Jump to content

GFFermari

Premium Members
  • Content Count

    2,721
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

About GFFermari

  • Rank
    A Man or a Parasite
  • Birthday 04/05/1984

Πληροφορίες Προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Περιοχή
    London, UK
  • Ενδιαφέροντα
    πολλά και ενδιαφέροντα....
  • Επάγγελμα
    Διπλ. Πολ. Μηχ. ΑΠΘ

Recent Profile Visitors

2,595 profile views
  1. Ναι δεν εχει πολλη σημασια το cpu usage αν τα fps ειναι ικανοποιητικα. Πιο πολυ το ψυχολογικο ειναι, που βλεπω τη καρτα να καθεται στο 60-70%. BF 5: 90-95fps AVG σε High και ΑΑ off - βουτιες στα 70 και peaks στα 110-115. Η εικονα ειναι ικανοποιητικη, δεν εχω stutters, etc. BF 1: 110fps σε Ultra. Σπανιες βουτιες στα 90 και peaks 120/144 λογω fps cap. Εντονο stuttering σε καποια μαπς, σε σημειο να μην παιζεται. AC Origins: 60fps. Γενικα δεν υπαρχει μεγαλη αυξομειωση εδω. 55 fps οταν εχει φασαρια, 65-70 οταν ειμαι σε μικρο χωρο.
  2. Το BF 1 τρεχει καλυτερα απο το 5. Επαιξα λιγο χθες αλλα εχω απειρo stuttering κ ειναι unplayable. Δε συμβαινει σε ολα τα μαπς. Σιναναι ειναι οκ, Galicia ουτε βημα χωρις λοξυγκα. Στο 5 εχω 90% (up to 100%) usage σχεδον παντα. Κανει καποιες βουτιες στο 70 αραια κ που. Στο AC Odyssey εχω 97% παντου κ παντα. Πρεπει να υπαρχουν ενα δυο σημεια σε ολο το μαπ που η χρηση θα πεσει κατω απο αυτο. Η καρτα δυσκολα ανεβαινει πανω απο 80-90% εκτος αν γεμισει η οθονη απο καποιο γεγονος. **ο 4770Κ τρεχει στα 4,4Ghz. Δε κραταει τα 4,5Ghz μπετον αρμε. Μπορει να παιξει για μερες αλλα εχω μπλε οθονες σε ανυποπτο χρονο.
  3. Οταν ηρθε εκανα εναν ελεγχο για καμενα πιξελ κλπ αλλα ηταν οκ. Σε full black mode δεν εχει ορατο bleeding τη μερα. Το βραδυ ολη η οθονη διακρινεται στο σκοταδι προφανως αλλα το μαυρο της ειναι ομοιομορφο. Θεωρω πως ετυχε κ επεσα σε καλο κομματι καθως περιμενα να δω bleeding, τουλαχιστον στις γωνιες. Στο BF το μεγεθος βοηθαει κ βλεπεις τους εχθρους πιο ευκολα αλλα πιο πολυ η αναλυση. Νομιζω πως δε μπορει να παιχτει το game σε 34/35'' και 2560Χ1080. (το χεις δοκιμασει στην Alienware?) Σαν scout υπαρχει οφελος καθως εχεις χρονο να γυρισεις κ να σημαδεψεις τον οποιοδηποτε βλεπεις στην οθονη. Σαν τσολιας οτιδηποτε αλλο, ο ρυθμος και το close combat δε σου δινει το χρονο για να εκμεταλευτεις το τι γινεται αυτο που μπορει να αντιληφθεις παραδιπλα. Ο επεξεργαστης θελει αλλαγη. Η 1080 που ειχα πριν ηταν οκ κ εδενε με αυτον. Τωρα η 2080 φαινεται οτι τραβαει αρκετα, ειδικα σε μεγαλες αναλυσεις κ υψηλα settings. Το αναβαλω, οσο μπορω, αλλα θα γινει καποια στιγμη. Σκεφτομαι ακομα για μτχ 8700Κ, με σκοπο να αποφυγω τους 3700Χ/9900Κ που ειναι ακριβοι. Ποσο cpu usage εχεις σε BF ή αλλα παιχνιδια?
