Jump to content

sotiris

Premium Members
  • Δημοσιευσεις

    10.890
  • Εγγραφή

  • Τελευταια επισκεψη

  • Days Won

    1

Σχετικά με το μέλος sotiris

  • Τίτλος
    Αήθης Διαφωτιστής
  • Γενέθλια 13/09/1982

Πληροφορίες Προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Περιοχή
    Εκτός Μεγάλης Βρετανίας
  • Ενδιαφέροντα
    Υπολογισταί, Αυτοκίνητα, Σπίτια, DIY, Πιάνο
  • Επάγγελμα
    Διδάκτωρ της Χυμείας
  • Steam
    sotirisk82

Πρόσφατοι επισκέπτες

9.786 εμφανίσεις προφίλ
  1. Επιλογή αεροπορικής

    Δεν ήταν μόνο η ταχύτητα
  2. Επιλογή αεροπορικής

    Πρόσεχε μη σού ρθει ο πιλότος στο τέλος και κάτσετε μαζί (inside joke με φίλο που μαζεύαμε μαζί μίλια). Σιγά την εμπειρία, να ήταν κάνα Concorde οκ, αλλά τώρα με τα slow motion όπου και να μπεις αργά πάει.
  3. Θέμα με το καινούριο gaming pc :'(

    Στο skroutz.gr: 1080: 530 7700κ: 330 corsair 750: 90 Χωρίς τίποτα άλλο αυτά είναι 1000 ευρώ. Οπότε τα 1600 για κουτιά μνήμες μητρική στην περίπτωση που έχει και οθόνη μέσα είναι οκ. Ας μην υπερβάλλουμε λοιπόν με το όλα τα παραπάνω 850€, εκτός αν έχεις κάποιο συγκεκριμένο κατάστημα στο μυαλό σου. Πες το και σε μας να ξέρουμε! Συνήθως δεν ασχολούμαι με χτισίματα αλλά με έβαλαν πρόσφατα να φτιάξω ένα σύστημα στα 700 ευρώ και η καλύτερη επιλογή που βρήκα ήταν στο MediaMarkt έτοιμο lenovo με 699 και i7-6700. Το να χτίσεις σύστημα δεν είναι τόσο φτηνό, με αντίστοιχα χρήματα σε Πλαίσιο έπαιρνες i3-7100 (πολύ πιο ισορροπημένο μεν, αλλά το άλλο έχει το potential με μια gpu κι έναν ssd να πηγαίνει σφαίρα). Επίσης επειδή έχω δουλέψει λίγο την V8 GTS (την είχα αγοράσει για μένα αλλά τελικά την έδωσα στον αδερφό μου) μου φαίνεται πολύ καλή σε απόδοση. Δεν την είχα πάρει 90, αλλά γύρω στα 50-60 σε crazy, και στα χρήματα αυτά δεν νομίζω ότι υπάρχει κάτι πολύ καλύτερο. Εξαιρετικά αθόρυβη και πολύ καλές θερμοκρασίες.
  4. Επιλογή αεροπορικής

    Emirates. τι δουλειά έχεις να πας λονδίνο? θες να ταλαιπωρηθείς? είσαι στην ωραία σου ερημιά στο Όσλο, υπάρχει ημι-ντιρέκτ πτήση να πας ντουμπάι-ίντια και θα μπλέξεις με το πιο πολυσύχναστο αεροδρόμιο της ευρώπης? θα ταλαιπωρηθείς με τα σύνορα και την ουρά, θα ταλαιπωρηθείς πιθανώς με την καθυστέρηση να πάρετε διάδρομο κλπ και θα πας κι ανάποδα από εκεί που θες όντως να πας! edit: αυτά δεν τα έκανα ούτε όταν μάζευα μίλια για να γίνω gold
  5. Αγορά μικρού-μεσαίου αυτοκινήτου για πολλά χιλιόμετρα

