Jump to content

eusuneidhtoskatanalwths

Members
  • Posts

    2
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

Πληροφορίες Προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας

Πρόσφατοι Επισκέπτες

381 Εμφανίσεις προφίλ

eusuneidhtoskatanalwths's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Συγνώμη αν σε κάποιους δεν αρέσει το nick που επέλεξα (αν και πιστεύω ότι όποιο nick κι αν επέλεγα αυτοί που είχαν σκοπό να σχολιάσουν αρνητικά θα το έκαναν ούτως ή άλλως) κι επίσης συγνώμη που επέλεξα να δημοσιοποιήσω την ιστορία μου... Θεωρώ όμως το thelab.gr ένα αξιοπρεπέστατο site που στο παρελθόν έχω διαβάσει ενδιαφέροντα άρθρα κι απόψεις κι έχω βρει λύσεις σε κάποια θέματα που με απασχολούσαν και γι'αυτό το έκανα. Δεν με ενδιαφέρει αν κάποιος δεν πιστεύει ότι η ιστορία μου είναι υπαρκτή και δεν υπάρχει νόημα να αποδείξω τίποτα σε κανέναν. Άλλωστε μπορεί κάποιος...''κακεντρεχής'' να ισχυριστεί ότι όσοι αμφισβητούν την γνησιότητα της ιστορίας μου και πέφτουν απ'τα...σύννεφα που ένα τόσο άριστα κι επαγγελματικά δομημένα μαγαζί (!!!) που μόνο ελάχιστοι πελάτες του έχουν παράπονα όπως εγώ (αλλά ξέχασα εγώ δεν ήμουν πελάτης παρά ένας εχθρός του e-shop...), είναι υπάλληλοι στο εν λόγω κατάστημα ή έχουν εκείνοι συμφέροντα να το υπερασπιστούν! Εγώ βέβαια δεν θα ισχυριστώ κάτι τετοιο γιατί πολύ απλά δεν είμαι ...κακεντρεχής. Τελοσπάντων πιστεύω ότι δεν έχει νόημα να ερχόμαστε σε αντιπαραθέσεις οι απλοί καταναλωτές (που θέλω να πιστεύω ότι όλοι εδω μέσα έιμαστε...). Επίσης πιστεύω ότι έτσι θα πρέπει να κάνουμε. Να δημοσιεύουμε δηλαδή ανάλογες ιστορίες για να ενημερωνόμαστε και οι υπόλοιποι. Για όλα τα μαγαζιά και στο τέλος ας διορθωθούν ή ας κλείσουν. Να μείνουν ΜΟΝΟ αυτοί που μας σέβονται. Και για να προλάβω κάποιους (που πολύ σωστά θα σκεφτόντουσαν αν η κοινωνία λειτουργούσε όπως θα έπρεπε και υπήρχαν σωστοί νόμοι που εφαρμόζονταν από όλους και) που θα έλεγαν ότι το σωστό είναι να διεκδικήσω το δίκιο μου νομικά κι όχι από forum στο internet ας αναλογιστούν λίγο πόσο θα μου κόστιζε αυτή η ιστορία εμένα οικονομικά και ψυχολογικά και στο τέλος τι θα κέρδιζα πραγματικά και ...πότε. Όσο για το e-shop συγκεκριμένα κι εγώ το εμπιστευόμουν και γι'αυτό αποτελούσε την νο.1 επιλογή μου. Αυτό που με πείραξε περισσότερο ήταν η παγερή αδιαφορία τους να απαντήσουν στο email μου και μετά η ανικανότητα να δώσουν μια λύση σε ένα τόσο απλό θέμα πιστεύω. Τώρα αν σε κάποιους αρέσουν τέτοιες συμπεριφορές είναι δικό τους θέμα... Στο θέμα των παραγγελιών και στην ευγένεια των υπαλλήλων τουλάχιστον στο e-shop που βρίσκεται κοντά μου έχω να πω τα καλύτερα όμως τι να το κάνω που κυρίως το τελευταίο διάστημα αν αγοράσεις συγκεκριμένα προϊόντα το after sales είναι κάκιστο;;; Δεν πιστεύετε ότι είναι ρίσκο να κάνετε μια ακριβή αγορά από εκεί; Εγώ τουλάχιστον