  4. 80αρι το δικο μου. Η οθονη εχει βολικο stand κ δινει χωρο στο γραφειο. Υπ'οψιν πως οταν παιζω κ θελω τα χερια να ειναι εξ'ολοκληρου πανω στο γραφειο το mousepad παει μπροστα, περιπου 5-8 εκατοστα μακρια απο τη βαση της οθονης. Ειναι δλδ αποδεκτο. Η οθονη λογω του μεγεθους της, δε θα ηταν ασχημα αν πηγαινε 5-10 ποντους πισω, οχι παραπανω.
  5. 1. Battlefield V Αν και ειναι πολυ πιασαρικη η εικονα του παιχνιδιου σε 21:9, στη πραξη δεν υπαρχει πρακτικο οφελος απο την ευρυγωνια θεαση. Ο ρυθμος του παιχνιδιου ειναι τοσο γρηγορος που ο διαθεσιμος χρονος που υπαρχει, σου δινει τη δυνατοτητα να κοιταξεις μονο γυρω απο το σημειο που σημαδευεις. Οκ, μπορει να αντιλαμβανεσαι εκρηξεις και οτι γινεται παραδιπλα αλλα δεν υπαρχει καμια πιθανοτητα να πεταχτει καποιος στην ακρη της οθονης κ να προλαβεις να γυρισεις, να σημαδεψεις κλπ. Η εμπειρια ειναι καλυτερη αλλα δεν ωφελει αν παιζεις για το kill. Τα 100hz ειναι αρκετα για να δωσουν το smoothness που εγω θελω αλλα πιο σημαντικα ειναι το μεγεθος της οθονης και πιο πολυ η αναλυση. Για competitive φαση θα συνιστουσα 27'', IPS/VA, 1440p και 165Hz κ πανω. Δλδ μια Asus PG279Q. Ιδανικα 32-38'' (ισως κ 43''), 4Κ, 144hz. 2. Assassins Creed: Odyssey, Quantum Break, FIFA 19 Εδω η οθονη βγαζει τα λεφτα της. Καθε frame στο πρωτο, ειναι καδρο. Απιστευτα χρωματα κ κινηση ομως το pc δουλευει στη τσιτα. Εχω cpu bottlenecking στο AC:Odyssey και στο BF V (κ με ultra settings παρακαλω) αλλα οχι παντα. Η καρτα πεφτει μεχρι και στο 65% ενω ο επεξεργαστης μενει σταθερος στο 97%. 3. To Unravel 2 ειναι το μονο παιχνιδι που εχω εγκατεστημενο που δεν υποστηριζει 21:9. Γινεται με πειραγμα αλλα δε το δοκιμασα.
  6. Δλδ το μονο αποδεκτο pathing ειναι αυτο που οι πιθανοτητες να εχεις αντιπαλο ειναι μπροστα ή πίσω? Αντε κ διπλα? Δλδ CS φαση. Κ αυτο τωρα ειναι challenging κ tactical...Ok. Νομιζω πως απλα ηταν βολικο να εχεις (οχι εσυ προσωπικα, γενικα μιλαω αλλα σε β προσωπο) ενα μονιμο τοιχο αριστερα η δεξια κ να κοιτας με τη διοπτρα την απεναντι γωνια κ οποιο κεφαλι προεξειχε, του ριχνες. Τακτικαλ γκειμπλει. Στο 5 μια χαρα paths υπαρχουν σε κλειστες πιστες (Rotterdam, Marita, Arras etc) αλλα κ σε ανοιχτες (Twisted steel, Panzerstorm, Hamada). Κινεισαι μια χαρα μεταξυ των point αντιλαμβανεσαι το χωρο. Εχεις καλυψη απο σταθερα αντικειμενα, απο τμηματα κτιριων που δε καταστρεφονται κλπ. Ακομα κ στις ανοιχτες πιστες οπου δεν εχεις καλυψη, υπαρχουν ορυγματα, διαδρομοι χαμηλοτερου υψομετρου ή εντονης βλαστησης που σε καλυπτουν, τουλαχιστον, οπτικα. Το οτι μπορεις να πηδηξεις