sotiris

Premium Members
  • Δημοσιευσεις

    10.817
  • Εγγραφή

  • Τελευταια επισκεψη

  • Days Won

    1

Σχετικά με το μέλος sotiris

  • Τίτλος
    Αήθης Διαφωτιστής
  • Γενέθλια 13/09/1982

Πληροφορίες Προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Περιοχή
    Εκτός Μεγάλης Βρετανίας
  • Ενδιαφέροντα
    Υπολογισταί, Αυτοκίνητα, Σπίτια, DIY, Πιάνο
  • Επάγγελμα
    Διδάκτωρ της Χυμείας
  • Steam
    sotirisk82

Πρόσφατοι επισκέπτες

7.186 εμφανίσεις προφίλ
  1. Πρόβλημα με την αντλία(?) σε AIO - CM Nepton 280L

    Το σύστημα πώς ακριβώς δουλεύει? Έχει μεταβλητή ροή στην αντλία ανάλογα με το PWM του ανεμιστήρα CPU? Ή πρέπει πάντα να κρατάει σταθερή ροή στην αντλία? Αν ισχύει το πρώτο είναι εντελώς πόντιο γιατί το σύστημα θα υπολειτουργεί χωρίς λόγο, γιατί πιθανώς η μητρική να κόβει τον ανεμιστήρα στο 0 στους 40-45 βαθμούς. Τώρα το άλλο, ο ανεμιστήρας του ψυγείου, δουλεύει σε σταθερές στροφές ή μεταβάλλεται κι αυτός? Temperature Spiking με υδρόψυξη και καλό μπλοκ δεν θα έπρεπε να παρατηρείς πολύ μεγάλα, ενώ το spike μπορεί να είναι 20 βαθμούς με αερόψυξη, λόγω μεγαλύτερης θερμοχωρητικότητας της υδρόψυξης το spiking θα έπρεπε να είναι <10. Αλλά δεν γνωρίζω πόσο αποδοτικά είναι τα AIO συστηματάκια. Σε κάθε περίπτωση υποθέτω ότι η αντλία έχει ένα κύκλωμα ελέγχου και ότι αυτό έχει αρχίσει να τα παίζει, οπότε αν είναι εντός εγγύησης ίσως θα πρέπει να το αλλάξεις. (Δεν έχει λογική να σου δούλευε παλιότερα και τώρα να μη δουλεύει, προφανώς κάτι άλλαξε). Ο θόρυβος μπορεί να είναι και αέρας στο κύκλωμα, αν η αντλία αντί για νερό έχει λίγο αέρα που δεν μπορεί να διώξει κάνει πιο υψίσυχνο θόρυβο και τρέμει αρκετά έντονα.
  2. RepRap i3

    Λοιπόν παρήγγειλα ένα αντίγραφο του συγκεκριμένου από το gearbest με 160 ευρά. Τον περιμένω πως και πως, και μετά θα γίνει χαμός! Θα δείξει πόσο δύσκολο είναι το calibration του αλλά πιστεύω θα το καταφέρω!
  3. Αγορά λαπτοπ