    Ακριβώς αυτό λεώ. Το Corolla αριστερά είναι μοντέλο 1991 σαν σασί (αν και βγήκε το 1996 οι διαφορές δεν ήταν μεγάλες). Κάνε μια δοκιμή Corolla 1991 με Punto 1999 και δεν θα μείνει τίποτα στο κορόλα. Αν έκαναν μια δοκιμή Corolla του 2000 (9η γενιά) με το 2015 τα αποτελέσματα θα ήταν συγκρίσιμα. Υπήρξε μια γενιά αυτοκινήτων που υπήρξε χάσμα ασφάλειας, είναι στην τριετία 1998/2000. Είναι πολύ προσεκτικές οι συγκρίσεις που κάνουν για να μας πουλήσουν ασφάλεια, η αλήθεια είναι ότι τα σύγχρονα αυτοκίνητα έχουν λάθη στους σχεδιασμούς και θέλουν κι εκεί δουλειά. Γιατί μπορεί με 64 χιλιόμετρα να έχουν τέλειο αποτέλεσμα και με 65 να μη μένει τίποτα. Είναι πολύ fine tuned για συγκεκριμένα test και μόνο πολύ λίγες εταιρίες βγάζουν σοβαρά αυτοκίνητα (saab, volvo, mercedes που παραδοσιακά πρόσεχαν το crash test etc.). Στο Punto ας πούμε που το γνωρίζω το αυτοκίνητο, έχει αριστερά κάτω απ'το τιμόνι το μοτέρ της ηλεκτρικής υποβοήθησης. Αν τρακάρεις και είσαι ψηλός το γόνατό σου θα γίνει λιώμα. Εκεί έπρεπε να έχει περιμετρικά της κολώνας τιμονιού αφρώδη υλικά, όχι το μοτέρ και τα σιδερικά που έχει. Παρ'όλ'αυτά υπό ιδανικές συνθήκες τσίμπησε 4 αστέρια τότε. Το προηγούμενο Punto (του 1994-1999) είχε 2. Το επόμενο (Grande) 4 ή 5. Αυτό δε σημαίνει ότι δεν σκοτώνεσαι: http://www.newsit.gr/topikes-eidhseis/dytiki-ellada/thrinos-sto-agrinio-gia-ton-25xrono-podosfairisti-pou-skotothike-sto-troxaio/2227218/ Σαν αυτοκίνητο συμπεριφέρθηκε καλά για σύγκρουση με φορτηγό, αλλά η φυσική είναι αμείλικτη. Εάν τρακάρεις με άλλο αυτοκίνητο, πλεονεκτείς αν είσαι: 1. βαρύτερο όχημα 2. ψηλότερο όχημα Κανόνας σχεδόν απαράβατος. Στη συγκεκριμένη ας πούμε σύγκρουση το δεξιά αυτοκίνητο είναι λογικά 300 κιλά βαρύτερο από το αριστερά. Οπότε πλεονεκτεί. Αν τολμούσε όμως η Toy, ας το έδειχνε με μια s-class του 1999 να δούμε πόσοι θα αγόραζαν το ... καμάρι της Να ένα ασφαλές μικρό με ένα ασφαλές μεγάλο και τα δύο σύγχρονα: Ακόμη πιο ακραίο: Και το αγαπημένο μου - ωδή στο αυτοφερόμενο αμάξωμα και τη δομή της καμπίνας επιβατών: Η ασφάλεια στα καινούρια μικρά (Clio, Grande, Ibiza, Polo etc.) είναι υποδειγματική, αλλά υπάρχουν και όρια. Εγώ το λέω και φωνάζω ότι το να πουλάνε αυτοκίνητα 2-2.5 τόνων (στα όρια βάρους των διπλωμάτων οδήγησης και του χαρακτηρισμού "φορτηγό") με κινητήρες 500 αλόγων είναι ημι-έγκλημα, αλλά δεν με ακούει κανείς και έχουμε γεμίσει από SUV και SUV-άδες!
  6. Google Chrome και ξεθωριασμένα χρώματα;;;

    Όντως μεγάλη διαφορά, κι εγώ κάτι ένοιωθα αλλά λέω θά ναι τα μάτια μου!!!
  7. Αυτοκίνηση

    Επιτέλους!!!! Ελπίζω μόνο να μην έχει παγίδες 150 -> 50
  8. Αγορά μικρού-μεσαίου αυτοκινήτου για πολλά χιλιόμετρα