αυτό πιστεύω πλέον και γι'αυτό δεν πρόκειται να ξαναπάρω τίποτα από εκει. Όχι από εκδίκηση αλλά από έλλειψη εμπιστοσύνης. Τελοσπάντων ίσως δεν έπρεπε να δευτερολογήσω κι ας με συγχωρέσουν όσοι στράβωσαν. Γράψτε ό,τι θέλετε, αμφισβητήστε με, βρίστε με δεν με πειράζει και δεν θα απαντήσω εγώ πιστεύω το καθήκον μου το έκανα και σε όσους δεν συμφωνούν με την ενέργεια μου να δημοσιοποιήσω το περιστατικό που μου συνέβει όλα καλά, δημοκρατία έχουμε...
  2. Καλησπέρα, αποφάσισα να ανοίξω αυτό το νέο θέμα για να περιγράψω την πολύ αρνητική εμπειρία που είχα μετά την αγορά από το γνωστό κιτρινόμαυρο διαδικτυακό ''μαγαζάκι'' (όπως αποδείχτηκε...) το e-shop.gr. Πριν αναφέρω το περιστατικό θα ήθελα να τονίσω ότι το εν λόγω ''μαγαζάκι'' υπήρξε για πολλά χρόνια η πρώτη μου επιλογή και είχα προβεί σε πολλές αγορές για μένα, την οικογένειά μου και τους φίλους μου. Με λίγα λόγια το εμπιστευόμουν σχεδόν τυφλά και ήταν η νο.1 επιλογή μου ακόμα και για προϊόντα που στοίχιζαν λίγο παραπάνω σε σχέση με άλλα μαγαζιά. Δυστυχώς όμως φαίνεται ότι το τελευταίο διάστημα έχουν γίνει κάποιες αλλαγές (σε θέσεις ίσως) που έχουν επηρεάσει τη σωστή λειτουργία του με αποτέλεσμα η κάκιστη σε πολλές περιπτώσεις εξυπηρέτηση των πελατών (ανάλογα περιστατικά με το δικό μου, μου είχαν αναφέρει στο πρόσφατο παρελθόν κάποιοι γνωστοί μου αλλά δεν είχα δώσει την πρέπουσα σημασία τότε δυστυχώς και μάλιστα είχα παραξενευτεί κιόλας γιατί η προσωπική μου εμπειρία ήταν θετική μέχρι βέβαια να υπάρξει κάποιο πρόβλημα αφού τότε φαίνεται ο επαγγελματίας)... Επίσης να σημειώσω ότι έχω δουλέψει στο πρόσφατο παρελθόν ως τεχνική υποστήριξη ίσως για την μεγαλύτερη εταιρία παγκοσμίως στον χώρο των handheld devices και όχι μόνο με μεγάλη επιτυχία μάλιστα (θετικότατα surveys και επίλυση σχεδόν όλων των προβλημάτων που αφορούσαν το λειτουργικό και όχι μόνο), έχω πάθος με την τεχνολογία και ασχολούμαι πολύ με πολλούς τομείς της και δεν είμαι αυτό που λένε ''παραπονιάρης'' ή ''δύσκολος πελάτης'' με την έννοια ότι πριν ζητήσω μια επιστροφή προϊόντος ή επισκευή του πρώτα σιγουρεύομαι ότι έχω απόλυτα δίκιο (χαρακτηριστική είναι η περίπτωση αγοράς 4 μνημών DDR2 CORSAIR 800 Mhz στο παρελθόν πάλι απ΄το e-shop.gr που η μία ήταν προβληματική και την επέστρεψα όμως ο...''τεχνικός'' τις βρήκε όλες εντάξει και μου έστειλαν μήνυμα να τις παραλάβω αφού λειτουργούν. Τότε πήγα και βρήκα τον τεχνικό και τρέξαμε μαζί το σχετικό test όμως με τον...