Jump to content

sotiris

Premium Members
  • Content Count

    11,424
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

About sotiris

  • Rank
    Spin Manipulator
  • Birthday 09/13/1982

Πληροφορίες Προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Περιοχή
    Copenhagen, Denmark
  • Ενδιαφέροντα
    Υπολογισταί, Αυτοκίνητα, Σπίτια, DIY, Πιάνο
  • Επάγγελμα
    Hyperpolarised Nuclear Magnetic Resonance
  • Steam
    sotirisk82

Recent Profile Visitors

13,724 profile views
  1. Το θέμα είναι ότι το βερνίκι θα εμποτιστεί στο πλαστικό και μετά θα θέλει σκάψιμο για να βγει (όταν αλλοιωθεί). Έχω την αίσθηση ότι δεν επανέρχονται ποτέ τα φώτα, είχα τρίψει πολλές φορές τα δικά μου αλλά όταν έβλεπα punto με καινούρια φανάρια (κυρίως τρακαρισμένα που είχαν αλλάξει 1 από τα 2 μπροστά) μου βγαιναν τα ματια με το πόσο γυάλιζε. Δηλαδή το πριν / μετά δεν λέει τίποτα, το πριν / μετά vs καινούριο είναι πιο χρήσιμο!
  2. @megalos peripatos Σε γενικές γραμμές δεν νομίζω ότι διαφωνεί κανείς με την απομάκρυνση αυτοκινήτων και κυκλοφορίας από το κέντρο της πόλης. Έχει γίνει έτσι στη Διονυσίου αεροπαγίτου. Υποθέτω ότι δεν ήταν πάντα πεζόδρομος. Οπότε η ακρόπολη, το Ηρώδειο, μέχρι στήλες του Ολυμπίου Διός, καλύπτονται περιπατητικά. Το ερώτημα έιναι γιατί να περ(ι)πατήσεις στην Πανεπιστημίου, και αν δεν σου φτάνει το 15 μέτρα πεζοδρόμιο που έχει, και πρέπει να κλείσεις το δρόμο. Αυτά τα έργα είναι ελεεινής προχειρότητας. Το να βλέπω να στήνουν παλάτια πάνω στην άσφαλτο, δείχνει το μέγεθος του λάθους. Φοίνικας σε ζαρτινιέρα? Για ποιο λόγο? Έχεις 3 μεγάλους οδικούς άξονες. Ακαδημίας, Πανεπιστημίου, Σταδίου. Δεν σου φτάνουν οι 3+3 = 6 λωρίδες άνοδος στην Ακαδημίας και τη Σταδίου, πας και βάζεις τα λεοφωρεία να πηγάινουν ανάποδα στην πανεπιστημίου. Από 5->4. Έχεις μια Πανεπιστημίου που έχει το ευτύχημα να έχει σταματήσει να πήζει εδώ και κάποια χρόνια, παρ'όλο που ο σχεδιασμός σου είναι από τα lidl. Γιατί να το χαλάσεις? Εμπορικά το κέντρο πάσχει. Αντί να υπάρξει μια σωστή οργάνωση και να δημιουργηθεί ένα πολύ μεγάλο κρατικό πάρκινγκ, στα πρότυπα του μεγέθους ενός Mall, έχουμε μια αγορά στην οποία δεν μπορείς να πας με το αυτοκίνητο. Ή πιο σωστά, μια αγορά που θα πας, θα παρκάρεις π.χ. Κατεχάκη ή Πλακεντίας, και θα πας με το μετρό. ΟΚ, οπότε γιατί να μην πας αντίστοιχα σε ένα από τα πολυκαταστήματα εκτός της πόλης? Αυτός είναι ο κυριότερος λόγος για μένα που διαλύθηκε η κραταιά Στουρνάρη, ενώ είχαμε για πολλά χρόνια μια ωραία αγορά πληροφορικής, σε εποχές πριν το internet, κατέληξε να μην έχει τίποτα παρά μια απλή παρουσία μερικών παραρτημάτων πολυκαταστημάτων και μερικών πολύ εξειδικευμένων (π.χ. αντίγραφα τόνερ κλπ.) μικρομάγαζων. Αν για να πάω στη Στουρνάρη να φορτώσω ένα tower, πρέπει να ψάχνω μισή ώρα να βρω χαρτάκι για το parking, θα πάω να το φορτώσω στο Mall να μαι άρχοντας, με το τεράστιο πάρκινγκ, το καρότσι που το κουβαλάει κλπ. Οπότε μιλάμε πλέον για μεταστροφή των καταστημάτων σε καταστήματα πραγμάτων που μεταφέρονται μόνο διά χειρός (δεν θα πήγαινα π.