Jump to content



Ενα διαφορετικο μοντ!


Daidalos

Recommended Posts

Καλοταξιδο Δαιδαλε το Fiestaki.

Κατ'αρχας πολυ καλη η τοποθετηση μεν αλλα δυστυχως η μεγαλη σωληνα θα σε κοβει ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ. Αν κερδισε το αμαξι σε ιπποδυναμη ή οχι δεν ειμαι σιγουρος αλλα συνηθως η φιλτροχοανη δινει 1-2 αλογα ΜΑΧ αλλα κανα Kg ροπη. Μην σε μπερδευει ο θορυβος που ακουγεται. Δεν σημαινει οτι παει και γρηγοροτερα το αυτοκινητο.

Ψαξε να βρεις αλλο τροπο μηπως και μικρυνεις την σωληνα γιατι νομιζω οτι ειναι περιτες οι βολτες που κανει μεσα στον κινητηρα. Επισης φερε πιο κοντα στην μετωπη την φιλτροχοανη και γυρισε την λιγο πλαγια οπως ειπε ο fantacid για να παιρνει περισσοτερο αερα.

Αν θελεις να σου στειλω καποιο τηλεφωνο ή και διευθυνση για το που νας πας για εξατμιση. Και καλη τιμη θα παρεις αλλα και αποδοσης καλυτερη θα δεις. Σιγουρα οχι 20 αλογα(δεν ειναι turbo το αυτοκινητο) αλλα 7-8 σιγουρα θα τα παρεις. Μετα απο την εξατμιση θα δουμε για κανα προγραμματακι? ή θα πας για δυναμομετρηση?

Καλοταξιδο και παλι.

Link to comment
Share on other sites

Στάθη το προηγούμενο ποστ (του Ζάχου) κάνε πως δεν το είδες! Αν σε κολλήσει ο τρελός πάειι... σε λίγο θα δούμε αγγέλία: "πωλείται μηχανή από fiesta 1400, δώρο η χοάνη, λόγω αγοράς νέας για τούρμπισμα!!!"

λοοοοολ

Link to comment
Share on other sites

LOL vouda!!!

Λοιπον η χοανη θα μπει υπο γωνια αλλα επειδη δεν υπαρχει τροπος να εχω μικροτερη σωληνα(το συζητησα και με μηχανικο πριν καμια βδομαδα) θα βαλω μαλλον αλλη χοανη με στροφαλο για να δινει λιγη ταχυτητα στον αερα που εισερχεται! Παντως διαφορα ειδα και μεγαλη μαλιστα! Ασχετως θορυβου βελτιωθηκε πολυ η συμπεριφορα στις χαμηλες και εχει ενα λιγο πιο καλο ξεσπασμα στις αλλαγες! Αν δεις πως ειναι μεσα ο παπας που ειχε θα παθεις πλακα! Απορω αν περναγε αερας απο εκει!

Οταν θα ειναι για εξατμιση θα επικοινωνησουμε! Για προγραμμα θα παω αναγκαστηκα στην φορντ λογω εγγυησης! Δεν θα κανουν τελεια δουλεια και το ξερω αλλα μου ειπαν οτι αμα αλλακτει κατι στον εγκεφαλο παει η 5ετης εγγυηση! Αλλα δυναμομετρηση θα κανω ετσι για να δω τι εκανα!

Link to comment
Share on other sites

Πριν κοιταξεις για ΧΟΑΝΗ με στροφαλο(ακα BMC) κοιτα πρωτα αν υπαρχει κατι σε σκουπα μαζι με φιλτρο. Αν δεν βρεις σκουπα με φιλτρο κοιτα για σκουπα σκετη και μετα να μπει η φιλτροχοανη ή να μπει πρωτα η σκουπα και μετα η χοανη με στροφαλο. Και αν δεν βρες γενικα σκουπα τοτε κοιτα για χοανη με στροφαλο.

Πρωτα φτιαξε την εξατμιση σου και μετα πηγαινε για το προγραμμα στην Φορντ.