σωστό τρόπο αυτή τη φορά και όντως είδε κι εκείνος ότι είχα δίκιο, μου ζήτησε συγνώμη και μου την άλλαξε) Πρόκειται λοιπόν για το tablet: ASUS MEMO PAD 7 ME70C GPS WHITE. Το συγκεκριμένο tablet το αγόρασα το καλοκαίρι που μας πέρασε για δώρο στην ανηψούλα μου. Ήταν αρκετά φτηνό με τα βασικά χαρακτηριστικά και πιστεύω μια καλή επιλογή για ένα μικρό παιδάκι να ξεκινήσει να χρησιμοποιεί μια handheld device και να μπει στον κόσμο της ''touch τεχνολογίας''. Δυστυχώς όμως το συγκεκριμένο tablet παρουσίασε πολλά προβλήματα με το κυριότερο ότι κάποιες φορές κι ενώ ήταν πλήρως φορτισμένο έσβηνε (άλλα θέματα που είχε είναι το μικρόφωνο που ''εγγραφε'' τη φωνή ''ρομποτικά'', δυσκολία στη σύνδεση πολλές φορές στο Wi-FI, κλπ.). Σε κάποια στιγμή λοιπόν κι αφού βαρεθήκαμε να βλέπουμε τη μικρούλα να παραπονιέται το πήγαμε πίσω στο e-shop. Αποτέλεσμα; Να μας το κρατήσουν 1 μήνα περίπου και να μας το επιστρέψουν με τα ίδια ακριβώς προβλήματα!!! Το μόνο που κάνανε ήταν...εργοστασιακή επαναφορά...Μόνο ο κόπος δηλαδή να το ξανασετάρουμε απ'την αρχή... Για να μην τα πολυλογώ μετά από μερικες βδομάδες το tablet έσβησε και πάλι (κι ενώ είχε κάνει κι άλλα σβησήματα πριν απλά άνοιγε μετά από λίγο). Έτσι αποφασίσαμε να το ξαναπάμε στο e-shop πιστεύοντας ότι θα μας το αλλάξουν σίγουρα ή θα μας δώσουν κάποιο πιστωτικό ή θα το πήγαιναν έστω στην ASUS για να το επισκευάσουν οι τεχνικοί της! Κι όμως! Βρέθηκε πάλι ένας παντογνώστης, ένας ...φωστήρας τεχνικός του e-shop που... αποφάνθηκε ότι δεν χρειάζονται όλα τα παραπάνω αφού το tablet ειναι...οκ!!! Δεν θέλω να πω πολλά αλλά νομίζω ότι κι ο πιο ανίδεος καταλαβαίνει ότι το εν λόγω tablet έχει ξεκάθαρα hardware issue!!! Το αποκορύφωμα της ασχετοσύνης του τεχνικού είναι ότι εκτός ότι μας το κράτησε για 1-1,5 μήνα μας πήρε και τηλέφωνο να του δώσουμε τον κωδικό που έχει βάλει η...μπέμπα για να μπαίνει στο tablet κι ενώ του τον είπαμε τον κωδικό έκανε παρόλα αυτά επαφορά στις εργοστασιακές ρυθμίσεις!!! Μετά από όλα αυτά λοιπόν έστειλα ένα πολύ ευγενικό email στο e-shop εξηγώντας το περιστατικό και ζητώτας εξηγήσεις για τον...''τεχνικό'' τους και να δοθεί λύση. Η απάντηση;;; Ένα ...αυτοματοποιημένο sms να περάσω να παραλάβω το χαλασμένο tablet!!! Μα είναι δυνατόν;;; Σε μένα που ήμουν όπως πιστεύω ένας πολύ καλός τους πελάτης τέτοια συμπεριφορά;! Αδιαφορία;;; Ούτε μια απάντηση;;; Πίστεψα ότι δεν είχαν λάβει το email κι έτσι αφού πέρασαν μερικές μέρες ξανάστειλα ένα αλλο email όχι ευγενικό αυτή τη φορά αλλά εννοείται ούτε και υβριστικό (δεν μου το επιτρέπει το ήθος μου, όχι πως δεν το αξίζουν αυτοί...) απαιτώντας να πάρουν θέση και να μην συνεχίσουν να με αγνοούν! Τους έδωσα μάλιστα διορία 2 μέρες πριν γράψω για το εν λόγω περιστατικό σε κάποια site για να ενημερώσω και τον υπόλοιπο κόσμο για την ποιότητα του after sales και τον σεβασμό στους πελάτες του συγκεκριμένου μαγαζιού. Μετά από 1,5 μέρα ακριβώς και λίγο πριν την λήξη της διορίας παίρνει τηλέφωνο ένας ''τεχνικός'' και προσπαθούσε να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα. Είπε μεταξύ άλλων ότι δεν το έστειλε στο service της ASUS γιατί ήξερε εξαρχής ότι δεν θα το έφτιαχναν!!! Επίσης είπε ότι την πρώτη φορά είχε μετακίνηθεί η μπαταρία και την έβαλε στη θέση της (!!!) και την δεύτερη έκανε...