Jump to content

sotiris

Premium Members
  • Content Count

    11,058
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

About sotiris

  • Rank
    Αήθης Διαφωτιστής
  • Birthday 09/13/1982

Πληροφορίες Προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Περιοχή
    Εκτός Μεγάλης Βρετανίας
  • Ενδιαφέροντα
    Υπολογισταί, Αυτοκίνητα, Σπίτια, DIY, Πιάνο
  • Επάγγελμα
    Διδάκτωρ της Χυμείας
  • Steam
    sotirisk82

Recent Profile Visitors

11,558 profile views
  1. Η Xsara: 1. είναι αυτοκίνητο προ-προηγούμενης γενιάς, αντίστοιχο του peugeot 306, proper french, ράβδοι στρέψης κλπ. και σχετικά πούπουλο για την κατηγορία του 2. η 1.6 ήταν η ακριβή επιλογή της εποχής. δεν είναι μόνο τα άλογα, είναι και η ροπή που σε βοηθάει στο ταξίδι με πολλά άτομα 3. δοκίμασε τα ίδια με την 1.4 75 άλογα 11 κιλά ροπή Το βάρος είναι ο πιο σημαντικός παράγοντας, δες πως πάει το δικό σου και πώς πάει το peugeot 307 που είναι 1250 κιλά με τα ίδια μοτέρ, και αντίστοιχα, πώς πάει το rallye με σχεδόν το ίδιο μοτέρ Τα αυτοκίνητα είχαν ξεφύγει στο βάρος λόγω euroncap και έχουν ακόμα και σήμερα πολύ μεγάλη διάσταση στα ζαντολάστιχα που κόβει αρκετά. Στο 1400 κιλών Stilo μου, τα 170 άλογα ήταν σβέλτα, αλλά σίγουρα δεν έβαζαν και φωτιά. Τώρα με τους ρύπους και τα σοβαρά τεστ για CO2, αναγκαστικά θα πέσει και το βάρος των αυτοκινήτων (ήδη τα νέα insignia είναι με χαμηλότερο βάρος, 1400 κιλά είναι λογικά για ένα μέγεθος σχεδόν 4.90 m).
  2. Ζυγοστάθμιση = τρέμουλο. Αν είχες κακή ζυγοστάθμιση στα μπροστά, τρέμει έντονα το τιμόνι σε ορισμένες ταχύτητες. Αν είχες κακή ζυγοστάθμιση πίσω, τρέμει το σασί (εξαρτάται και από πόσο χάνει). Η ευθυγράμμιση τώρα έχει πιο πολύ να κάνει με το πρόβλημα. Το θέμα είναι ότι δύσκολο θα βρεις ευθυγραμμισά να στο ελέγξει σε πολλά χιλιόμετρα. Αυτό που ίσως πρέπει να κοιτάξεις είναι τα φρένα, μήπως έχεις κάποιο από τα δεξιά ψιλο-κολλημένο και σου βγαίνει στα πολλά χιλιόμετρα η τάση.
