Jump to content



Ψύξη με ξηρο παγο!


αντωνης 55

Recommended Posts

Λοιπόν, εδώ είμαστε για να προσθέσουμε ένα θεματάκι στο αγαπημένο μας φόρουμ που μέχρι στιγμής δεν υπήρχε. Extreme ψύξη με ξηρό πάγο και αργότερα με υγρό άζωτο.

Θα ήθελα να τονίσω πως εκτός από διάφορες ερωτήσεις σε εμπειρότερους στο «άθλημα» δεν ζήτησα καμία άλλη βοήθεια καθώς πρακτικά ήθελα το όλο έργο να γίνει αποκλειστικά από μένα για να δω βέβαια και τον βαθμό δυσκολίας του όλου εγχειρήματος. :001:

Καταρχήν πάμε να εξηγήσουμε τον σκοπό της ψύξης με ξηρό πάγο. Ο συνηθισμένος τρόπος ψύξης του επεξεργαστή μας ή της κάρτας γραφικών είναι φυσικά η ψύξη με αέρα και για τους προχωρημένους με κάποιο κύκλωμα υδρόψυξης. Και οι δυο περιπτώσεις προσφέρουν ικανοποιητικότατη ψύξη στα εν λόγω εξαρτήματα και αφορούν περιπτώσεις με χρηστικότητα 24/7 που λέμε, δηλαδή για συνεχή χρήση του συστήματος με αυτούς τους τρόπους ψύξης.

Τώρα, αν θέλουμε να κάνουμε ένα βήμα παραπάνω στο overclocking και να δούμε σε τι σημείο μπορούμε να «σπρώξουμε» αυτά τα κύρια εξαρτήματα του συστήματος μας πάμε καταρχήν στην ψύξη με ξηρό πάγο (για τους αρχάριους σαν και μένα) και φυσικά στο υγρό άζωτο που είναι η υπέρτατη ψύξη για τους πολύ προχωρημένους.

Ασχολήθηκα προς το παρόν με τον ξηρό πάγο και για αυτόν θα μιλήσω. Ο ξηρός πάγος είναι το διοξείδιο του άνθρακα σε στερεοποιημένη μορφή, αυτό το ψυκτικό μέσο λοιπόν έχει την ιδιότητα να μην υγροποιείται καθώς μόλις έρθει σε επαφή με έναν καταλύτη (ασετόν, οινόπνευμα, αιθανόλη) εξατμίζεται. Με σημείο βρασμού, λοιπόν, τους -78 με -80 βαθμούς αντιλαμβανόμαστε πως έχουμε μια επαρκή ψύξη για να δώσουμε την τάση που θέλουμε στον επεξεργαστή πχ και να μην τον κάψουμε.

Πρέπει να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί καθώς όπως είπα το ψυκτικό μέσο είναι στερεοποιημένο διοξείδιο του άνθρακα το οποίο κατά τον βρασμό εξατμίζεται, οπότε πρέπει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ να είμαστε σε χώρο που αερίζεται επαρκέστατα για να μην έχουμε ατυχήματα.

Επίσης, ο ξηρός πάγος κατά την εξάτμιση δημιουργεί τέτοια πίεση που αν βάλουμε σε ένα κλειστό μπουκαλάκι με νερό ένα μικρό κομμάτι ξηρού πάγου έχουμε φτιάξει μια μικρή βόμβα. Οπότε... ΠΡΟΣΟΧΗ – ΠΡΟΣΟΧΗ – ΠΡΟΣΟΧΗ!!! ::033:

uv2socogdp692q9x6075.jpg

Πάμε τώρα στα υλικά που χρειαζόμαστε και ξεκινάμε από την προετοιμασία.

Μονωτικά υλικά:

Αρμαφλέξ… Είναι το καλύτερο μονωτικό υλικό για αυτές τις περιπτώσεις. Το χρησιμοποιούν όλοι οπότε ακολουθούμε την πεπατημένη.

Υπάρχει αυτοκόλλητο αρμαφλέξ, το οποίο θα χρειαστούμε και το κλασικό το οποίο το πουλάνε σε τετραγωνικά μέτρα.

Σπρέυ πλαστικοποίησης… Υπάρχει ειδικό σπρέυ πλαστικοποίησης για ηλεκτρονικές πλακέτες και αυτό είναι ότι καλύτερο για την μόνωση της μητρικής. Θα το βρείτε σε καταστήματα/εργαστήρια ηλεκτρονικών.

