Jump to content

Post your desktop!!


trilos0211442169074

Recommended Posts

  • Replies 503
  • Created
  • Last Reply
  • 1 month later...
Πολύ καλό. Μα καλά anti-spyware δεν χρησιμοποιεί κανείς;

1)To δικό μου καλο??? :033: :033: :033:

Έ, όσο έχει τα προσόντα της Mai, μια χαρά είναι..

A ναι, αν δεν είχαμε κ γονείς θα ήταν καλύτερο.. αλλα whatever

2)Όχι ρε, έχω ιδιωτικούς detectives

Λίγο αλλαγμένο το προηγούμενο από ubuntu με τον καινούργιο κύβο xgl (από μέσα προς τα έξω αυτή τη φορά :p)

attachment.php?attachmentid=14168&stc=1&d=1169738528

attachment.php?attachmentid=14169&stc=1&d=1169738535

Ερώτηση πώς έβαλες αυτά τα Desklets. Δεν είναι στο gDesklets απο όσο θυμάμαι.... Μιλάω για τα αριστερά.

Ορίστε το τωρινό δικό μου...τραβηγμένο στα Χανιά

chaniavradyog4.th.jpg

Κι εδώ (σκέτη φωτογραφία) από την πρωϊνή "βάρδια" στο λιμάνι...

dsc00040hc7.th.jpg

Αχ, αχ, αυτή η γη πώς με τραβάει, με "ζητάει" συνέχεια...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.