  3. 1. Πέρυσι τέτοιο καιρό που το έκανα, είχα ένα θέμα με το γόνατο και δεν μπορούσα να σκύψω (γιατί θα το έκανα στο πεζοδρόμιο) ούτε να κάτσω να δουλέψω πολύ κάτω. 2. Το αλτερνέητορ είχε το εξής πρόβλημα: ενώ έβγαζε κανονικά τάση, δεν μπορούσε να βγάλει τάση υπό φορτίο. Δηλαδή όταν άνοιγα φορτία, έριχνε την τάση. 3. Φόραγε 70ρι, αγόρασα καινούριο Denso (όχι ανακατασκευής) 120ρι με 2 χρόνια εγγύηση στα 160. Η επισκευή με κωδικούς fiat ήταν γύρω στα 100, και καινούριο fiat 90ρι στα 300 ανακατασκευής αν θυμάμαι καλά. 400κάτι καινούριο. 4. Θα σε έχω στα υπόψιν Edit: Παλαιό δυναμό: Νέο δυναμό:
  4. Για μένα από τη στιγμή που έχεις δει ένα αυτοκίνητο τύπου insignia 180ps και μπορείς με καθαρό μυαλό να το συγκρίνεις με το corolla 1.4 97ps, δεν χρειάζεσαι κάτι ιδιαίτερα γρήγορο, αλλά κάτι ταξιδιάρικο. Μεγαλύτερο μεταξόνιο = ταξιδιάρικο, οπότε σωστά σκέφτεσαι κάτι σε κατηγορία Corolla. Το θέμα για μένα είναι ότι αν θες να ρίξεις το κόστος χρήσης, θα πρέπει να βάλεις άλλες παραμέτρους στο ζήτημα, και κυρίως, από τη στιγμή που ψάχνεις για καινούριο, το θέμα της εγγύησης. Στη θέση σου θα ξέχναγα ό,τι λέει 2-3 χρόνια, και θα κοίταζα μόνο αυτά με πάνω από 5. Huyndai / Kia με 7? Κάτι τέτοιο. Επίσης, τα αυτοκίνητα χωρίζονται πλέον σε 2 κατηγορίες, τα σύγχρονα διαστημόπλοια και τα ένα κλικ πίσω. Μπορείς κάλλιστα να πάρεις ένα Dacia, το οποίο δεν θα έχει το διαστημικό ταμπλό του αντίστοιχου Renault αλλά θα έχεις ένα αυτοκίνητο να κάνεις τη δουλειά σου, και σε καλή τιμή. Και μετά το μεγάλο ερώτημα είναι το καύσιμο. Ένα αυτοκίνητο με turbo και 150 άλογα βενζίνη, ό,τι κι αν δηλώνει, θα κάψει 10-11 λίτρα αν αρχίσεις και χρησιμοποιείς μερικά από τα αλόγατα. Αντίθετα, ένα πετρέλαιο στις ίδιες συνθήκες, μπορέι να κάψει 7-8 λίτρα (όχι με 150 άλογα όμως, μια έκδοση με 120). Βέβαια με τα όσα λέγονται για το πετρέλαιο, η πρόβλεψη είναι ότι λογικά θα του αυξήσουν τα τέλη, οπότε δεν ξέρω αν θα το κάνεις απόσβεση και αν αξίζει να πας σε καινούριο. Τώρα η επιλογή να κρατήσεις αυτό που έχεις είναι κι αυτή στο τραπέζι, στα + έχεις ότι επειδή είσαι ατμόσφαιρα δεν καις πολύ και δεν έχεις πολλές βλάβες, στα - είναι ότι καλώς ή κακώς με τα χρόνια ότι έχει ελαστικό θα χρειαστεί αλλαγή (αν θες να έχεις το αυτοκίνητο σε καλή κατάσταση) οπότε στην επόμενη πενταετία πιθανώς να χρειαστείς βάσεις μηχανής, περιφερειακά τύπου silent block etc Επειδή λέμε για ιταλικά πιο πάνω κι εγώ είχα αποφασίσει να κρατήσω το Punto επίσης του 2003 αλλά με 181500 πλέον και σχετικά ζορισμένα, το κόστος για τις τελευταίες 25.000 χιλιόμετρα / διετία ήταν: 156700 λάστιχα 190 160000 λάδια 162000 ημιαξόνια 810 + βάση μηχανής 80 168000 ιμάντες 300 166000 στοπ πόρτας 45 + αλλαγή κλειδαριάς