-
Posts
2.383 -
Εγγραφή
-
Τελευταία Επίσκεψη
Content Type
Forums
Ειδήσεις
Reviews
Αγγελίες
Blogs
Gallery
Everything posted by nikchris
-
Aν δεν τα εχεις swiftkey/swype αλλιως το foldersync, αν θελεις sync μεταξυ καρτας SD-υπολογιστη
- 2.728 απαντήσεις
-
- android
- applications
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Εμ, αφου το εχεις ανοιχτο εκεινη την ωρα, λες να μην το δειχνει; Κλειστο, και δες τις διεργασιες σου με αλλο app.
- 2.728 απαντήσεις
-
- android
- applications
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Oχι, ποτε δεν μου εχει εμφανιστει. Σε 3 συσκευες τουλαχιστον. Τωρα αν σηκωνει καποιο process που δεν φαινεται στο apps/running δεν ξερω αλλα δεν με ενδιαφερει μιας και δεν εχω παρατηρησει λιγοτερη μνημη ή μπαταρια.
- 2.728 απαντήσεις
-
- android
- applications
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Καλά δεν είμαι και άσχετος Όχι, δεν το έχω δει ποτέ εκεί. Γιαυτό σε ρωτησα αν το έχεις βάλει να κάνει τίποτα περίεργο, ΠΧ να σου έχει minimum μνήμη free ή τίποτα τέτοιο... Jiayu G3S
- 2.728 απαντήσεις
-
- android
- applications
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Δεν σε καταλαβαινω, δεν τρεχει ολη την ωρα απο πισω. Το εχεις ρυθμισει να κανει κατι που απαιτει να τρεχει ολη την ωρα; Πες μου αν ειναι να το δοκιμασω και εγω.
- 2.728 απαντήσεις
-
- android
- applications
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Συχνα-πυκνα, βγαινει με 50% εκπτωση το Rom Toolbox Pro To εχω αγορασει και εχω ξεχασει το titanium, μαλιστα κανει και παραπανω πραγματα. Και φυσικα εχει και τονους καλυτερο interface. Eγω το χρησιμοποιω για backup/restore, για να αλλαζω fonts, root explorer, boot animations/logos, και εχει και αλλα τοσα. Aπορω πραγματικα γιατι δεν το προτιμαει ο κοσμος.
- 2.728 απαντήσεις
-
- android
- applications
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Αυτο το ειχα στο Neo V που πλεον εχει η κοπελια, πολλα προβληματα και θεματα μου ειχε κανει, μια κραταγε ξυπνιο το τηλεφωνο, την αλλη δεν ανανεωνε κλπ Εγω την εχω βρει με Zooper widget και eye in the sky (για να ανοιγει full info οταν κανω ταπ στο widget) Αν καποιος εχει google now, μπορει να κανει δουλεια και με αυτο!!
- 2.728 απαντήσεις
-
- android
- applications
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Yπαρχει ακομα κοσμος που διαβαζει Ars Technica?
-
Ναι, το G2 πηρε ΚΚ update και επιασα και Nexus στα χερια μου (το 4 βεβαια) Εχοντας ενα χρονο κινητο με μεγαλη μπαταρια, ειχα ξεχασει πως ειναι να αγχωνεσαι και να φορτιζεις ολη την ωρα.
-
Και περιμενεις απο αλλους να σου λυσουν το 'προβλημα'; Δες τα πως ειναι στο χερι, βρες και info στο ιντερνετ, και κρινε. Εγω G2, λογω μπαταριας.
-
Προσφατα τους ειχαν χακαρει τους servers. Κατι επρεπε να κανουν λοιπον για να αντισταθμισουν οτι χακαραν τους server μιας security app (τραγικη ειρωνεια) Me? Pass.........
- 2.728 απαντήσεις
-
- android
- applications
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Προφανως και θα ξαναμπουν οι ρυθμισεις που λειπουν. Εχει ομως πολυ καλυτερα panorama + photosphere και ετη φωτος καλυτερο interface.
- 2.728 απαντήσεις
-
- android
- applications
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Εγω εχω βαλει Muzei + 500px advanced config που εχει της Παναγιας τα ματια απο επιλογες και ρυθμισεις. Ρυθμιζεις χρονο μεχρι και ανα λεπτο, refrsh only on wifi, εχει ολες τις κατηγοριες, και fresh/popular/upcoming/κλπ Μπαταρια μηδεν μου καιει.
