Jump to content



Ότι πληρώσεις παίρνεις? ( φτιάχνω φτηνό σύστημα,θέλω γνώμες!)


stred

Recommended Posts

Χαιρετώ όλους.. μιας και τα φράγκα είναι λίγα:022: προσπαθώ να φτιάξω ενα φτηνό και καλό σύστημα(!).. η επιλογή της μητρικής με έχει δυσκολέψει περισσότερο απ'όλα γι'αυτό ποστάρω εδώ:

Η συνθεσή μου μέχρι τώρα:

PSU: zalman 600w (88€)

vga: radeon 3850 (140-150€)

cpu: E2160 (9x multi - 65€)

cooler: Zalman 9500 LED (στα 40€)

Λοιπόν διάβασα μερικά review ότι ο συγκεκριμένος cpu μπορεί να φτάσει πάνω απο τα 3ghz.. δυστυχώς αυτά τα review ήταν σε ακριβές μητρικές ενώ εγώ δεν έχω περιθώρια για τέτοιες πολυτέλειες.. οπότε είμαι ανάμεσα σε 2 μητρικές..

1.Abit FP-IN9 SLI (nforce 650 - στα 85€)

http://www.plaisio.gr/product.aspx?catalog=20&category=69977721&product=936669

2.GIGABYTE P31-DS3L (P31 - στα 71€)

http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.526682

αν έχετε κάποια καλύτερη πρόταση είναι ευπρόσδεκτη..

επιπλέον επειδή είμαι άσχετος απο o/c σε intel.. μια ερωτησούλα:

Διάβασα πως ένα πλεονέκτημα των Ε2160 κ E4400 πέρα απο τον καλό πολλαπλασιαστή είναι το FSB στα 800 MHz οπότε δε χρειάζεται ακριβές μνήμες για να γίνουν O/C.. ισχύει αυτό?

πχ 2 τέτοιες μου κάνουν?

http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.555055

επιπλέον κάπου διάβασα πως το Nforce chipset είναι καλύτερο σε σχέση με τα intel γιατί επιτρέπει ανεξάρτηση ρύθμιση του fsb και της ταχύτητας του pci express διάυλου οπότε δεν έχεις πρόβλημα στο O/C.. ξέρει κανείς σχετικά?

Link to comment
Share on other sites

Γειά σου και καλώς όρισες. Δε μας λες σε τι πράγμα θα χρησιμοποιήσεις τον υπολογιστή, τι προγράμματα θα τρέχεις και αν παίζεις και παιχνίδια.

Τον E2160 τον έχω στο server μηχάνημα που έχω στο σπίτι και είναι μια χαρά για την τιμή του, δε συγκρίνεται σε εργοστασιακά χαρακτηριστικά με τους λοιπούς Core 2 Duo αλλά όταν έψαχνα είδα ότι όταν τον κλοκάρεις ξεπερνάει σε απόδοση και τον Core 2 Quad Q6600!!!