Jump to content

navaho7

Premium Members
  • Posts

    834
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    2

Everything posted by navaho7

  1. navaho7

    Αυτοκίνηση

    αυτό έγινε τελικά, ψάχνουν για κορόιδα
  2. navaho7

    Αυτοκίνηση

    όχι όχι ουτε καν. Ειναι προφανές ότι είναι απάτη, δεν είχα αυταπάτες ότι θα τρέξουν να πάρουν ένα λούπο απλά δεν μπορώ να καταλάβω το πως επιδιώκει να γίνει η απάτη
  3. navaho7

    Αυτοκίνηση

    Σκέφτομαι να πουλήσω ένα παλιό αυτοκίνητο. Το έβαλα στο car.gr μου στέλνει ένας ότι ενδιαφέρεται αλλά θέλει λίγο καλύτερη τιμή, τα βρίσκουμε, μου λέει να στείλω ΙΒΑΝ για να καταθέσει τα λεφτά και να κάνουμε τη μεταβίβαση. Δεν ήταν σκοπός να το πουλήσω, τουλάχιστον όχι τόσο άμεσα, αλλά να δω τι ενδιαφέρον υπάρχει Προφανώς κάτι δε μου κάθεται καλά στην όλη ιστορία, αλλά η απορία μου είναι, πως μπορεί να με εξαπατήσει; Προφανώς δεν είναι τόσο βλάκας να μου στείλει λεφτά χωρίς να με ξέρει και να ξέρει ότι θα του κάνω τη μεταβίβαση
  4. navaho7

    BBQ με υγραέριο - Τεχνικές, απορίες, προτάσεις

    ανάβεις και μέχρι να ανοίξεις το ζυμάρι να κόψεις υλικά να ετοιμάσεις την πίτσα έχει προθερμανθεί η ψησταριά. δεν το βλέπω και τόσο τρομερό. προφανώς η ooni είναι η ιδανική επιλογή
  5. navaho7

    BBQ με υγραέριο - Τεχνικές, απορίες, προτάσεις

    αν κάνεις κάθε βδομάδα pizza party θα τα βγάλει τα λεφτά του. Αλλά έτσι όπως βλέπω ότι θα κάνω χρήση εγώ πιο καλή αγορά θα είναι μια ψησταριά υγραερίου για κανένα μπιμπικιου και πλάκα για πίτσες. Best of both worlds κλπ
  6. navaho7

    BBQ με υγραέριο - Τεχνικές, απορίες, προτάσεις

    σε bbq με υγραέριο μπορείς να ψήσεις πίτσα με τις κατάλληλες επιφάνειες; Σκεφτόμουν μήπως έπαιρνα κάτι τέτοιο αντί για φούρνο ooni. Προφανώς δεν περιμένο το ίδιο κορυφαίο ψήσιμο, απλά να είναι καλύτερα από φούρνο
  7. navaho7

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v8

    καλά κάνει και έχει αμφιβολίες, δεν εξελίσσεται καλά
  8. navaho7

    Ειδήσεις απο την Ελλάδα και όλο τον κόσμο v2.0

    Όσο ήταν Μουσείο υπήρχε ένα επιστημονικό συμβούλιο. έγινε τέμενος, ανέλαβε η θρησκεία, και η επιστήμη πήγε περίπατο. Περίεργα πράγματα πρώτη φορά ξανασυμβαίνει
  9. navaho7

    Ειδήσεις απο την Ελλάδα και όλο τον κόσμο v2.0

    Καταθλιπτική ποιότητα ζωής
  10. navaho7

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v8

    έχει στο λιδλ ένα ρακούν κουκλάκι
  11. navaho7

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v8

    βαριέμαι απίστευτα να δουλέψω Πρέπει οπωσδήποτε να πιάσω το 5+1 στο τζόκερ Ή να μου στείλει κατά λάθος κάποιος 100BTC κι αυτό καλό είναι
  12. Μπορεί να λέω βλακείες αλλά μια και βασικό είναι να έχεις ησυχία κατά τη λειτουργία μήπως θα ήταν καλή επιλογή ένα portable power station?
  13. navaho7