προληπτική αλλαγή μπαταρίας!!! Περιττό να σας πω ότι τα προβλήματα συνεχίζονται με το συγκεκριμένο tablet και μάλιστα τώρα η μπαταρία δεν κρατάει ούτε...3-4 max ώρες. Το μικρόφωνο εξακολουθεί να ''πιάνει'' ρομποτική φωνή, κλπ... ΑΠΟΡΙΕΣ ΜΟΥ: 1) Τον κωδικό τι τον ήθελε ο...''τεχνικάρας'' αφού κιόλας στο τέλος έκανε επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων;;; Να δει τι high scores είχε στο Candy Crash η μικρούλα;! 2) Κατά καιρούς διαφημίζει αυτό το μαγαζάκι ότι προσφέρει 2, 3 κλπ χρόνια εγγύηση κι αναρωτιέμαι μα για ποια εγγύηση μιλάνε;;; Ποιοι τεχνικοί ακριβώς θα κοιτάξουν το προϊόν στο οποίο προσφέρουν την συγκεκριμένη εγγύηση;;; Φανταστείτε να πάρετε ένα ακριβό laptop ή μια τηλεόραση από εκει και να παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα. Είναι ωραίο να περιμένετε 1 μήνα και πλέον και τελικά στις περισσότερες περιπτώσεις να σας επιστρέψουν πίσω το προϊόν με τα ίδια ελαττώματα; 3) Σε μένα που ήμουν ένας πολύ καλός τους πελάτης συμπεριφέρθηκαν με αδιαφορία, κοροϊδία και ανεντιμότητα (δεν είναι έντιμο να σου προσφέρουν ανύπαρκτη εγγύηση ουσιαστικά) σε κάποιους άλλους γιατί να συμπεριφερθούν καλύτερα;;; 4) Με ρώτησε ο... ''τεχνικάρας'' αν θέλω να αντικαταστήσει την μπαταρία του tablet με μία άλλη; Πόσα mAh είναι η μπαταρία πού έβαλε, τι μάρκα και ποιες οι προδιαγραφές της; Ήταν καινούρια ή μεταχειρισμένη; 5) Το tablet το είχα αγοράσει 70 €. Ας πούμε λοιπόν ότι εγώ είμαι ο ...τρελός, ο ''ιδιαίτερος πελάτης'' κλπ κι ότι το tablet λειτουργεί κανινικότατα όπως λέει κι ο...''τεχνικάρας'' τους αν το άβαζα άραγε στο stock σε μια τιμή γύρω στα 45-50 € και μου έκοβαν πιστωτικό 70 € εμένα το tablet δεν θα...έφευγε...εχθές;;; Ποια η ''ζημιά τους'';;; 20-25 €;;; Μήπως λοιπόν δεν πρόκειται για μεμονομένο περιστατικό και υπάρχει ''συγκεκριμένη πολιτική αντιμετώπισης ανάλογων περιστατικών'';;; Υ.Γ.: Εγώ και οι δικοί μου χάσαμε την εμπιστοσύνη μας για το συγκεκριμένο ''μαγαζάκι'' και δεν πρόκειται να ξαναψωνίσουμε από κει ούτε καρφίτσα πλέον (δυστυχώς δεν γίνεται να διαγράψω τον λογαριασμό μου όμως άλλαξα τα προσωπικά μου στοιχεία και το email μου). Αυτά ελπίζω να υπάρξουν κι άλλοι ''ευσυνείδητοι καταναλωτές'' και να αναφέρουν όσα ανάλογα περιστατικά τους συμβούν για να ενημερωνόμαστε κι οι υπόλοιποι. Μόνο έτσι πιστεύω υπάρχει περίπτωση να διορθωθούν κάποιες καταστάσεις στον συγκεκριμένο χώρο και να αντιμετωπίζονται οι πελάτες όπως τους αξίζει. Κι όποιος δεν μπορεί να προσφέρει συγκεκριμένα standards ας κλείσει, ας αποχωρήσει έιτε είναι Έλληνας, Γερμανός, Αυστραλός, Κογκολέζος, κλπ. Να μείνουν οι πραγματικοί επαγγελματίες που θα σέβονται τον καταναλωτή και θα τον εξυπηρετούν... Αυτή είναι η γνώμη μου.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.