- 2.728 απαντήσεις
-
- android
- applications
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
To Muzei δεν το εχετε ακουσει;
- 2.728 απαντήσεις
-
- android
- applications
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Δεν χρειαζεται καν πιστωτικη για να κανεις λογαριασμο. Την ωρα που δημιουργεις νεο λογαριασμο, στο βημα που σου ζηταει πιστωτικη, πατηστε το πισω, μεχρι να βρεθειτε στην αρχικη οθονη της εφαρμογης. Εκει θα βαλετε user/pass και θα μπειτε κανονικα. Δωρεαν εφαρμογες κατεβαζετε ανετα, αν θελετε να αγορασετε, προσθετετε πιστωτικη υστερα χωρις θεμα
- 2.728 απαντήσεις
-
- android
- applications
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Μου ετυχε χτες μια φορα, αλλα δεν εχει ξανατυχει. Το θεωρησα τυχαιο γεγονος.
- 2.728 απαντήσεις
-
- android
- applications
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
3) Το firewall δεν κοβει το google Push και γιαυτο ερχονται τα μηνυματα. Τοσο σοβαρο ειναι που ερχονται τα μηνυματα; Μηπως αφηνεις το tablet σπιτι και πεφτει παντοφλα;
- 2.728 απαντήσεις
-
- android
- applications
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Οπως λενε και οι Αμερικανοι.... whatever floats your boat Eγω τον εχω μονιμα αρκετα χαμηλα τον φωτισμο και το ανεβαζω χειροκινητα στη δυσκολη. Αν ηθελα, θα εβαζα και ενα widget σε καποια διπλανη οθονη και θα τελειωνε η ιστορια.
- 2.728 απαντήσεις
-
- android
- applications
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Kαι τα 2 apps που περιγραφεις ειναι της πλακας. θα δωσεις 3€ για να ρυθμιζεις...... το brightness??? Τον Boat ποτε δεν τον συπμπαθησα, 1000 φορες naked + opera.
- 2.728 απαντήσεις
-
- android
- applications
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Nαι, ο browser. Country Guides to Culture, Etiquette, Customs & more!
- 2.728 απαντήσεις
-
- android
- applications
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Oχι, παραπληροφορηση κανουν, δες το παρακατω: Airpush ads die this week as Play Store policies take effect
- 2.728 απαντήσεις
-
- android
- applications
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Τις διαφημισεις στην Notification bar τις εχει κοψει η google. Αν πετυχεις καμια, report και δρομο. Εγω εχω τεραστιο προβλημα με τις διαφημισεις. Οπως και στο web που κατα 70% ειναι αθλια flash που μου τραβανε την προσοχη, ετσι και στο κινητο, οι devs ειναι χαζοι και τις βαζουν intrusive. Διαφημισεις in-game; adblock ή τον πο@λο. Pop-ups στα settings που τα πατας κατα λαθος; adblock ή τον πο@λο. Εχω πληρωσει για την εφαρμογη και εχεις ads; Το ιδιο. Βαλε μου αν θες στα settings σου, την μιση οθονη διαφημισεις, δεν θα με πειραξει αλλα οι intrusive τακτικες με εξοργιζουν.
- 2.728 απαντήσεις
-
- android
- applications
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Να βάλεις Zooper widget και να φτιάξεις μόνος σου το Widget που θέλεις. Αν φυσικά έχεις όρεξη.
- 2.728 απαντήσεις
-
- android
- applications
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
[MENTION=478]sebastian[/MENTION] ακουει;
-
Mια χαρα ηταν οι προμηθεις της Κυπρου για prepaid. Τωρα κιολας αυξηθηκαν που εγινε Pireaus. Εμενα δεν με νοιαζει, εχω δωσει στο Paypal την κανονικη debit του λογαριασμου και την prepaid την εχω καβαντζα για αγορες εκτος Paypal. Δεν εχω βεβαια και πολλα λεφτα μεσα πλεον. Μας επιασε η κριση --- Ποια prepaid εχω τωρα χαμηλες προμηθειες φορτισης;