    Δεν έχει σημασία μόνο η ηλικία, αλλά και η ποιότητα. Το Grande σχεδιάστηκε ως ένα ακριβό αυτοκίνητο και το "σκαρί" με την έννοια του σασί είναι αξιοπρεπέστατο. Όταν το παίρνεις 12κ καινούριο diesel με τον 1.3, πας με κλειστά τα μάτια. Ακόμη και στην Abarth με τα 155 - 165 - 180 το "σασί" και ανταποκρίνεται (ακαμψία) και αποδίδει. Τώρα από την άποψη της τεχνολογίας εσωτερικού, λείπει σίγουρα η οθόνη. Το EVO και το πιο νέο έχουν όμως πανέμορφο εσωτερικό (για τα δικά μου γούστα). Αξιοπρεπές σασί δεν έχουν συνήθως τα πολύ μικρά μοντέλα εκ κορεο-ιαπωνίας καθώς και τα 108/C1/Aygo Up!/Move/Mii. Υποθέτω ότι δεν θα ήθελες να βρίσκεσαι σε τρακάρισμα με κάποιο από αυτά. Αντίθετα το νέο μοντέλο που δείχνεις εγώ προσωπικά δεν θα το έπαιρνα αν είχε τα χαρακτηριστικά του Tipo, καλύτερα με ένα πιο παλιό αυτοκίνητο ή με ένα άλλης εταιρίας. Δεν είμαι αντίθετος στο made in Turkey, αλλά τα 3 αστέρια που πήρε το tipo στο euroncap είναι ξεφτίλα, και αυτό σημαίνει ότι ο σχεδιασμός είναι λάθος (έχει σχεδιαστεί και στην τουρκία). Είδα το crash test και το κάθισμα του οδηγού απογειώθηκε. Ένα τέτοιο αυτοκίνητο εγώ δεν. Δες το crash test του Stilo και θα δεις τη διαφορά. Ακόμη και το Punto 188 που είναι του 1999 συμπεριφέρεται καλύτερα. Γενικά υπάρχει ένα hype ότι τα αυτοκίνητα έχουν εξελιχθεί ραγδαία τα τελευταία 20 χρόνια στην ασφάλεια. Αυτό είναι ψέμα, η μεγάλη αλλαγή ήρθε όταν καθιερώθηκε το euro-ncap σε όλα τα μοντέλα. Τότε δημιουργήθηκε η πρώτη γενιά ασφαλών αυτοκινήτων, όλα μοντέλα '99/00 και μετά. Η αλήθεια είναι λοιπόν ότι ένα τέτοιο "ασφαλές" αυτοκίνητο μικρές διαφορές έχει με τα πιο καινούρια, εκτός αν μετράει τόσο πολύ σε μια κρούση το αν έχεις ειδοποίηση για ζώνη. Απλά πλέον ακόμη και οι χειρότεροι κατασκευαστές όπως οι ιάπωνες κι οι κορεάτες (που πήγαιναν άπατοι στα crash test) έχουν πιάσει τα ευρωπαϊκά standards. Οπότε ναι, αν συγκρίνεις ένα Daihatsu YRV με ένα Fiat Punto 188 σε crash test, το πούντο θα είναι καλύτερο. Αν όμως πας και συγκρίνεις δύο σύγχρονα αυτοκίνητα με ένα καλό παλιό (π.χ. Audi A1 vs Punto 188) οι διαφορές δεν είναι χαώδεις και είναι στις μικρές λεπτομέρειες.
  9. Παρουσίαση Anet A8 3D Printer

    @evolution δοκίμασες καθόλου PS αυτό τον καιρό? (πολυστυρένιο). Έχω τρελό warping και δε νομίζω να λυθεί με το auto leveling, μάλλον πρέπει να το εγκιβωτίσω.
  10. Παρουσίαση Anet A8 3D Printer

