Jump to content



Multirama RMA


Phant0m1442169125

Recommended Posts

MULTIRAMA RMA (και όχι RAM) είναι το σωστό!!!! (αν μπορέσει κάποιος mod να το αλλάξει)

Επειδή τα παραδείγματα από αργά ως απαράδεκτα rma στο Ελλαδιοστάν είναι άπειρα και καθημερινά, νομίζω πως αξίζει τον κόπο να αναφέρουμε και τα καλά του χώρου.

Ειχα πάρει λοιπόν από multirama το mainboard της υπογραφής μου. Ξαφνικά άρχισα να έχω προβλήματα στην εκκίνηση του υπολογιστή, τη μια κόλλαγε στο vga bios, την άλλη έβλεπε τη μνήμη λιγότερη απ ότι ήταν εγκατεστημένη, άλλοτε κόλλαγε πριν καν ποστάρει και γενικά για να ανοιξω το σύστημα είχα καταντήσει ιεροτελεστία.

Πακετάρω λοιπόν τη μητρική με όλα τα παρελκόμενα στο κουτίο της. Την πάω στα Multirama Πειραιά, ανεβαίνω στο αρμόδιο τμήμα (service) και λέω στο παιδί που είναι εκεί το όλο πρόβλημα.

Μου λεει, φοβάμαι πως θα κάνει αρκετό καιρό να ελεγχθεί (εκεί.. πάγωσα λίγο) και δεν ξέρω αν έχουμε το ίδιο μοντέλο εδω για να σου αλλάξουμε!!! Δλδ, λέω το αλλάζεις απευθείας??

Ναι μου αποκρίθηκε και μου έκοψε ΑΜΕΣΩΣ πιστωτικό ίσο της αξίας αγοράς του προιόντος, προκειμένου να πάρω την ίδια -εφ' όσον υπήρχε διαθέσιμη- ή όποια άλλη ήθελα!!!

Τι να πω δηλαδή.... μακάρι να λειτουργούσαν όλες οι αλυσσίδες με τέτοιο επαγελματισμό και σεβασμό προς τον πελάτη και τα προβλήματα που μπορεί να αντιμετωπίσει. Πραγματικά προτιμώ να πληρώνω 5-10 ευρώ παραπάνω για κάτι, αν είναι να έχω τέτοιο after sales service.

Μπράβο & πάλι μπράβο στο εν λόγω κατάστημα.

Link to comment
Share on other sites

Δεν καταλαβαίνω..

Έτσι πρέπει, αφού οι εταιρίες κατασκευής τους καλύπτουν, έτσι δεν είναι;

Άλλο τώρα αν εν Ελλάδι οι "επιχειρήσεις" δεν έχουν προνοήσει για τα αυτονόητα, δηλαδή τμήμα after sale με έναν υπέυθυνο μέσα.

Σε λίγο θα τους φυλάμε και το χέρι..

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει το 1 σκηνικό εμένα δεν μου λεέι κάτι...Γιατί πόσα άτομα εχουν κράξει για το πλαίσιο και εμένα όταν είχα καεί η vga μου πάω στο πλαίσιο Θεσσαλονίκη Π.Π Γερμανού ανεβαίνω πάνω πάω στο service λεω...Γεία σας..Εχω πρόβλημα με την κάρτα μου μου βγάζει γραμμές παντού....Μου λέει για δώστη μου...Του την δίνω μου λέει κάνε μια βόλτα και έλα σε 10 λεπτά...Πάω πάλι...Μου λέει ορίστε...(Fx5600 είχα τότε)και μου λέει πάρε την σακολίτσα σου..Πάνε στο ταμείο να πάρεις απόδειξη και είσαι οκ...Ανοίγω την σάκουλα βλέπω μέσα Fx5700 καινούρια..Παώ στο ταμείο...Ευχαριστούμε πολυ ΓΕΙΑ ΣΑΣ!!

Link to comment
Share on other sites

Μα δεν προκειται επ ουδενι περί.. χειροφιληματος.

Απλα καλο είναι να γνωρίζει ο κόσμος ποια καταστήματα πράτουν το αυτονόητο και δεν περιμένεις... κάνα μήνα για έλεγχο, αντικατάσταση κλπ....

Και φυσικά από το ΠΛΑΙΣΙΟ (Πειραιά) πολλές και θετικές οι εντυπώσεις μου σε ανάλογες περιπτώσεις.

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα είναι να μη σου κάτσει στραβή απο το e-shop. Την έβαψες! Απο ΠΛΑΙΣΙΟ δύο φορές μου έχουν αλλάξει προιόντα με τη μια, χωρις μα και μου, και μάλιστα τη δεύτερη μου αλλάξανε mouse το οποίο είχα ανοίξει, και μάλιστα έκανε μπάμ γιατί είχα χαλάσει το πλαστικό στο σημείο μου εφάπτονται το πάνω και το κατω μέρος!! Και απο multirama μια φορά μου αλλάξανε χωρις πρόβλημα. ΜΑΚΡΙΑ απο το e-shop όσον αφορά RMA

Link to comment
Share on other sites

εγώ στο e-shop παντος κατάφερα και άλλαξα μητρική άμεσα την οποία είχα ακουμπήσει καταλάθος σε μέταλλο και την είχα βραχυκυκλώση και της είχα ξεκολύσει και το προστατευτικό λαστιχένιο κάλυμα απο το chipset.

καθώς και τροφοδοτικό στο οποίο (ευτηχώς έζησα για να το λεώ) γύρισα το διακοπτή της τάσης στα 180 την ώρα που ήταν στο ρέυμα.

Και επίσης κατι μνήμες ζευγάρι OCZ που μόλις είχα αγοράσει αντι να τις στείλω ΡΜΑ τις έκανα απευθείας αλλαγή και πήρα άλλες.

Είναι απλά να μήν σου τύχει.

Link to comment
Share on other sites

Painkiller έχω αρχίσει να τρομάζω με αυτά που γράφεις. Το τσάκισες το κακόμοιρο το motherboard.

Από e-shop 2 πράγματα μου τα άλλαξαν μέσα σε 20 μέρες.

Αλλά έναν δίσκο μου κάνανε 3ς μήνες. Βασικά δεν είχανε να μου δώσουν ίδιο δίσκο και ούτε καν επικοινώνησαν να μου πούνε τι γίνετε. Μετά απο καιρό όταν το θυμίθηκα παίρνω τηλ και λεω ένα δίσκο κάποτε που σας είχα στείλει, και μου λενε α σας παίρναμε στο κινητό και δεν το σηκώνατε...ψεμαααα... (ότι να 'ναι). Τελικά την επόμενη μέρα απο το τηλεφώνιμα συν το λίγο τηλεφωνικό ξέχεσμα, πήρα έναν άλλο δίσκο στα ίδια λεφτά.

Γενικά πάντος πιο καλά ειδικά για δίσκους να τους στέλνουμε απευθείας στην εταιρία παρά από το κατάστημα που τον αγοράσαμε... 100 χρόνια κάνουν. Ενώ στην εταιρία, στο εξωτερικό τον στέλνεις και σε 10 μέρες έχεις τον new.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.