Jump to content

OCZ 520Watt


chaos
 Share

Recommended Posts

Πριν απο λιγους μηνες αγορασα ενα καινουριο συστημα με athlon 64 και ειπα να αγορασω ενα καλο τροφοδοτικο για να μην εχει προβλημα στο overclocking αλλα και να μπορω σε βαθος χρονου να αναβαθμισω το συστημα διχως προβλημα.Επελεξα το pwerstream 520 Watt.Δυστυχως τα συγκεκριμενα τροφοδοτικα ειχαν καποιο προβλημα και εκαναν εναν θορυβο.

Πηρα λοιπον τηλεφωνο στο e-shop απο οπου το ειχα αγορασει αλλα ματαιως διοτι παρολο που προσπαθησα δυο εβδομαδες συνεχως κανενας σηκωσε το τηλεφωνο.

Εστειλα λοιπον email στην OCZ για να το αντικαταστησω.Αυτοι μου απαντησαν αμεσως και οχι μονο αυτο αλλα...

Αντικατεστησαν το OCZ 520 με ενα OCZ 600 Watt(!!) :046: ενω δεν ειχαν καποια υποχρεωση να το κανουν αυτο και επιπροσθετως πρωτα θα παραλαβω το καινουριο τροφοδοτικο και μετα θα τους στειλω το προβληματικο στην Αγγλια.

Τι να πω βρε παιδια οι ανθρωποι ειναι επαγγελματιες σε αντιθεση με τους δικους μας εδω τους καραγκιοζηδες .Μακαρι να υπηρχαν ελληνικες επιχειρησεις με τη μιση αξιοπιστια και εξυπηρετικοτητα.

Προς αποδειξη των παραπανω παραθετω το email που ελαβα σημερα απο τον sean sinha της OCZ...

George,

Your RMA number is ******. I am sending you a 600W PowerStream PSU as a free upgrade. When you receive it, send the defective unit to Tony in the UK at:

OCZ RMA

C/O Anthony Leach

2 Redland Ave

South Reddish

Stockport

Cheshire

SK57JF

UK

Sincerely,

Sean Sinha

Technical Support Specialist

Phone: 408.733.8400 ext. 210

or 408.733.7600

Fax: 408.733.5200

Email: sean@ocztechnology.com

www.ocztechnology.com

Link to comment
Share on other sites

Αυτα κανει η OCZ και κερδιζει πελατες ! Εχει ανεβει πολυ τα τελευταια χρονια .

Μακαρι να ειχαν την υποστηριξη αυτη και αλλες εταιριες .

Link to comment
Share on other sites

@navigator

ναι μονο τα 520 και καποια 600 ειχαν προβλημα τα αλλα μοντελα των modstream και powerstream ηταν ενταξει.

@stelaras

Παντως ακομα δεν το πιστευω οτι λειτουργουν με αυτον τον τροπο στο εξωτερικο οταν εδω για παρομοιες περιπτωσεις πολλες φορες πρεπει να τραβηξεις μαχαιρια.

Link to comment
Share on other sites

"Πηρα λοιπον τηλεφωνο στο e-shop απο οπου το ειχα αγορασει αλλα ματαιως διοτι παρολο που προσπαθησα δυο εβδομαδες συνεχως κανενας σηκωσε το τηλεφωνο."

περιεργο αυτο ... εγω θα επερνα τις πωλησεις να δω τι γινετε ...

Παντως το eshop πρεπει να προσεχει καλυτερα τις επιστροφες εντος 10 ημερων γιατι μπαζει πολλα νερα τωρα τελευταια ....

Link to comment
Share on other sites

Τωρα δεν εχει νοημα αφου το αντικατεστησα.Αλλα πρεπει να πω οτι δεν προκειται να ξαναγορασω τιποτα απο αυτους μιας και εχουν τοσο "εξαιρετο" :092: service.

Link to comment
Share on other sites

Το προβλημα ειναι γνωστο και οδηγησε σε RMA παρα πολλα ατομα.

Ειναι ενας υψισυχνος μεσης εντασης ενοχλητικος θορυβος σαν να χτυπα ενα ανεμιστηρακι καπου καθως γυρνα.Βεβαια αυτο οφειλεται σε καποιο εξαρτημα του PSU.Οι νεοτερες παρτιδες εχουν διορθωθει.Εγω ειχα παρει απο τις πρωτες που ειχαν βγει και το προβλημα δεν ειχε ευρεως γινει γνωστο.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...