πορτ-μπαγκάζ (30 ευρώ) 169000 αλλαγή δυναμό (alternator) 160+30 εργατικά 170000 λάδια 172000 εξαερωτικό ψυγείου + βάσεις ψυγείου (5 ευρώ) 173000 αλλαγή μπεκιέρας με δεύτερη που έχω + μικροανταλλακτικά (oring etc) 175000 επισκευή πλεξούδας από εμένα (2 βδομάδες off + 100 ευρώ υλικά) 175000 αλλαγή μπουζί 55 ευρώ (έβαλα τα εργοστασιακά λόγω επισκευής πλεξούδας) 176000 κόλληση στο τελικό καζανάκι + 1 ελαστικό στήριγμα (έχει σαπίσει) 177000 Φρέον A/C 50 179000 δίσκοι τακάκια 50 179000 τάπα ψυγείου 179000 λάδια / φίλτρα Οι περισσότερες τιμές είναι με δική μου εργασία, οπότε μιλάμε για πραγματική πληγή, με χειρότερο όλων το ότι η πλεξούδα ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ καινούρια (και καινούρια είχε 500) = ή πετάς το αμάξι, ή κάθεσαι τη βγάζεις, και πόντο πόντο ψάχνεις / κόβεις / ματίζεις και μονώνεις. Το Punto μέχρι τις 160000 δεν είχα δώσει τίποτα σχεδόν πλην της συντήρησης (ιδιαίτερα τακτικής). Υπάρχει μια λεπτή γραμμή που το αυτοκίνητο γίνεται από απροβλημάτιστο -> σάπιο, στο punto αυτό ήταν στα 14 χρόνια και 160000 χιλιόμετρα. Το Corolla σίγουρα είναι πιο καλή κατασκευή, αλλά η λεπτή γραμμή υπάρχει, και αργά ή γρήγορα θα τη συναντήσεις Οι καινούριες κατασκευές έιναι χειρότερες σε διάφορα σημεία, π.χ. πλέον θα βρεις πολλά άβαφα μέρη, οπότε το να βγάλεις 15 χρόνια δεν είναι τόσο εύκολο. Όσον αφορά τα ηλεκτρονικά, μέσες άκρες ό,τι έχει το παλιό σου αυτοκίνητο, θα έχει και το καινούριο, μιας και μιλάμε για ηλεκτρονική ανάφλεξη, και δουλεύουν περίπου με το ίδιο σύστημα. Άντε να έχεις 1-2 προβλήματα παραπάνω με ανακύκλωση καυσαερίων κλπ., αλλά τα βασικά είναι τα ίδια.
  5. Δεν ξέρω να οδηγώ δίκυκλα, αλλιώς θα τό 'χα βάλει κι αυτό στην εξίσωση!!!!! Επίσης, μου αρέσει ΠΑΡΑ πολύ τόσο το mx5, όσο και το 3 (το 2 δεν το χω δει). Απλά δεν νομίζω ότι είναι λογική μια αγορά 2000 κυβικά 122 άλογα ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ στην εποχή του downsizing, που 122 άλογα βγάζουν όλοι από 1000 κυβικά με turbo. Να θυμίσω ότι το τεκμήριο ακόμη και σήμερα πάει με τα κυβικά Να σου πω, εσύ πήρες την αντιπροσωπεία της Mazda???? Γιατί σε βλέπω λίγο φανατικό με τα 2000 κυβικά 122 άλογα
  6. 20000 ευρώ είναι αρκετά λεφτά για ένα αυτοκίνητο. Με το σκεπτικό του χαμηλού βάρους, μπορείς να πάρεις ένα 500κι abarth με 910 κιλά και 140 - 160 άλογα, το οποίο δε νομίζω ότι πιάνεται εύκολα ούτε από το st200. Με το σκεπτικό του παίρνω κάτι πιο αργό / commuter etc., 16900 (17500 τελική) έχει η 1.4 tjet alfa romeo giulietta με 120 άλογα, και γύρω στα 19500 τελική με το 1.6 diesel. Πού πάει το 2 με 20000 και 115 άλογα? Εκεί που πάει και το 3 με 25000 ευρώ αρχική τιμή, και το 508 με 35000 αρχική τιμή: στον κουβά!
