Jump to content

sotiris

Premium Members
  • Content Count

    11,072
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

About sotiris

  • Rank
    Αήθης Διαφωτιστής
  • Birthday 09/13/1982

Πληροφορίες Προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Περιοχή
    Εκτός Μεγάλης Βρετανίας
  • Ενδιαφέροντα
    Υπολογισταί, Αυτοκίνητα, Σπίτια, DIY, Πιάνο
  • Επάγγελμα
    Διδάκτωρ της Χυμείας
  • Steam
    sotirisk82

Recent Profile Visitors

11,675 profile views
  1. Με αυτά που βλέπω, ψάξε το μεγαλύτερο που χωράει η τσέπη physically Μη σου πω να ράψεις παντελόνι tailor-made! Λες θα σπάσει το φράγμα????? Το μόνο σοβαρό τηλέφωνο που έχω δει είναι το razor με την αναδιπλούμενη οθόνη. Αυτό ναι, μεγάλη οθόνη αλλά διπλώνει και μπαίνει στην τσέπη. Τώρα τα άλλα 7 - 8 ίντσες, το χουμε ξεφτιλίσει! Όσο bezel-less και να είναι!
  2. 6.9??? ΟΚ, γιατί από 7 και πάνω θεωρείται tablet!!!
  3. Προσωπικά πιστεύω ότι για περιβαντολλογικούς λόγους (πλέον) θα πρέπει να παρέχεται υποστήριξη υποχρεωτικά για μεγαλύτερα διαστήματα. Θεωρώ ότι όταν το hardware είναι τόσο συνδεδεμένο με το software, δεν μπορείς να πετάς τόσα χρήματα στον κουβά, και μετά να το παίζεις και οικολόγος και να έχεις και ίδρυμα Bill and Melinda Gates. Πόσο θα στοίχιζε στην Microsoft να υποστηρίζει XP και 7 άρια? ΟΚ, δεν λέω για τα 95, αλλά στα XP οι υπολογιστές γνώρισαν τεράστια άνθηση, είναι δυνατόν να τα κόβεις = πετάς όλο το hardware στα σκουπίδια? Αντίστοιχο πρόβλημα είναι με τα παλιά smartphone, έχω το iphone 5 με 1 GB ram και δεν μου φτάνει πλέον, όταν ο πρώτος μου υπολογιστής είχε 16 MByte ram. Όταν δεν υπάρχει αλλαγή στον τρόπο χρήσης, δεν καταλαβαίνω γιατί να μην υποστηρίζεται το παλιό hardware. Στους δικούς μου υπολογιστές έχω σε 1 laptop Windows 10 Professional, σε 1 laptop windows 7 professional και στην Ελλάδα έχω ένα σταθερό με windows 7. Οπότε 2 προς 1. Προφανώς δεν σκοπεύω να τα αναβαθμίσω! Στης δουλειάς επίσης windows 10, και δεδομένου ότι το win 7 laptop είναι συνδεδεμένο με την TV, η χρήση μου είναι μόνο σε 10, τα οποία είναι αρκετά σταθερά, αλλά οι υπολογιστές που χρησιμοποιώ είναι αρκετά δυνατοί για τα δικά μου δεδομένα.
  4. Το yaris θα ταν υπερόπλο στα 25000-30000. Αν πάει στα 50000, δεν βλέπω το λόγο να το προτιμήσει κάποιος αντί του focus rs. Οι φήμες που διάβασα για αυστραλία λένε ότι το focus rs κάνει $35000 και το yaris θα είναι στα $40000. Οπότε με την αντίστοιχη αναπροσαρμογή για τα ελληνικά δεδομένα, δεν ξέρω αν έχει νόημα να το κοιτάμε Μόνο για το τεκμήριο δηλαδή συμφέρει, αλλά και πάλι, θες πολλά μαύρα για να φτάσεις να μαζέψεις 50κ
  5. Κτήση, εκτός αν το έχει χτίσει! (καιρό είχα να το κάνω αυτό!).