    Εγώ δεν τον έχω δουλέψει το καλοκαίρι λόγω ζέστης. Να προσέχετε όσοι δουλεύετε ή θα τον βάλετε σε εργαστήριο ή θα τον έχετε σε καλά αεριζόμενο χώρο. http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1352231013005086 Από κει και πέρα είδα ότι τύπωσες με εξαιρετική λεπτομέρεια τον einstein. Αυτό σημαίνει ότι τον έχεις κάνει πολύ καλό tuning στους άξονες. Όλα τα λεφτά είναι το tuning, και το πώς θα σφίξεις τους ιμάντες. Εγώ για να τυπώσω την πρώτη φορά αναγκάστικα να τεντώσω τον ιμάντα. Το PLA τυπώνεται πολύ εύκολα, το πρόβλημα είναι με τα δύσκολα υλικά, ABS και PS. Επειδή έχω ένα καρούλι PS είανι πολύ ζόρι και τρώει και πολύ ζόρι το heatbed. Εκεί χρειάζεσαι τα αναβαθμισμένα MOSFET πλακετάκια. Τα έχω αγοράσει όλα + τον auto-leveling sensor, απλά ΔΕΝ θέλω να το στήσω χωρίς να έχω ένα failsafe με switch. Μου αρέσει να "κόβει" με το z-switch και εμ τον autoleveling sensor δεν "κόβει" και δεν μπορείς να κάνεις home-all. Επειδή ο υπολογιστής μπορεί άνετα να κολλήσει σε 15 ώρες print-job (ή το USB) ψάχνω κάποια πατέντα να είναι λίγο πιο διαχειρίσιμος. Αν πα΄ντως σκοπεύεις να τον πουλήσεις για ανταλλακτικά μετά το review, τον θέλω για δεύτερο Θέλω να έχω έναν development platform και έναν να δουλεύει
  11. Αυτοκίνηση

    Και το κάρο με άλογα και η χειράμαξα. Επιτρέπεται η χειράμαξα στην Κηφισίας? Δηλαδή αν δεις έναν ας πούμε που πουλάει κουλούρια να σέρνει τη χειράμαξα στην αριστερή λωρίδα, επιτρέπεται? Στη δεξιά = λεοφωρειολωρίδα? Δεν είμαι αντίθετος στην κυκλοφορία των ποδηλάτων, κάθε άλλο. Είμαι υπέρ και της ποδηλασίας και της πεζοπορίας. Θα ήθελα η Αθήνα να είναι πιο φιλική πόλη για περίπατο, δεν είναι. Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι θα βγω να περπατάω στην Μαραθώνος επειδή δεν υπάρχει πεζοδρόμιο, γιατί σέβομαι τον εαυτό μου και τη σωματική μου ακεραιότητα. 90 km/h είναι το όριο. Πόσο κάνεις 0-90 με το ποδήλατο? Και δεν λέω για πραγματικές ταχύτητες που θα συναντήσεις στους δρόμους αυτούς, αλλά για νόμιμες: http://www.zougla.gr/automoto/article/sok-prokaloun-stixia-pou-aforoun-ta-oria-taxititas Δεν είναι θέμα γνώσης, είναι κοινής λογικής. Παρ'όλ'αυτά: https://el.wikipedia.org/wiki/Εθνικές_Οδοί_Αττικής Περπατώντας, παρατηρώ πολύ καλύτερα το τι συμβαίνει στο δρόμο απ'ότι οδηγώντας. Συχνά πυκνά λοιπόν στη Βουλιαγμένης, για ένα βλάκα που πήρε το ποδήλατο, εκατοντάδες αυτοκίνητα κινδυνεύουν γιατί πρέπει να αλλάξουν λωρίδα με πολύ χαμηλή ταχύτητα. Όταν λοιπόν είσαι ο 1 που ταλαιπωρείς τον κόσμο, δεν θεωρώ ότι τον σέβεσαι. Αν χρησιμοποιούσες όμως τον παράδρομο ή έναν ποδηλατόδρομο, κανείς δεν θα σου έλεγε τίποτα. Σε πόλεις με την κίνηση της Αθήνας, αν θες να βοηθήσεις την κατάσταση, πας με τα ΜΜΜ. Δεν είανι θέμα καλύτερου / χειρότερου οδηγού. Δεν αμφισβητεί κανείς αν οδηγείς καλά ποδήλατο, δεν έχει σημασία. Δεν στα λέω αυτά ως εγωιστής οδηγός αυτοκινήτου, στα λέω ως πεζός και ως χρήστης λεοφωρείου το οποίο μπορεί να πηγαίνει σαν το καγκουρό αν έχει μπροστά του ποδήλατο και οι όρθιοι κάνουν ... πάρτυ! Είναι θέμα αλληλοσεβασμού σε μια πόλη με κίνηση.
  12. Αυτοκίνηση

