Jump to content

Simon

Premium Members
  • Content Count

    1,371
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

About Simon

  • Rank
    fubar
  • Birthday 07/04/1988

Πληροφορίες Προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Περιοχή
    Πευκάκια, Αθήνα
  • Ενδιαφέροντα
    Λιγο απ ολα
  • Επάγγελμα
    Παντρεμενος

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Δυστυχώς, αυτό που περιγράφει ο Σωτήρης, ήταν ο κανόνας παλαιότερα. Όχι απαραίτητα για να εξαπατήσουν τον αγοραστή, αλλά οπωσδήποτε για να αποφύγουν τους δασμούς. Κατά τη γνώμη μου άστο και πάρε κάτι νεότερο. Αν σε παίρνει, καλύτερα και μεγαλύτερο. Δεν έχει τόσο μεγάλη διαφορά στο μέγεθος το 107 από το 207 για παράδειγμα.
  2. @sotiris Πλέον και στην Ελλάδα γίνεται πανευρωπαΐκά ηλεκτρονική διασταύρωση για το ΚΤΕΟ (όπου φαίνονται και τα χλμ) Τα service ή επισκευές καταγράφονται εφόσον γίνουν στο επίσημο δίκτυο (ψιλοάσχετο αυτό) Η αστυνομία σε επιτόπιο έλεγχο μπορεί να ελέγξει άμεσα αν είναι πληρωμένα τα τέλη κυκλοφορίας, έχει ασφάλεια κλπ
  3. Πλέον είναι και στην Ελλάδα, γίναμε ευρώπη φίλος.
  4. Χαλαρή οδήγηση= 30 χλμ κοιτώντας το δρόμο για ποδήλατα, παιδιά, σκυλιά κλπ ή χαλαρή οδήγηση= 150 χλμ με καφέ στο ένα χέρι και τσιγάρο στο άλλο μιλώντας στο κινητό που κρατάς με το κεφάλι σου? (στην πρώτη περίπτωση δε νομίζω ότι βοηθάει το esp)
  5. Εδώ δεν έριξε ούτε ψιχάλα μέχρι τώρα, βασικά μέχρι τις δύο είχε λιακάδα
  6. Τελείωσαν αυτά, είμαστε σε άλλο era BTW το παράδειγμα με το 508 είναι πολύ εύστοχο
  7. @UltraB Αφού βελτιώθηκαν ρε Αν είχες οδηγήσει punto mk1 θα καταλάβαινες
  8. @sotiris Αυτά δεν είναι πλέον supermini, είναι μικρομεσαία. Supermini είναι ford ka, vw up, citroen c1 κλπ Και πλέον τα μικρομεσαία (όπως και όλες οι κατηγορίες) έχουν ανέβει επίπεδο από άποψη χώρου/υλικών εσωτερικού/ηλεκτρονικών/αυτοματισμών/επιδόσεων/οδηγικής συμπεριφοράς. Θυμάσαι πώς ήταν το punto mk1? vw polo? seat ibiza? Κάνε τώρα μια νοητή σύγκριση με το τελευταίο fiesta πχ. Είναι αλλού με λίγα λόγια. Αυτή η τάση προωθείται και από την αυτοκινητοβιομηχανία για να δικαιολογήσει την αύξηση των τιμών. Σκέψου (τυχαίο παράδειγμα) ότι το xcara 1.4 καινούριο είχε (?) 3.5εκ δραχμές Τώρα το c4 1.2T έχει 17.000. Βλέπω στο δρόμο κάτι picanto gt -που είναι ένας εμφανίσιμος κουβάς- κόστους 13 χιλιάδων. Γνωστός έδωσε 24.000 το '16 για Α180...
  9. Από εμένα fiesta. Έχω μπει σε όλα αλλά έχω οδηγήσει μόνο το polo. Για μένα όλα αυτά τα αυτοκίνητα είναι "μικρά" οπότε λίγες διαφορές έχουν στα μάτια μου. Η πραγματική κατανάλωση δεν θα έχει αξιοσημείωτη διαφορά, εξαρτάται από το στυλ και τις συνθήκες οδήγησης.
  10. Καλή φάση.. Υποθέτω βέβαια ότι ο μισθός θα είναι 6.000. Η ποιότητα του λαδιού και η συχνότητα αλλαγής παίζουν μεγάλο ρόλο στο πετρέλαιο, το ξέρεις αυτό φαντάζομαι. Υπάρχει περίπτωση το dpf να είναι σχεδόν full και για αυτό το λόγο να εμφανίζει πρόβλημα. Δε σκέφτεσαι μήπως βάλεις ένα καθαριστικό του φίλτρου στο πετρέλαιο; Αν φτάσει στο αμήν θα χρειάζεται συνεργείο και έξοδα. Όταν φτάσει το διαγνωστικό θα έχεις εικόνα βέβαια.
  11. Simon

    COVID-19

    @Stelios13 Έχεις απαντήσει αυτά τα ερωτήματα και μας δίνεις τροφή για σκέψη ή περιμένεις συζήτηση;
  12. Simon

    COVID-19

    Ας γίνω περισσότερο συγκεκριμένος, αν το "περάσω" τώρα, θα είμαι καλυμμένος μέχρι το επόμενο καλοκαίρι;
  13. Simon

    COVID-19

    Από όσα γνωρίζω δεν αναπτύσσεται ανοσία, έχει αλλάξει κάτι σχετικά με αυτό;
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.