  6. Δεν θα θέλει αλλαγή τότε, μόνο συμπλήρωση! https://www.drive.gr/news/kosmos/pano-80000-theseis-ergasias-stin-aytokinitobiomihania-thysia-stin-ilektrokinisi
  7. Να επανέλθω κι εγώ στα της αυτοκίνησης... τα ηλεκτρικά θέλουν ακόμη και τώρα bonus από το εκάστοτε κράτος. Π.χ. ελλάδα, θα πρέπει να ισχύει ο πράσινος δακτύλιος μόνο σε αυτά. Σε όλα τα άλλα κομμένος. Επίσης, υποχρεωτικά ηλεκτρικά ταξί. Να σταματήσουν να ταξινομούνται πετρέλαια. Ταχυφορτιστές στις πιάτσες. Το θέμα είναι γιατί να προμοτάρεις τόσο την Τέσλα αντί των άλλων. Δηλαδή πριν 3-4 χρόνια όταν έδινες κίνητρο για ηλεκτροκίνηση, πρακτικά έδινες χρήματα στην Αμερική. Αμφιβάλλω αν η Γερμανία θα ήθελε ποτέ τέτοια διαφυγή κεφαλαίων από την αυτοκινητοβιομηχανία της. Όταν θα βγάλει κι η Γερμανία αντίστοιχα ηλεκτρικά, θα επιδοτούνται μέσω κανονισμών της Ε.Ε. Δανία που είμαι τώρα είχαν ξεκινήσει δυναμικά σαν τη νορβηγία. Τα αυτοκίνητα εδώ έχουν απ' ότι διάβασα 185% της αξίας του αυτοκινήτου τέλη ταξινόμησης (τιμή καινούριου C1 15-20k ευρώ) και στην αρχή τα ηλεκτρικά δεν πλήρωναν καθόλου. 1-2 χρόνια που έβαλαν τα κανονικά η τέσλα σχεδόν έκλεισε (ελάχιστες πωλήσεις). Επίσης αντί τέλης κυκλοφορίας έχουν ένα ... πράσινο σήμα, το οποίο πάει με βάση μια κλίμακα km/l που έχουν σε ισχύ από το 1997. Αποτέλεσμα να είναι οι καλύτεροι πελάτες σε VW up! και σε Citroen C1 (μιας και τα diesel έχουν πολύ πιο ακριβό σήμα για τα ίδια km/l). Τα μισά αυτοκίνητα είναι τέτοια. Για τις πρώτες 10 μέρες νοίκιασα εδώ ένα Nissan Qashqai Techna + 160ps. Είναι με τον καινούριο 1.3 της renault, και τιμή καταλόγου Ελλάδα 36000 ευρώ. ΟΚ, πολύ ωραίο μέσα (δέρμα, θερμαινόμενα καθίσματα σε 2 σκάλες), δουλεύει αρκετά καλά (φώτα led που στρίβουν, gps καλό, ηχοσύστημα με ωραίο ήχο bose, και πολύ ωραίο σύστημα με τα ρανταράκια και τις κάμερες, σου δείχνει μπροστά / πίσω και κάτοψη, και πάρκαρα το "τέρας" καλύτερα απ το punto), η μηχανή δίνει, αλλά σε κρύα 5 χιλιόμετρα είδα μέχρι και 16 μέση. Σε εθνική με τα όρια οκ πέφτει σε λογικά νούμερα (7). Το κακό του είναι ότι πολύ χαμηλά είναι ψόφιο (1000-1500), αν τουρμπίζει δίνει, αλλά όχι ανάλογα με αυτό που περιμένεις για 160 άλογα. Το 2.4 stilo μου δηλαδή με τα 170 άλογα δεν συγκρίνεται σε αίσθηση, [put clarkson's smile here]. Οπότε δεν ξέρω αν είμαι τόσο φαν του downsizing. Τα μπλιμπλίκια νομίζω έχουν ξεφύγει σε πολυπλοκότητα, εγώ που γενικά καταλαβαίνω από υπολογιστές/ηλεκτρονικά/howstuffworks αδυνατώ να ρυθμίσω το adaptive cruise control εν κινήσει και δεν έχω φτάσει και 60 χρονώνενε.... Επίσης αμφιβάλλω για τη χρησιμότητα