Jump to content

Εντόπισα τον billpepas!


Makis Hourdakis

Recommended Posts

Posted

Μπααα το καλο ειναι στο forum του Texnokosmos...

Ενα παιδι περιμενει απαντηση κανα μηνα τωρα σχετικα με την τεχνολογια των Audigy κλπ...και του λεει no time man, busy κλπ..

Και οσες φορες εχω ποσταρει, τα εχει διαγραψει και μου στελνει πμ "Γιατι σε τρωει ο κωλ0ς σου?" και μου λεει ξερουμε ποιος εισαι κλπ...κ του απαντησα, και μου λεει θα μου απαντησει ΟΤΑΝ βρει χρονο...περιμενω μια βδομαδα τωρα...αλλα ειναι busy το παιδι!!

Posted

ααχ, εγώ τον βρίσκω μπροστά μου συχνά-πυκνά (ή μάλλον "όποτε προλαβαίνει":p) και στο insomnia.gr :(

Ευτυχώς εκεί είναι λίγο πιο συγκρατημένος (ή μήπως δυστυχώς, μιας κι έτσι γλιτώνει το ban)...

Posted

Απλώς επειδή σκεφτόμουνα καμιά φορά τι να κάνει αυτό το παιδί, είπα να postάρω μπας και έχετε την ίδια απορία. Τέσπα, αν βρίσκετε τόσο άκυρο το Thread, αφήστε να το ρουφήξει η μαύρη τρύπα. Δεν έχω πρόβλημα.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.