-
Posts
22.964 -
Εγγραφή
-
Τελευταία Επίσκεψη
-
Ημέρες που κέρδισε
41
Content Type
Forums
Ειδήσεις
Reviews
Αγγελίες
Blogs
Gallery
Everything posted by jpavly
-
Κορυφαίες ατάκες μελών του TheLab.gr (QuoteLab)
jpavly απάντησε στο θέμα του unseen topic στην ενότητα Off topic
-
The nVidia ForceWare Driver Thread
jpavly απάντησε στο θέμα του jpavly topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
4 posts μεταφέρθηκαν εδώ Κάνουμε μία αναζητησούλα πριν ανοίξουμε νέο thread -
Added 1 more:)
-
Αντιμετώπιση Virus, Spyware, Adware, Dialers, Trojans κλπ [Ver 2.2]
jpavly απάντησε στο θέμα του jpavly topic στην ενότητα Antivirus & Security
Μήπως έχεις κανένα F-lock στο πληκτρολόγιό σου; (Πολλοί την έχουν πατήσει έτσι) Τσέκαρε και με το F5- 433 απαντήσεις
-
- a/v
- antispyware
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
The nVidia ForceWare Driver Thread
jpavly απάντησε στο θέμα του jpavly topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
93.81 Windows XP http://www.majorgeeks.com/NVIDIA_Forceware_XP2K_32_Bit_d3294.html Σχετικά με το Ελληνικό panel, βρήκα άκρη. Περνάς english driver και γυρνάς στο κλασσικό panel -
Αντιμετώπιση Virus, Spyware, Adware, Dialers, Trojans κλπ [Ver 2.2]
jpavly απάντησε στο θέμα του jpavly topic στην ενότητα Antivirus & Security
Αυτό εννοώ "κωδικός". Γράμματα και αριθμοί. Αν μπορεί ο Wizard να μας διαφωτίσει που το κατέχει λίγο περισσότερο.- 433 απαντήσεις
-
- a/v
- antispyware
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Αντιμετώπιση Virus, Spyware, Adware, Dialers, Trojans κλπ [Ver 2.2]
jpavly απάντησε στο θέμα του jpavly topic στην ενότητα Antivirus & Security
Μπορεί να μην είναι και τίποτα Μήπως πέρασες κάποιο .net ή άλλο πρόγραμμα? Ο χρήστης κωδικός είναι ο τρόπος που δείχνουν τα Windows χρήστες που δεν υπάρχουν πια.- 433 απαντήσεις
-
- a/v
- antispyware
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
- 2.628 απαντήσεις
-
- desktop
- screenshots
-
(και 2 επιπλέον)
Tagged with:
-
Very Nice!! :clap: Προσθέτω μερικά keywords Plexiglas, plexy, πλέξυ, Plexiglass, πλέξι, plexi, plexyglass, plexyglas
-
The nVidia ForceWare Driver Thread
jpavly απάντησε στο θέμα του jpavly topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
Thanks, απ'ότι είδα δουλεύει έτσι, αλλά πρέπει να κάνω restart καθε φορά που θέλω να μπω στο panel. Καλά όλοι οι κάτοχοι nVidia ρυθμίζουν "εξομάλυνση" κλπ? Καλά τα Ελληνικά, αλλά δεν τα θέλω στο panel μου. -
The nVidia ForceWare Driver Thread
jpavly απάντησε στο θέμα του jpavly topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
Απλά ο τελευταίος. -
The nVidia ForceWare Driver Thread
jpavly απάντησε στο θέμα του jpavly topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
-
The nVidia ForceWare Driver Thread
jpavly απάντησε στο θέμα του jpavly topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
Πάω στο site της nVidia, κατεβάζω τους English, μου βγαίνουν International. Πάω από Majorgeeks.com, κατεβάζω πάλι drivers (γράφουν στο filename -english), τους περνάω από πάνω, πάλι Ελληνικά.. EleoC. -
The nVidia ForceWare Driver Thread
jpavly απάντησε στο θέμα του jpavly topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
Δεν μου λέτε ωρέ? Πως θα γίνει να μην βλέπω το ρημαδο-control panel στα Ελληνικά? -
Τελευταίο καλό Hack n Slash είναι το Titan Quest. ’ξιος κλώνος του Diablo II.
- 7.789 απαντήσεις
-
- games
- new release
-
(και 2 επιπλέον)
Tagged with:
-
Αντιμετώπιση Virus, Spyware, Adware, Dialers, Trojans κλπ [Ver 2.2]
jpavly απάντησε στο θέμα του jpavly topic στην ενότητα Antivirus & Security
Updated. Version 2.0- 433 απαντήσεις
-
- a/v
- antispyware
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Αντιμετώπιση Virus, Spyware, Adware, Dialers, Trojans κλπ [Ver 2.2]
jpavly απάντησε στο θέμα του jpavly topic στην ενότητα Antivirus & Security
Μπα. Απλά δεν έχω χρόνο να κάνω ανανέωση- 433 απαντήσεις
-
- a/v
- antispyware
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Προσωπικά το βλέπω πολύ φορτωμένο. Επίσης σύσταση προς πολλούς: Βάλτε Firefox με Ελληνικό διορθωτή, μάθετε ορθογραφία PS. Θωμά, έχεις σκίσει από αυτό το θέμα
-
MMO/Role-Playing World of Warcraft
jpavly απάντησε στο θέμα του stamatas topic στην ενότητα PC Gaming
Paladins > All NUB PS.: Με ένα L γράφεται -
Επειδή δεν μπορώ να βλέπω καινούρια thread για κάθε 0,01 επόμενο driver της nVidia ανοίγω ετούτο (Ανταγωνισμός στο The Ati Catalyst Driver thread....!)
-
Κατ'αρχήν καλώς όρισες 3 παρατηρησούλες: 1. Το κουμπί διόρθωση το βρήκες, όταν το πατήσεις επάνω αριστερά στου βγάζει και Διαγραφή του post για να το σβήσεις εντελώς όταν κάνεις λάθος. 2. Κρύψε κι άλλο τα καλώδια! 3. Κρύψε τις λάμπες, είναι πιο "μούρη" ο κρυφός φωτισμός.