  7. Είναι λίγο πιο περίπλοκο από το ακριβή συσκευή - ακριβά ανταλλακτικά. Είναι θέμα: 1. Παράβασης μονοπωλιακών πρακτικών (αγοράσω miele, γιατί να μην μπορώ να το επισκευάσω εκτός miele?) 2. Προστασίας του περιβάλλοντος (αν αγοράσω μια συσκευή με expected lifetime 20 χρόνια και την πετάξω στα 2, σημαίνει ότι στα 20 χρόνια θα αλλάξω 10 πλυντήρια). Το θέμα είναι ότι οι συσκευές είναι πολύ φτηνές σε σχέση με το παρελθόν, λόγω Κίνας. Δηλαδή παίρνιες π.χ. a/c daikin made in china στα 1000 ευρώ, και made in japan στα 2000, όταν ο φτηνός ισοδύναμος κινέζος είναι στα 300-400. Οπότε ρεαλιστικά, ποιος θα δώσει 2000, όταν παίρνεις 5 από τις άλλες συσκευές? Κι αν το 2000 σου κάψει μια πλακέτα inverter = 600 ευρώ, είναι 1μιση "φτηνή" συσκευή. Οι ακριβές συσκευές θα πρέπει να συνοδεύονται από πολύ υψηλές εγγυήσεις (π.χ. 10ετή εγγύηση που δίνει η LG σε μοτέρ κλπ.). Μόνο έτσι πείθεις τον καταναλωτή να δώσει 2000 αντί για 300. Εκτός φυσικά από τις -πολλές ομολογουμένως- περιπτώσεις που θες απλά να γράφει μια συγκεκριμένη ταμπέλα στο πληντύριο για αυτοικανοποίηση. Είναι σαν το πλυντήριο με WiFi, που το πρόβλημα στο πλυντήριο δεν είναι να βάλεις / βγάλεις τα ρούχα και να τα απλώσεις, αλλά το να μην πατήσεις το on ή το play και να του στείλεις την εντολή με WiFi
  8. Έπεσα κι εγώ σε μια μικρή τις προάλλες, Αλίμου - Κατεχάκη, εντάξει δεν είναι και κεντρικός ο δρόμος! Κατέρρευσε με τις βροχές! Η συντήρηση στους δρόμους είναι απάλευτη, έχουν κλείσει 15ετία οι ολύμπιοι δρόμοι και έχουν αρχίσει να φαίνονται οι κακοτεχνίες. Εν τω μεταξύ το κέντρο λογικά θέλει mini suv, κυψέλη, παγκράτι κλπ. το πούντο έχει αρχίσει και ζορίζεται! Ρουμανία γίναμε
  9. Πάντως εγώ που είχα πάρει ένα win 7 κλειδί για το σπίτι, δούλεψε λίγο (1-2 μήνες) και μετά πάλι τα ίδια (not activated). Ζήτησα προφανώς refund από το ebay, αλλά το θέμα είναι ότι θα ήθελα με ένα λογικό κόστος (αντίστοιχο με των win 10 δηλαδή) να πάρω κλειδί και δεν ξέρω αν γίνεται με τρόπο που το αποδέχεται η microsoft και το πώς διασφαλίζεσαι στο μέλλον.
  10. @colt3003 Εμένα η διαφωνία μου είναι αυτή: https://www.edfenergy.com/about About EDF Energy We're the UK’s largest producer of low-carbon electricity, the biggest supplier of electricity by volume in Great Britain and the largest supplier to British businesses. Find out more about what we do, how we work and our future direction to 2030. Low carbon electricity = πυρηνικά! Αυτό δηλαδή δεν τρώει ποινή για το CO2 ενώ ο λιγνίτης τρώει! Οξύμωρη περιβαλλοντική ευαισθησία Επίσης, το να λες 20% από ανανεώσιμες (που λέει η πορτογαλλική ΔΕΗ) και να έχουν παραχθεί όλες στην Κίνα η οποία δεν έχει υπογράψει καμία περιβαλλοντική συνθήκη, πάλι είναι οξύμωρο! Αυτό που λέω, είναι ότι έχουμε μπει σε μια παγκόσμια λούπα οικολογικής ευαισθησίας εδώ και 20-25 χρόνια σπρώχνουμε το CO2 κάτω από το χαλί (Κίνα) και έτσι καθιστούμε μη κερδοφόρες ή ζημιογόνες επιχειρήσεις που δεν είναι και σίγουρο ότι σαν συνολική επιβάρυνση CO2 είναι χειρότερες. Είναι το ίδιο με το ban στις πλαστικές σακούλες αλλά κλείσιμο του μανάβη με τη χαρτοσακούλα και συσκευασία όλων των οπωροκηπευτικών σε μικρές ποσότητες και τόνους πλαστικών, η αύξηση κατανάλωσης και το impact αυτής κλπ. Αντί για ΑΠΕ στη ΔΕΗ, μήπως θα έπρεπε να επιδοτείται πιο πολύ το φυσικό αέριο στα σπίτια? Κι αν αυτό για τα μεγέθη της Ελλάδας είναι ανέκδοτο, για τα μεγέθη της Αγγλίας δεν είναι και τόσο!
