Jump to content

sotiris

Premium Members
  • Δημοσιευσεις

    11.033
  • Εγγραφή

  • Τελευταια επισκεψη

  • Days Won

    1

Σχετικά με το μέλος sotiris

  • Τίτλος
    Αήθης Διαφωτιστής
  • Γενέθλια 13/09/1982

Πληροφορίες Προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Περιοχή
    Εκτός Μεγάλης Βρετανίας
  • Ενδιαφέροντα
    Υπολογισταί, Αυτοκίνητα, Σπίτια, DIY, Πιάνο
  • Επάγγελμα
    Διδάκτωρ της Χυμείας
  • Steam
    sotirisk82

Πρόσφατοι επισκέπτες

10.622 εμφανίσεις προφίλ
  1. sotiris

    Αυτοκίνηση

    Θέλουμε συγκρίσεις με το 4.2 diesel!!!
  2. sotiris

    Αυτοκίνηση

    400 ευρώ δεν είναι εμπορική αξία, είναι όσα παίρνεις από την απόσυρση Είναι η τρίτη χρονιά σερί που ανακοινώνουν κάτι για τα τέλη, πέρυσι και πρόπερσι έπαιζαν οι πίνακες με αναδρομική εφαρμογή CO2. Τώρα αυτό με την αξία, λένε θα το συνδέσουν και με τους ρύπους. Εγώ έχω μια απλή φόρμουλα πάντως που δουλεύει: [ log(εργοστασιακής αξίας - εμπορικής αξίας) / ln (παλαιότητας * CO2) ] + 300 Δουλεύει με όλα τα νούμερα ανεξαρτήτως μονάδων (και δολλάρια και ευρώ και λίρες), λαμβάνει υπόψιν της τα πάντα, και απλά προσθέτεις 300 στο τέλος για τους "θεσμούς".
  3. sotiris

    Αυτοκίνηση

    Για το λαμπάκι, μπορεί να είναι γείωση, ή γείωση κάποιου φαναριού. Συνήθως όταν κάτι δεν γειώνει σωστά, αρχίζουν τα περίεργα. Για τις διακοπές στο γκάζι, εγώ που πρόσφατα είμαι δύο φορές παθών, ήταν από πεταλούδα. Πάντως είτε ηλεκτρολογικό είτε τροφοδοσίας είναι το πρόβλημα, και απ'ότι θυμάμαι τα είχες τσεκάρει όλα.
  4. sotiris

    Αυτοκίνηση

    Κάνει αυτόματα κάθε φορά που βγάζεις τον πόλο αν δεν κάνω λάθος. Σίγουρα κάνει όταν αλλάζεις πεταλούδα. Το πρόβλημα είναι ότι όταν βρωμίζει έχει ασταθή θέση κλειστή. Αν τη δεις στο διαγνωστικό βρώμικη, παίζει το ποσοστό που την ανοίγει. Όταν την καθαρίζεις το κρατάει -σχεδόν- ακίνητο. Αυτό γιατί δεν μπορέι να κάνει τις μικρορυθμίσεις σωστά. Αυτό έχω παρατηρήσει και αυτή και την προηγούμενη φορά που την ξανάλλαξα. Θα δω πάντως τώρα πως πάει για 5-10κ και ίσως τότε να δοκιμάσω το relearn.
  5. sotiris

    Αυτοκίνηση

    Αλλαγή πεταλούδας σήμερα, προτού προλάβω να πάρω δοχείο αναθυμιάσεων, γιατί την πρωτομαγιά μου έκανε τρελά κοψίματα και το λυπήθηκα... Κλασσικά αλλάζει χαρακτήρα το αυτοκίνητο, γεμίζει στις χαμηλές στροφές. Επίσης κρατάει πιο σωστό ρελαντί, μου το έριχνε 700 και έτρεμε το τιμόνι, ενώ θέλει 750 για να είναι λίγο smooth. Με το που τα άλλαξα όλα και τα έβαλα πάνω και έβαλα μπροστά, έχασα την ένδειξη της θερμοκρασίας νερού. Αφού έβγαλα/έβαλα πόλο και δεν έστρωσε, τελικά το συνέδεσα στο διαγνωστικό, έσβησα το error και δούλεψε. Μόλις βρήκα το επόμενο ανταλλακτικό που θα παραγγείλω Αυτή τη φορά ψέκασα με το spray καρμπυρατέρ τον MAP και την εισαγωγή και τη σωλήνα του αέρα, ώστε να φύγει όσο το δυνατόν περισσότερη λαδίλα! Προσέθεσα επίσης 150 ml από ένα πρόσθετο λαδιού της liqui moly, για τα υδραυλικά ωστήρια. Πιο πολύ σαν συντήρηση, μιας και με το 5w-40 δεν ακούγονται.
  6. sotiris