πανω απο μια περιφραξη κ αυτο υπο προυποθεσεις, δε νομιζω οτι επηρεαζει το παιχνιδι. Αντιθετως επιταχυνει το ρυθμο κ δε στελνει ολους τους παιχτες απο scripted/προδιαγεγραμμενα σοκακια. Ποιο ειναι το προβλημα με αυτο? Οτι δε μπορεις να καλυφθεις απο την περιφραξη? Μα αυτος που σκαρφαλωνει ειναι ο εκτεθειμενος λογω του animation, οχι αυτος που καλυβεται. Το skill ειναι να μαθεις να καλυβεσαι επαρκως κ σωστα, αναλογα με το τι γινεται, που γινεται, πως γινεται και να συγκρατεις τον τσολια που κρυβεις μεσα σου. Γιατι ο τσολιας του 1 και των προηγουμενων εχει παει οχι απλα περιπατο, αλλα ταξιδι χωρις γυρισμο. Με ΤΤΚ κοντα στο 0 και χωρις health regeneration μετα απο 2 δευτερολεπτα οπως στο 1, δεν υπαρχει κανενα περιθωριο αντιδρασης οταν σε δει καποιος σε μικρη αποσταση (μικρη για τα δεδομενα του 5 παντα). Κ τσιχλοφουσκα να σου σκασει στα μουτρα, σε εχει ριξει κατω. Κ δεν ειναι παντα θεμα skill. Ενα δεκαρικο πανω να παρει το ping σου, ο αλλος σε πηρε. Αδικο ναι, αλλα γι'αυτο η Dice ελεγε απο την αρχη οτι μονο τα squads επιβιωνουν. Ωραιο το 150/5 του Ριγκο στο 1, και στα προηγουμενα υποθετω, αλλα οπως ειπες και συμφωνω, αν τον αφησουν χωρις medic, πανω απο 2 δε θα ειναι. Στο 1 σου ριχναν τρεις μαζι, ξαπλωνες στο χαλι, 100 health. Σου ξανα ριχναν τρεις, ξαπλωνες στην αμμουδια, 100 health. Οποτε, get over it. Το 5 ειναι/εγινε τεχνητα πιο δυσκολο για να δωθει βαση στα squads κ στα οχηματα. Οι μοναδες δεν επιβιωνουν. Θελει συνεργασιμο squad -οχι απαραιτητα καλο, να ξερεις τους διαδρομους, που στηνονται οι καρκινοι, να χρησιμοποιεις μεσα για να μεταφερθεις/επιτεθεις/αμυνθεις. Δεν ειναι για loner. ΥΓ. Ο Ριγκο μοιραζει πονο γιατι εχει εναν ρακουν που σκιζεται να τον σηκωσει οπου κ αν πεσει ο πρωτος, εναν Μαριο που οταν ειναι κακος κανει κατι 50-10 και εξτρα μπαλαντερ καποιον scout (Νικηφορος, Σπυρος, ΣΣταβ ??) συνηθως που καθαριζει απο δυο capture point πισω.
  7. Το προβλημα (για μενα) ειναι το γρηγορο ΤΤΚ κ οχι τα features. Τα features, ειτε αυτα σχετικα με την κινηση του παικτη ειτε αυτα που κανουν το περιβαλλον δυναμικο ειναι αυτα που το ξεχωριζουν απο τα κοινα MP. Αν τα αφαιρεσεις θα εχεις ενα COD.
  8. Οσον αφορα τα οπλα, θα συμφωνησω. 3Χ σε assault guns κ μονο που υπαρχει η επιλογη να το κανεις ειναι τραγικο. Γενικα τα χαρακτηριστηκα των οπλων και οι επιλογες αυτων σε καθε class ειναι τραγικα. Τα χουμε ξαναπει αυτα. Ολοι συμφωνουμε. Το οτι πηδας μαντρες ναι ειναι feature. Δε πηδας καθε μαντρα κ καθε τοιχο. Πηδας ''κανονικους'' φραχτες ή ψηλους αν καποιος χτισει σκαλοπατι. Κ αλλαζει ολο το σκηνικο. Το οτι πηδας απο τον πρωτο κ ρολαρεις σαν τον Sonic, ναι ειναι