χ. εκεί να φορτώσω μια τηλεόραση). Και εστίαση, χασισάκι στην πλατεία κλπ. Η μεγάλη μου αμφιβολία είναι αν κάποιος από τους σχεδιαστές του περιπάτου, έχει όντως περπατήσει στην Αθήνα. Έχοντας στο ενεργητικό μου ημέρα με 60.000 βήματα (45 χιλιόμετρα - personal best), το βασικό πρόβλημα της Αθήνας είναι το ανισόπεδο του χαρακτήρα της, τα πολλαπλά μη περπατήσιμα σημεία και η φασαρία από τα αυτοκίνητα. Με το να κάνεις το δρόμο 3 λωρίδες από 5, δεν γλιτώνεις σε φασαρία. Επίσης, το έτερο μεγάλο πρόβλημα, είναι η ανυπαρξία των ΜΜΜ. Χαρακτηριστικά υπάρχει το τεράστιο πρόβλημα με κομβικά σημεία που δεν εξυπηρετούνται επαρκώς. Π.χ. Πανεπιστημιούπολη. Ενώ θα έπρεπε να υπάρχει ένα μικρό λεοφωρειάκι ανά 5 λεπτά από το Μετρό, υπάρχουν οι τεράστιες φυσούνες κάθε 20-30 λεπτά. Οπότε σαρδελοποιείσαι στη φυσούνα, λιώνεις και το ευχαριστιέσαι. Ο μόνος δρόμος που ποτέ δεν είχα πρόβλημα χώρου να περπατήσω, ήταν η Πανεπιστημίου. Οπότε μου κάνει εντύπωση πώς είναι πρόβλημα να περπατήσω εκεί, και όχι π.χ. στη Συγγρού, που όπως κατεβαίνεις προς τα κάτω έχει τόσες εισόδους / εξόδους που δεν ξέρεις από που θα σού 'ρθει. Ή η παραλιακή, η οποία είναι μη περπατήσιμη τόσο στη Μαρίνα του Αλίμου (ένα άθλιο πέρασμα μακριά από τη θάλασσσα) όσο και στον Άγιο Κοσμά, εκεί που έχει τα φιλετο-κοντέηνερ, στα οποία πρακτικά πιάνεις αμμουδιά για να περάσεις. Γενικά ο ίδιος ο σχεδιασμός της πόλης πάσχει. Με την πρεμούρα των ολυμπιακών του 2004, δημιουργήθηκε τεράστια επέκταση της πόλης προς άκυρες κατευθύνσεις, με κυριότερη το αεροδρόμιο. Έχεις μετρό που πάει στη Κάντζα, που δεν έχει τίποτα, και δεν έχεις Μετρό στην Πανεπιστημιούπολη, που θέλει τουλάχιστον 2-3 στάσεις. Έχεις το Ελληνικό, που θα δοθεί ως δώρο στους επενδυτές, που είναι το μεγαλύτερο λάθος της Αθήνας τα τελευταία 30 χρόνια (έπρεπε να γίνει το 2ο αεροδρόμιο για πτήσεις εσωτερικού), έχεις το τραμ, που προχειροφτιάχτηκε πάνω από την 100 χρονών κλειστή κοίτη του ποταμού (που θα έπρεπε να είναι γραμμή μετρό), και έχεις και το μεγάλο περίπατο, στο μόνο δρόμο ίσως που δεν έχεις πρόβλημα πεζοδρομίου. Το πρόβλημα είναι ότι ο Σουφλιάς με το τραμ, δεν θα έπρεπε να έχει πολιτικές ευθύνες. Θα έπρεπε να έιναι μέσα. Η Αγ. Παρασκευή που αποφάσισε να μη φτιάξει μετρό στην πλατέια αλλά στα σύνορα στο Χαλάνδρι, κι αυτός ο δήμαρχος θα έπρεπε να είναι μέσα. Ο χαράκτης που δεν χάραξε γραμμή στο κέντρο του Χαλανδρίου (έστω και ως branch), μάλλον κι αυτός Κορυδαλλό θα έπρεπε να συχνάζει. Ή ο πολιτικός που πήρε την απόφαση. Αυτό είναι για μένα το πρόβλημα, το λέω πάντα, η πολιτική ευθύνη αντί της ποινικής. Η εκχώρηση των δικαιωμάτων μας δηλαδή σε ηλίθιους (υπουργός υγείας ο φιλόλογος Άδωνης, τυχαίος συνειρμός) και η παντελής ανικανότητα ενός ορθολογικού σχεδιασμού. Μια διαρκής κόπια του εξωτερικού, χωρίς καν να σκεφτούμε αν ταιριάζει στο εσωτερικό.
  3. 128GB ssd δε νομίζω ότι φτάνει για κάτι, το τηλέφωνό μου έχει 64GB και είχα πάρει το μικρό μοντέλο, είμαστε στο 2020. Από 500 και πάνω θα έβαζα για κύριο δίσκο σε desktop. In fact, είχα 480GB το 2013. Επίσης δεν ξέρω πώς αποδίδουν οι επεξεργαστές τις AMD, εγώ θα έπαιρνα το lenovo από τον Κωτσόβολο, ιδανικά με 500ρι ssd.
  4. Συνάδελφος με το Χριστινάκι??? Χριστίνα Μπόμπα: «Η ταυτότητα μου είναι online, είμαι δημιουργός περιεχομένου» LUBEN.TV Και ο @Kostasotrelos επίσης Τα MacBook είναι πολύ καλά κατασκευασμένα και η απτή ποιότητα δεν παίζεται. Τώρα το θέμα είναι τι κάνεις με μνήμη ram και ssd, μιας και στα περισσότερα δεν αναβαθμίζονται, οπότε το ερώτημα είναι αν σου κάνει αυτό που μπορείς να αγοράσεις.
  5. sotiris

