Jump to content



Ενα διαφορετικο μοντ!


Daidalos

Recommended Posts

Η τοποθετηση εγινε απο εμενα και τον πατερα μου! Δυστυχως ειναι η μονη διαταξη που μπορουσε να γινει και δεν υπηρχε τροπος να περιορισω το μηκος του σωληνα λογω του λιγοστου χωρου κατω απο το καπο!

Οι επιδωσει παντω αυξηθηκαν πολυ και συντο θα μπει και εξατμισουλα αλλα αυτη θα μεπι απο ειδικους!

Link to comment
Share on other sites

Ο οχι ο δικος του ειναι zetec ειναι η εκδοση αυτη νομιζω νεοτερη του dura η παρομοια δεν ξερω ακριβως παντως αυτο φορανε ολα τα1400αρια.

To μονο που εγινε ειναι καταργηση του εργοστασιακου φιλτου και του παπα και τοποθετηση φιλτροχοανης και ενος μικρου φιλτρου για της αναθυμιασεις καθως το μαμησιο ηταν ενσωματωμενο στον παπα που αφεραιθηκε!

Link to comment
Share on other sites

ζετεκ φορουσανε το παλια μοντελ της φορντ απο οσο ξερω, τωρα ολοι λεγονται ντουρα. εμενα γραφει απο κατω ντουρατεκ. Ωραιες ζαντες αλλα δεν χανεις λογω 16' αρας? οδηγησα ενα με τις 14ρες 1400ρι και ηταν πιο γρηγορο. ωραιο μοντ φιλε μπραβο , το αμαξι απο κατω ειναι του greek? εχουμε ακριβψς το ιδιο αμαξι με αυτον!

ερωτηση αν γνωριζεις, τα 3-θυρα κατασκευαζονται στην γερμανια ενω τα 5-θυρα στην ισπανια, γνωριζεις κατι?:hehe:

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον ο κινητηρας ειναι σιγουρα φρεσκος(16βαλβιδος με τα 80 αλογα!)! Οι ζαντες ειναι 15αρες οχι 16 αρες! Και το αλλο αμαξι ειναι φωτο απο περιοδικο!

Απο οτι ξερω παντως dura γραφουν τα 1600αρια.

Link to comment
Share on other sites

παλαιοτερα ειχα ενα Peugot 205 και επειδη ειχα κανει κατι αντιστοιχο ειχα το εξης προβλημα

Με κρυα μηχανη η χοανη αποδειδε πολυ καλυτερα τουλαχιστον σε αισθηση αλλα μολις ζεστενοταν λιγο αλλαζε η αποδοση (παντα σε αισθηση )

πηγα λοιπον καποια στιγμη σε ενα γνωστο φιλο κτλ

και μου ειπε οτι τωρα ποια το φιλτρο τραβαει αερα απο τον χωρο της μηχανης και οτι μολις ζεσταθει η μηχανη θα τραβαει ζεστοτερτο αερα απο οτι πχ απο το απλο φιλτρο το οποιο ομως τραβαει τον αερα απο την μετωπη.

αρα πρακτικα η αποδοση θα ειναι και χειροτερη απο πριν

τοτε ομως οι σκουπες δεν υπηρχαν οποτε επεξε πατεντα με σωληνες ευκαμπτους οι οποιοι τραβαγαν αερα απο την μετωπη και κατεληγαν πανω στο φιλτρο

δεν ξερω τι γινεται με τα φιεστα αλλα σε 205 gti 1.9 poy o χωρος της μηχανης ηταν πρακτικα ιδιος ζεστενοταν παρα πολυ.

Link to comment
Share on other sites

Εμενα παντως μου τις κανανε δωρο αυτες! Η διαφορα σε τιμη απο τις στανταρ15αρες ηταν 400e αλλα μου την χαρισαν και μου εβαλα και bridgestone λαστιχα και οχι τα χαζο Pirelli που ειχε οταν ηρθε!

Και μολις μιλησα στο τηλ με φιλο μου στην φορντ και εμαθα τα εξης! Zetec se και duratec ειναι το ιδιο και το αυτο, απλα duratec ειναι το αμερικανικο ονομα(κατασκευη ισπανιας) ενω zetec se το ευρωπαικο (κατασκευη γερμανιας)! Βεβαι αυτα πολυ χονδρικα! Ο παλιος κινητηρας ηταν οντως ο zetec αλλα οχι ο se(second edition!)!

Ακομα μου ειπε οτι απο αριθμο πλαισιου μπορεις να δεις που φτιαχτηκε το αυτοκινητο! Εμενα ειναι γερμανικο απο οτι ειχαμε διε οταν το πηρα! Αυτα!! ΠΑντως ειναι και γαμω τα αμαξακια! Παραγγειλα και ενα σετ ελατηρια να το χαμηλωσω να γινει τζιτζι!

Link to comment
Share on other sites

Αν μπορουσες να στριψεις το κολαρο λιγες μοιρες ωστε να "βλεπει" υπο γωνια η χοανη ωστε να περνει περισσοτερο αερα.

πρεπει να περνεις κανα 3ιππους κ ~0,5 kgm ροπη.

εξατμιση που λες μονο τελικο ή κ καταλυτη?

εκει θα δεις τη καλη ρη διαφορα μεχρι κ κανα 20ps!

Βασικα ξεχασες να βαλεις ενα mp3 με τον ηχο που "κανει" το μωρο σου τωρα!

μεγιες παντος k καλο γκαζοφον!!!

Link to comment
Share on other sites

Καλα απο ηχο σκιζει! Αλλα δεν εχω τροπο να ηχογραφησω! Εξατμιση για αρχη θα μπει μονο τελικο για καταλυτη αργοτερα να μαζεψουμε κανα λεφτο! Αυτο με την γωνια θα το δω! Το σκεφτομουν και εγω!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.