Jump to content



ford Transit 87


Jonys

Recommended Posts

πάντως είναι καλύτερο σε επιδόσεις από το 2πλό θέρμοτσιλ και το black ice extreme... μένει πίσω από το 3πλό θέρμο μόνο και αυτό μόνο σε πολύ ψηλά watt.

απλά δεν έχει τα έτοιμα σρουντ κ τα ρακόρ αλλά αυτό διορθώνεται...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 60
  • Created
  • Last Reply

Παιδιά δεν είναι μόνο το μοντέλο του 87 γιατι το ίδιο ψυγείο το Trancit το είχε απο το 1986 εώς 1989.Όσοι είναι από αθήνα θα το βρούνε Αβέρωφ 14-16 στην Δάφνη.Η Αβέρωφ είναι παράλληλη της Λ.Βουλιαγμένης.Είναι ένα μαγαζί με ψυγεία αυτοκινήτων και εκεί θα βρέιτε και από άλλες μάρκες με διαφορετικά μεγέθοι.Του trancit το είχα πάρει 58 μην πάτε στην Ford γιατι εκεί θα το πάρετε 120-130.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Raid

Παιδιά δεν είναι μόνο το μοντέλο του 87 γιατι το ίδιο ψυγείο το Trancit το είχε απο το 1986 εώς 1989.Όσοι είναι από αθήνα θα το βρούνε Αβέρωφ 14-16 στην Δάφνη.Η Αβέρωφ είναι παράλληλη της Λ.Βουλιαγμένης.Είναι ένα μαγαζί με ψυγεία αυτοκινήτων και εκεί θα βρέιτε και από άλλες μάρκες με διαφορετικά μεγέθοι.Του trancit το είχα πάρει 58 μην πάτε στην Ford γιατι εκεί θα το πάρετε 120-130.

Μπράβο ρε φίλε και έψαχνα μαγαζί με ψυγεία. Βρήκα και ένα πάνω στη Λ.Βουλιαγμένης κοντά στη στάση του μετρό, θα πάω και εκεί και θα σας γράψω τιμές. Ρακόρ πως μπορώ να του βάλω? Έχει τίποτα έτοιμα το practiker?

:)

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από stamatas

τελωσπαντων. ο καθενας μπορει να πιστευει οτι θελει. παντως εγω δυσκολα θα πιστεψω οτι απο ολα τα ψυγεια που κυκλοφορουν στην αγορα, το καλυτερο και πιο φτηνο ειναι το ψυγειο του φορντ τρανσιτ του 87'.

Κανείς δε ξύπνησε ένα ωραίο πρωινό και αποφάσισε το transit του 87 ως καλύτερο σε απόδοση/τιμή. Τράβα κάνε και εσύ τους ποδαρόδρομους και ψάξε τις μάντρες δοκιμάζοντας διάφορα ψυγεία για μερικούς μήνες και όταν καταλήξεις σε άποψη αντί για στείρα κριτική, μας ενημερώνεις για την εναλλακτική και καλύτερη λύση που βρήκες. Σαφώς δεν είναι πανάκεια και δε κάνει για τις ανάγκες όλων, είναι όμως μια καλή λύση δοκιμασμένη που βάζει κάτω πολλά ψυγεία της αγοράς.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από stamatas

ρε τι σας εχει πιασει ολους με το συγκεκριμενο ψυγειο. πεταξε καποιος μια κοτσανα και τρεχουν ολοι να αγορασουν ψυγειο απο φορντ τρανσιτ

Αρχική απάντηση από stamatas

αν παρεις οποιοδηποτε ψυγειο και χρησημοποιησεις αποσταγμενο νερο στο συστημα τοτε θα αποφηγεις την ηλεκτροληση.

δε ξερω κιολας. κανω λαθος?

Κατι ειπες για κοτσανες πριν ?????

