Jump to content

teac 5+1 και ABIT NF7s


NizzO

Recommended Posts

Posted

Θα τρελαθώ......

Όταν συνδέω τα βίσματα κανονικά στις εξόδους του mobo (το μαύρο στο μαύρο και το πορτοκαλί στο πορτοκαλί, έχει 5 εξόδους το mobo) Στον οδηγό ηχείων του NvMixer δίνει ήχο στο κεντρικό και στο ςοοφερ όταν ειναι να δώσει στα πίσω και αντίθετα. Όταν τα βάζω ανάποδα τα πίσω παίζουν χαμηλά το κεντρικό δεν παίζει και το woofer παίζει μόνο αν επιλέξω στις περιφερειακές ρυθμίσεις, του NvMixer , ενεργοποίηση στη συχνότητα διασταύρωσης. Τι να φταίει.

Posted

Βάλε μαύρο στο πορτοκαλί και πορτοκαλί στο μαύρο και όλα 8α είνια οκ

Posted

Το έκανα αυτό ειδα και στο manual οτί απλά τα έχει ανάποδα τα χρώματα. αλλά το κεντρικό πάλι δεν δουλέυει. Δοκίμασα να το βάλω σαν δορυφόρο και δουλέυει κανονικα σαν ηχείο. Αρα κάτι παίζει....

Posted

παρε μια καρτα ηχου!

μπορεις να παρεις μια 7.1 και μαλιστα σε πολυ χαμηλη τιμη!

δεν ειναι τιποτα! θα εχεις και καλιτερο ηχο.

Posted

Ποιά έκδοση nforce οδηγών έχεις; Στις ρυθμίσεις των windows έχεις δηλώσει 5.1 ηχεία;

Posted

Μη πάρεις κάρτα ήχου, ο ήχος του Soundstorm είναι εκπληκτικός. Το NvMixer δείχνει να πηγαίνει ήχος στο κεντρικό ηχείο?

Posted

Όταν κάνω το test του nvmixer στους δορυφόρους κάνει έναν ήχο σάν φύσημα ενώ στο κεντρικό κάτι σαν σφύριγμα. Με το που περνάει στη που επιλέγεις την διαδικασία κωδικοποίησης ο μετρητής VU δεν ξαναδείχνει να πηγαίνει ήχος στο κεντρικό. Μπας και δεν υποστηρίζει 5.1 η μητρική?

Posted

Και γω το ιδιο προβλημα εχω με την ΑΒΙΤ.

δεν παιζει το κεντρικο

ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΣ ΜΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕΙ :p

Posted

Το βρήκα.... Έβαλα τον driver της Realtek για το AC'97o οποίος εγκαθιστά ένα άλλο πρόγραμμα αντί του nvmixer και τώρα όλα καλά. Είμουν έτοιμος να πάρω καινούρια κάρτα ήχου.......

Posted
Αρχική απάντηση από NizzO [Χθες, στις 11:14]

Όταν κάνω το test του nvmixer στους δορυφόρους κάνει έναν ήχο σάν φύσημα ενώ στο κεντρικό κάτι σαν σφύριγμα. Με το που περνάει στη που επιλέγεις την διαδικασία κωδικοποίησης ο μετρητής VU δεν ξαναδείχνει να πηγαίνει ήχος στο κεντρικό. Μπας και δεν υποστηρίζει 5.1 η μητρική?

Παρόλο που βλέπω ότι το έλυσες....

Το φύσημα / σφύριγμα είναι ο ήχος που επέλεξαν τα τζιμανια της nVidia για το speaker τεστ. Οπότε αν κατα τη διάρκεια του τεστ ακους σφυριγμα / φύσημα είσαι ΟΚ. Αν δεν ακοους τίποτε έχεις πρόβλημα.

Σίγουρα δεν είναι hardware το πρόβλημα κάποια ρύθμιση σου ξέφευγε...

Posted

Λογικά και με το nvmixer θα μπορούσε να παίξει. Απλά με της realtek δουλέυει χωρίς επιπλέον ψάξιμο...

Posted

Τώρα έχω το εξής πρόβλημα. Ακούγεται καποιες φορές ένα βουητό από τα ηχεία. Όταν βγάζω τα βίσματα απο την κάρτα σταματάει το έντονο βουητό και ακούγεται μόνο ενας χαμηλός ήχος σαν πολύ χαμηλό φύσημα ( ακούγεται μόνο όταν έχω τον ήχο πολύ ψηλά).

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.