    Έχεις ανοίξει κανένα να δεις τι γίνεται μέσα? Έχουν ελεεινή ποιότητα κατασκευής. http://www.tomsguide.com/forum/56747-35-acer-laptops Επίσης τολμούσαν να βγάζουν και άλλου τύπου συσκευές, π.χ. palmtop. Έχω palmtop εταιρίας EMTEC (=ανύπαρκτη εταιρία) που το είχε προσφορά το καρφούρ 200 ευρώ προ αμνημονεύτων ετών και δουλεύει ακόμη. Ο κολλητός πήρε την ίδια περίοδο palmtop acer, 250/300 ευρά (ήταν πιο γουστόζικο όντως για τότε), ίσα που έβγαλε την εγγύηση. Ότι κι αν κάνουν το κάνουν χάλια, μόνο για την acer διαβάζω μαζικά από όλα τα site don't buy it, είτε εξωτερικού, είτε εσωτερικού. Το χάλια support και ο χάλια ποιοτικός έλεγχος κάτι σημαίνουν, όπως αντίστοιχα έχει βγει το όνομα για τα turbo-x, και όλοι όσοι έχουν από ένα καμμένο σπίτι τους μετά δεν νομίζω να ξαναπάρουν. Το 1693WLMi δεν έβγαλε ούτε 12 μηνο.
  4. Διάβασα αυτό το συνοθύλευμα εμπειρογνωμοσύνης: http://news247.gr/eidiseis/politiki/arthro-toy-kwsta-eythymioy-giati-plhrwnoyme-akriva-to-reuma-swstes-apanthseis-se-lathos-erwthma.4677820.html και αφενός απογοητεύτηκα διότι ξανασυνηδειτοποίησα ότι και η επόμενη κυβέρνηση δεν πρόκειται να ρίξει την τιμή στο ρεύμα, αφετέρου τσαντίστηκα γιατί ειδικά αυτό που λέει για τις τιμές δεν στέκει. Πώς γίνεται για 2000 κιλοβατώρες να πληρώνεις 450-500 ευρώ την τετραμηνία ήτοι 120 ευρώ για 500 κιλοβατώρες όταν με 100 λίρες το μήνα έχεις 1000 κιλοβατώρες στην Αγγλία και αυτό να το βαφτίζεις οικονομικό ρεύμα για μια χώρα που οι μισθοί της σε σχέση με την Αγγλία είναι στον πάτο? Έγραψα αυτή την απάντηση στο news247 αλλά κόπηκε ως spam, οπότε την ανεβάζω εδώ:
  5. Αγορά λαπτοπ

    Μακριά από Acer! Έχουν χαμηλότερη ποιότητα κατασκευής από τα Asus / MSI / Dell etc. Εκτός αν το θες για 6 μήνες.
  6. Αυτοκίνηση

    Τα turbo έχουν το κακό ότι αργά ή γρήγορα θα χρειαστείς ανακατασκευή / αντικατάσταση τουρμπίνας. Ανάλογα με το αυτοκίνητο και τη χρήση πάνε και τα χιλιόμετρα, αλλά ένας μέσος όρος 100κ είναι σωστή εκτίμηση. Πιέζουν επίσης πολύ περισσότερο τον κινητήρα, με συνέπεια να βλέπεις πιο συχνά κάποιες βλάβες. Τώρα για το προγραμματάκι σε ατμοσφαιρικό, είναι μάλλον πεταμένα λεφτά, μιας και αυτό που θα κερδίσεις θα είναι λίγο πιο γεμάτες μεσαίες. Το δικό μου punto που είναι 1.4 95 άλογα ονομαστικά φοράει πρόγραμμα από τα 40000 χιλιόμετρα (τώρα έχει 150000) και είχε πάρει λίγο σε μεσαίες στροφές και είχε χάσει οικονομία καυσίμου. Θεωρητικά η δυναμομέτρηση που έχω δείχνει 103 άλογα, αν σκεφτείς ότι το δυναμομετρούσαν κοντά στα 100 άλογα πρέπει να είναι τα πιο ακριβά 3 άλογα που έχει (αν θυμάμαι καλά ο προηγούμενος που το είχε περάσει είχε δώσει ~300 ευρά).
  7. Ποια τηλεοπτική σειρά παρακολουθείτε 2.0 (TVLab)

    Δεν το χα πάρει χαμπάρι, μόλις ξεκίνησα!! Φαίνεται δυνατό και ο kiefer πάντα to the point!
  8. Τέλος το Unity, η Canonical θα έχει το Gnome ως default desktop στο μέλλον

    Εκπληκτικό το Unity, σε κάθε υπολογιστή που το έβλεπα άνοιγα το τερματικό για να κάνω κάτι! Μετά το KDE 3.5 δυστυχώς έπαψε να υπάρχει user friendly περιβάλλον, τουλάχιστον για μένα. Αν και πλέον σπάνια εγκαθιστώ linux σε δικό μου υπολογιστή (λόγω εφαρμογών προφανώς), αν έβαζα θα το συνδύαζα με αυτό: https://www.trinitydesktop.org/
  9. Αυτοκίνηση