Βαζελίνη… χωρίς πολλά λόγια. :011:

Χαρτοταινία.

Ασετόν… για να διορθώνουμε τα λάθη.

Εργαλεία και παρελκόμενα, είναι λογικό να χρειαστείτε ψαλίδι, κοπίδι και μπατονέτες.

Η μόνωση.

Εδώ λοιπόν θα δούμε πως θα γλιτώσουμε ένα εξάρτημα από το να υποστεί ένα θανατηφόρο βραχυκύκλωμα.

Καταρχήν κλείνουμε καλά με χαρτοταινία κάθε πιθανή θύρα, το σόκετ, τα dimm slots… οπουδήποτε μπορεί να εισχωρήσει υγρό. Μπορείτε αντί για χαρτοταινία να βάλετετε μονωτική ή οποιαδήποτε θα καλύπτει τις ανασφάλειες του καθενός.

5y1x0ozzlg92huho9xbi.jpg

Αφού έχουμε κάνει την παραπάνω ενέργεια, παίρνουμε το μονωτικό σπρέυ και ψεκάζουμε από απόσταση 10 πόντους περίπου μια και μόνο στρώση στο πίσω μέρος της μητρικής. Καλό θα ήταν να μην κάνουμε νερά και χαλάσουμε την ομοιομορφία της εμφάνισης της μητρικής για ευνόητους λόγους και παρακαλώ να μην γίνουν σχόλια επ’ αυτού.

Την αφήνουμε να στεγνώσει ή την στεγνώνουμε με έναν ανεμιστήρα ή με το σεσουάρ στο κρύο.

Και πάμε τώρα στα δύσκολα, το μπροστά μέρος είναι μπελαλίδικο καθώς το υγρό μπορεί να περάσει κάτω από τις θύρες και να μονώσει τις επαφές. Οπότε σας παραθέτω την πολύτιμη συμβουλή του gprhellas (θεός της μόνωσης…). Ψεκάζουμε κάποια ποσότητα από το σπρεύ πλαστικοποίησης μέσα σε ένα ρηχό ποτηράκι ή ένα μικρό φλιτζάνι και μετά με μια μπατονέτα η οποία έχει βουτηχτεί μέσα στο υγρό αλλά δεν είναι ποτισμένη 100% (για να μην στάξει παντού), περνάμε το μονωτικό υγρό πάνω στο pcb. Όχι μέσα στις θύρες, όχι μέσα στα slots, όχι μέσα στο socket. Πάντα περιφεριακά και οριακά με αγάπη και στοργή. Μια στρώση είναι αρκετή.

Την αφήνουμε να στεγνώσει όπως και πριν.

Αυτό λοιπόν είναι το πρώτο στάδιο της μόνωσης. Ακολουθεί το 2ο το οποίο είναι εξίσου σημαντικό. Εδώ θα χρησιμοποιήσουμε το αρμαφλέξ, προσωπικά χρησιμοποίησα παχύ αρμαφλέξ για να φτιάξω την μόνωση του socket. Πάρτε ένα κομμάτι χαρτί και ένα μολύβι, τοποθετήστε το χαρτί πάνω από το socket και σχεδιάστε το ανάγλυφο περίγραμμα που δημιουργείται, δηλαδή την περιφέρεια του socket αλλά και το κενό που δημιουργείται από όπου θα φαίνεται μόνο το καπάκι του επεξεργαστή.

Στην συνέχεια τοποθετήστε το κομμάτι χαρτί πάνω στο αρμαφλέξ και χαράξτε πάνω του με το κοπίδι το αποτύπωμα του socket. Κόψτε το σωστά με το ψαλίδι και πάει κι αυτό…

Λοιπόν, κάτω από το κομμάτι αρμαφλέξ που κόψαμε βάζουμε βαζελίνη έτσι ώστε όταν κάτσει πάνω στη μητρική να δημιουργήσει ένα ωραίο κενό αέρος καθώς η υγροποίηση δημιουργείται από τον ατμοσφαιρικό αέρα και την διαφορά θερμοκρασίας αυτού με το ψυχόμενο σώμα, στην προκειμένη το κάνιστρο αλλά και ότι εφάπτεται σε αυτό.

