Jump to content

jax7480

V.I.P.
  • Content Count

    13,919
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    95

About jax7480

  • Rank
    Senior Member
  • Birthday 04/07/1980

Πληροφορίες Προφίλ

  • Περιοχή
    Oslo

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Η Lenovo στο site της δεν δειχνει τι ειναι συμβατο με το μηχάνημα;
  2. 200-0 και αισθανεσαι ενα χασιμο των αισθησεων για 2-3 δευτερόλεπτα οταν το αυτοκινητο σταματα τελειως. Απο ενα ιδιο με το δικο μου μοντελο 2014 τα πηρα. Εξαπιστονα με 400x38 δισκο μπροστα και διπιστονα με 370x30 δισκο πισω. Θελουν ομως εστω και ενα ελαχιστο φρεναρισμα μολις ξεκινας γιατι δεν πιανουν οπως τα σιδερένια. Μετα το πρωτο φρεναρισμα ειναι πιο αμεσα και με μεγαλυτερο "δαγκωμα" απο την αρχη ακομα. Τελος μην ξεχναμε πως μιλαμε για ενα αυτοκινητο που αδειο ζυγιζει 2 τοννους. Ελαφρυνε και ελαχιστα το τιμονι μιας και "εφυγαν" 5 κιλα απο καθε τροχο.
  3. Γενικα αν το ψαξεις λιγο θα δεις πως η Mini το RG το εχει "ανοιξει" λιγο σαν χρωμα ας πουμε. Δεν ειναι τοσο σκουρο οσο ηταν στα πρωτα.
  4. Δεν ειναι αυτο το British racing green. Απλα αυτη την εικονα βρηκα εγω. Το ειδαμε live πως θα ειναι το αυτοκινητο γιατι το racing Green καναμε test drive. Νομιζω το παρακατω ειναι πιο σωστο Δε λεω γιατι θα πεσει ban, delete account και μετα Nuclear launch στο σπιτι μου.
  5. Αναβαθμισούλα στο S8... Διευκρίνιση: οχι τα ζαντολαστιχα.
  6. 'Ετσι όπως τα λέει... στο περίπου. Δεν δικαιολογώ την αγορά μας μιας και η αγορά μας ήταν καθαρά θέμα αγάπης της γυναίκας για τη μάρκα και το συγκεκριμένο αυτοκίνητο και η επιλογή να πάμε στην ηλεκτρική έκδοση ήταν η λογική επιλογή. Δεν μπορούσαμε να πάρουμε δηλαδή κάτι άλλο σε ηλεκτρικό. Δεν υπήρχε καν συζήτηση... αλλά... 1) Το ID.3 της VW ξεκινά με αρχική τιμή (στην "άδεια" έκδοση) με 1000€ παραπάνω από το Mini. Έχει μεγαλύτερο range αλλά δεν ξέρω πως είναι στο fun to drive κομμάτι. Η πλούσια έκδοση φτάνει τα 50.000€ 2) Το e208 της Peugeot στην έκδοση GT είναι περίπου στα ίδια λεφτά αλλά με 50 άλογα κάτω. Μεγαλύτερο range βέβαια. 3) Το Honda e απλά δεν βλέπεται. Καλύτερα να πάρω ένα BMW i3. Και σε τοίχο να το τρακάρεις νομίζω ίδιο θα είναι. Άσχημο. 4) To Model 3 της Tesla απλά ξεφεύγει στα λεφτά πάρα πολύ. Όχι πως ήταν επιλογή αλλά για να λέμε και τα πράγματα πως έχουν είναι το μόνο που τα κάνει όλα, επιδόσεις, fun to drive, χώρους, range. Με συναρμογή βέβαια που θα έκανε το Nissan Sunny που πήρε ο πατέρας μου το 1990, να γελάει. Δεν ξέρω τι άλλο κυκλοφορεί ή πρόκειται να κυκλοφορήσει εκεί έξω. Όλα έχουν τα υπέρ και τα κατά τους όπως και στα ICE αυτοκίνητα. Όταν δεν είσαι απλώς commuter και είσαι κολλημένος σε μια μάρκα, όλα τα βάζεις στην άκρη. Αυτό είπα και στη γυναίκα μου πριν αγοράσουμε το οτιδήποτε. Πάρε αυτό που θέλεις γιατί αν δεν το πάρεις, κάθε μέρα που θα μπαίνεις στο αυτοκίνητο σου θα αναρωτιέσαι γιατί δεν πήρα αυτό που ήθελα. Αν το αυτοκίνητο όταν παρκάρεις και το κλειδώσεις δεν γυρίσεις να το κοιτάξεις έστω και μία φορά, δεν είναι αυτό που θέλεις να έχεις. 2+ χρόνια με το S8 και το κοιτάω ακόμα φεύγοντας όπως την πρώτη μέρα.