    @UltraB Άλλαξα πρόσφατα στο Punto (το καλοκαίρι) και έβαλα 2 set από αυτά: http://e-felekis.gr/c,166_284_306,εικονα-ηχοσ,car-audio,ηχεια/pioneer/p,1361,pioneer-ts-c1300r,pioneer.html?limit=25 Χρειάστηκα αντάπτορες και για εμπρός και για πίσω (εμπρός για να μικρύνω τη διάσταση από 165 cm σε 13 cm και πίσω να τη μεγαλώσω από 10 cm σε 13 cm (υπάρχουν τέτοια κόλπα σε punto). Αν αποφασίσεις για κάτι τέτοιο ψάξε για το μοντέλο σου τη γκάμα της Autoleads. Το αυτοκίνητο δεν έχει ενισχυτή, ό,τι κάνει η μαμά πηγή (4x22 watt rms). Απλά δεν υπάρχουν ούτε σε ποιότητα ούτε σε λεπτομέρειες ήχου, όλα τα λεφτά οι υψηλές συχνότητες σε σχέση με πριν, και το μπάσο πολύ καλό και βαθύ. Γενικά η ποιότητα απόδοσής τους εξαρτάται πλέον από τη ρύθμιση του equaliser και από την ποιότητα ήχου της μαμάς blaupunkt πηγής που δεν έιναι και τέλεια. Αυτό που θα πρέπει να προσέξεις είναι το βάθος των ηχείων, εγώ γι' αυτό πήγα σε μικρότερη διάμετρο, για να μπορώ να βάλω βαθύτερα. Αναλόγως του μοντέλου υπάρχει περίπτωση να παίρνει πολύ ρηχά ηχεία τα οποία ποιοτικά δεν θα αποδίδουν και τόσο. Επίσης τα εκατοστά 165 vs 13 πολλές φορές είναι μάρκετινγκ, πριν βάλω τα pioneer είχα βάλει alpine 165 και καλά εκατοστών και η διάμετρος του μεγαφώνου είναι ακριβώς όση στα 13άρια ηχεία (σαν να έχουν έναν αντάπτορα ενσωματωμένο). Μετά αν θες και ενισχυτή μπλέκει η κατάσταση, εγώ αγόρασα έναν old school PRS-X220 πάλι της pioneer αλλά δεν τον έχω τοποθετήσει ακόμη, μόνο η αγορά της καλωδίωσης μου πήγε 20 ευρώ και έχει και διάφορα έξτρα π.χ. converter για τη μαμά πηγή να φέρει την τάση σε επίπεδο lineout και όχι σε επίπεδο ηχείων. Αν δώσεις λεφτά υπάρχουν σύγχρονοι Class-D μικροί ενισχυτές ανάλογοι με αυτούς που βάζει η Bose π.χ. στους οποίους απλά αν καταφέρεις και τους βάλεις πίσω από το ηχοσύστημα συνδέεις τις φύσες και παίζουν (έχουν όλα τα κόλπα εσωτερικά και δεν τραβάνε και πολύ ρεύμα ώστε να θέλουν έξτρα γραμμή από την μπαταρία). Επίσης έχω διαβάσει αρκετά για να καταλάβω πώς δουλεύουν και πώς να τα συνδέσω Στο Punto έχω επίσης τοποθετήσει το εργοστασιακό sub, οπότε σε προσπέκτους πωλήσεων θα διάβαζες ότι το σύστημά μου είναι 9 ηχείων ή 8.1 Αν βρεις εργοστασιακό sub για το Corsa (δεν ξέρω ποια γενιά έχεις, αν έχεις το αντίστοιχο του grande punto υποθέτω θα έχει και τα αντίστοιχα αξεσουάρ) δες μήπως το αγοράσεις γιατί θα σου φτιάξουν πολύ τα μπάσα και έτσι όπως τα βάζουν στους θόλους του πορτ-μπαγκάζ δεν σου τρώει χώρο. Στο Musa αν έχεις σύστημα της Bose λογικά θα το διαφημίζει (στα καπάκια των ηχείων κλπ.), τουλάχιστον στο επόμενο Delta έτσι είναι. Και χωρίς το Bose όμως η ποιότητά του σίγουρα θα είναι καλύτερη του Corsa, μιας και η Lancia είανι η ακριβή Fiat και τέτοια θέματα τα προσέχει. Ενδεικτικά την ποιότητα ήχου που είχα στο Stilo Abarth με το μαμά ηχοσύστημα παίζει να μην την έχω πετύχει στο Punto με όλες τις αλλαγές που έκανα και το Stilo δεν είχε καν Subwoofer, 6 ηχεία απλά (4 + 2 tweeter). Α, και μετά από όλα αυτά, σε πρόσφατο Puntoclub meeting είχαν κάποια παιδιά σοβαρά ηχοσυστήματα (αυτά που το αμάξι είναι ένα ατελείωτο stand ηχείων) και η ποιότητα ήχου που άκουγα από το διπλανό αμάξι με ανοιχτό παράθυρο ήταν καλύτερη από το δικό μου ηχοσύστημα
  10. Ποια τηλεοπτική σειρά παρακολουθείτε 2.0 (TVLab)

