Jump to content

Το στέκι του μάστορα

Κατασκευές, εργαλεία και worklogs για βελτιώσεις μέσα στο σπίτι και όχι μόνο

422 topics in this forum

  1. Pinned topics
    • 834 replies
    • 53,791 views
    • 115 replies
    • 9,021 views
    • 1,385 replies
    • 126,306 views
    • 0 replies
    • 3,118 views
    • 0 replies
    • 1,036 views
  2. Other topics
    • 17 replies
    • 280 views
    • 107 replies
    • 35,179 views
    • 17 replies
    • 250 views
    • 3 replies
    • 103 views
    • 1,573 replies
    • 312,770 views
    • 1,778 replies
    • 87,401 views
    • 35 replies
    • 14,757 views
    • 2,345 replies
    • 185,246 views
    • 143 replies
    • 9,668 views
    • 13 replies
    • 276 views
    • 402 replies
    • 27,586 views
    • 21 replies
    • 476 views
    • 7 replies
    • 212 views
    • 4 replies
    • 216 views
    • 6 replies
    • 211 views
    • 370 replies
    • 30,295 views
    • 10 replies
    • 568 views
    • 6 replies
    • 329 views
    • 562 replies
    • 59,170 views
    • 29 replies
    • 1,422 views
  • Articles

  • Νέες απαντήσεις

    • Καλησπέρα! προσφατα εφτιαξα μια σελιδα στο facebook με σκοπο την διαφημιση ενός καταστήματος. Δεν εχω σκοπο να την κανω προωθηση επι πληρωμη, δηλαδή θελω δωρεαν απλα μια σελιδα. Δεν εχω βαλει ουτε τροπο πληρωμης στο facebook, ουτε εχω πατησει προωθηση και ουτε εχω αγορασει διαφημισεις. Παρ όλα αυτά όμως μου εμφανίζεται στο feed του facebook ως χορηγουμενη. Γιατι; 
    • Ας κάνω μία πρένθεση   Πέθανε ο οδηγός του φορτηγού που έπεσε πάνω σε κατάστημα στην Πειραιώς -Επαθε έμφραγμα | ΕΛΛΑΔΑ | iefimerida.gr WWW.IEFIMERIDA.GR Τραγωδία σημειώθηκε το πρωί της Τρίτης στην Πειραιώς, με έναν οδηγό φορτηγού να χάνει τη ζωή του όταν έπεσε σε πρόσοψη καταστήματος, έχοντας υποστεί έμφραγμα. | ΕΛΛΑΔΑ | iefimerida.gr | φορτηγό, ΠΕΙΡΑΙΩΣ...     Ευτυχώς δεν πήρε και άλλους μαζί ο συγχωρεμένος
    • @acct   Όταν σε μια τάξη ένας δάσκαλος δίνει οδηγίες συμπεριφοράς και ο ένας μαθητής είναι υπόδειγμα αλλά ο άλλος έχει σκουλήκια στον κώλο του, μπορείς να κατηγορήσεις τον δάσκαλο που τον πήγε στον δντή; Όχι. Διαφορετικότητα. Σε τί; Σε πολλά. Πρωταρχικά όμως στον χαρακτήρα του ατόμου. Και τι διαμορφώνει τον χαρακτήρα; Δεν είναι μόνο η εκπαίδευση αλλά και η άτιμη η βιολογία. Αλλιώς Όλα τα αδέρφια θα ήταν ίδια. Όλοι έχουμε βιώσει με τον έναν ή τον άλλο τρόπο την φράση: " Ίδιοι γονείς, ίδιοι δάσκαλοι...πως βγήκε ο ένας μια χαρά παιδί και ο άλλος Ταρζάν;"   Διαφωνώ για το ότι ο ρατσισμός δεν είναι έμφυτος.  Πάντα θα υπάρχει μια διστακτικότητα ή καχυποψία ή φόβος (άλλαξε την σειρά όπως θες) απέναντι στο διαφορετικό. Σε όλα τα όντα. Αυτό που αλλάζει είναι ο βαθμός δεκτικότητας του ενός σε σχέση με το άλλο.   Όταν σου έρθουν δύο γείτονες δίπλα σου, με άλλο μάτι θα δεις αυτόν που μιλάει την ίδια γλώσσα από σένα παρά αυτόν που μιλάει μια που δεν καταλαβαίνεις. Θα είσαι πιο διστακτικός αρχικά. Και αυτό όχι επειδή γεννήθηκες κακός ή ρατσιστής, αλλά απλά και μόνο λόγω της διαφορετικότητας. Ακόμα, και για να φέρω το παράδειγμα πιο κοντά στα μέτρα της επικαιρότητας, αν αυτός που μιλάει Ελληνικά (την γλώσσα σου) είναι μαύρος θα τον αισθανθείς πιο άμεσα σαν αδερφό, πατριωτάκι, υποψήφιο σύντροφο στα ούζα κλπ, παρά τον άλλον που πιθανόν να είναι πιο Ελληνάρας, αλλά δεν τον καταλαβαίνεις ΑΡΧΙΚΑ. Αυτή η κατάσταση βέβαια μέχρι να τους γνωρίσεις εξίσου και τους δύο στον ίδιο βαθμό. Αλλά μέχρι τότε η αντιμετώπιση είναι διαφορετική. Πάντα θα υπάρχει ο "φόβος" για το άγνωστο. Τώρα αν κρατάει 1 δευτερόλεπτο, 1 εβδομάδα, 1 μήνα, ή 500 χρόνια είναι άλλο θέμα. Και κατά τη γνώμη μου, σε αυτό το χρονικό διάστημα πρέπει να επικεντρωθούν όσοι έχουν βλέψεις να εξαλείψουν την φυλετική βία.   Όταν βάλεις δύο παιδάκια διαφορετικού χρώματος, τα οποία ουδέποτε έχουν δει την φατσούλα τους σε καθρέφτη, να παίξουν στο ίδιο δωμάτιο δεν θα διαπιστώσεις καμία απορία. Όταν όμως τους βάλεις καθρέφτη και διαπιστώσουν ότι ο απέναντι είναι βαμμένος με "μαρκαδόρο"  άλλου χρώματος, έστω και στιγμιαία θα δεις μια γκριμάτσα απορίας και στα δυο. Και στα δύο ανωτέρω παραδείγματα βέβαια, η παιδεία και η γνώση παίζουν τον δικό τους ρόλο.   Μην ζητήσεις τώρα πηγές ή τα στοιχεία των κοινωνιολόγων-ψυχολόγων που ενδεχομένως έκαναν τα πειράματα με τα παιδάκια.   
    • Απο περιέργεια τι παλμικό έχεις και μέχρι τι βιδα έσφιξες με τον κινέζο; 
    • Για μιά σου καλημέρα μόνο τα ματάκια μου γουρλώνω, έστω κι αν είναι φέηκ νιούς, μ'ακούς Άστρο, μ'ακούς;   θα έλθω εκεί στα Εμιράτα, βαθιά μέσα στην Καλαμάτα, μαζί θα είναι κι ο ψάξε βρες, να βγούμε τσάρκα στις ακτές.   Το ζοριλίκι κάνε πέρα, ρίξε μας μια καλημέρα, θα σου στείλω και γραβιέρα από βλάχα χρυσοχέρα.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.