Jump to content



Αλλαγη motherboard


dEEP

Recommended Posts

Ανοιξα πριν λιγες μερες το pc για να βαλω κατι system fans και προσ εξα οτι δυο τρεις πυκνωτες διπλα απο τον επεξεργαστη ειχαν σπασει (δεν ειχαν ξεκολλησει απο τη mobo). Ειναι σοβαρο προβλημα; Η εγγυηση του υπολογιστη ισχυει ακομα. Να την παω στο καταστημα που ειχα παρει το pc και να την αλλαξω;

Link to comment
Share on other sites

Η μητρικη ειναι Gigabyte GA-8TX. Την εχω δυομιση χρονια περιπου. Πρεπει να εχουν ανοιξει στο πανω μερος απο οπου εχει βγει ενα περιεργο πραγμα σαν αυτο που βγαινει απο σπασμενες η ανοιγμενες μπαταριες. Το pc το ειχα παρει απο πλαισιο

Link to comment
Share on other sites

το γνωστό πρόβλημα

πήγαινε για RMA (η GB έχει 3 χρόνια εγγύηση)

πρόσεχε μόνο μην πέσεις στην περίπτωση του τύπου: τώρα δεν υπάρχει το ίδιο μοντέλο - πιστωτικό για 20 Ευρώ (σπάνιο αλλά συμβαίνει)

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω ότι εξαρτάται απο την εγγύηση που έδωσε το πλάισιο γιατί αυτή είναι γενική.

Εξάρτάται από την εγγύηση της συγκεκριμμένης μητρικής τότε.

Αν ισχύει καλώς αν όχι πας για καινούργια

Link to comment
Share on other sites

Διαβασα τι ελεγε στην εγγυηση του πλαισιου η οποια απο οτι καταλαβα συμπεριλαμβανε ολα τα μερη του PC εκτος απο το ποντικι το πληκτρολογιο και αλλα περιφερειακα. Το μοντελο αυτο αποκλειεται να υπαρχει τωρα αλλα επειδη δεν θυμαμαι καν την τιμη της mobo τι δικαιουμαι???

Link to comment
Share on other sites

Δικαιούσε μια μητρική στης gigabye πάλι που να υποστηρίζει το chipset σου και να είναι περίπου στα ίδια λεφτά με την τότε αξία της. Αν δεν είναι πληρώνεις την διαφορά.

Τώρα αν δεν έχουμε πράγμα πολύ πιθανό μπορεί να σε δώσουν και άλλη μάρκα. Εξαρτατασι βέβαια και απο τον πωλητή που θα πέσεις

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια πηρα τηλεφωνο στο πλαισιο τους ειπα οτι εχουν ανοιξει κατι πυκνωτες και μου απαντησαν οτι δεν το καλυπτει η εγγυηση. Ισχυει ή μου λενε μλκς για να μην την αλλαξουν? Ειχε κανεις παρομοιο προβλημα να μου πει?

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς αυτή είναι η ''επίσημη'' πολιτική της GB -ειδικά για τους πυκνωτές (αν και δεν νομίζω ότι αυτό το ήξερε αυτός από το Πλαίσιο - απλώς το είπε για να τελειώνει)

Πιστεύω ότι με προσωπική επαφή και πίεση στο Πλαίσιο, θα στην αλλάξουν

Εξάλλου δεδομένου ότι η μητρική δουλεύει, έχεις ένα επιπλέον επιχείρημα

Σε αντίστοιχη δική μου περίπτωση, μετά από πολύ πίεση η μητρική πήγε εξωτερικό και γύρισε επισκευασμένη

Απλώς θέλει λίγη πίεση

Link to comment
Share on other sites

Μεχρι στιγμης δεν εχει παρουσιασει προβλημα αλλα καλο ειναι να την αλλαξω. Μαλλον θα παω και θα δω τι μπορω να κανω. Παντως συμφωνα με αυτα που μου λενε αν αυριο πχ δεν λειτουργει καλα ή μου κολλαει δεν θα μπορω να την αλλαξω ακομα και αν εχει εγγυηση. Μα καλα γινεται αυτο???

Link to comment
Share on other sites

η (παράλογη) λογική της GB λέει ότι βλάβη σε πυκνωτές οφείλεται σε κακή τροφοδοσία....

πάντως σε κάθε περίπτωση πρέπει να το κυνηγήσεις γιατί αργά ή γρήγορα η μητρική θα καεί και μπορεί να πάρει και άλλα μαζί και να χάσεις και δεδομένα

Link to comment
Share on other sites

Γιατί δεν δοκιμάζεις να πάς εσύ ο ίδιος την μητρική στην αντιπροσωπεία αντί για το πλαίσιο? (μιάς που ξέρουν μόνο να παίρνοιυν χρήματα) Σε περίπτωση που κριθεί ελαττωματική και η αντιπροσωπεία είναι υποχρεωμένη να σου δώσει το αμέσως επόμενο μοντέλο ΔΩΡΕΑΝ. Απλά πολύ πιθανόν και εδώ να το παίξουν λιγάκι δύσκολοι.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.