Αρχική απάντηση από stamatas

εκτος βεβαια αν το καλυτερο για σενα ειναι αυτο που σου υποδεικνυουν τα ατομα που θεωρεις οτι "ξερουν καλυτερα απο σενα"

(και παλι σορρυ, δε το λεω με επιθετικο τονο αλλα εντελως φιλικα)

Αυτό δεν ειναι τελικα ο σκοπος που καποιος συμετεχει στο φορουμ να παρει και να δωσει γνωσεις ? Φυσικα και η γνωμη αυτον που ξερουν-εχουν δοκιμασει μετράει πολυ Αλλιως ποιος ο λογος να μπεις στον κοπο να ρωτησεις ?

Κανεις οτι νομιζεις και οτι γινει .

ΚΑι φυσικα δε το λεω με επιθετικο τονο αλλα εντελως φιλικα

Link to comment
Share on other sites

@eleven δε συμφωνεις σε αυτο που ειπα με το αποσταγμενο νερο? οτι δηλαδη δε θα υπαρχει προβλημα να χρησημοποιησεις χαλκινη ψυκτρα και αλουμινενιο ψυγειο αν βαλεις αποσταγμενο νερο στο συστημα?

Link to comment
Share on other sites

@Stamatas

Οχι δεν πηγαιινε σε αυτο αλλα ειναι γενικοτερο το σχολιο αλλα μια που το επισημανες να πω κατι γιαυτο

Το αποσταγμενο νερο ( το οποιο ειναι απαλαγμενο απο αλλατα -μεταλικα στοιχεια κτλ) ειναι πολυ καλη λυση Το προβλημα ειναι οτι ειναι δυσκολο να βρεθει οποτε καταληγεις στην λυση του αποιονισμενου που πουλανε στα μαγαζια το οποιο δεν πληρει τις παραπανω προυποθεσεις και δυστυχως την πατας

Με την χρηση αποσταγμενου νερου αν το κυκλωμα μας ειναι ανοικτο και ερχεται σε επαφη με τον αερα σιγα σιγα χανει τις ιδιοτητες του οποτε καποια στιγμη παρουσιαζεται και παλι διαβρωση

Αν προσθεσεις στο κυκλωμα προσθετα για αποφυγη μυκητων -αλγης, παλι παρουσιαζεται διαβρωση μια που αλλαζουν και παλι οι ιδιοτητες του απεσταγμενου νερου

Μια αλλη λυση για την γαλβανικη διαβρωση η οποια εμφανιζεται οταν ερχονται σε επαφη δυο διαφορετικα μεταλλα με την βοηθεια ενος ηλεκτρολυτη ( νερο στην περιπτωση μας) ειναι να παρεμβαλουμε ενα ανοδιο (αλλο μεταλλο το οποιο θα διαβρωνεται στην θεση του χαλκου)

Οπως βλεπεις λυσεις υπαρχουν αλλα ειναι κοματακι μπελαλιδικες οποτε το να προτεινεις σε καποιον να αγορασει ενα αλουμινενιο ψυγειο και να μπει σε ολες αυτες τις διαδικασιες ενω με τα ιδια λεφτα αγοραζει ενα χαλκινο- το τρανσιτ στην περιπτωση μας νομιζω ειναι η καλυτερη αγορα σε σχεση χρηματων /αποδοσης (μιλαω παντα για αγορα καινουργιου) - ειναι νομιζω ελαφρως αστοχη

Link to comment
Share on other sites

ναι εχεις δικιο. περνεις ιδιο μεταλλο με την ψυκτρα σου και ξεμπερδευεις.

παντως το αποσταγμενο το βρισκεις στα σουπερ μαρκετ και οχι το απιονισμενο που λες. και με απλο αποσταγμενο θα περασουν 10 χρονια για να εχεις καποιο προβλημα διαβρωσης απο ηλεκτροληση. δεν ειναι τοσο τραγικα που τα περιγραφεις.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από stamatas

παντως το αποσταγμενο το βρισκεις στα σουπερ μαρκετ και οχι το απιονισμενο που λες. και με απλο αποσταγμενο θα περασουν 10 χρονια για να εχεις καποιο προβλημα διαβρωσης απο ηλεκτροληση. δεν ειναι τοσο τραγικα που τα περιγραφεις.

