SLN Posted December 24, 2004 #1 Posted December 24, 2004 Κατ'αρχην χρονια πολλα...Πετυχα κατι μνημες της εν λογω εταιριας με αυτα τα chips. Αν δεν κανω λαθος το 0450 ειναι ο κωδικος παραγωγης και αυτα πρεπει να ειναι της προηγουμενης βδομαδας!! Ειναι δυναΜΩν??Μετα θυμηθηκα εκεινο το thread που ειχε ανοιξει ο vagouridis με το τεστ με τις διαφορες 400αρες μνημες που λεγατε οτι οι twinmos θα βγαλει καινουργια τσιπακια ψιλοκαλα...Το thread μαλλον χαθηκε στη επιθεση ή ειμαι τελειως τυφλος και θα μου την πει ο unstoppable παλι... Στο google προφανως δεν βγαζει results με 0450 keyword... Ουτε στο xtreme βγαζει τιποτα με 0450...Λετε να ειναι καλα και να τα χτυπησω?Καλα Χριστουγεννα σε ολους!
Overclocker Posted December 25, 2004 #2 Posted December 25, 2004 Αν δεν τα δοκιμασει κανεις πως θα ξερουμε???Τι λες να κανεις την αρχη και να μας πεις????
fotme Posted December 26, 2004 #3 Posted December 26, 2004 Βασικα λεγανε οτι τωρα θα βγαινανε εδω, σλλα τιποτα δεν ειναι σιγουρο. Απο που λες να τα παρεις eshop?
Vagouridis Posted December 26, 2004 #4 Posted December 26, 2004 Αρχική απάντηση από SLN Κατ'αρχην χρονια πολλα...Πετυχα κατι μνημες της εν λογω εταιριας με αυτα τα chips. Αν δεν κανω λαθος το 0450 ειναι ο κωδικος παραγωγης και αυτα πρεπει να ειναι της προηγουμενης βδομαδας!! Ειναι δυναΜΩν??Μετα θυμηθηκα εκεινο το thread που ειχε ανοιξει ο vagouridis με το τεστ με τις διαφορες 400αρες μνημες που λεγατε οτι οι twinmos θα βγαλει καινουργια τσιπακια ψιλοκαλα...Το thread μαλλον χαθηκε στη επιθεση ή ειμαι τελειως τυφλος και θα μου την πει ο unstoppable παλι... Στο google προφανως δεν βγαζει results με 0450 keyword... Ουτε στο xtreme βγαζει τιποτα με 0450...Λετε να ειναι καλα και να τα χτυπησω?Καλα Χριστουγεννα σε ολους! Καλα χριστουγεννα θα εχεις εαν δεν τις χτυπησεις.Δεν αξιζει ο κοπος ειναι μετριες προς κακες μνημες.Τουλαχιστον οι 0448 μεχρι και 450 που δοκιμασα με 3-3-3-6 πηγαν μεχι τα 215 μαξ
Vagouridis Posted December 27, 2004 #6 Posted December 27, 2004 Αρχική απάντηση από fotme Τελικα οι twinmos με υττ ποτε θα ερθουνε? Εχει ακομα , καπου φεβρουαριο τις κοβω εγω.
SlotKiller Posted December 30, 2004 #7 Posted December 30, 2004 Υποθετω δυο απο αυτα ειναι και το παρακατω 2 ντιμακια? Week 49/2004 συμφωνα με το cpuz και το everest! Στα 201 που τρεχει το μηχανημα αυτη τη στιγμη, τι βελτιστοποιησεις μπορω να κανω στα timings? μεχρι +0,2 παει το gigabyte παντως! ΕΔΙΤ: ποσο spi θα επρεπε να εχει αυτο το μηχανημα? εχω μονο 46sec:cry: πολυ απογοητευτηκο....
SLN Posted December 31, 2004 Author #8 Posted December 31, 2004 Θενξ φορ δι ινφο Vag. Πλακα πλακα ποτε προλαβες και τα δοκιμασες ρε θηριο τα 0450?? Τρομερος... :worship:
esdee Posted December 31, 2004 #9 Posted December 31, 2004 SLN εχω στα χερια μου twinmoss 0451 και πιστεψε με για μενα ΑΞΙΖΟΥΝ!!!!θα καταλαβετε συντομα!
SLN Posted December 31, 2004 Author #10 Posted December 31, 2004 Ατσα... το 0451!! Λες να γλιτωσω τις Gskill??
esdee Posted December 31, 2004 #11 Posted December 31, 2004 ναι man περιμενε!!! θα τις γλιτωσεις ...[sHOCK] ΜΗ ΣΟΥ ΠΩ ΚΑΙ ΤΑ BH-Χ ΘΑ ΓΛΙΤΩΣΕΙΣ!!!! [/sHOCK]
apostglen46 Posted December 31, 2004 #12 Posted December 31, 2004 Οοοοπα ρε παιδι αυτα τα λενε πριν παρει ο αλλος τις ΒΗ-6
esdee Posted December 31, 2004 #13 Posted December 31, 2004 πριν απο 5 ωρες τις πηρα στα χερια μου! sorry...
unstoppable Posted December 31, 2004 #14 Posted December 31, 2004 Αρχική απάντηση από esdee πριν απο 5 ωρες τις πηρα στα χερια μου! sorry... Δωσε κατι μικρο τουλαχιστον
apostglen46 Posted December 31, 2004 #15 Posted December 31, 2004 Αρχική απάντηση από unstoppable Δωσε κατι μικρο τουλαχιστον Οπως και δηποτε........ Αν και υποψιαξομαι οτι εννοείς winbond UTT
esdee Posted December 31, 2004 #16 Posted December 31, 2004 Αρχική απάντηση από unstoppable Δωσε κατι μικρο τουλαχιστον Αρχική απάντηση από apostglen46 Οπως και δηποτε........ Αν και υποψιαξομαι οτι εννοείς winbond UTT λοιπον παρτε μικρο (οπως ζητησε ο unstop) timming και οπως ζητησε ο apostglen UTT ΟΡΙΣΤΕ ΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΤΩΡΑ ???
esdee Posted December 31, 2004 #18 Posted December 31, 2004 αλλα ας συνεχισουμε εδω ... χτυπαει καλυτερα και στο ματι!http://www.thelab.gr/showthread.php?s=&postid=140485#post140485
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.