Jump to content



Αγορά video κάμερας από Κίνα


firefox

Recommended Posts

Ενδιαφέρομαι για αγορά ψηφιακής κάμερας. Έχω κάνει μια μικρή προεργασία και έχω πάρει μερικές πληροφορίες καθώς είμαι άσχετος με το θέμα. Δεν έχω τρομερές-επαγγελματικές απαίτησης. Πάντως με ενδιαφέρει η καλή ποιότητα στην λήψη video και φωτογραφίας. Επίσης θα κοιτάξω να ασχοληθώ και με κάποια επεξεργασία video οποτε μεταφορές από και προς το pc θα γίνονται.

Θα ήθελα να μου προτείνεται κάποια μοντέλα δοκιμασμένα.

Τώρα για τιμή δεν θα πω γιατί δεν κατέχω πολλά από τιμές. Απλά η αγορά θα γίνει από Κίνα- για αυτό ψάχνω το μοντέλο από τώρα γιατί θα πάει ένας γνωστός ο οποιος είναι ακόμα πιο άσχετος από μένα οποτε πρέπει να του έχω έτοιμο μοντέλο- γιαφτο και φαντάζομαι ότι οι τιμές εκεί πέρα θα είναι πολύ καλύτερες οποτε ενδεχομένως να μπορώ να πάρο κάτι πολύ καλύτερο από ότι εδώ. οροφή τιμής να βάλω κάτι σε 600-650euro maximum στην ελληνική αγορά πάντα.

επίσης θα ήθελα να έχει και memory stick για αποθήκευση φωτογραφιών

Ευχάριστο

Link to comment
Share on other sites

Προτού κάνεις τίποτα , ρώτα κάποιον εκτελωνιστή για το αν στην επιστροφή θα βάλουν φόρο στην κάμερα και αν ναι πόσο... μην την πληρώσεις τσάμπα .

Μετά , πρέπει να τσεκάρεις αν το ρευμα ειναι το ίδιο (200V) ή αν έχει υποστήριξη και κουμπιά με λατινκούς χαρακτήρες αλλι΄ως σε βλέπω για εντατικά μαθήματα κινέζικων.

Πάντως σαν πρότασεη μια κάμερα με 3 CCD και κατά προτίμηση Panasonic γιατί έχουν καλύτερη απόδοση σε συνθήκες χαμηλού φωτισμου.

Link to comment
Share on other sites

κανονικά θα πέσει φόρος -εκτος και αν τύχη και δεν το ψάξουν- ο οποιος είναι 19% επι τις τιμής που αγοράστηκε.αλλα και φόρος να πέσει πάλι συμφέρει από ότι φαίνεται. η Panasonic NV-GS120 σου λέει τίποτα? digital8 η DV είναι αυτή?

Link to comment
Share on other sites