Πετάξου σε ένα σουπερ μάρκετ και κοίτα τι γράφει απ' έξω το πλαστικό μπουκάλι με το νερό για τα σίδερα και τα ψυγεία αυτοκινήτων και μετά ξαναέλα και πες μας αν γράφει "απεσταγμένο" ή "απιονισμένο".

Πέρα από αυτά, εφ'όσον έχεις 2 διαφορετικά μέταλλα στο κύκλωμα, θα έχεις μεταξύ τους ανταλλαγή ιόντων ακόμα και καθαρό H2O.

Και ναι, χωρίς τη χρήση αντιδιαβρωτικού, τα πράγματα ΕΙΝΑΙ τραγικά.

Αρχική απάντηση από looperx

Το έγραψα και πιο πάνω αλλά δεν πήρα απάνταση :) Μπορεί να μου πει κάποιος πως μπορώ να του βάλω ρακόρ? Έχει τίποτα έτοιμα το practiker? Ευχαριστώ :)

Ρακόρ πρέπει να σου βάλει κάποιος μάστορας (πχ ψυγειάς) γιατί τα ψυγεία από τα αυτοκίνητα δεν έχουν έτοιμες τρύπες με σπείρωμα, αλλά σωλήνες, τις οποίες πρέπει να κόψεις και να κολλήσεις στη θέση τους τα ρακόρ (ή νέες σωλήνες μικρότερης διαμέτρου).

Βέβαια, οι σωλήνες εισόδου/εξόδου του Transit είναι γύρω στα 13mm-13.5mm οπότε, συνήθως με λίγο ζόρι μπορείς να βάλεις τα λάστιχα της υδρόψυξης (που είναι 12.5mm) απ'ευθείας...

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από georgeadams [Σήμερα, στις 15:59]

Πετάξου σε ένα σουπερ μάρκετ και κοίτα τι γράφει απ' έξω το πλαστικό μπουκάλι με το νερό για τα σίδερα και τα ψυγεία αυτοκινήτων και μετά ξαναέλα και πες μας αν γράφει "απεσταγμένο" ή "απιονισμένο".

.................

’σε μη τον κουράζεις....

post-745-1416071598,7289_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από georgeadams [Σήμερα, στις 15:59]

Ρακόρ πρέπει να σου βάλει κάποιος μάστορας (πχ ψυγειάς) γιατί τα ψυγεία από τα αυτοκίνητα δεν έχουν έτοιμες τρύπες με σπείρωμα, αλλά σωλήνες, τις οποίες πρέπει να κόψεις και να κολλήσεις στη θέση τους τα ρακόρ (ή νέες σωλήνες μικρότερης διαμέτρου).

Βέβαια, οι σωλήνες εισόδου/εξόδου του Transit είναι γύρω στα 13mm-13.5mm οπότε, συνήθως με λίγο ζόρι μπορείς να βάλεις τα λάστιχα της υδρόψυξης (που είναι 12.5mm) απ'ευθείας...

Ευχαριστώ για τις πληροφορίες σου. Θα δοκιμάσω να βάλω απευθείας τις σωλήνες και να τις σφίξω με δεματικά. Ίσως χρειαστεί και λίγη βαζελίνη :p

Link to comment
Share on other sites

Να πω και εγω την αποψη μου μιας και εχω δοκιμασει 3 ψυγειακια..μεταξυ αυτων και το τρανζιτ 87 απο τον 11 αγορασμενο.