    COVID-19

    Καλά στα στέητς γίνεται χαμός... 50.000 κρούσματα σε μια μέρα. Η Κίνα, η ρίζα του κακού, σύνολο είχε 80κ
  6. Δυσφημείς τα made in birmingham προϊόντα??? Πώς κάνει σινιάλο?? Τι πατέντα έκαναν πάλι τα είδωλα??
  7. Αρκετά καμμένοι, αλλά έχω το Ti-89 που μάλλον το παίζει χωρίς κολλητήρια
  8. Το εντυπωσιακό στο συγκεκριμένο θέμα είναι η απόδοση του driver. Το να ξαναγράψεις (=ξανακάνεις compile για arm + τις μόντες που χρειάζονται) το quake 3 και να παίξει είναι κάτι που με το κατάλληλο team είναι οκ. Το εντυπωσιακό εδώ δεν είναι ότι έπαιξε το quake 3 το raspberry, αλλά ότι ο άλλος έκατσε και έγραψε μια βιβλιοθήκη που μεταφράζει το opengl στο raspberry, και η απόδοση μαμάει. Το 1999 μπορεί να βγήκε το quake 3, αλλά αμφιβάλλω σε πόσους έπαιζε smoothly τότε. Εγώ έπαιζα με pentium 200MMX underclocked στα 166, 72MB ram και Voodoo 3 2000 pci. Τώρα αν θέλετε εντυπωσιακές μόντες, beat this: ( )
  9. All around για μένα είναι η Ceramique. Τη χρησιμοποιώ 20 χρόνια (πριν βγει πιθανώς). Δεν νομίζω ότι έιναι τόσο ακριβή ώστε να σε αποθαρρύνει. Είχα πάρει κάποτε ένα μεγάλο σωληνάριο και το χω ακόμα (σύριγγα των 10 ml νομίζω).
  10. Μήπως ήταν και το κρασί παλιό και το χαβιάρι μαύρο??? Δράμα!!! Μπονζούρ!
  11. Να σας βοηθήσω λίγο με το χρώμα
  12. sotiris

    COVID-19

    Ακόμα είναι αρκετά ρευστή η κατάσταση με τα ταξίδια. Εδώ κυκλοφορούν κάτι χάρτες με κίτρινο χρώμα οι ασφαλείς χώρες και με πορτοκαλί οι ανασφαλείς. Το ερώτημα είναι για κάποιον που θέλει να κάνει το ταξίδι, αν συμφέρει τελικά νομοθετικά να περάσει από Ιταλία - Ελλάδα ή απλά να πάει από βαλκάνια. Νομοθετικά (από τη μεριά της Δανίας) αν περνάς κίτρινα, δεν έχεις σύσταση για 14ήμερη καραντίνα επιστρέφοντας. Επειδή αυτά συσχετίζονται με ποινικά αδικήματα αν αρχίσεις και κολλάς κόσμο, θέλει την προσοχή του! Στην Ελλάδα υπάρχει η παραφιλολογία ότι θα ανοίξουν τα σύνορα και θα έρθει ο χαμός από τουρίστες. Εγώ αν ήμουν Δανός και μου έλεγαν ότι αν γυρίσω και έχω κολλήσει στις διακοπές μου θα μείνω 14 ημέρες απλήρωτος, μάλλον δεν θα ταξίδευα.
  13. https://www.newsit.gr/ellada/i-dania-mas-dinei-3-ekat-gia-ta-asynodeyta-prosfygopoula/3057555/
  14. group vag με ιταλικό όνομα! avoid like the plague or should i say like covid-19??? και το κλισέ ανέκδοτο... γι' αυτό δεν κυκλοφοράνε πολλά!!!
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.