Παράλογη απαίτηση εξόφλησης ποσού 478€ από την εταιρεία WIND
Μέχρι τον Ιανουάριο του 2017 ήμουν συνδρομητής στην υπηρεσία WIND Double Play στο δίκτυο της WIND με κωδικό πελάτη XXXXXXXXX.
Αυτό ήταν το δεύτερο 24μηνο συμβόλαιο που τελείωνε και το οποίο είχε ανανεωθεί τηλεφωνικά πριν δύο χρόνια.
Στις 11-1-2017, 5 μέρες πριν τη λήξη του συμβολαίου στις 16-1-2017, άλλαξα πάροχο.
Στη WIND πλήρωσα και τους 24 μηνιαίους λογαριασμούς για τις υπηρεσίες που μου παρείχε.
Όμως μαζί με τον τελευταίο λογαριασμό ήρθε ένα επιπλέον ποσό 478,33€ (385€ + ΦΠΑ) με την ένδειξη «Τέλη διακοπής προσφοράς ανανέωσης».
Υποστηρίζουν ότι πρέπει να επιστρέψω την «Έκπτωση λόγω προσφοράς» 16,25€x24 για πρόωρη διακοπή του συμβολαίου.
Δεν έχω στα χέρια μου συμβόλαιο που να λέει να υπάρχει αυτός ο όρος, καθώς η ανανέωση πριν δυο χρόνια έγινε τηλεφωνικά.
Αλλά στην Αίτηση Ενεργοποίησης Υπηρεσιών Σταθερής Τηλεφωνίας και Internet, που είναι διαθέσιμη στην Ιστοσελίδα της WIND, υπάρχει η παράγραφος 5.2 που αναφέρει:
«Σε περίπτωση πρόωρης καταγγελίας της ανανεωθείσας Συμβάσεως προ της λήξης του ορισμένου χρόνου διάρκειας αυτής, ο Πελάτης οφείλει να καταβάλει στην Εταιρεία χρηματικό ποσό ίσο με την αξία του ανταλλάγματος που έλαβε για την ανανέωση ορισμένου χρόνου, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στο άρθρο 5.3 κατωτέρω.»
Στον πίνακα του άρθρου 5.3 αναφέρεται ότι σε περίπτωση πρόωρης διακοπής της σύμβασης από τον πελάτη για συμβόλαιο 24μηνης διάρκειας, από 1 μήνα έως και μια μέρα πριν τη λήξη του συμβολαίου το κόστος αποσύνδεσης που βαρύνει τον πελάτη είναι 13,33€.
Ποια είναι η γνώμη σας. Έχετε αντιμετωπίσει κάτι τέτοιο;