Jump to content

denexo

Premium Members
  • Posts

    117
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

Πρόσφατοι Επισκέπτες

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

denexo's Achievements

  1. denexo

    Αυτοκίνηση

    Έπος ο ήχος του V10 !!!!
  2. denexo

    Αυτοκίνηση

    Επικό! Περιμένω με αγωνία την αναλυτική παρουσίαση. KonstantinosIX στο YT, S2V26 προς το τέλος του video.
  3. denexo

    Αυτοκίνηση

    @jax7480 Ζάχο το αυτοκίνητο που έδειξε ο Κωνσταντίνος στο κανάλι του εχθές είναι το δικό σου;
  4. denexo

    Οι αγορές μας..!!

    Τούμπανη και η οθόνη. Τσέκαρε μόνο αν φοράει το τελευταιό firmware 1009.3 που ενεργοποιεί το VRR Control που διορθώνει το flickering
  5. Έχω εκνευριστεί πολύ γιατί αφενός μεν διαβάζω παρόμοια συμβάντα στο εξωτερικό, με προϊόντα συνολικής αξίας και 1500 δολλάρια, όπου απλά έκαναν το αυτονόητο να ζητήσουν refund μετά από 2 φορές extension (ήτοι 120 μέρες) και τους έκαναν deactivate και αφετέρου γιατί το κάνουν τόσο δύσκολο οι τράπεζες.
  6. Ευτυχώς δεν ήταν μεγάλο το ποσό ($17.91) . Το γαμώτο είναι τώρα που με έχει πειράξει. Διάβασα για περίπτωση όπου κάποιος παρέλαβε πριν 2 εβδομάδες παραγγελία από τον Μάρτιο. Η ίδια η Singpost, με τη οποία εστάλη η παραγγελία, γράφει στο site της: Due to strict border controls and restrictions on international travel, airlines have drastically reduced international services between Singapore and all international destinations. As a result, international air freight capacity and frequency has been severely limited, leading to substantial delays for all international inbound and outbound shipments since late March. We seek your understanding in this, as we know many customers has entrusted us with international deliveries. We continue to work round the clock with our airline and destination postal partners to ensure that your shipments reach their intended addresses as soon as possible Κοινώς αντίο ζωή. Ρώτησα και στην Εθνική σχετικά με την αμφισβήτηση συναλλαγής: θέλουν φυσική παρουσία σε κατάστημα, ταυτότητα, λογαριασμό ΔΕΚΟ και λογαριασμό κινητής. Άρα απλά παρακαλάω να έρθουν κάποια στιγμή και να δουλεύουν. Και κλείνοντας: ποτέ ξανά Aliexpress ...
  7. Και απαντάω μόνος μου: θα δώσουν τα λεφτά στον πωλητή. Το πιο εκνευριστικό είναι ότι μου έκαναν το account deactivate επειδή ζήτησα το αυτονόητο refund για μία παραγγελία που μπήκε 3 Μαΐου και ακόμα δεν έχω παραλάβει, ενώ υπήρχε guarantee για full refund αν δεν είχα παραλάβει μετά από 90 μέρες. Σε λίγο καλώ την τράπεζα για αμφισβήτηση συναλλαγής.
  8. Επανέρχομαι με την παρακάτω εξέλιξη. Τι πραγματικά σημαίνει αυτό; Continuous violations δεν έχω κάνει αφού είναι μόλις η δεύτερη παραγγελία μου !!! Στο final resolution εκεί που λέει "Full payment release" τι εννοεί με αυτό ο ποιητής;
  9. Μα πόση υπομονή π(χ)ια ? Πραγματικά ενώ γενικά παραγγέλνω από ebay, banggood, gearbest ποτέ δεν είχα τέτοιο θέμα. Όταν έκανα την παραγγελία σεβάστηκα τις 90 μέρες και έδειξα κατανόηση λόγω κορονοϊού αλλά αυτό παραπάει. Και επειδή θα λείπω και διακοπές και δεν μπορώ να έχω το άγχος να είμαι στο όριο για dispute, το άνοιξα από τώρα να ξεμπερδεύω.
  10. Άνοιξα το dispute. Πάω να δω το transacτιon screenshot και βλέπω το παρακάτω μήνυμα: Και να φανταστείτε είναι η δεύτερη παραγγελία από το aliexpress (και μάλλον η τελευταία) με πρώτη το 2015 και με partial refund τότε λόγω αποστολής λάθος χρώματος μίας θήκης για tablet. Να ανησυχήσω; Και κερατάς και δαρμένος; ?
  11. Θα προχωρήσω έτσι όπως προτείνεις αφού δεν βλέπω να αλλάζει κάτι τις υπολειπόμενες ημέρες. Σε ευχαριστώ για άλλη μια φορά για την βοήθεια και τις πολύτιμες συμβουλές!
  12. Εγώ πάντως στο τέλος της εβδομάδας πάω για dispute σχετικά με την παραγγελία αφού από τις 26 Ιουνίου η κατάσταση της αποστολής έχει κολλήσει στο <Aliexpress-Cainiao -Despatched to OverSeas Postal Admin (From SG/SIN to GR/ATH)> . Απλά η ερώτηση μου είναι να περιμένω να κλείσει το case στο aliexpress ή όχι; Εκεί το status λέει ακόμα <Awaiting delivery: Your order will be closed in: 3 days 12 hours>
  13. Και η οδύσσεια του δέματος μου συνεχίζεται.... Έχει λογική τόσο μεγάλη καθυστέρηση απο την στιγμή που όπως λένε έγινε dispatched από τις 26 Ιουνίου; Μιλάμε για σχεδόν ένα ημερολογιακό μήνα !!!
  14. denexo

    Αυτοκίνηση

    Δυστυχώς τίποτα. Όχι τίποτα άλλο, πόνταρα σε εσένα μήπως είχες βρει κάτι γιατί θυμόμουν ότι είχες yaris σαν κι εμένα. Η ερώτηση βέβαια είναι, υπάρχει αυτό το custom pid ή απλά δεν μπορεί να δώσει αυτό το info το ECU, παρά μόνο χρησιμοποιώντας το techstream της toyota; Γιατί ούτε θερμοκρασία της εξάτμισης δεν έχω βρει ακόμα στο torque που να δίνει value.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.