    Αναστήθηκε!
  11. Ποια τηλεοπτική σειρά παρακολουθείτε 2.0 (TVLab)

    Μόλις βγήκε επεισόδιο Prison Break, σεζόν 5. Η αλήθεια έιναι ότι η πρώτη σαιζόν μου άρεσε πολύ, η 2η έτσι κι έτσι και το παράτησα κάπου στην τρίτη. Δεν ξέρω πόσα χρόνια έχουν περάσει από όταν παιζόταν, αλλά it's back! Και με το κανονικό cast, όχι σαν το 24
  12. Ποια τηλεοπτική σειρά παρακολουθείτε 2.0 (TVLab)

    24 άρχισα βλέπω μόλις έμαθα ότι παίζει ο Τόνυ! Και όντως είναι ... όπως παλιά! Ψάχνω να δω τι βλέπεται, έριξα μια ματιά στα άλλα που διαφημίζει το fox στο 24, αλλά δεν μου έκαναν αίσθηση (gotham και legion). Μάλλον θα ξεκινήσω το homeland, μιας και όλοι λένε ότι είναι δυνατό και δεν το έχω δει!
  13. WAMTA Season 2 Race #6 - Nordschleife Endurance 2/4/2017

    Με τα αυτοκίνητα δεν θα βγάλετε άκρη διότι όσοι έχετε ηλεκτρικό (πλέον όλα) έχουν μεταβλητή υποβοήθηση. Ακόμη και υδραυλικά είχαν βγει με μεταβλητή υποβοήθηση. Ένα old school υδραυλικό των αρχών του 90 ήταν βαρύ στο στρίψιμο ακόμη και με χιλιόμετρα, αλλά ελαφρύ αναλογικά με τα μηχανικά στο παρκάρισμα. Ακόμη και το μηχανικό τιμόνι που δεν έχει θεωρητικά κάποια υποβοήθηση, έχει διαφορετικές τεχνολογίες με διαφορετική αίσθηση (π.χ. ατέρμονας κοχλίας για mercedes μέχρι τα 90s, κρεμαργιέρα (rack and pinion) για τα περισσότερα αυτοκίνητα). http://iceal.wikidot.com/sistima-diefthinsis Όσοι έχετε κάνει χειρόφρενα ή υπερστρέφετε με μηχανικό τιμόνι και κάποια σεβαστά χιλιόμετρα (>40 και ελπίζω σε πίστα) θα έχετε δει ότι όταν γυρνάει το αυτοκίνητο απότομα, εάν αφήσεις το τιμόνι, αυτό πάει σχεδόν στη γωνία που θες και μετά το πιάνεις για να κάνεις την τελική διόρθωση. Όλα τα τιμόνια το κάνουν αυτό, απλά στο ηλεκτρικό μπορεί να θεωρήσεις ότι είναι κάποιος έξυπνος προγραμματισμός ενώ στην πραγματικότητα είναι απλή φυσική γιατί οι ελεύθεροι εμπρός τροχοί "βρίσκουν" τη γωνία έλαχιστης αντίστασης. Τώρα αυτό πρώτη φορά να δουλεύει σωστά το είδα στο CMR2 και μετά στο LFS. Νεότερα παιχνίδια δεν έχω παίξει ακόμη. Πολλά άλλα παλιότερα δεν είχαν αυτή την επαναφορά στο γλίστρημα πράγμα που καθιστά εξαιρετικά δύσκολο τον έλεγχο στο όριο.
