-
Posts
2.383 -
Εγγραφή
-
Τελευταία Επίσκεψη
Content Type
Forums
Ειδήσεις
Reviews
Αγγελίες
Blogs
Gallery
Everything posted by nikchris
-
To εχει στο to do list, μπορει ηδη να εχει βγαλει και καποια beta. Aλλα ειναι αχρηστο γιατι δεν δουλευει το auto-hibernation.
- 2.728 απαντήσεις
-
- android
- applications
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Χposed Framework + Gravitybox. You will never go nack.
-
Glextor App Manager Εφαρμογη για κατηγοριοποιηση των εφαρμογων μας. Λειτουργει και σαν alternative app drawer. Με εχει βολεψει απιστευτα και ειναι η μονη που την συντηρει ακομα ο dev. Εκανα και την μεταφραση στα Ελληνικα, οπουναναι θα ανεβει.
- 2.728 απαντήσεις
-
- android
- applications
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Good Old Games (GOG.com) και GOG Galaxy
nikchris απάντησε στο θέμα του Nephiλiμ topic στην ενότητα Steam & άλλες κοινότητες
Εχει αντιμετωπισει κανεις κανενα προβλημα με το gog; Θελω να αγορασω το Indigo Prophecy, και φανταζομαι οτι θα παιζει αψογα στα 8, ε; Στα details λεει οτι ειναι compatible! -
Αν θες να κανεις σοβαρες διεργασιες οπως αυτες που εννοησε ο φιλος οτι θελει, αναγκαστικα εχεις και root. Χωρις root προσβαση, σοβαρο app blocking δεν μπορεις να κανεις. Γιατι να μην θελει καποιος να κανει root; Δε βρισκω ουτε ενα λογο.
- 2.728 απαντήσεις
-
- android
- applications
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Ειναι αγορασμενο, φανταζομαι, ε; :devil: Μην περιμενεις πολλα απο το Neo V.
-
Greenify για να κοβεις τα προγραμματα που δε θες να τρεχουν απο πισω.
- 2.728 απαντήσεις
-
- android
- applications
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Τι εννοεις διαχειρηση προγραμματων;
- 2.728 απαντήσεις
-
- android
- applications
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Backup δικο σου εννοεις, απο cwm/twrp? Εγω κανω οτι θα εκανα και σε καινουργιο installation, wipe cache/dalvik, factory reset, format /system
-
Τι εννοεις εχεις 2 ρομ; Κατεβασες 2 ρομ και τις δοκιμασες στο κινητο σου; Λογικα, ειναι στην root της SD καρτας σου, αρχεια που τελειωνουν σε .zip ειναι
-
Eγω εχω βγαλει widget με τα bookmark μου που κανω sync με το desktop. Aμεσα εχω τα παντα, σε γνωριμο interface και σε αψογη ταχυτητα με συμπιεση ειτε απο chrome beta ειτε απο Opera.
- 2.728 απαντήσεις
-
- android
- applications
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Για τον άλλο το'λεγα που ψαχνει εφαρμογη για σινεμα!
- 2.728 απαντήσεις
-
- android
- applications
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Μην ψαχνετε εφαρμογες για τα παντα. Και ενα bookmark στον Browser το ιδιο ειναι και πιο ευκολο.
- 2.728 απαντήσεις
-
- android
- applications
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Αληθεια ειναι οτι το Ζ ειχε αθλια οθονη. Το Ζ1 δεν ειναι τοσο trendy και sexy οσο τα αλλα και οι κατοχοι αισθανονται μειονεκτικα.
-
Δε χρειαζεται ολος αυτος ο πανικος. Μια φορα discharge-full charge και ειναι κομπλε. Και σε μενα κανει κατι κουλα τετοια, και απλα βγαζω ττην μπαταρια για μερικα δευτερα, το απλο reboot δεν κανει κατι.
