Jump to content



File server-κατεβαστήρι


mer

Recommended Posts

Καλησπερίζω την κοινότητα του thelab. Σκέφτομαι να αρχίσω σιγά σιγά ένα project για έναν server.

Για αρχή θα ήθελα να εξυπηρετεί χρέη file server (Nas) είτε τοπικά στο lan είτε απομακρυσμένα από κινητό(android)/laptop αλλά και σαν torrentbox/seedbox και στη συνέχεια να εξυπηρετήσει ότι πειραματισμούς ή επιθυμίες θελήσω. Είμαι πολύ αρχάριος στο θέμα linux μιας και η μόνη επαφή είναι λίγο με fedora και ubuntu.

Για torrents σκέφτομαι transmission.

Για τον file server δεν είμαι πολύ σχετικός στο θέμα. Είχα στήσει samba server και ssh σε ubuntu. Για αυτό που θέλω τώρα με ssh είμαι καλυμμένος? Ή για καλύτερες ταχύτητες να έχω samba για lan και ssh για πρόσβαση έξω από το σπίτι? Το vpn αξίζει να το σκεφτώ??

Από hardware έχω έναν amd 145 sempron, έναν 300άρι δίσκο, ένα τροφοδοτικό και σκέφτομαι να πάρω την

asus m5a78l-m lx

Κάθε οδηγός,πρόταση και συμβουλή δεκτά. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Link to comment
Share on other sites

Δοκιμασες με τη καρτα αυτη να δεις μια ταινια 1980x1020 και την επαιζε κανονικα?

Μπορεί να εννοεί ότι θα στριμάρει τις ταινίες από τον server σε ένα media player ή και η ίδια η τηλεόραση θα διαβάζει από εκεί...

Με τέτοιο setup δεν θέλεις ιδιαίτερο h/w.

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον δεν κατάλαβες τη θέλω καν. Και η ανάλυση είναι 1920*1080

Nαι, 1920χ1080 ηθελα να πω.

Μπορει οντως να μη καταλαβα τι θες αλλα η ερωτηση ηταν συγκεκριμενη και την απαντησες. Φιλοδοξεις να βλεπεις με την onboard καρτα μιας φτηνης μητρικης, φοβαμαι οτι αυτο δε γινεται.

Link to comment
Share on other sites

Γενικά δεν έχεις ιδιαίτερες απαιτήσεις σε hardware για να κάνεις αυτό που θες. Η ταχύτητα των δίσκων κ η κάρτα δικτύου είναι τα πιο σημαντικά. Αλλά ακόμα κ 100άρι δίκτυο θα μπορεί να σε καλύψει στις απαιτήσεις streaming για 1 συσκευή. Υπολόγιζε 100άρα κάπου 8-9mb/s ενώ με 1000άρα κάπου 50-60mb/s στην πράξη.