Jump to content

trioborgsector

Members
  • Posts

    47
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

Everything posted by trioborgsector

  1. trioborgsector

    Tom Clancy's The Division

    ,με την 780 gtx τα περισσοτερα στο full βγαζω 53 με 60 αλλα οι διαφορες εινε ελαχιστες στα εφφε αλλα πιο πόλλυ 60 κτυπαω καλο φαινετε αλλα πιστευω το day z ακρος ανωτερο....
  2. trioborgsector

    Tom Clancy's The Division

    ΠΑΝΤΟΣ ΤΑ ΓΡΑΦΙΚΑ; ΔΕΝ ΕΙΝΕ ΚΑΤΙ ΤΟ ΤΡΕΛΌ
  3. trioborgsector

    Tom Clancy's The Division

    οταν βγει το κανονικο θα εχει καλυτερι απόδοση σε frames σε σχεση με την βετα;;;;; αν εσυ πχ βγαζεις 45-60 fps σε medium/high στην βετα ποσο θα βγαζεις στα κανονικα;;;
  4. trioborgsector

    Tom Clancy's The Division

    εγο με την gtx 780 σχεδον ολα στα high βγαζω απο 54 εος 60 fps μπορει καποιος να μου πει κατι το οptimazation και τα frames οταν κυκλοφορισει το παιχνιδι το μαρτιο λες να εινε καλυτερα;; επειδι αυτο εινε beta ακομα πειτε μου;;; απλα δεν καταλαβαινω κατι το παιχνιδι στα high τρωει 2600 vram η καρτα μου εχει 3 vram δεν πρεπει να εχει ομαλο framerate ομως;;;; εννοω δεν υπερβαινει τα 3 vram αυτο εννοω
  5. trioborgsector

    Tom Clancy's The Division

    κατεβαζω το update αντε να δουμε τι παιχνιδι εινε αυτο΄΄
  6. trioborgsector

    Tom Clancy's The Division

    δεν βλεπω κατι δεν εχω ιδεα πως ανοιγει το παιχνιδι/...
  7. trioborgsector

    Tom Clancy's The Division

    δικιο εχεις..
  8. trioborgsector

    Tom Clancy's The Division

    σκεφτηκανε αν ο κοσμος εχει λεφτα για να αγοραζει νεες καρτες καθε 1 χρονο΄΄΄΄΄΄;;;;;;; ενω στο ps4 ιπαρχει μια καρτα γραφικων και τα παιζει ολα τα χροννια ενω στο pc χρειαζεσε καθε 2 χροννια νεα καρτα...
  9. trioborgsector

    Tom Clancy's The Division

    και κατι ακομα αν το παιχνιδι το κανανε για καρτες γραφικον απο 970 και πανω τοτε να μην λενε οτι εκαναν καλο optimazitation δηλαδη θα το αγορασουνε οσοι εχουνε 970 και 980 αν ο περισοτερος κοσμος εχει στιν κατοχη του καρτες απο 470 και 780 τοτε τι νοημα εχει;;;
  10. trioborgsector

    Tom Clancy's The Division

    εννοεις οτι θα το παιζει η δικι μου σε Medium settings. ;;;;; και οχι σε high''';;;
  11. trioborgsector

    Tom Clancy's The Division

    αντε να δουμε τι παιχνιδι εινε αυτο.... tommy τι καρτα γραφικων εχεις εσυ;;
  12. trioborgsector

    Tom Clancy's The Division

    http://itsalmo.st/#thedivision_6esc7 εδω πηγα λαθος δικο μου παιδια δεν ειχα αλλαξει την ωρα
  13. trioborgsector

    Tom Clancy's The Division

    μας κοροιδευουνε σε 18 ωρες αρχιζει η beta΄;; καλα τα ατομα εινε απατεωνες δηλαδη αρχιζει τα μεσανυκτα..;;;; και οι απατεωνες λεγανε οτι αρχιζει 29 του μηνος πιο πολλοι ενδιαφεροντε για τις κονσολες παρα για τα pc οταν λενε 29 να το λενε και οχι απλα να μας κλεβουνε και μια μερα ... με βαση αυτην την λογικη αρχιζει αυριο
  14. trioborgsector

    Tom Clancy's The Division

    παιδια εχω κανει preload το παιχνιδι αλλα δεν εχω ιδεα ποτε αρχιζει η beta ομως
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.