Καλημέρα και καλώς σας βρήκα. Διάβασα όλο το θέμα και θέλω να μοιραστώ την εμπειρία μου μαζί σας. 1. Παραγγέλνω από το πλαίσιο την Ergohuman. Η κοπέλα στο κατάστημα με ενημερώνει ότι στην τιμή περιλαμβάνεται και συναρμολόγηση και θα έρθει τεχνίτης στο χώρο μας να τη συναρμολογήσει και να μας κάνει επίδειξη των λειτουργιών της. 2. Η καρέκλα έρχεται ήδη συναρμολογημένη και αφού τη σύρθηκε 300 μέτρα στο δρόμο μου τη παραδίδουν σε ένα βρώμικο νάιλον. Το πρώτο πράγμα που παρατηρώ είναι πως το δεξί μπράτσο ακουμπάει στο κάτω μέρος της πλάτης τη καρέκλας, ενώ το αριστερό μπράτσο είναι σωστό . Ναι ξέρω για τις ρυθμίσεις των μπράτσων (πάνω- κάτω, αριστερά-δεξιά, μέσα-έξω & γωνία από το σώμα). Όμως αναφέρομαι στα μπράτσα με τις ίδιες ρυθμίσεις. Δεν παραλαμβάνουμε τη καρέκλα και παραγγέλνουμε μια άλλη. 3. Την επόμενη ημέρα έρχεται άλλη (ή ίδια) καρέκλα - με διαβεβαίωσαν πως ήταν άλλη- και έχει ακριβώς το ίδιο πρόβλημα, και επιπροσθέτως ανακαλύπτουμε πως το προσκέφαλο δε ρυθμίζεται κιόλας (σε κλίση). Μας προτείνει ο μεταφορέας λοιπόν , εάν παραγγείλουμε άλλη να ζητήσουμε να συναρμολογηθεί στο χώρο μας. Ενημερώνουμε το πλαίσιο KAI στην αρχή μας λένε πως δε γίνεται να συναρμολογηθεί στο χώρο μας. Τελικά μας είπαν ότι θα μας στείλουν αύριο τη καρέκλα κλειστή σε κούτα, και μεθαύριο κατ’ εξαίρεση θα στείλουν ένα τεχνίτη να την τοποθετήσει στο χώρο μας. Τι γνώμη και τι εμπειρία έχετε εσείς από αυτά? Παρατήρησα ότι κανείς μέχρι τώρα δεν έχει αναφέρει πρόβλημα ανομοιομορφίας με τα μπράτσα της καρέκλας ΑΛΛΑ και ότι κανείς δεν έχει πάρει τη καρέκλα συναρμολογημένη. Ευχαριστώ πολύ.