-
Nintendo Wii U, κυκλοφορεί στις 30 Νοεμβρίου στην Ευρώπη
nikchris απάντησε στο θέμα του Typhonios topic στην ενότητα Console & Handheld Gaming
Τι δουλεια εχει ρε παιδαρε η κονσολα με το φορητο συστημα; Θα μας τρελανεις τελειως; -
Nintendo Wii U, κυκλοφορεί στις 30 Νοεμβρίου στην Ευρώπη
nikchris απάντησε στο θέμα του Typhonios topic στην ενότητα Console & Handheld Gaming
Βλεπω τετοια fanboys και μου παει η πιεση 500. Εκανε λεει πωλήσεις το Wii. Ξερεις που τις γραφουμε τις πωλησεις; Εκει που δεν πιανει μελανι. To Xbox1 στο UK εχει ηδη πουλησει οσες κονσολες και το Wii U. ΜΕΤΑ ΑΠΟ 1 ΒΔΟΜΑΔΑ στην αγορα!!!! Λενε κατι οι πωλησεις; ΤΙΠΟΤΑ αλλιως ολοι θα ειχαν ακομα iphone. To Wii U τι πωλησεις εχει κανει που το εχουν ξεπερασει ηδη οι αλλοι 2; To Wii το 2006 ειχε κατι να πει, τωρα το εχει φαει το Kinect/Move αλλα και το Steam που εχει εκατομυρια παρεμεφερη παιχνιδια σε εξευτελιστικες τιμες. -
Κανονικα θα επρεπε να μπορεις να στειλεις δωρο καποια εφαρμογη. Δεν ξερω γιατι δεν το εχουν εφαρμοσει.
- 2.728 απαντήσεις
-
- android
- applications
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Προφανως και ειναι. Στην προκειμενη περιπτωση η επιτυχια της Microsoft ειναι το market share της google :hang3: Επισης, εχει και η Google πατεντες, απλα δεν μπαινει καν στον patent war (προς τιμην της) Τελευταιο, οπως λεει και το αρθο, η Microsoft μπαινει μεσα μπουνια απο Skype/Windows Phone/Xbox (δεν εχω πηγη)
-
Aν πας στο backup + sync, με on/off στο κουτακι ειναι σαν να του κανεις force sync. Ειχε major update, μπορει αυτο να φταιει.
- 2.728 απαντήσεις
-
- android
- applications
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Aπο την goTeam ειναι; ΜΑΚΡΥΑ. Καλυτερα naked browser.
- 2.728 απαντήσεις
-
- android
- applications
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Ανωνυμία στο διαδίκτυο: Είναι πλέον επιστημονική φαντασία;
nikchris απάντησε στο θέμα του gdp77 topic στην ενότητα Internet & Τηλεφωνία
Αλλο ενα τεχνοφοβικο θεμα. Internet cafe-> δημιουργια λογαριασμου->δημιουργια λογαριασμου -> αποστολη mail και τελος. Τα αλλα ολα ειναι απλα ναχουμε να λεμε. Κανεναν στο ιντερνετ δεν ενδιαφερει τι τραγουδια κανω like, τι ποστ εκανα στο thelab, αν γουσταρω ξανθιες και άλλα ωραια γλαφυρα. Εκτος απο τη google που θελει να μου πλασαρει personalized διαφημισεις. -
Με πολλους τροπους γινεται, το θεμα ειναι να εχεις + gamepad + εξοδο σε tv
- 2.728 απαντήσεις
-
- android
- applications
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Moυ φαινεται απλα λιγο αστειο να παιξω με controller στο κινητο των 4.5" Αν μπορεις να δωσεις εξοδο εικονας σε HDTV + να εχεις και controller, τοτε αλλαζει.
- 2.728 απαντήσεις
-
- android
- applications
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Και στον Κινεζο μου με ΜΤΚ6589 μια χαρα παιζει. Ειναι απο τα καλυτερα optimized παιχνιδια, ασχετο αν εγω ακομα δεν μπορω να παιξω fps σε touch οθονη.
- 2.728 απαντήσεις
-
- android
- applications
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