Αυτο που αποκομησα απο την πορεια μου στην υδροψυξη ειναι οτι για να κανεις δουλεια θες αυτα που ειχε ο Στελαρας...το παιδι εχει μακραν οτι καλυτερο σε υδροψυξη απο αυτα που εχω δει στα φορουμς.Ο λογος ειναι απλος...το μεγεθος μετραει..οταν εχεις αντλια τριπλασιας δυναμικοτητας απο την 1250 και οταν εχεις ψυγειο αυτοκινητου(κανονικο οχι απο καλοριφερ) τι να κλασει το τρανζιτ..

Λοιπον το τρανζιτ που δοκιμασα εγω δεν μου αφησε και τις καλυτερες εντυπωσεις ισως γιατι ειχα συνηθησει στο μεγαλο της μηχανης που ειχα πριν.Χρησιμοποιωντας τον ιδιο αριθμο ανεμιστηρων δηλαδη 4 και τον πρεσκοτ CO το ψυγειο επαιρνε φωτια στα 3900 με κοντα 1.6 ρευμα..το μεγαλο δεν μασαγε και ειχε και 2 μπλοκς επανω ενω το τρανσιτ ενα!.Τελικα το λαθος μου στο μεγαλο ηταν οτι το ειχα παρει απο αμαξι στο δρομο που ουτως η αλλος θα το επαιρνε ο δημος!Το ψυγειο ηταν χαλια μεσα και αυτος που μου το εφτιαξε δεν εκανε καλη δουλεια με αποτελεσμα να μην εχω το μεγιστο της αποδοσης του!

Γενικα εγω αν θα ξαναεπαιρνα υδροψυξη θα εφτιαχνα ενα custom και ας κοστιζει..απλα ειναι το καλυτερο..η reserator που με με την χρηση ανεμιστηρων εχει εκπληκτικη αποδοση..

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από looperx

Ευχαριστώ για τις πληροφορίες σου. Θα δοκιμάσω να βάλω απευθείας τις σωλήνες και να τις σφίξω με δεματικά. Ίσως χρειαστεί και λίγη βαζελίνη :p

Αν δυσκολευτείς να βάλεις τα λάστιχα , άστα για λίγο σε ζεστό νερό, θα μπουν πολυ πιο εύκολα.

Link to comment
Share on other sites

Βρε Νος μην συγκρινεις διαφορετικα μεγεθη Το αν εχεις ενα 2χ σε τρανσιτ μεγεθος ψυγειο και και εχεις τις ιδιες θερμοκρασιες η λιγο καλυτερες απο το τρανσιτ αυτο δεν σημαινει οτι το τρανσιτ δεν ειναι καλο Το οτι αποδιδει το ιδιο η εστω λιγο χειροτερα απο ενα διπλασιου μεγεθους μαλον το αναποδο σημαινει ?

Αν θες να τα εχεις ολα μεσα στο κουτι?

Αν εχεις μια λ20 και 2 μπλοκ με το μεγαλο ψυγειο δεν την ζοριζεις περισοτερο με αποτελεσμα να επιβαρυνεις τα μπλοκ (ειδικα αν ειναι υψηλης ροης)?

Τοτε τι κανεις ?

Τα πραγματα του Στελιου ειναι οντως απο τα τοπ Αλλα ποσο κοστιζει η Iwaki

το custom ψυγειο (βαλε και το cascade σαν τιμη και σαν περιοριστικο ροης )

Οπως βλεπεις με τα κορυφαια περιφερειακα θες και κορυφαια αντλια για να ανταποκριθει στο φορτιο και παει λεγοντας

Κατα την ταπεινη μου γνωμη το τρανσιτ αυτη τη στιγμη αποτελει τον καλυτερο συνδυασμο -μεγεθους -αποδοσης-ευχρηστιας -τιμης.

ΝΑ ξεκαθαρισω και κατι Το ψυγειο δεν το πουλαω εγω προς θεου Το εχω στειλει σε μερικους (οπως εσυ) πακετο μαζι με τα μπλοκ γιατι ειτε δεν μπορουσαν να βρουν ειτε ετσι τους βολευε περισοτερο

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.