Jump to content

TechMonkey

Premium Members
  • Posts

    403
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

Everything posted by TechMonkey

  1. TechMonkey

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    Τότε εκεί στο φυσικό αγαπάνε τόσο την επιστήμη τους που φεύγουν για αλλού Στην σχολή δύο καθηγητές, ο ένας κάνει προγραμματισμό και ο άλλος λογική σχεδίαση, έχουν τελειώσει το φυσικό.
  2. TechMonkey

    Ανέκδοτα & Αστεία

    Η αμήχανη στιγμή που μια Θεσσαλονικιά στο λεωφορείο φωνάζει "Ανοίξτε με λίγο από πίσω"
  3. TechMonkey

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    Δεν χαζεύω στο ΠΟΘ μόνο....
  4. TechMonkey

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    Να την κάνω ναι, να την κάνω καλά δεν είμαι τόσο σίγουρος, θα δείξει...
  5. TechMonkey

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    60 γραμμές κώδικα, γύρω στις 40 ουσιαστικά, οι άλλες είναι κενές σειρές και αγκύλες. Κάποιος πετάει την ιδέα- μου υπενθυμίζει ότι το μάθημα έχει και forum. Μπαίνω και βλέπω τις απορίες των άλλων πάνω στην άσκηση. Κατατοπιστικότατες. Το είχα κάνει λάθος. Ξανά ξεκινάω αύριο με το φοβερό περιθώριο της μίας ημέρας για να την ολοκληρώσω επιτυχώς.
  6. TechMonkey

    Ανέκδοτα & Αστεία

    Μετά την απλή μέθοδο των τριών, στα μαθηματικά, ανακαλύφθηκε η απλή μέθοδος των tree on, για να ανάβει Χριστουγεννιάτικα δέντρα.
  7. TechMonkey

    Ανέκδοτα & Αστεία

    ^^ Ρε αδερφέ μας γονάτισες... 3 φορές κράσαρε η σελίδα για να καταφέρω να τα δω
  8. TechMonkey

    Ανέκδοτα & Αστεία

    Και λίγο Michael Bay στο τέλος, το ξέχασες...
  9. TechMonkey

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    Με 'γεια το Spoiler button! Το GSMArena ακόμα κάτω είναι;! Τι του συμβαίνει ακριβώς; Μια φορά κάθε 3-4 μήνες θέλω και εγώ να δω ένα κινητό και δεν μπορώ...
  10. TechMonkey

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    Ο τυπάς στο Star Wars μπορεί να είναι σταυροφόρος
  11. TechMonkey

    Ανέκδοτα & Αστεία

    Ε αυτουνού δεν του έκατσε, μην κολλάς στις λεπτομέρειες
  12. TechMonkey

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    What are you talking about? Δεν βρωμάνε; Είχα δοκιμάσει μια φορά να κάψω πατατάκι και βρώμισε ο τόπος...
  13. TechMonkey

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    4η μέρα λέει! 1μιση βδομάδα και συνεχίζει Με πεσμένους ρυθμούς βέβαια, αλλά.... On another note, ανάψαν καλοριφέρ σήμερα!!
  14. TechMonkey

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    Νηστεία και χαρά, όχι εργασία
  15. TechMonkey

    Ανέκδοτα & Αστεία

    Τα μισά είναι παμπάλαιαα
  16. TechMonkey

    Ανέκδοτα & Αστεία

    Πως λέγεται το γυναικείο περιοδικό για ψάρεμα; Ποιο είναι το αντίθετο της Μυτιλήνης;
  17. TechMonkey

    Ανέκδοτα & Αστεία

    Μπορεί να ήταν σε καμιά σπηλιά το παιδί και να είχε ηχώ, γι' αυτό και οι δύο φορές
  18. TechMonkey

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    Καλό ξημέρωμα
  19. TechMonkey

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    Λίγο παραπάνω ώρες δεν μπορούσε να έχει η μέρα; Πολλά ζητάω;
  20. TechMonkey

    Ανέκδοτα & Αστεία

    Πως λέγεται η σκωτσέζικη τρομοκρατική οργάνωση; Αλ- Γκάιντα :upside52:
  21. TechMonkey

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    Νομίζω πως το κρύωμα που με τριγυρνάει είναι η τέλεια ευκαιρία να καθαρίσω την οθόνη μου.
  22. TechMonkey

    Ανέκδοτα & Αστεία

    Θα κάνω την αρχή λέγοντας πως μια φορά είχα καταφέρει και είχα βουτήξει το USB των ακουστικών στο πιάτο με τη φακή... (Εισάγετε τυχαίο χαρούμενο emoticon εδώ)
  23. TechMonkey

    Path of Exile (PoE)

    AMD, και σίγουρα είναι θέμα και optimization, μετά από update των drivers κάνει λίγο περισσότερα, αλλά πιάνει περισσότερα frames. Ή το ανάποδο, δεν θυμάμαι... Ειδικά τέτοια ώρα
  24. TechMonkey

    Path of Exile (PoE)

    Τι να πω και εγώ που το laptopάκι πάει από 125 max σε 30 όταν ζεσταθεί Με άπειρα spikes ώρες ώρες
  25. TechMonkey

    Τι mp3 ακούτε αυτή τη στιγμή; v2.0 (MusicLab)

    [ame=http://www.youtube.com/watch?v=m9CBok9B3cU]Τ' Αη Γiωρκού - Αλκίνοος Ιωαννίδης - YouTube[/ame] Αν και μπροστά στην live έκδοση που άκουσα χθες δεν πιάνει μία...
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.