    Το ποδήλατο είναι λάθος να το χρησιμοποιείς στο δρόμο. Είσαι σε άλλη τάξη μεγέθους από τα μηχανοκίνητα ως προς φρένα / επιτάχυνση. Μπορεί να δουλέψει μόνο σε πολύ μικρές πόλεις με πολύ ΖΕΝ οδηγούς αυτοκινήτων. Στο Γιορκ τα ποδήλατα οδηγούσαν στο δρόμο και στα φανάρια έμπαιναν ΕΠΙΣΗΜΑ μπροστά από τα αυτοκίνητα. Μπες εδώ μπροστά από αυτοκίνητο και ξεκίνα σε ανηφόρα και σε βλέπω στο ΚΑΤ εντός πενταλέπτου. Το να οδηγείς ποδήλατο σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας (Κηφισίας, Βουλιαγμένης κλπ.) είναι έλλειψη σεβασμού προς αυτούς που οδηγούν αυτοκίνητο και έλλειψη σεβασμού προς τον εαυτό σου. Στο λέω επειδή έχω δει πολλά αυτοκόλλητα περπατώντας τη Βουλιαγμένης "δώστε χώρο στο ποδήλατο κλπ.". Κι εμένα μου αρέσει να περπατάω και ναι υπάρχουν σημεία που δεν έχει πεζοδρόμιο, θα βγω στη μέση του δρόμου και θα λέω σεβασμός που περπατάω στη μέση της Βουλιαγμένης? Λάθος βάση ΚΟΚ είσαι: 1. που κάνεις διήθηση 2. που δεν σταμάτησες στη διάβαση 3. που οδηγείς ποδήλατο στην Κηφισίας (=δρόμο ταχείας κυκλοφορίας) Στη Βουλιαγμένης και στη Μαραθώνος έχω πετύχει πολλάκις ποδηλάτες οι οποίοι δεν σταματούν στα κόκκινα. Δεδομένου ότι ο ποδηλάτης δεν φέρει πινακίδα κυκλοφορίας, πώς μπορώ να ενημερώσω την αστυνομία? Τον πατάω και ενημερώνω μετά? Κάποια πράγματα είναι λυμμένα, αν θες να κυκλοφορείς στο δρόμο θες πινακίδες και κάποιο δίπλωμα. Δεν αμφισβητώ ότι ο GoMaR μπορεί να είναι ο κορυφαίος ποδηλάτης, αλλά βλέπω καθημερινά ποδηλάτες που απλά δεν σέβονται τον εαυτό τους. Αυτά επειδή είμαστε στο Αυτοκίνηση, στο Ποδηλασία κλπ. δεν θα έμπαινα ποτέ
  13. Αυτοκίνηση

    Δεν έχουν πάντα τα ίδια άκρα το μεγαλύτερο με το μικρότερο μοντέλο. Στο δικό μου δεν μπαίνει εύκολα από το μεγαλύτερο. Εν τω μεταξύ αν αλλάξεις όλα τα άκρα, ακόμη και στην περίπτωση που ταιριάξεις ημιαξόνια κλπ. δεν είναι σίγουρο ότι θα λύσεις το θέμα του ABS αν έχουν άλλα "δόντια" οι σένσορες. Γενικά μπλέκεις με σχετικά δύσκολη μετατροπή, μόνο αν βρεις κάτι bolt on είναι εύκολο. Στο Punto πρόσφατα έμαθα ότι μπορώ να τα μεγαλώσω από Alfa 156 1.6TS το πρώτο μοντέλο που είχε τα "μικρά" άκρα αλλά με 284 δίσκο (αντί του 257), αν καταφέρω και βρω δαγκάνες. Επίσης, είναι μετά το θέμα της ζάντας, απλά λόγω υπερδιαστασιολόγησης πλέον δεν το σκέφτεσαι. Στο προηγούμενο (πεζώ 309 με 13άρα) αποτελούσε τροχοπέδη. Και τέλος το offset της ζάντας, αν βάλεις πλακάκια μετατροπής κλπ. πρέπει πιθανώς να βρεις ζάντες να μη βρίσκουν στις δαγκάνες.
  14. Αυτοκίνηση