    Μεταναστευτικό Ζήτημα στην Ελλάδα

    Το πιο αστείο είναι ότι ένας Τούρκος, μπορεί όντως να μπει κατά λάθος (χωρίς να γνωρίζω βέβαια τι έχει γίνει). Οπότε σε αυτόν, εξαντλείς την αυστηρότητα.
  7. sotiris

    Αυτοκίνηση

    Περίπου όπως οδηγούν οι 65+ οδηγούν και οι ομιλούντες στο κινητό. Δυστυχώς παρατηρώ ότι έχουν αυξηθεί κατά κόρον οι ομιλούντες οδηγοί. Οι παππούδες έχουν πολλές φορές κατανόηση ότι δεν τό 'χουν και είναι ευγενικοί. Οι ομιλούντες στο τηλέφωνο όχι.
  8. sotiris

    Αυτοκίνηση

    @schumifer Αν το χρησιμοποιείς περιστασιακά, δεν υπάρχει λόγος αλλαγής. Τα χιλιόμετρα είναι λίγα, οι φθορές είναι λόγω παλαιότητας. Τα χιλιόμετρα είναι μία από τις ενδείξεις χρήσης, η άλλη είναι το πόσο κάθεται το αυτοκίνητο στην κίνηση. Αν τώρα είναι και το 1.6 με τα 110, είναι και καλό μηχανικά. Αν είναι το 1.4, όχι και τόσο.
  9. sotiris

    Αυτοκίνηση

    Δεν έχω ούτε προκαταλύτη ούτε EGR, είναι πιο απλό το design. Επίσης έχει την έξοδο των αναθυμιάσεων στο καπάκι, η οποία οδηγείται σε 2 σημεία, πριν την πεταλούδα στο σωλήνα του αέρα και μετά την πεταλούδα στην πολλαπλή εισαγωγής. Η αλήθεια είναι ότι το σωληνάκι αυτό έχανε και από τότε που το έφτιαξα άρχισα να θέλω συχνό καθάρισμα πεταλούδας MAP έχω αλλάξει κι εγώ, και τον ένα λάμδα, από πέρυσι που ψαχνόμουν με check engine και τελικά έφταιγε η ακάθαρτη πεταλούδα! Φέτος δεν έχει check engine, αλλά πιο έντονο κόψιμο στο γκάζι από πέρυσι. Πέρυσι δεν ένοιωθα το κόψιμο αλλά έβλεπα το λαμπάκι!
  10. sotiris

    Αυτοκίνηση

    Punto mk2b 1.4 sporting. Έχω μια ολόκληρη μεταχειρισμένη εισαγωγή και όταν μου κάνει τσαλίμια αλλάζω 1-1 ότι βρίσκω μπροστά μου. Ναι μου κάνει κοψίματα με πρώτη ταχύτητα και λίγο γκάζι, όχι πάντα, οπότε ψιλοκολλάει η πεταλούδα. Δεν πάνε 10.000-12.000 χιλιόμετρα από τότε που την καθάρισα, οπότε είτε ο κινητήρας μου πλέον έχει πολλές αναθυμιάσεις, είτε έχω λαδώσει πολύ την εισαγωγή με το K&N φίλτρο που είχα πιο παλιά. Καινούρια στη Fiat 1400 ευρώ, ανακατασκευής 800, καινούρια στη Bosch 880, στο amazon και στο autodoc/antallaktikaonline καινούρια ... 80€ από 880 (αυθεντική bosch). Την παρέλαβα χθες με +10 ευρώ μεταφορικά, γιατί μόλις είδα τα 1400 της Fiat θόλωσα Απλά δεν θέλω να τη βάλω πάνω και να έχω τις αναθυμιάσεις να οδηγούνται στην εισαγωγή. Για δες και για του HGT στο autodoc / amazon μήπως τη βρεις με κάνα 100ρικο. Υποθέτω δεν έχεις τη ντιζάτη που είχε το πρώτο.
  11. sotiris

    Αυτοκίνηση

    Αυτό που λες εξαρτάται κυρίως από τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου και το πόσο μπορεί να διαχειριστεί τις αλλαγές που του κάνεις. Δεν είναι όλοι οι ίδιοι, π.χ. όποιος έχει πειράξει την εισαγωγή σε Stilo Abarth και έχει βάλει ελεύθερη, είναι μόνιμα με check engine, επειδή έχει περίπλοκο σχεδιασμό στην εισαγωγή. Στα πιο απλά 1.8 και 1.4 μοτέρ της fiat, είσαι πιο άνετος. Ιδανικά όμως όταν αλλάζεις κάτι τέτοιο (εισαγωγή - εξαγωγή) θες επαναπρογραμματισμό. Δεν είναι τυχαίο το ΦΠΕ. Για μένα δεν είναι θέμα αισθητήρων αλλά εγκεφάλου. Μήπως πριν πειράξεις την εισαγωγή θα έπρεπε πρώτα να λύσεις το πρόβλημα που λες? On another note, έχει βάλει κανείς ελαιοπαγίδα? (oil catch can). Έχει να προτείνει κάποια? Αγόρασα καινούρια πεταλούδα επειδή και οι 2 που έχω μου έκαναν πλέον θέματα, και δεν θέλω να τη λαδώσω κι αυτή με τα λάδια των αναθυμιάσεων.
  12. sotiris