  11. @colt3003 Θα στο έχω ξαναπεί σίγουρα, απλά για επανάληψη: Η ΔΕΗ (ο ΟΤΕ, η ΕΥΔΑΠ και πλέον τα κινητάδικα) έχουν φάει από τον κρατικό προϋπολογισμό πάρα πολλά λεφτά για τις υποδομές, από την ίδρυση του Ελληνικού κράτους (π.χ. δες τα έργα της Ούλεν, φράγμα Μαραθώνα κλπ., αυτά δε νομίζω να τα πλήρωσε κανείς με το λογαριασμό του). Τώρα για τη ΔΕΗ συγκεκριμένα, είναι πολύ περίπλοκο το να τη μοιράσεις σε ιδιώτες. Ή θα γίνει όπως έγινε εδώ, δηλαδή παίρνει μια προνομιακή τιμή ο ιδιώτης (χωρίς λόγο και αιτία, γιατί δεν συνεισφέρει τίποτα στο δίκτυο), ή θα το κάνεις όπως στη μητέρα όλων των ιδιωτικοποιήσεων προς έξοδο χώρα του βορρά, όπου η εκεί ΔΕΗ έγινε βορά στους ιδιώτες και ο καθένας πήρε ότι τον συνέφερε. Αποτέλεσμα οι μάγκες (EDF) να έχουν πάρει τα πυρηνικά και να έχουν από τις πιο καλές τιμές. Δεύτερο αποτέλεσμα, να υπάρχει διαφορετικό τιμολόγιο ανά περιοχή, και διαφορετικές εταιρίες. Αυτό, εφαρμοζόμενο στην Ελλάδα, αν δεν έχεις εμένα το βλάκα Αθηναίο να πληρώνω ακριβά το ρεύμα για να το πληρώνει -αναλογικά- φτηνότερα ο Μυκονιάτης ή ο Κερκυραίος, σημαίνει ότι αν όντως έμενες Κέρκυρα, για να είναι κερδοφόρα η ΚΕΗ ακόμη και με καθεστώς προσλήψεων/απολύσεων πολυεθνικής, θα πλήρωνες λογικά το ρεύμα * 10 ή * 100. Δηλαδή τα 100 ευρώ που δίνεις αναλογικά θα έπρεπε να είναι 1000 ή 10.000. Από κει λοιπόν βγαίνει το κοινής ωφέλειας!! Αυτό δεν δικαιολογεί βέβαια τα πάρτυ των ΔΕΚΟ. Για το δεύτερο μέρος του κρατικού παρεμβατισμού, είναι οξύμωρο το τι δημιουργεί το πρόβλημα. Στην πραγματικότητα το πρόβλημα το προκαλεί η ανοχή του κράτους στη φοροδιαφυγή. Στο εξωτερικό που έχω κάνει, δεν φοροδιαφεύγει κανείς όχι λόγω τιμιότητος (μπορεί και να είναι λίγο θέμα κουλτούρας, σίγουρα), αλλά κυρίως διότι το κράτος με το που ανακαλύψει φοροδιαφυγή στα παίρνει όλα. Η διαφορά της κουλτούρας δεν είναι στην τιμιότητα αλλά στο σεβασμό στο κράτος, τουλάχιστον στην Αγγλία. Και ο σεβασμός χτίζεται λίγο λίγο (σύστημα υγείας, ορθολογικά συστήματα φορολόγησης, ανυπαρξία μεγάλης γραφειοκρατίας κλπ.) και από τις δύο πλευρές. Εδώ απαιτείται σεβασμός όταν το κράτος δεν μπορεί να διασφαλίσει τα στοιχειώδη στον πολίτη, δηλαδή ορθολογικό φορολογικό σύστημα και ένα minimum κοινωνικού κράτους. Οπότε ή το αποδέχεσαι και προχωράς, ή πας κόντρα και αποδημείς εις τόπον δροσερό (ευρωπαϊκό βορρά).
