Jump to content

sotiris

Premium Members
  • Δημοσιευσεις

    11.022
  • Εγγραφή

  • Τελευταια επισκεψη

  • Days Won

    1

Σχετικά με το μέλος sotiris

  • Τίτλος
    Αήθης Διαφωτιστής
  • Γενέθλια 13/09/1982

Πληροφορίες Προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Περιοχή
    Εκτός Μεγάλης Βρετανίας
  • Ενδιαφέροντα
    Υπολογισταί, Αυτοκίνητα, Σπίτια, DIY, Πιάνο
  • Επάγγελμα
    Διδάκτωρ της Χυμείας
  • Steam
    sotirisk82

Πρόσφατοι επισκέπτες

10.552 εμφανίσεις προφίλ
  1. Αυτοκίνηση

    Αυτό που είχες (A8 4.2 diesel δεν είναι?) γιατί να το αλλάξεις? Αν θες για οικογενειακή χρήση μάλλον καλύτερα να κοιτάξεις κάποιο station στο οποίο θα μπορείς να χωράς τα καρότσια που θες πιο άνετα. Τώρα αν είναι γενικού ενδιαφέροντος η ερώτηση, porsche από εμένα. Θα χαίρεσαι το εσωτερικό της. Επίσης ακόμη και τα ίδια χρήματα που βγάζεις εκεί να τα δήλωνες Ελλάδα, μάλλον δεν θα μπορούσες να καλύψεις το τεκμήριό της Οπότε λες πήρες κάτι που δεν θα μπορούσες να το πάρεις Ελλάδα και δικαιολογείς λίγο ακόμη την απουσία ήλιου Τώρα σε γενικότερα καγκουρέ αυτοκίνητα με την προβιά του οικογενειακού, προσωπική επιλογή θα ήταν μια M5 με τον V10, καθαρά και μόνο για τον ήχο (έβγαινε και σε station). Αλλά από προβλήματα είχαν ακουστεί αρκετά οπότε δεν ξέρω αν αξίζει να μπλέξεις με κάτι τόσο παλιό (έβγαινε 2005-2010, οπότε μόνο αν βρεις κάποια από τις τελευταίες).
  2. Αυτοκίνηση

    Εγώ που έχω 150 στις 4000 rpm θαμπώνομαι από την αιθαλομίχλη της πετρελαιίλας! Πώς είναι από κατανάλωση στα 180?
  3. Αυτοκίνηση

    Υπάρχει όντως θέμα στα ακριβά ιταλικά, στο fiat stilo, alfa 147 166 etc. πολυμερίζονται τα μαλακά πλαστικά στα 10+ χρόνια. Αυτό είναι μια επίστρωση που δίνει την αίσθηση του μαλακού - ποιοτικού. Στο Punto που είναι φτηνή κατασκευή και δεν ήθελαν τέτοια αίσθηση, είναι σαν καινούρια τα πλαστικά μέσα! Δεν πιστεύω ότι το έκαναν για κόστος, απλά δεν ήξεραν ότι στα 10+ χρόνια θα χαλάσει. Δηλαδή αμφιβάλλω ότι τσιγγουνεύτηκαν τα κουμπιά στην 360 μόντενα και όχι στο punto
  4. Χρεοκοπία Ευρώπης - The Euroskepticism Thread - Ευρωσκεπτικισμός v0.1

    Για Ελλάδα πες ότι ισχύει. Πες ότι πας όμως στην Τσεχία, όχι στην Πράγα, αλλά ας πούμε στο Παρντουμπίτσε (δεν είναι τυχαίο το παράδειγμα). Πώς θα κάνεις τη συνεννόηση? Η ρεσεψιονίστ μπορεί να μιλάει μόνο τσέχικα, με ολίγην από Γερμανικά. Οι πλατφόρμες αυτές είναι εκπληκτικές για κάποιον που ταξιδεύει. Όσες φορές δεν τις έχω χρησιμοποιήσει, έχω βρεθεί προ εκπλήξεως. Π.χ. σε συνέδριο Βοστώνη, που το είχα κλείσει μέσω του συνεδριακού site, με το που έσκασα μύτη μου ζητήσαν προπληρωμή του ποσού. $1200 προπληρωμή, που σε αυτά τα ποσά οι Αγγλικές τράπεζες συνήθως μπλοκάρουν τη συναλλαγή και σε παίρνουν τηλέφωνο. Οπότε πλήρωνε roaming σαν το βλάκα για να βγάλεις άκρη, να κάνεις ταυτοποίηση στοιχείων κλπ. Με το Booking ποτέ δεν είχα τέτοιο θέμα, έχω κλείσει σε απίθανα σημεία (π.χ. Aberystwyth, Eilat etc) και πάντα έβγαζα άκρη. Γι' αυτό και το χρησιμοποιώ και Ελλάδα, παρ'όλο που όλοι οι ξενοδόχοι μου λένε ότι θα δώσεις 15% κάτω αν κλείσεις απευθείας.
  5. Αυτοκίνηση

    Γαμάτο είναι σαν ιδέα, παίρνεις το dci με τα 90 άλογα και βάζεις ήχο v6. Και χαίρεσαι και πας τζάμπα!
  6. Αυτοκίνηση