  7. Δεν το προτεινω γιατι οταν γινεται κατι με το μωρο μπροστα, αποσπαται η προσοχη του οδηγου ευκολα. Been there, done that.
  8. @Deus Μακάρι να μπορούσα να σου στείλω το καρότσι μας. Οι καλαθούνες του είναι ακόμα καινούριες (λογικό) γιατί το χρησιμοποιήσαμε ελάχιστα εδώ πάνω. Είχα σκοπό να το χαρίσω εδώ αλλά αν μπορούσα να στο στείλω είναι ακόμα καλύτερα. Για τα παιδικά καθίσματα τώρα και επειδή έχεις δίδυμα. Έχε στο νου σου πως ανάμεσα στα καθισματάκια για τον πρώτο καιρό θα κάθεται και η σύζυγος. Που σημαίνει πως το βάλε/βγάλε θα το κάνεις εσύ. Είναι πολύ βολική η βάση ISOFIX, κουμπώνεις/ξεκουμπώνεις και τέλος αλλά αν δεν πρόκειται να χρησιμοποιήσετε το αυτοκίνητο τουλάχιστον 3-4 φορές την εβδομάδα, τότε δεν αξίζει το έξοδο. Βέβαια σε βάθος ενός+ χρόνου ίσως να αξίζει γιατί στο κάθισμα που διάλεξες τα παιδιά θα κάθονται μέχρι 13 μηνών περίπου. Μετά σίγουρα θα χρειαστείς κάτι σταθερό, περιστρεφόμενο. Ειδικά στα δίδυμα το περιστρεφόμενο είναι απαραίτητο.
  9. Να αναφέρω απλά πως το ίδιο ισχύει και σε ένα κάθισμα το οποίο είναι μέσα σε αυτοκίνητο που έχει εμπλακεί σε σύγκρουση. Ακόμα και αν οπτικά φαίνεται εντάξει δεν το ξαναχρησιμοποιούμε.
  10. Επειδή βλέπω πως το θέμα πηγαίνει πάλι στο οικονομικό θα αναφέρω απλά δύο λόγια για να σας πω, πως το σκέφτηκα αυτό που ανέφερα γιατί μάλλον παρερμηνεύτηκε όπως το είπα. Πριν 4 χρόνια λοιπόν, έφτασα στο σημείο να ψάξω για κάθισμα αυτοκινήτου για τα παιδιά. Το πρώτο κάθισμα που είχαν (το στυλ port bebe που κούμπωνε σε βάση και το κουβαλούσες μαζί σου δεν ήταν αρκετό πια οπότε έπρεπε να το αλλάξω). Έκατσα και έψαζα λοιπόν για καθίσματα ηλικιακής ομάδας 1 ως 3 χρονών και 9 ως 18 κιλών (group 0+1 νομίζω). Αφού έψαξα όλα τα τεστ του ADAC και μερικών ακόμα οργανισμών, είδα πως σε αυτη την κατηγορία τα 3-4 πρώτα καθίσματα με τις μεγαλύτερες βαθμολογίες, κοστίζουν από 300-350€ ώς 600+. Διάλεξα για τη δική μου περίπτωση τα Recaro Zero.1 i-size (προσοχή στο i-size γιατί υπάρχει λόγος που το αναφέρω) γιατί ήταν και περιστρεφόμενα και με δύο παιδιά (και συνεπώς δύο καθίσματα) μέσα στο αυτοκίνητο θα ήταν πιο βολικό να τα βάζουμε/βγάζουμε όταν χρειάζεται. Έχοντας λοιπόν γνώση του κόστους ενός τέτοιου καθίσματος, συμπέρανα πολύ απλά πως τα πράγματα δεν έχουν αλλάξει μέχρι σήμερα. Αυτός είναι και ο λόγος που είπα πως για 