feature. To γλιστρημα για να καλυφθεις μισο δευτερολεπτο πιο γρηγορα, επισης. Δε κυνηγιομαστε σε τρια στενα οπως στο CS κ οποιος δει πρωτος κεφαλι, κερδισε. Αυτα ειναι εποχες Quake 3. Tο οτι το περιβαλλον ειναι δυναμικο κ αλλαζει (οι τοιχοι πεφτουν, ο πρωτος οροφος γινεται ισογειο, το εδαφος δημιουργει χωρο για καλυψη, ολο το σκηνικο με τα fortifications κλπ κλπ), ειναι ο λογος που βρισκω ενδιαφερον στο BF. Διαφορετικα θα ηταν μια σουπα με οχηματα.
  9. Δεν εχω παιξει το 3 ή τα προηγουμενα (μονο τα SP τους επαιζα). Το 4 επαιξα πρωτο σε ΜP. Ακομα κ αυτο το βλεπω απαρχαιωμενο σε σχεση με το 5. Αν βγαλεις ολο το interactivity απο το BF, τοτε το κανεις CS. Ποιος ο λογος να ταλαιπωρεισαι με τη σειρα αυτη οταν υπαρχει το CS? 150 χρονια quake συνταγη κ πουλαει. Για τα οχηματα?
  10. ...το γραφειο που εχει ο τυπος ειναι για λαπτοπ. 80αρι τουλαχιστον χρειαζεται σημερα. Οι ultra wide 34-35αρες θελουν 30εκ. (βαση κ οθονη). Αν εχεις κλασικο 60-70αρι, που θα βαλεις πληκτρολογιο κ ποντικι? Οπως ειπε ο Ηλιας, τα χερια πρεπει να ειναι πανω στο γραφειο, οχι να κρεμονται.
  11. To ncase είναι ίσως το καλύτερο κουτί γενικά με αυτά που κάνει. Απλά δε μου αρέσει. Είχα χρόνια γυμνό υπολογιστή στην Ελλάδα αλλά δε βόλευε όσο τα αξεσουάρ πλήθαιναν κ από το γεγονός ότι κάποια στιγμή έπρεπε να το παίρνω μαζί μου. Έιχα αγοράσει κ itx tray από Αμερική για να κάνω πιο μαζεμένο γυμνό αλλά λόγω χρόνου το άφησα. (Το tray το έχω μαζί μου εδώ, δε το έδωσα γιατί η λοξα δε μου έφυγε)
  12. Αισθητικά/καλλιτεχνικά οι χάρτες του V είναι μέτριοι προς κακοί. Το 1 ήταν κ είναι απλησίαστο σε αυτό, γι'αυτό κ η διαφορά μεταξύ τους (φαίνεται να) είναι χαώδης. Όσον αφορά τα γραφικά, αντικειμενικά δλδ μοντέλα, υφές, εφέ και destruction model, τότε το V υπερέχει. Αν κ κατά 80% τα γραφικά είναι ίδια με του 1, η συνολική εικόνα είναι λίγο καλύτερη στα μάτια μου λόγω του καλύτερου animation κ διαδραστικότητας του περιβάλλοντος. Απλά άλλο να βλέπεις τα δέντρα στην twisted steel κ άλλο τις πλαγιές στη Monte grappa. Ε δε συγκρίνεται. Υγ. Το bf v δεν είναι σαν το 1. Έχει πολύ καλύτερα mechanics κ πολύ χειρότερο περιεχόμενο. Αλλά ακόμα κ έτσι, είναι χρόνια μπροστά από κάθε άλλο αστείο mp τύπου COD , CS, etc που έχουν την ίδια διαδραστικότητα (η καλύτερα στατικότητα) με το Quake 3.
  13. Τα χω δει όλα αυτά στο sff forum. Τα περισσότερα δε μου αρεσουν, εκτός του ghost (του οποίου υποψήφιοι αγοραστές έφτυσαν αίμα για να το πάρουν). Μετά το Dan case δε νομίζω να ξαναπάω σε κάτι τέτοιο. Επί του θέματος, η x570 dtx impact δε χωράει σε αυτά τα κουτιά πλην λίγων εξαιρέσεων.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.