    Έχεις πολύ λίγα χιλιόμετρα! Το punto στα 6 χρόνια που το πήρα είχε 60.000 κμ και δεν είχε βγάλει σχεδόν τίποτα (αντίστοιχα με τα δικά σου). Μετά τα 150κ αρχίζουν τα προβλήματα, ειδικά όταν συνδυάζονται με την παλαιότητα (>10 χρόνια).
  7. Παρουσίαση Anet A8 3D Printer

    Λογικά με τα μοσφετάκια δεν παίζει τέτοιο θέμα.
  8. Παρουσίαση Anet A8 3D Printer

    Εγώ έχω προτιμήσει τη λύση των εξωσκελετών, οι οποίοι μειώνουν κατά πολύ τους βαθμούς ελευθερίας. Σχεδίασα κι εγώ ένα απλό για τις πάνω τρύπες: https://www.thingiverse.com/thing:2802251 κι έγω και αυτό: https://www.thingiverse.com/thing:2430113 Καμία σχέση με πριν, και εύκολα μπορεί κάποιος να σχεδιάσει κάτι με ντίζες, οι οποίες είνια πάμφθηνες (90 λεπτά το 1 μέτρο m8). Επίσης αυτό που πρέπει να κάνεις είναι τις ντίζες του z άξονα να τις βάλεις λίγο πιο πάνω στα couplers ώστε να "στερεώνονται" κατά κάποιο τρόπο στις τρύπες του πλαισίου. Για τους ιμάντες έχω αλλάξει τον ιμάντα του τραπεζιού με έναν ενισχυμένο με fiberglass και δεν έχει θέμα, επίσης έχω τυπώσει και μια δομή τεντωτήρα.
  9. Αυτοκίνηση

    Τελευταία έχω ψωνίσει αισθητήρες κλπ. από το todos.gr σε καλές τιμές, κοίταξέ το κι αυτό.
  10. Αυτοκίνηση

    Ναι αυτό είναι λογικά, οι φωτό σε αυτά τα site είανι στο περίπου. Πάντως βλέποντας ότι είναι συμβατός με Alfa 145 + 146 έχω να πω ότι το πας φιρί φιρί
  11. Titan V

    Μπορείς σίγουρα να πληρώσεις ντούκου αυτό το ποσό με τα capital controls στο εξωτερικό?
  12. Και γιατί υπάρχει η κανονική έκδοση τότε? Απλά για να καταναλώνει την μπαταρία?
  13. Από Αθήνα είμαι, απλά δεν έχω καθόλου χρόνο! Αν μπορείς να το φτιάξεις εσύ στο CAD σωστά και μου το στείλεις να στο τυπώσω απλά, είναι το ιδανικό!
  14. Το άλλο που μπορεί να γίνει είναι να σου φτιάξει κάποιος το εξάρτημα στον 3d printer. https://www.thingiverse.com/thing:929319 Εγώ για κάτι τέτοιο θα σου πάρω 3 ευρώ και θα πρέπει να το μετρήσεις τέλεια για να προσαρμόσω το έτοιμο design. Αν κάποιος άλλος από εδώ τα φτιάχνει δωρεάν, ζήτα από αυτόν, εγώ επειδή τον έχω λιώσει με κάτι μπρελόκ που φτιάχνω δεν έχω πολύ χρόνο. Το σπείρωμα μπορώ να στο ανοίξω με τον κολαούζο ή να είναι στο περίπου και να το ανοίξεις εσύ.
  15. Road trip στα Βαλκάνια

    Εγώ κάνω μόνο το δρόμο του καραβιού ως δυτικοευρωπαίος και θιασώτης της Ε.Ε. Αν θες να υπολογίσεις σωστά το κόστος, υπολόγισε τα εξής: 1. Το καράβι είναι Πάτρα - Ανκόνα 22 ώρες. Αναγκαστικά καμπίνα. Δίκλινη θα σου πάει γύρω στα 250 ευρώ για 1 διαδρομή + 50 ευρώ το αμάξι (χοντρικά). Στα plus: αν έχεις φοιτητική ιδιότητα, -20%. Στις κ(ο)μπίνες: μονόκλινη καμπίνα + απλός επιβάτης ο δεύτερος, βγαίνει πιο φτηνά (εγώ έτσι το έχω κάνει τις 2 τελευταίες φορές). Όχι πολύ, 20-30 ευρώ διαφορά. Στα μείον: ότι αγοράσεις στο καράβι είναι σε καραβίσιες τιμές, 8 ευρώ το τζατζίκι ή κάπου εκεί. 2. Με το που βγεις στην Autostrada υπολόγισε 10€/100 χμ διόδια. Επίσης βενζίνη οριακά πιο ακριβή από Ελλάδα. Αυτό που συμφέρει έιναι να πας όσο πιο μακριά γίνεται με το καράβι (στην περίπτωσή σου λογικά Βενετία) και να οδηγήσεις από εκεί. Βενετία - Σλοβενία/Κροατία όμως είναι δίπλα. Λογικά 2 ώρες με το αυτοκίνητο για να πας στο portoroz. Το κόστος της καμπίνας είναι οριακά το ίδιο, και απλά θα πληρώσεις λίγο παραπάνω για φαγητό γιατί είναι 2 μέρες το ταξίδι για Βενετία αν θυμάμαι καλά. edit: Καλαμάτα - Πάτρα - Βενετία - Portoroz οριακά θα σε πάει και το 307
×