Jump to content

Alexopus6

Premium Members
  • Posts

    2.057
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

Everything posted by Alexopus6

  1. Alexopus6

    Δείξτε την υδρόψυξη που φτιάξατε.

    Κόψιμο με σέγα και dremel και τα μαμήσια ροδάκια του stacker. Έχει μπεί το μισο ψυγειο μεσα και το αλλο μισο έξω. Thanks nick Το block το είχα πριν στον i7-860 οπου οι τρύπες στο s1156 είναι ίδιες με του s1155 οποτε έκατσε ακριβώς το block!!
  2. Alexopus6

    Δείξτε την υδρόψυξη που φτιάξατε.

    Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια Αυτή τη στιγμή είμαι με το beta bios 1253 στο οποίο ζητάει παραπάνω ρευμα ο 2500Κ και δυστυχώς δεν μπορώ να κάνω roll back. Ακόμα είναι πρώιμα όλα αλλα σε γενικές γραμμές παει άνετα στα 5ghz με 1,38~1,40 (τουλαχιστον με το προηγούμενο bios 1053). Τώρα είμαι στα 4,5 με 1.28 (full stress παει 1,30 - 1,31). Η 580 stock idlarei στους 26°C~28°C. Mε core:950 mem 2150 vcore 1.16 έχει idle 34°C~37°C και max 43°C. Όλα τα παραπάνω με ambient 24°C~25°C. Δεν ειναι σούζα Επειδή δεν χρησιμοποιώ το hdd cage είναι με αποστάτες ο ένας δεξια και ο άλλος αριστερά στο μπροστινό μέρος του stacker
  3. Alexopus6

    Δείξτε την υδρόψυξη που φτιάξατε.

    Update: Thermochill PA120.3 Thermochill PA120.1 GTX580 ek acetal nickel i5-2500K Asus P8P67 evo
  4. Alexopus6

    Στρατός: Ποιός παρουσιάζεται;; (ArmyLab)

    50 ΠΕΑ/ΑΠ - Κουφόβουνο
  5. Alexopus6

    Στρατός: Ποιός παρουσιάζεται;; (ArmyLab)

    Απο θήβα τουλάχιστον δεν ισχύει αυτό, απο τηλεφωνική επικοινωνία με neph. Btw νέες ασχολίες για τον neph (γοping, θαλαμοφυλακας) την καλλιόπη δεν είπε αν τη γνώρισε απο κοντά και το love boat το απεφυγε το ψαράκι Ελπίζω να μη με ξεχάσει βγαίνοντας μετα την ορκομοσία, του ζήτησα καμια κατσαρόλα νερό απο το πρώτο μπάνιο που θα κάνει για να φτιάξω ψαρόσουπα
  6. Alexopus6

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Έχει δοκιμάσει κανένας κάτοχος 68xx αν λειτουργεί το avivo?
  7. Alexopus6

    Στρατός: Ποιός παρουσιάζεται;; (ArmyLab)

    Λεωνίδα κάνε και κανένα τάμα να πας 3η μοίρα (το αποκαλούμενο "ξενοδοχείο") γιατι στις υπόλοιπες είναι λίγο κοτετσοκατάσταση. Όπως είπε και ο JeRiChO δεν έχει πολλά χωσε αλλά έχει πολύ περπάτημα (έχει και μια "μικρή" διαδρομή μέχρι το πεδίο βολής). Καλή θητεία και με μια καλή μετάθεση!!
  8. Alexopus6

    Δείξτε το κουτί σας...

    Thanks borg Έγινε έτσι για να τρέχουν όλα "νεράκι"
  9. Alexopus6

    Δείξτε το κουτί σας...

    Φωτογράφος ο Neph @Venom δεν είχα βγάλει της προκοπής φωτογραφίες μιας και η φωτογραφική που έχω είναι για κλάματα, στο thread δείξτε το κουτί σας δεν έχω ποστάρει πρόσφατα, αλλά με την ευκαιρία μιας και άλλαξα μνήμες και ήρθε και ο "φωτογράφος"
  10. Alexopus6

    Δείξτε την υδρόψυξη που φτιάξατε.

    update με καλύτερες φωτό και αλλαγή μνήμες
  11. Alexopus6

    Δείξτε το κουτί σας...

  12. Alexopus6

    Δείξτε το κουτί σας...

    Πολύ ωραίο zpaf το TJ!!! Όντως asap sleeve σε 6πινα 8πινο και 24πινο. Πιστευω επίσης οτι η h50 θα ήταν πιο καλο να μπεί επανω Ωραίες και οι θερμοκρασίες!! ambient?
  13. Alexopus6

    Τι παίζετε αυτόν τον καιρό;

    Bad Company 2, cod waw, cod mw2.
  14. Alexopus6

    Δείξτε το κουτί σας...

    Καλορίζικο zpaf!! Εγώ θα σε μπριζώσω λίγο
  15. Alexopus6

    Official Battlefield - Bad Company 2 Thread.

    μια φορα στο μισάωρο-20λεπτο?
  16. Alexopus6

    Official Battlefield - Bad Company 2 Thread.

    Σαν φρέσκος να ρωτήξω κατι? Υπάρχει λύση για το crash to desktop?
  17. Alexopus6

    Δείξτε την υδρόψυξη που φτιάξατε.

    Για ποιο λόγο? Εγώ έβαλα presleeved αντάπτορες σε non modular psu.
  18. Alexopus6

    Δείξτε την υδρόψυξη που φτιάξατε.

    Thanks javaneze, ωραίο το αποτέλεσμα με τις βαμμένες κάρτες!! Το κακό είναι αν τις βάψεις πάει περίπατο η εγγύηση Περιμένω τις hd6000 series για να δώ και τιμές, αν είναι αλμυρές τότε ίσως είναι ευκαιρία να τις δροσίσω και τις 2 αφού πλέον τα μπλοκάκια τους με τον ερχομό της επόμενης σειράς θα πέσουν.
  19. Alexopus6

    Δείξτε την υδρόψυξη που φτιάξατε.

    Λόγω του πίσω fan που έχει μπλε led και χωρίς να είναι αναμένα τα cathode ρίχνει φως μεσα στο κουτι και τα sleeve φαίνονται σαν να "γυαλίζουν" και κάνει τη διαφορά απο το κουτί. Προσπαθώ να κινηθώ σε μαυρο/μπλε χωρίς να μπλέξω άλλο χρώμα. Τα sleeve τα περισσότερα είναι Phobya τώρα ποια ακριβώς θα σε γελάσω, θα μας πει ο γίωργος. Thanks λεωνίδα. Kαι εγω θέλω μια χάρη. Έρχεσαι απο εδώ/ βγάζεις εσύ φωτό (γιατι εγώ δεν το έχω το άθλημα)
  20. Alexopus6

    Δείξτε την υδρόψυξη που φτιάξατε.

    Thanks jason, υπήρχε και η επιλογή του μπλε sleeving αλλα δεν μου πολυάρεσε για αυτο προτίμησα μαυρο. Ίσως αν μπουν και τα custom αυτοκόλλητα που μου είχε πει ο γιώργος να "δέσει" διαφορετικά μεσα στο κουτι. Το ποιο ωραίο sleeving πιστέυω θα ήταν μαυρο με πινελιές μπλε αλλα προτίμησα την λύση του έτοιμου.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.