Link to comment
Share on other sites

Βασικα δεν πιστευω για σκουπα καθως δεν υπαρχει χωρος!!! Ο μηχανικος που λεω ειπε να φτιαξουμε ενα κουτακι σαν σκουπα και μετα να βαλουμε την στροφαλο χοανη! Θα δω τι θα κανω!

Εννοειτε οτι πρωτα θα μπει εξατμιση και οτι αλλο θελω και μετα θα παω για προγραμμα! Παντως σε γερμανικα site ειδα οτι με φιλτρο, καταλυτη, εξατμιση 100ριζουν τα 1400αρια! Γενικα το εχει πνιξει το καημενο το μοτερ η φορντ! Ειναι γαμω τα μοτερ αλλα δεν αναπνεει σωστα!

Link to comment
Share on other sites

Ρωτα πρωτα και μετα θα δεις αν χωραει η οχι. Η Green που βγαζει σκουπες για τα περισσοτερα αυτοκινητα εννοειτε οτι θα εχει κοιταξει αν χωραει στο αυτοκινητο και μετα θα την εβγαλε σε παραγωγη. Παντα λεμε αν υπαρχει. Οχι οτι υπαρχει με το ζορι. Σου το λεω γιατι οι περισσοτερες χοανες με στροφαλο που υπαρχουν εχουν ενα μεγαλο μειονεκτημα. Μπουκωνουν στις υψηλες ταχυτητες. Δηλαδη το αυτοκινητο ζηταει ποσοτητα αερα αλλα η χοανη δεν μπορει να τον δωσει με αποτελεσμα το αυτοκινητο να κρεμαει γυρω στα 10-12 χιλιομετρα πριν την τελικη που ειχε με το μαμα φιλτρο.(P.S. Been there, done that). Γι'αυτο σου το λεω. Εγω π.χ. με το βαρελακι της BMC ειδα οτι ναι μεν το αυτοκινητο "γεμιζε" ποιο γρηγορα ολες τις ταχυτητες αλλα τελικιαζε ποιο γρηγορα απ'οτι με το μαμα φιλτρο. Εκανα μια πατεντα και εφτιαξα μια προχειρη σκουπα και τωρα αποδιδει καλυτερα αλλα παλι δεν φτανει την τελικη με το μαμα φιλτρο ποσο μαλλον την τελικη που θα εφτανε με μια σκουπα κι ενα ελευθερο φιλτρο.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Daidalos

Βασικα δεν πιστευω για σκουπα καθως δεν υπαρχει χωρος!!! Ο μηχανικος που λεω ειπε να φτιαξουμε ενα κουτακι σαν σκουπα και μετα να βαλουμε την στροφαλο χοανη! Θα δω τι θα κανω!

Εννοειτε οτι πρωτα θα μπει εξατμιση και οτι αλλο θελω και μετα θα παω για προγραμμα! Παντως σε γερμανικα site ειδα οτι με φιλτρο, καταλυτη, εξατμιση 100ριζουν τα 1400αρια! Γενικα το εχει πνιξει το καημενο το μοτερ η φορντ! Ειναι γαμω τα μοτερ αλλα δεν αναπνεει σωστα!

k η amd-intel τους πνιγουν τους επεξεργαστες.....απλα δε δινουν σωστα Vcores :)

Link to comment
Share on other sites

εγώ σαν πιο "συντηρητικός" θα βάλω για αρχή απλά ένα ελεύθερο φίλτρο στο μαμά φιλτροκούτι... η διαφορά από μια σκούπα θα υπάρχει κυρίως στις μεγάλες ταχύτητες... (εγώ απλά θέλω να ροπιάσει πιο χαμηλά)... επίσης δεν θέλω πολύ θόρυβο... και μετά βλέπουμε για τελικό...

βέβαια τώρα θα είχα και ζαντούλες, αλλά τα λεφτά τα τσίμπησε ο Ζάχος... (γκουχ γκουχ... λολ!)

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Voudas

εγώ σαν πιο "συντηρητικός" θα βάλω για αρχή απλά ένα ελεύθερο φίλτρο στο μαμά φιλτροκούτι... η διαφορά από μια σκούπα θα υπάρχει κυρίως στις μεγάλες ταχύτητες... (εγώ απλά θέλω να ροπιάσει πιο χαμηλά)... επίσης δεν θέλω πολύ θόρυβο... και μετά βλέπουμε για τελικό...