    Αυτοκίνηση

    Αυτό που είχες (A8 4.2 diesel δεν είναι?) γιατί να το αλλάξεις? Αν θες για οικογενειακή χρήση μάλλον καλύτερα να κοιτάξεις κάποιο station στο οποίο θα μπορείς να χωράς τα καρότσια που θες πιο άνετα. Τώρα αν είναι γενικού ενδιαφέροντος η ερώτηση, porsche από εμένα. Θα χαίρεσαι το εσωτερικό της. Επίσης ακόμη και τα ίδια χρήματα που βγάζεις εκεί να τα δήλωνες Ελλάδα, μάλλον δεν θα μπορούσες να καλύψεις το τεκμήριό της Οπότε λες πήρες κάτι που δεν θα μπορούσες να το πάρεις Ελλάδα και δικαιολογείς λίγο ακόμη την απουσία ήλιου Τώρα σε γενικότερα καγκουρέ αυτοκίνητα με την προβιά του οικογενειακού, προσωπική επιλογή θα ήταν μια M5 με τον V10, καθαρά και μόνο για τον ήχο (έβγαινε και σε station). Αλλά από προβλήματα είχαν ακουστεί αρκετά οπότε δεν ξέρω αν αξίζει να μπλέξεις με κάτι τόσο παλιό (έβγαινε 2005-2010, οπότε μόνο αν βρεις κάποια από τις τελευταίες).
  13. sotiris

    Αυτοκίνηση

    Εγώ που έχω 150 στις 4000 rpm θαμπώνομαι από την αιθαλομίχλη της πετρελαιίλας! Πώς είναι από κατανάλωση στα 180?
  14. sotiris

    Αυτοκίνηση

    Υπάρχει όντως θέμα στα ακριβά ιταλικά, στο fiat stilo, alfa 147 166 etc. πολυμερίζονται τα μαλακά πλαστικά στα 10+ χρόνια. Αυτό είναι μια επίστρωση που δίνει την αίσθηση του μαλακού - ποιοτικού. Στο Punto που είναι φτηνή κατασκευή και δεν ήθελαν τέτοια αίσθηση, είναι σαν καινούρια τα πλαστικά μέσα! Δεν πιστεύω ότι το έκαναν για κόστος, απλά δεν ήξεραν ότι στα 10+ χρόνια θα χαλάσει. Δηλαδή αμφιβάλλω ότι τσιγγουνεύτηκαν τα κουμπιά στην 360 μόντενα και όχι στο punto
  15. sotiris

    Χρεοκοπία Ευρώπης - The Euroskepticism Thread - Ευρωσκεπτικισμός v0.1

    Για Ελλάδα πες ότι ισχύει. Πες ότι πας όμως στην Τσεχία, όχι στην Πράγα, αλλά ας πούμε στο Παρντουμπίτσε (δεν είναι τυχαίο το παράδειγμα). Πώς θα κάνεις τη συνεννόηση? Η ρεσεψιονίστ μπορεί να μιλάει μόνο τσέχικα, με ολίγην από Γερμανικά. Οι πλατφόρμες αυτές είναι εκπληκτικές για κάποιον που ταξιδεύει. Όσες φορές δεν τις έχω χρησιμοποιήσει, έχω βρεθεί προ εκπλήξεως. Π.χ. σε συνέδριο Βοστώνη, που το είχα κλείσει μέσω του συνεδριακού site, με το που έσκασα μύτη μου ζητήσαν προπληρωμή του ποσού. $1200 προπληρωμή, που σε αυτά τα ποσά οι Αγγλικές τράπεζες συνήθως μπλοκάρουν τη συναλλαγή και σε παίρνουν τηλέφωνο. Οπότε πλήρωνε roaming σαν το βλάκα για να βγάλεις άκρη, να κάνεις ταυτοποίηση στοιχείων κλπ. Με το Booking ποτέ δεν είχα τέτοιο θέμα, έχω κλείσει σε απίθανα σημεία (π.χ. Aberystwyth, Eilat etc) και πάντα έβγαζα άκρη. Γι' αυτό και το χρησιμοποιώ και Ελλάδα, παρ'όλο που όλοι οι ξενοδόχοι μου λένε ότι θα δώσεις 15% κάτω αν κλείσεις απευθείας.
×

Important Information

By using this site, you agree to our Όροι Χρήσης.