  14. Είναι πολιτική των μεταφορικών. Και στην Αγγλία έτσι είναι, γι' αυτό προσωπικά πάντα χρησιμοποιούσα Royal Mail ώστε να μπορώ να πηγαίνω και να το παίρνω από το ταχυδρομείο με το ειδοποιητήριο. Στην Ελλάδα συνήθως είναι πιο συνενοήσιμοι οι οδηγοί και βγάζεις άκρη απευθείας με αυτούς. Τυπικά όμως αυτό που σου λένε έιναι σωστό, η υπηρεσία που παρέχουν για τα λεφτά που δίνεις είναι 4ωρο παράθυρο χρόνου αναλόγως των υπολοίπων παραγγελιών. Αν θέλεις μικρότερο παράθυρο χρόνου θα πρέπει να το πληρώσεις extra.
  15. Ξενοδοχείο Αθήνα

    Ξενοδοχειάκι σου έχω πολύ καλό: http://www.hotelpriamos.gr/ δεν το χω τεστάρει αλλά στις φωτό φάινεται σούπερ! Σε πιο σοβαρό τόνο για λίγο περπάτημα μέχρι ηλεκτρικό κηφισιά: http://www.booking.com/hotel/gr/des-roses.el.html?aid=1136083;label=kifisia-MQReewj8Zxd8SIOUBvt92AS119596783988%3Apl%3Ata%3Ap1%3Ap2%3Aac%3Aap1t1%3Aneg%3Afi%3Atikwd-10520577218%3Alp9061582%3Ali%3Adec%3Adm;sid=c0a6b83f689a279f6ca4ae3db44fab90;dest_id=-814876;dest_type=city;dist=0;hpos=1;room1=A%2CA;sb_price_type=total;srfid=af99f5642ab3f8d6ab28eae351c9562109727450X1;type=total;ucfs=1&#hotelTmpl Και για λίγο περισσότερο περπάτημα: http://www.booking.com/hotel/gr/theoxenia-residence.el.html?aid=1136083;label=kifisia-MQReewj8Zxd8SIOUBvt92AS119596783988%3Apl%3Ata%3Ap1%3Ap2%3Aac%3Aap1t1%3Aneg%3Afi%3Atikwd-10520577218%3Alp9061582%3Ali%3Adec%3Adm;sid=c0a6b83f689a279f6ca4ae3db44fab90;aer=1;dest_id=-820519;dest_type=city;dist=0;hpos=4;room1=A%2CA;sb_price_type=total;spdest=ci%2F-820519;spdist=0.8;srfid=8662cda64e53e2953b78c395e486716efbff0df4X4;type=total;ucfs=1&#map_closed Αλλά το περπάτημα στο συγκεκριμένο σημείο είναι ωραίο μιας και η Κηφισιά ενδείκνυται για περιπάτους. Εκεί κοντά στο Γουλανδρή έχει κι άλλα ξενοδοχεία απ'ότι είδα. Απλά από τον ηλεκτρικό μαρούσι μέχρι την ίνφολαμπ στο χάρτη φαίνεται για 20+ λεπτά. Το να νοικιάσεις αμάξι δεν το σκέφτεσαι?