100-200-300€ δεν αξίζει να κοιτάξεις κάτι άλλο. Γιατί με αυτή τη διαφορά τιμής αγοράζεις το καλύτερο που κυκλοφορεί από τις γνωστές εταιρίες του χώρου (δοκιμασμένα πάντα και μετά από έρευνα πάνω στο θέμα). Τα Recaro Zero.1 i-size λοιπόν κυκλοφόρησαν τη χρονιά που τα αγόρασα. Πριν κυκλοφορούσε το απλό Recaro Zero.1 το οποίο και αυτό ήταν ISOFIX και περιστρεφόταν και φυσικά ήταν φθηνότερο από το νέο μοντέλο. Γιατί άραγε δεν το αγόρασα. Τα καθισματάκια έμοιαζαν ίδια ακριβώς. Σε ένα βίντεο όμως που βρήκα στο Youtube έδειχνε πως το καθισματάκι ξεκόλλησε από τη βάση του σε δοκιμή crash test. Είπαν τότε πως δεν μπόρεσαν να επαναλάβουν το τεστ με ίδια αποτελέσματα και πως στη νέα έκδοση δεν έγινε ποτέ αυτό. Οπότε δεν είναι θέμα κόστους. Γιατί και ένα ακριβό καθισματάκι μπορεί να μην είναι καλό. Επίσης τα καθισματάκια που χρησιμοποιώ τώρα έχουν 180€ το ένα. Ναι αλλά είναι ήταν η καλύτερη επιλογή όταν τα αγόρασα στα τεστ και το μόνο μειονέκτημα που ανέφερε ο ADAC ήταν πως το ύφασμα αν βγει για πλύσιμο δεν ξαναμπαίνει εύκολα. Γιατί λοιπόν απάντησα έτσι (και δεν πάει προσωπικά αυτό στον trib αλλά είναι γενικό) Πρώτον γιατί αν γίνει η σχετική έρευνα αγοράς (και όχι ρωτάω την ξαδέρφη μου την Κούλα που πήρε και αυτή και ξέρει) θα καταλήξεις σε συγκεκριμένα συμπεράσματα. 1,2,3,4,5. Τα βάζεις κάτω, βλέπεις μέχρι που σε παίρνει και αγοράζεις. Δεύτερον γιατί βγαίνω από τα ρούχα μου όταν σαν φόρουμ και σαν άνθρωποι μπορεί να ξοδέψουμε δεκάδες ώρες για να δούμε αν η νέα RTX5800XT της AMD είναι γρηγορότερη από την αντίστοιχη σε λεφτά Nvidia, αλλά σε ένα σημαντικό ζήτημα που αφορά το παιδί μας δεν θα ανοίξουμε ένα thread να ρωτήσουμε, αλλά ούτε και θα ξοδέψουμε τον απαιτούμενο χρόνο για να μάθουμε 5 πράγματα. Τρίτο και τελευταίο γιατί νομίζω πως κούρασα είναι το κόστος. Ναι ξέρω πως στην Ελλάδα όντως τα πράγματα είναι δύσκολα οικονομικά, αλλά σε ένα φόρουμ που κάποιοι ξοδεύουν 1000€ για κάρτα γραφικών, 300 για επεξεργαστή και 250 για κάθισμα την ώρα του gaming, δεν μπορώ να δεχτώ να μου πουν πως το καθισματάκι των 200€ είναι ακριβό. Δεν αναφέρομαι εννοείται σε όλους. Και μάλιστα σε μία χώρα η οποία δεν τα πάει καλά στα στατιστικά των τροχαίων ατυχημάτων. Τέσπα. Αυτά τα λίγα από μένα @trib Εύχομαι να βγάλεις άκρη. Ελπίζω η επόμενη σου αγορά να είναι ψαγμένη και συνειδητοποιημένη.
  11. Ετσι ειναι αν εχεις φιλιες με τον αντμιν αυτού του σάιτ.
  12. Δεν υπαρχει καμια απαντηση. Οπως ειπα ο καθενας ας πραξει συμφωνα με τα δικα του κριτηρια.
  13. Εχουν ημερομηνια ληξης τα καθισματα. Οχι τοσο για τα πλαστικα και μεταλλικά τους μερη, οσο για την στηριξη που παρέχουν απο τα διαφορα αφρολεξ που χρησιμοποιουν.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.