Jump to content

Giwrgos.mts

Members
  • Posts

    3
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

About Giwrgos.mts

  • Γενέθλια 03/05/1990

Giwrgos.mts's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Giwrgos.mts

    Aliexpress.com γνώμες;

    Συγγνώμη για το λάθος μου με το θέμα αλλα ήμουν μέσα στην ταραχή εκείνη την ώρα. Όσο για την αξιοπιστία του site pmark σε διαβεβαιώνω πως είναι ένα από τα καλύτερα και φθηνότερα ταυτοχρόνως. Αγοράζω από το 2011 και έχω κάνει παααρα πολλές αγορές σε ρούχα, ηλεκτρονικά ήδη και πολλά αλλα ήδη. Απλός δεν έτυχε ποτε να μου βγει κάτι ελαττωματικό. (φαντάσου από το 2011 μέχρι τώρα 1/83 παραγγελιες είχε ένα μικρό θέμα) Όσο για την πρόταση σου δεν θα την χαρακτηρίσω καν. Απλός έλα στη θέση μου και θα την διαγράψεις από μονο σου. Σκέψου λοιπόν να έχεις πληρώσει 250 euro για μια ολοκαίνουρια συσκευή που κανονικά κοστίζει 130 βρίσκεσαι προφανώς εντός εγγύησης και απλά να πεις δεν πειράζει μωρέ σιγά 250 euro έχασα εκ των οποιον τα 120 ήταν γ@μ1σ1@τικά στο τελωνείο εξαιτίας τις μεταφορικής. Σιγά το πράγμα ε? Θες να μου πεις δηλαδή ότι θα προσπερνούσες την εγγύηση και θα το κρατούσες έτσι? Φιλικά πάντα.
  2. Giwrgos.mts

    Aliexpress.com γνώμες;

    Καλησπέρα έχω ένα θέμα με αυτό το site "Aliexpress" και πραγματικά χρειάζομαι τα φώτα σας...Αγόρασα πρόσφατα ένα κινητό από κίνα το οποιο είναι μεν ακριβώς όπως το περιγραφουν (και καλύτερο) απλός έχει ένα μικρό θεματάκι με την οθόνη του από το εργοστάσιο και το καλύπτει η εγγύηση.(και τα δικά μας το βγάζουν αυτό πολλές φορες) Το πρόβλημα είναι πως για να το στείλω πίσω για αντικατάσταση εκτος του ότι θα πρέπει να πληρώσω το courier ξανά (πράγμα που με έκανε να πληρώσω 100 ευρο περίπου έξτρα την πρώτη φορα με τον εκτελωνισμό κτλ.) δε μπορώ να βρω κάπου στο site να λέει αυτό το πράγμα, ότι το στέλνεις για αντικατάσταση.Το μονο που μπορώ να κάνω είναι "Open Dispute" όπου εκεί μπορώ : 1. να ζητήσω όλο το ποσο πίσω για τον A,B λόγο και να επιστρέψω την συσκευή 2. να ζητήσω ένα μέρος του ποσού πίσω και να κρατήσω την συσκευή Οποτε αν το στείλω εγώ πίσω στον "κινέζο" πως ξέρω ότι θα μου στείλει πίσω άλλο όντως? Δεν θα είναι σαν να του το στέλνω δωράκι από ελλάδα? ούτε μαγαζί είμαι εγώ ούτε site μεσολαβεί ούτε τίποτα.... Εκείνος συμφωνεί με την αντικατάσταση αλλα μέσο μηνυμάτων (ενός chat για την ακρίβεια που δεν αποθηκεύει τα μηνύματα)και μου λέει να του το στείλω πίσω και θα μου στείλει απλά ένα άλλο (αν δεν φτιάχνεται αυτό).Έχω απελπιστεί τελείως και χρειάζομαι τη βοήθεια σας παρακαλώ. Εδώ έχω και το video με το πρόβλημα τις συσκευής. [ame=http://www.youtube.com/watch?v=0Bfkes0qEGo]Cubot one touch screen problem android (solution?)?? - YouTube[/ame] Ευχαριστώ πολύ!
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.