  12. Καλή Χρονιά!! Ως προς αυτό, υπάρχει όμως και ένας μικρός αντίλογος: υπάρχουν κάποιες εταιρίες, στις οποίες δεν μπορείς να μην έχεις την υπηρεσία. Π.χ.: ΕΥΔΑΠ, ΔΕΗ, ΟΤΕ, ΚΙΝΗΤΗ (πλέον). Οι ανάγκες αλλάζουν διαρκώς, χωρίς κινητή τηλεφωνία όμως δεν μπορείς πλέον εύκολα ούτε να ανοίξεις τραπεζικό λογαριασμό. Οπότε, ο παλαιοπασοκικός χαρακτηρισμός ως Υπηρεσίες Κοινής Ωφελείας αποκτά ένα άλλο νόημα. Αυτό ακριβώς πρεσβεύει και η τιμολογιακή πολιτική της ΔΕΗ. Η ΔΕΗ btw χωρίζεται σε δύο κλάδους χοντρικά, στους εργαζόμενους (με εκπρόσωπο τον Φωτόπουλο απ'ότι έχω καταλάβει) και στη διοίκηση, η οποία δε νομίζω ότι συμπαθεί ιδιαίτερα τον άλλο κλάδο, τουλάχιστον όχι το Φωτόπουλο. Οπότε παρ'όλο που φταίνε και οι εργαζόμενοι με τις παράλογες (?) απαιτήσεις, φταίει και η διοίκηση για την όποια κακοδιαχείριση. Για το μαύρο χρήμα, το μεγαλύτερο πρόβλημα της Ελλάδας είναι ότι δεν μπορεί να δουλέψει με άσπρο χρήμα, διότι οι υπολογισμοί είανι για μαύρο Να σου πω ένα απλό προσωπικό παράδειγμα: κάποια από τα απογεύματά μου, έχω τη δυνατότητα να κάνω ιδιαίτερα μαθήματα. Επειδή θα προτιμούσα να είμαι όσο πιο άσπρος γίνεται, για να έχω άσπρα ιδιαίτερα μαθήματα χρειάζομαι μπλοκάκι. Δουλεύοντας τα πρωινά 8ωρο με ... ΙΚΑ/ΕΦΚΑ, υπολόγισα ότι για να μπορώ να έχω το μπλοκάκι και να βγάζω λίγο λιγότερα από αυτά που βγάζω τώρα (15 ευρώ την ώρα αντί για 20), θα πρέπει να χρεώνω στον "πελάτη" 50. Ήδη με τα 20 την ώρα, είναι δύσκολο να βρεις μαθήματα. Με τα 50 την ώρα, απλά είσαι εκτός αγοράς. Επίσης, το καλοκαίρι δεν είανι και η #1 περίοδος για μαθήματα, όμως θα πρέπει να πληρώνω το ... μπλοκάκι (ή να παίρνω άδεια από την πρωινή εργασία μου για να τρέχω στην εφορία να ανοιγοκλείνω μπλοκάκια). Μια πιο ρεαλιστική προσέγγιση θα ήταν τα ιδιαιτερόσημα (σαν τα εργόσημα). Αυτά τα είχε προτείνει ο Γιωργάκης ο Νάνος της πολιτικής, αλλά παρ'όλ'αυτά δεν ... φτούρησαν! Ένα ποσοστό 15-20% δε νομίζω να με πείραζε τόσο, δηλαδή ένα ιδιαιτερόσημο των 50 ευρώ που θα εισέπρατα τα 40, δεδομένου ότι θα ήταν νόμιμα. Δεν πιστεύω ότι είμαι τόσο έξυπνος εγώ και τόσο χαζοί οι άλλοι, ώστε να μην το έχει σκεφτεί κανένας πλην του Νάνου. Ο αντίλογος είναι ότι με τα ιδιαίτερα που κάνω εγώ, κλείνω μια νομοταγή επιχείρηση η οποία πλερώνει τους φόρους κλπ κλπ. Μόνο που