«Βεντουζάρουμε» το κομμάτι μας περιφεριακά του socket και είμαστε ωραίοι.

Πολλοί χρησιμοποιούν βαζελίνη και μέσα στο socket, εγώ δεν το έκανα και δεν είχα πρόβλημα.

Πιο πάνω αναφέρθηκε η μαγική λέξη «κάνιστρο». Το κάνιστρο λοιπόν είναι το σημαντικότερο κομμάτι αυτής της απόπειρας, είναι το μέσο μεταφοράς ψύχους προς τον επεξεργαστή κάτι που σημαίνει πως η συμπεριφορά του κάνιστρου επηρρεάζει άμεσα τον επεξεργαστή. Αν πχ. Το κάνιστρο αλλάζει θερμοκρασία και από τους -60 πηγαίνει μέσα σε δεύτερα στους -20 οποιοδήποτε μετροπρόγραμμα τρέχετε θα σταματήσει, κοινώς θα κρασάρει. Για αυτό προσπαθούμε να κάνουμε τον καλύτερο δυνατό έλεγχο της μεταδιδόμενης θερμοκρασίας, δηλαδή κρατάμε πάντα σταθερή την θερμοκρασία στο μέγιστο δυνατό.

Το κάνιστρο λοιπόν μπορεί να είναι από διάφορα υλικά, δηλαδή τα εξής δυο… χαλκό και αλουμίνιο. Αρκετές φορές αποτελείται εν μέρει και από τα δυο για λόγους κόστους. Η καλύτερη περίπτωση είναι αυτή του ηλεκτρολυτικού χαλκού καθώς ο χαλκός είναι ένα άριστα αγώγιμο υλικό γεγονός που διευκολύνει τον έλεγχο της μεταδιδόμενης θερμοκρασίας. Πχ Βάζω αυτή τη στιγμή μια πόσοτητα αζώτου μέσα στο κάνιστρο, το ιδανικό είναι να επανέλθει η επιθυμητή θερμοκρασία ΑΜΕΣΑ, με τον χαλκό αυτό συμβαίνει εντός δευτερολέπτου με το αλουμίνιο εντός 4-5 δευτερολέπτων… καληνύχτα benchάκι μου δηλαδή.

Κάνιστρο με κάνιστρο διαφέρει σχεδιαστικά τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά, δεν είμαι ψυκτικός μην με ρωτάτε γιατί ο Eleven προτιμάει τους σταυρούς εντός κάνιστρου ενώ ο Gorrilakos δημιουργεί ομόκεντρους κύκλους, αυτοί ξέρουν καλύτερα… ρωτήστε τους. :033: (γαμπρός μου κορυφή με τα καινούρια κάνιστρα σε λίγο καιρό)

13hjc61bmd8dixyyqs8o.jpg

Πως θα μονώσουμε το κάνιστρο;;; Έλα μου ντε. Λοιπόν, μετράμε το ύψος του κάνιστρου και την περιφέρεια του και κόβουμε ανάλογα ένα κομμάτι παχύ αρμαφλέξ δίνοντας λίγο μεγαλύτερα περιθώρια σε περιφέρεια και ύψος. Με αυτό το κομμάτι δημιουργούμε έναν κύλινδρο ο οποίος θα ντύσει το κάνιστρο. Με το αυτόκολλητο αρμαφλέξ κολλάμε καλά τον κύλινδρο για να μην ανοίξει αλλά και για να είναι στεγανός από αέρα, δηλαδή στην ένωση που κάνει να μην υπάρχει κενό.

Στο συγκεκριμένο που έχω εγώ υπάρχει μια απόσταση μεταξύ του σημείο πίεσης και του πάτου, εκεί πρέπει να μπει άλλος ένας μικρότερος κύλινδρος που θα μονώσει οριστικά το socket καθώς θα δημιουργηθεί το κενό αέρος με την βοήθεια της βαζελίνης.

mk222h9etf8yswlnk3sr.jpg

Το τελείωμα του κυλίνδρου θα πιεστεί πάνω στο κομμάτι αρμαφλέξ που φτιάξαμε αρχικά για το socket και όλα θα είναι μια χαρά.

Επίσης όπου εφάπτεται αρμαφλέξ με άλλο κομμάτι αρμαφλέξ καλό θα ήταν βάζατε λίγη βαζελίνη για καλύτερη στεγανοποίηση.