βέβαια τώρα θα είχα και ζαντούλες, αλλά τα λεφτά τα τσίμπησε ο Ζάχος... (γκουχ γκουχ... λολ!)

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

Link to comment
Share on other sites

Daidalos καλο για αρχη , αλλα ειναι μαλλον λιγο και ισως και να σου κοβει αντι να δινει.....Η σωληνα ειναι υπερβολικα μεγαλη και διαπερνα σχεδον ολο (το ζεστο) το μοτερ , με αποτελεσμα η ροη και η μαζα (ο κρυος αερας εχει περισσοτερη πυκνοτητα - καλυτερη καυση ) του εισερχομενου αερα να ειναι μικρες...Εκτος αυτου , εχε υποψιν σου , οτι το σωληνακι των αναθυμιασεων των λαδιων , δεν πρεπει να το φυμωνεις...Ο λογος για τον οποιο το εργοστασιο το εχει βαλει εκει , ειναι για να "λαδωνει" την πεταλουδα και τα παρελκομενα της εισαγωγης....

Η ιδανικοτερη λυση θα ηταν μια σκουπα ( η οποιες εχουν την ιδιοτητα να στροβιλιζουν τον αερα - οποτε να αυξανετε η ροη ) με πολυ λιγο εως καθολου σωληνα συνδεσεως με την εισαγωγη....

Οταν εγω ψαχνομουν στο δικο μου μοτερ , ειχα αλλαξει σχεδον ολους τους τυπους που υπηρχαν .....Την καλυτερη λυση την βρηκα , σε μια pipercross (σφουγγαρενια ) ακριβως πανω στην εισαγωγη...Το μοτερ λυσσαγε , μεχρι να ζεσταθει - και μετα κρεμμαγε....Βοη , κακο , αλλα σερνοταν...λογο του ζεστου αερα που τραβαγε η χοαννη...ΚΑΙ μετα το τουρμπισα........

Αυτο με μια πιο ελευθερη εξατμηση , καλυτερα μπουζια-καλωδια , προγραμμα και οποσδηποτε ΚΑΛΗ βενζινη , θα σου εδιναν καποια αλογα παραπανω και σιγουρα μια μεγαλητερη εκρηκτικοτητα στο fiesta-κι σου .....

Link to comment
Share on other sites

Εκτος αυτου , εχε υποψιν σου , οτι το σωληνακι των αναθυμιασεων των λαδιων , δεν πρεπει να το φυμωνεις...Ο λογος για τον οποιο το εργοστασιο το εχει βαλει εκει , ειναι για να "λαδωνει" την πεταλουδα και τα παρελκομενα της εισαγωγης....

Το σωληνακι εμαινε μεσα στον παπα οπου ειχε φιλτρακι! Καμια σχεση με πεταλουδα εισαγωγης! Αν το αφησω ανοικτο απλα θα γεμησω λαδια τον κινητηρα! Αυτο μου ειπαν και στην φορντ που τους ειπα να δουν τι εχω κανει!

Παντως εχει κερδισει σε αποδοση και φαινεται! Θεμα κρεμασματος δεν εχει προκυψει ακομα και εχω κανει και 6 ταξιδια με την χοανη! Εχει σταθερη αποδοση!

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Daidalos

Το σωληνακι εμαινε μεσα στον παπα οπου ειχε φιλτρακι! Καμια σχεση με πεταλουδα εισαγωγης! Αν το αφησω ανοικτο απλα θα γεμησω λαδια τον κινητηρα! Αυτο μου ειπαν και στην φορντ που τους ειπα να δουν τι εχω κανει!

Δεν ειπα να το αφησεις ετσι , καλα εκανες και εβαλες ξεχωριστο φιλτρακι αναφυμιασεων...απλα λεω οτι θα επρεπε το σωλινακι αυτο να το ξαναεριχνες παλι στην εισαγωγη ( απο μαμα , παει στον παπα και κατ'επεκταση στην εισαγωγη...) με καποια πατεντα.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.