    Ειδήσεις απο την Ελλάδα και όλο τον κόσμο v2.0

    Είχε κάνει αποτοξίνωση αλλά πρόσφατα ξανακύλλησε
  14. navaho7

    Ειδήσεις απο την Ελλάδα και όλο τον κόσμο v2.0

    Δε θέλει αλλαγή ο κώδικας αλλά η εφαρμογή του θέλει αλλαγή. Ο,τι κι αν λέει ο ΚΟΚ αν η αστυνομία δεν κόβει κλήσεις για παράνομα παρκαρισμένα, μη χρήση κράνους/προστατευτικών, παραβίαση ερυθρού σηματοδότη/ΣΤΟΠ/Απαγορευτικού, υπερβολική ταχύτητα, επικίνδυνους ελιγμούς κοκ (χα), δε θα αλλάξει τίποτα. Ο κόσμος θα συνεχίσει να τρακάρει και να σκοτώνεται. και να αναρωτιόμαστε γιατί
  15. navaho7

    Ειδήσεις απο την Ελλάδα και όλο τον κόσμο v2.0

    πρωτοφανές
  16. navaho7

    Οι αγορές μας..!!

    την είδα πολύ αργά
  17. navaho7

    COVID-19

  18. navaho7

    Χριστούγεννα, καιρός για αναβάθμιση!

    καλημέρα και καλή εβδομάδα. Επειδή δεν έχω ασχοληθεί εδώ και πολλά χρόνια με τις εξελίξεις στους επεξεργαστές. Βλέπω ότι ο συγκεκριμένος είναι με 6 Performance cores & 8 efficient cores και σύνολο 20 threads. Aν βάλω να κάνω cinebench θα δουλεύουν και τα 20 threads ή μόνο τα 12 των performance cores?
  19. Latitude 5xxx καταπληκτικό πληκτρολόγιο για laptop Latitude 3xxx meh πληκτρολόγιο (που και πάλι είναι λίιιιγο πιο καλό από ένα inspiron) οπότε μην το έχουμε και ως απόλυτο το ότι τα latitudes έχουν καλά πληκτρολόγια
  20. navaho7

    Ειδήσεις απο την Ελλάδα και όλο τον κόσμο v2.0

    Πιο πολύ η απορία πάει στο αν θα αφήσουν οι εταιρίες αυτές να προχωρήσει αυτός ο κανονισμός
  21. navaho7

    Ειδήσεις απο την Ελλάδα και όλο τον κόσμο v2.0

    Τις εταιρείες δεν τις επηρρεάζει αυτό; Π.χ. τράπεζες, ασφαλιστικές, παροχής ιατρικών υπηρεσιών; Θα υποκλέπτει αν θέλει το χ ευρωπαϊκό κράτος τους υπαλλήλους της Χ εταιρίας; και θα το δεχθεί αυτό η όποια εταιρία;
  22. navaho7

    Οι αγορές μας..!!

    Από Ελλάδα το switch ή Ali?
  23. navaho7

    Ανέκδοτα & Αστεία

    ούτε εγώ θα τα έτρωγα
  24. navaho7

    Ειδήσεις απο την Ελλάδα και όλο τον κόσμο v2.0

    ο κρατικός μηχανισμός δε θέλει να διαχειριστεί ούτε τη φοροδιαφυγη ούτε τη διαφθορα οποτε πεταει το μπαλακι στους πολιτες και θα κανουν κανεναν ελεγχο μια στο τοσο σε κανενα μπακαλικο για να δειχνουν οτι "αααα δειτε τι ωραια που δουλευει το μετρο". Αυτοι που φοροδιαφευγουν χοντρα θα συνεχισουν μια χαρα γενικα πλεον προκειται για ενα κρατος ριαλιτι, ασχολουμαστε με την εικονα και απο ουσια τίποτα. Το είπε και ο Γεωργιάδης χθες, για υποθέσεις που ίσως είναι ποινικα αδικήματα (δυστύχημα στα Τέμπη, παράνομες παρακολουθήσεις) δεν ενδιαφέρεται ο κόσμος -το κρίνει μόνος του-, άρα γιατί να ασχολούμαστε;
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.