των μπλιμπλικιών. ΟΚ, ηλεκτρικές δαγκάνες. Αν θέλω να κάνω χειρόφρενο όμως εν κινήσει, δεν έχω. Επίσης, αν χαλάσει το μοτέρ της δαγκάνας, τι θα κάνω? Στα ταμπούρα σφίγγεις το χειρόφρενο μια φορά στα 5 χρόνια. Start με κουμπί... οκ, πάτησα το κουμπί και χάρηκα, αλλά συνδεδεμένο με το διακοπτάκι του συμπλέκτη (press clutch to start). Αν χαλάσει το διακοπτάκι του συμπλέκτη, στο Punto σου βγαζε εκτός το hill holder. Εδώ θα μένεις και θα θες οδική. Μάλλον είμαι εκτός εποχής
  8. Ναι τα οποία όμως στοιχίζουν, είναι για λίγους κλπ. Δεν γίνεται να μην μπορείς να φορτίζεις σπίτι! Εκεί είναι που δεν σε νοιάζει (εντός ορίων) το πόση ώρα θα κάνει! Και νομίζω όλοι κάπου εκεί έχουν τον πήχη. Εγώ νομίζω στην Ελλάδα θα αργήσουμε τόσο που ο λόγος για να πάρεις ηλεκτρικό θα έιναι επειδή θα φορολογήσουν τα συμβατικά... Αν δεν έρθουν τα ηλεκτρικά τύπου Leaf, Zoe etc. στην τιμή των 20κ (έστω, άδειο, όσο άδειο γίνεται), δεν πρόκειται να γίνουν mainstream. Είναι τα ιδανικά commuter cars.
  9. Αυτό που έχει ενδιαφέρον για την Ελλάδα είναι το πώς θα υιοθετήσει τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, όχι μόνο ως νομοθεσία ως προς το αυτοκίνητο, αλλά και ως προς ενεργειακή παραγωγή και ευκολίες ... φόρτισης! Αν το Tesla Model 3 καταφέρει να έρθει στα 30.000 ευρώ κάποια στιγμή στην επόμενη πενταετία, προσωπικά θα το προτιμούσα αντί ενός αντίστοιχου π.χ. octavia, αν φυσικά είναι σε συγκρίσιμο κόστος (π.χ. 20000 το octavia, 30000 το tesla). Ειδικότερα για την Αθήνα, θα έπρεπε ήδη να υπάρχουν κάποιες ευκολίες για τα ταξί, στα οποία το κόστος ενός model 3 στα 35000 (όταν και αν έρθει τόσο) φαντάζει λογικότατο, + εύκολα μπορούν να γίνουν σταθμοί φόρτισης στις υπάρχουσες πιάτσες. Το μεγαλύτερο ερώτημα όμως είναι πώς θα μπορούσες να τα φορτίζεις σπίτι σου. Το να τα φορτίζεις σπίτι σου είναι ικανή και αναγκαία συνθήκη αν η ηλεκτροκίνηση με μπαταρίες γίνει κανονικότητα. Στην εποχή του model s (αυτοκίνητο των 120.000 ευρώ) είσαι σίγουρος ότι λίγοι το έχουν, οπότε θα το φορτίσεις. Στην εποχή του model 3 (και πόσο μάλλον, σε κάποιο μελλοντικό ακόμη φτηνότερο hatchback), πιστεύω ότι θα υπάρχει σύστημα με booking του supercharger, και μόνο αν γεμίσουν τα πεζοδρόμια με φορτιστές θα μπορεί όντως να γίνει η ... αλλαγή! Τώρα για το φορτίο που θα πέσει στο υπάρχον δίκτυο και την επέκταση που θα χρειαστεί για μια εξ'ολοκλήρου μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, αυτό μένει να το δούμε. Επίσης το πόσο ... σκάψιμο θα χρειαστεί για να μπορέσει να υποστηρίξει σταθμούς με τόσο μεγάλες καταναλώσεις.