    Να γραψω κι εγώ 2 ιστορίες οδηγικής ... τρέλας από την Αθήνα του χθες, ή αλλιώς το γιατί δεν οδηγώ με κίνηση. 1. Θείτσα με Saxo 1.1 Είμαι ακίνητος σε φανάρι στη Γαλατσίου και έχω κάνει λάθος με το δρόμο που θε΄λω να στρίψω και βγάζω φλας να στρίψω δεξιά (όντας στην αριστερή λωρίδα). Δεν έκλεισα κανέναν, άφησα τα παπιά κλπ. να περάσουν, με αφήνει μία πάπια ενδιάμεσα να περάσω, και η θείτσα, που μιλούσε στο κινητό, εννοείται δεν με αφήνει. Τέλος πάντων, μπήκα από πίσω. Πάει σαν τη θείτσα (με 10) και με καθυστερεί 2-3 τετράγωνα, μέχρι το επόμενο φανάρι, όπου ΚΑΝΕΙ ΤΗ ΜΑΓΚΙΑ ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΑΠΟ ΔΕΞΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΛΕΙΝΕΙ ΟΛΟΥΣ. Πάει λοιπόν κι ο κάγκουρας (εγώ) πίσω από τη θείτσα και με το που μπαίνει αριστερά την περνάω, και την κλείνω με τον ίδιο ακριβώς τρόπο! Πήγε να χωθεί και μου πάτησε και κόρνα. Δυσανασχέτησε! Με τις χριστοπαναγίες που άκουσε μου κρατούσε 3 αυτοκίνητα απόσταση στο υπόλοιπο της μικρής μας κοινής διαδρομής. 2. Ινδοπακιστανός Ταξιτζής με Avensis κανονικό κίτρινο Είμαι στην Αριστοτέλους ακίνητος σε φανάρι. Έρχεται ο μόρτης και το περνάει με κόκκινο από δεξιά, και μετά όταν ξεκίνησα κι εγώ χώνεται μπροστά μου λόγω παρκαρισμένου δεξιά. Του έπαιξα μία τα φώτα μπας και νοιώσει, μου έκανε το ελληνικότατο "τι θες" με το χέρι. Τέλος πάντων πιο κάτω περνάω. Στην Πλ. Βικτωρίας στο κόκκινο φανάρι, έρχεται πίσω μου και μου παίζει φώτα. Τον καθυστερούν τα κόκκινα φανάρια ή μήπως τα μπερδεύει με τα άλλα της περιοχής και νομίζει ότι ... περνάς? Με τα πολλά μου έπαιξε 2-3 φορές ακόμη φώτα. Περιρρέουσα μαγκιά! Ευτυχώς εκείνη την ώρα ήμουν αρκετά ΖΕΝ σε αντίθεση με την περίπτωση 1. Μετά τους φταίει το UBER, κι έχουν δώσει άδεια σε ινδοπακιστανούς άσχετους με την οδήγηση (τους ξέρω από το Birmingham πολύ καλά, δεν τό 'χουν, αλλά εκεί είναι ... μονοπώλιο!). Έχω κάρτα στο μετρό για να αποφεύγω τέτοιες καταστάσεις, απλά μάλλον θα πρέπει να τη χρησιμοποιώ συχνότερα... Απορώ πάντως, εγώ είμαι σχετικά ήρεμος, όλοι τόσο ήρεμοι σαν εμένα είναι? Δεν έχουν φάει ξύλο μια φορά να στρώσουν? Η 1.50 θείτσα δεν καταλαβαίνει ότι αν βγω έξω θα πάει στο νοσοκομείο? Ο 1.60 πάκμαν? Αυτό είναι η μεγάλη μου απορία, ή εγώ έχω γίνει πολύ Englishman in Athens. Το δύσκολο είναι να βρεις συμβατές δαγκάνες. Δίσκους πουλάνε όλοι!
  15. Αυτοκίνηση

    Επίσης λόγω λάθος κωδικού από άμαζον να πω ότι τα είχα πάρει κάτω από 20 λίρες το σετ και είχα πάρει 2. Μάλλον για ξεστοκάρισμα πρόκειται, σε μένα ταιριάζουν τακάκια από κάποιο punto gt και από κάποια 145/146. Τυπικά όμως είναι ασύμβατα με τα δικά μου, επειδή έχουν το καλώδιο γείωσης (εμένα δεν έχει ένδειξη φθοράς τακακιών). Χωρίς το καλώδιο είναι στις 80 λίρες, με το καλώδιο γύρω στις 15 Όσοι ξέρετε ακριβώς τι φοράτε, ρίχτε μια ματιά, ποτέ δεν ξέρεις
×