οι νομοταγείς επιχειρήσεις ακολουθούν κι αυτές τις επιταγές της αγοράς, και πληρώνουν αντιστοίχως τους "καθηγητές" τους με μισθούς τύπου 5 ευρώ την ώρα μαύρα. Επίσης, υπάρχουν άλλα οξύμωρα της εργατικής νομοθεσίας: απ'όσο έχω ψάξει, απαγορεύεται να είσαι σε 2 εργοδότες με ΙΚΑ-ΕΦΚΑ, εάν ξεπερνάς κάποιες ώρες (που τις ξεπερνάς σίγουρα αν πρόκειται για 8ωρη πρωινή και 4ωρη απογευματινή). Σε προστατεύει ο νομοθέτης από την υπερεργασία, μόνο που το κράτος σε ωθεί προς τα εκεί με τους πολύ μικρούς μισθούς και με τους αρκετά μεγάλους φόρους (ΕΝΦΙΑ κλπ.).
  13. Με τόσο φτηνούς οδοντιάτρους στην Ελλάδα αυτά τα προϊόντα δεν έχουν λόγο ύπαρξης. Φαίνεται ότι είναι μετάφραση από το "στοματολόγος", στην Αγγλία υπάρχει όντως oral hygienist γιατί δεν έχουν πολλούς οδοντιάτρους, εδώ που σου κάνει καθαρισμό ο γιατρός με 30-50 ευρώ νομίζω είναι overkill ένα τέτοιο προϊόν :)
  14. Στα 15 χρόνια τόσα θέλει το punto το μήνα
  15. Καλημέρα με νέα ... δεδομένα, ήρθε νέο γράμμα από τον ΟΤΕ για τη μετάβαση σε VoIP, οι ίδιες παπάτζες περί αναβάθμισης. Στην τελευταία παράγραφο, προστέθηκαν τα: "Σε περίπτωση που επιθυμείτε να παραμείνετε στο δίκτυό μας χωρίς την αναβάθμιση της γραμμής σας σε ευρυζωνική, μπορείτε να μας καλέσετε στο 13888, προκειμένου να σας ενημερώσουμε για εναλλακτικές τεχνολογικές δυνατότητες που υπάρχουν, ή να καταγγείλετε αζημίως τη σύμβασή σας με την εταιρία μας εντός τριών μηνών από τις ΧΧ Δεκεμβρίου 2018" Επομένως μάλλον θορυβήθηκε ο πΟΤΕς ότι η επικείμενες καταγγελίες στην ΕΕΤΤ ίσως οδηγούσε σε πρόστιμο, και προσέθεσε αυτό. Το έτερο νεότερο είναι ότι πήρα τηλέφωνο στο 13888 τώρα 8 το πρωί, και αφού με παρέπεμψαν στον ειδικό, οι εναλλακτικές είναι: Cosmote SIM double play Cosmote Sattelite Internet Τι σχέση έχει το Sattelite internet με το σταθερό τηλέφωνο μόνο ο "ειδικός" το ξέρει, το ότι η εναλλακτική για να παραμείνω στην υπηρεσία είναι να το κάνω ... κινητό είναι άλλο ανέκδοτο (καθότι δε νομίζω να το κάνουν με τις χρεώσεις του σταθερού :p). Οπότε ευχαρίστησα τον ειδικό για το χρόνο του, αφού του εξήγησα ότι δεν θα ήθελα να μπλέξω τηλεφωνία με internet, αποσυνδέσεις του router με το αν έχω τηλέφωνο και να εξαρτάται η τηλεφωνία από το σάπιο router που δίνουν.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.