  10. Πάντως το θέμα αυτό δεν είχε δημιουργηθεί με γνώμονα το προσφυγικό. Το προσφυγικό είναι μια διαφορετική ιστορία και καλώς ή κακώς όλοι μπορούμε κάποια στιγμή να γίνουμε πρόσφυγες, για τον xyz λόγο. Και σίγουρα δεν θα είμαστε καλοδεχούμενοι αν πάμε κάπου σε μεγάλο αριθμό. Μια προσφυγική κρίση είναι απολύτως λογικό να πρέπει να διαχειριστεί. Ο τρόπος που έγινε η διαχείριση δεν ήταν σωστός. Προφανώς έπρεπε να έχουν στηθεί δομές στα σύνορα με τη Συρία και να αναλαμβάνουν από εκεί τη διαχείριση των προσφύγων. Φυσικά, επειδή η Τουρκία δεν είχε κάποιο τέτοιο συμφέρον (1. Χρήματα από τη μετέπειτα συμφωνία 2. Έλεγχος πολιτικής χρησιμοποιώντας μετανάστες-πρόσφυγες ως εργαλείο -δουλεύει ακόμη και σήμερα 3. Εσωτερική παρα-οικονομία, διακινητές, κατασκευαστές λέμβων, πώληση εξωλέμβιων =απομύζηση των χρημάτων των προσφύγων κλπ.), έγιναν όλα με το γράμμα του νόμου, που είναι το θαλασσοπνίξιμο, αφού τα δικαιώματά σου τα αποκτάς εντός Ε.Ε.. Επίσης, για μένα κανείς δεν έχει πει ένα μπράβο στη Μέρκελ που πήρε 1.000.000 ανθρώπους στο γερμανικό έδαφος. Θα μπορούσε να κοιτάει λοξά (σαν την Αγγλία) και να κάνει μια ωραία δήλωση ότι η χωρητικότητά τους είναι 20.000 (Τερέζα Μέη, 2015). Και να έχουν μείνει στην Ελλάδα όλοι. Ακόμη κι αν δεχθούμε ότι ως χώρα με παραγωγή τους χρειάζεται, δεν είναι εύκολα διαχειρίσιμη μια τέτοια επιλογή. Τα καινούρια δεδομένα πλέον έχουν να κάνουν με το σύστημα που φαίνεται να δημιουργείται γύρω από τα σύνορα της Ε.Ε. που θέλει την Ελλάδα χώρο ... πρωτοβάθμιας περίθαλψης! Δεν γνωρίζω τα νομοθετικά περί ασύλου επακριβώς, αλλά εν συντομία αν κάποιος μπορεί να αποδείξει ότι απειλείται η ζωή του στη χώρα καταγωγής, μπορεί να αιτηθεί άσυλο. Αυτό ανοίγει ένα παράθυρο εισαγωγής μεταναστών οιωνεί προσφύγων, οι οποίοι δηλώνουν ότι π.χ. λόγω σεξουαλικών προτιμήσεων διώκονται στη χώρα καταγωγής και κινδυνεύουν. Το διεθνές σύστημα προστασίας των Ηνωμένων Εθνών σίγουρα καλά κάνει και προτείνει τέτοια νομοθετικά πλαίσια. Το θέμα όμως είναι ότι δεν γίνεται να κάνει η Ελλάδα τη "διαλογή", μονιμοποιώντας την κατάσταση των κέντρων στα νησιά (γιατί αυτό δρομολογείται). Θα πρέπει να βρεθεί τρόπος είτε να μεταφέρονται αυτόματα εντός της Ε.Ε. και να αναλάβουν όλες οι χώρες το βάρος, είτε να υπάρξει ένα όριο πάνω από το οποίο θα επιστρέφονται στην Τουρκία. Φυσικά κάτι τέτοιο δεν θα γίνει, και η λογική λέει ότι η -κάθε- Μόρια θα διαιωνιστεί έχοντας πλέον στην πλειοψηφία οικονομικούς μετανάστες, οι οποίοι δύσκολα θεμελιώνουν δικαιώματα ασύλου.
  11. Ψήνεσαι?? Γύρω στα 300 βγαίνει. Πλέον με τον καινούριο δρόμο συμφέρει να πας ηγουμενίτσα και να περάσεις απέναντι ακόμη και bari, ώστε να γλιτώσεις την πανάκριβη καμπίνα. Καλύτερα να δώσεις τα λεφτά σου σε κάποιο ξενοδοχείο κάνοντας μια εξτρα στάση παρά στην απατεώνικη minoan.
