίστηκε ο κόσμος μου.. κι εγώ μου νόμιζα ότι είναι real τόσα χρόνια... Ευχαριστώ τον vouda που μου άνοιξε τα μάτια
  15. jpavly

    Ιστοσελίδες που είδαμε και μας άρεσαν

    Ωραίο unsto, μου θύμισες το www.instructables.com
  16. jpavly

    Ιστοσελίδες που είδαμε και μας άρεσαν

    Όντως, τα σπάει. Ειδικά το comparison είναι όλα τα λεφτά. Επίσης, www.ploigos.gr για δρόμους, POI's κλπ.
  17. jpavly

    Supercars & Dreamcars Thread

    Σε λίγο βγαίνει το Megane RS 2009, το οποίο έχει κάποια έξτρα καγκούρικα στοιχεία, αλλά κατ' εμέ σαν Renaκιας ο εμπρός προφυλακτήρας, δανεισμένος από το Trophy είναι way too much. http://photo.netcarshow.com/Renault-Megane_RS_2010_photo_01.jpg http://photo.netcarshow.com/Renault-Megane_RS_2010_photo_02.jpg http://photo.netcarshow.com/Renault-Megane_RS_2010_photo_03.jpg http://photo.netcarshow.com/Renault-Megane_RS_2010_photo_04.jpg http://photo.netcarshow.com/Renault-Megane_RS_2010_photo_05.jpg http://photo.netcarshow.com/Renault-Megane_RS_2010_photo_06.jpg http://photo.netcarshow.com/Renault-Megane_RS_2010_photo_07.jpg http://photo.netcarshow.com/Renault-Megane_RS_2010_photo_08.jpg
  18. jpavly

    Supercars & Dreamcars Thread

    http://www.youtube.com/watch?v=he-BHBFS9Rw
  19. jpavly

    Αλλαγές στα Rank

    Δεν έχουμε mods σε συγκεκριμένους τομείς, για όλους είναι όλοι
  20. jpavly

    Αλλαγές στα Rank

    Συνεχίζουμε με την προσθήκη του Nephilim στην ομάδα των moderators. Καλά ξεμπερδέματα
  21. jpavly

    Τι παίζετε αυτόν τον καιρό;

    Fear 2, παναίαμ! I'm too old 4 this sh!t
  22. jpavly

    Τι παίζετε αυτόν τον καιρό;

    Να σε δω να το παίζεις με Keypad αν τολμάς Έχει συμπεριφορά FPS εντελώς
  23. jpavly

    Δείξτε το γραφείο σας!

    Ζαννή το ξυραφάκι σκοπεύεις να το χρησιμοποιήσεις;
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.