  12. Καλησπέρα, το έχω κάνει αρκετές φορές στο παρελθόν, όχι από το συγκεκριμένο πέρασμα. Έχω κάνει: 1. Ancona - Modena - Bolzano - Trento - Brennero - Innsbruck - Μόναχο - Πράγα - Παρντούμπιτσε (διανυκτέρευση Modena - Μόναχο) 2. Ancona - Modena - Torino - Montblanc - Lyon - Reims - Birmingham (διανυκτέρευση Modena - Lyon - Βόρεια Γαλλία) 3. Ancona - Milano - Lugano - Lucerne - Basel - Calais - York (χωρίς διανυκτέρευση ) 4. Ancona - Milano - Lugano - Lucerne - Basel - Reims - York (διανυκτέρευση Milano + Reims) Έχω κάνει και 3 ταξίδια επιστροφής, δεν τα θυμάμαι όλα. Το μιλάνο το προτιμώ γιατί έχω φίλους, αλλιώς προτιμώτερη είναι μια μικρή πόλη τύπου modena να μη σε ταλαιπωρήσει. Ιδανικά βγάλτε άλλη μια διανυκτέρευση βόρεια Γαλλία, με 2 διανυκτερεύσεις είναι πολύ πιο άνετο το ταξίδι. Η Γαλλία είναι αρκετά μεγάλη, ενδεικτικά Lyon - κοντά στο Calais το GPS έβγαζε κάτι τύπου 870 km, τα οποία δεν είναι λίγα, και δεν ισχύει απαραίτητα 870 / 120 = 7 ώρες, πιο εύκολα θα πάει προς τις 9-10 με καμιά στάση, βενζίνες και τα σχετικά. Προσέχτε το πέρασμα Eurotunnel, αν πάτε γαμπροί στα διόδια είναι κάπου 230-240 ευρώ, αν το έχετε κλείσει από πριν πέφτει και στα 60-70. Επίσης αν το αυτοκίνητο είναι Αγγλικό, προσέχτε στο Λονδίνο: 1. Congestion Charge (μέχρι το 2016 ήταν για diesel, τώρα δεν έχω καμία εικόνα). 2. Τα απατεώνικα διόδια στον ανατολικό M25, πρέπει να τα έχεις προπληρωμένα, αλλιώς σου έρχεται το notice σπίτι (δεν έχει κάπου να πληρώσεις στο δρόμο). 75 λίρες πλήρωσα πρόστιμο για 2.75 λίρες διόδια (δεν έχει πουθενά αλλού στην Αγγλία και δεν το ήξερα).
  13. Το ματάκι είναι ίδιο. Το decoding των δεδομένων αλλάζει. Ματάκι αλλάζεις αν δεν μπορείς να διαβάσεις CD λόγω φθοράς (το έχω κάνει σε αυτοκινήτου). Οπότε καλύτερα να αλλάξεις τον τίτλο γιατί είναι click bait για τύπους σαν εμένα
  14. Η Xsara: 1. είναι αυτοκίνητο προ-προηγούμενης γενιάς, αντίστοιχο του peugeot 306, proper french, ράβδοι στρέψης κλπ. και σχετικά πούπουλο για την κατηγορία του 2. η 1.6 ήταν η ακριβή επιλογή της εποχής. δεν είναι μόνο τα άλογα, είναι και η ροπή που σε βοηθάει στο ταξίδι με πολλά άτομα 3. δοκίμασε τα ίδια με την 1.4 75 άλογα 11 κιλά ροπή Το βάρος είναι ο πιο σημαντικός παράγοντας, δες πως πάει το δικό σου και πώς πάει το peugeot 307 που είναι 1250 κιλά με τα ίδια μοτέρ, και αντίστοιχα, πώς πάει το rallye με σχεδόν το ίδιο μοτέρ Τα αυτοκίνητα είχαν ξεφύγει στο βάρος λόγω euroncap και έχουν ακόμα και σήμερα πολύ μεγάλη διάσταση στα ζαντολάστιχα που κόβει αρκετά. Στο 1400 κιλών Stilo μου, τα 170 άλογα ήταν σβέλτα, αλλά σίγουρα δεν έβαζαν και φωτιά. Τώρα με τους ρύπους και τα σοβαρά τεστ για CO2, αναγκαστικά θα πέσει και το βάρος των αυτοκινήτων (ήδη τα νέα insignia είναι με χαμηλότερο βάρος, 1400 κιλά είναι λογικά για ένα μέγεθος σχεδόν 4.90 m).
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.