Αφού λοιπόν γίνουν όλα τα παραπάνω βήματα, κουμπώνουμε το κάνιστρο πάνω στην μητρική, αν το κάνιστρο έχει backplate θα ήταν καλό να βάζατε ένα κομμάτι αρμαφλέξ μεταξύ backplate και μητρικής. Το κάνιστρο πρέπει να σφίξει καλά πάνω στη μητρική για αυτό κουμπώστε το μια φορά και μετά βγάλτε το για να ελέγξετε το πάτημα του επεξεργαστή πάνω στον πάτο του κάνιστρου αν είναι τέλειο και μόνο τότε, το δένετε ξανά και αρχίζει το benchάρισμα.

bbyd7766dihp4cwg567a.jpg

Όλα είναι έτοιμα, οι μνήμες επάνω, η κάρτα επίσης, δυο ανεμιστήρες χτυπάνε την εξωτερική επιφάνεια του κάνιστρου για να μειωθεί όσο γίνεται ο κίνδυνος υγροποίησης, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και χαρτί κουζίνας όπως εγώ, και ξεκινάμε. Ρίχνουμε δυο δάχτυλα, το πολύ, ασετόν μέσα στο κάνιστρο και αρχίζουμε να ρίχνουμε μέσα κομμάτια ξηρού πάγου.

kl331tej693tssbmydwe.jpg

Λίγο πιο πάνω από τη μέση όταν φτάσει η στάθμη του πάγου σταματάτε. Η θερμοκρασία ελέγχεται από ειδικό θερμόμετρο που μετράει μέχρι και -200.

Αυτά τα θερμόμετρα είναι ιδιαίτερα δυσεύρετα στην Ελλάδα οπότε είτε από ebay (όπως βρήκα εγώ), είτε από όποια άκρη έχει ο καθένας σας, προμηθευτείτε τα. Τα ψηφιακά αυτά θερμόμετρα έχουν ένα θερμοζεύγος τύπου Κ, με ένα probe στην άκρη το οποίο πρέπει να είναι μέσα στο κάνιστρο. Και όταν λέω μέσα δεν εννοώ μέσα στην κοιλότητα αλλά θα γίνει τρύπα γύρω στο 1mm+ πιο ψηλά από τον πάτο του κάνιστρου η οποία θα φτάνει μέχρι το μέσο του πάτου. Μέσα σε αυτή την τρυπούλα βάζουμε Ceramique πάστα και μετά βάζουμε μέσα το probe, το κολλάμε και με λίγη μονωτική ταινία και voila.

ge7cuumsnoqvi0vvq4zj.jpg

Να έχετε στο μυαλό σας πως το σύστημα συμπεριφέρεται εντελώς διαφορετικά όταν βρίσκεται σε τόσο χαμηλές θερμοκρασίες, οπότε αν μια δοκιμασμένη ρύθμιση δεν παίζει, μην αγχωθείτε συνεχίστε το ψάξιμο.

Όλα τα παραπάνω δούλεψαν μια χαρά για μένα, αυτό δεν σημαίνει πως είναι κανόνας. Κάθε γνώμη, άποψη, συμβουλή είναι ευπρόσδεκτη. Το θέμα μου αρέσει ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ και θέλω να το ξεζουμίσουμε για να το μάθω κι εγώ όσο καλύτερα γίνεται.

θα ευχαριστήσω το φίλο μου δημητρη για την προσφορά όλον τον πραγμάτων του και τη βοήθεια του και για την εμπιστοσύνη του και γνωσης του!

Link to comment
Share on other sites

Δεν χρειάζεται το σπρέι πλαστικοποιήσης για ευνόητους λόγους.

Θα πάρεις γόμα (από τα χαρτικά του Πλαισίου) και θα βάλεις γύρω γύρω.

Επίσης όχι βαζελίνη στο πίσω μέρος του σόκετ. Λίγη μονωτική και είσαι οκ.

Link to comment
Share on other sites

Παρα πολυ καλο TONY! Ειχα καποιες αποριες για το πως γινονται ολα αυτα και τις περισσοτερες μου τις ελυσες.

Αν μπορεις βαλε μερικες φωτο ακομα (πχ για την μονωση με την μπατονετα).

Και κατι αλλο. Πρωτα βαζεις τον παγο και μετα bootαρεις ή οταν ειναι να δωσεις full load?

Κανα αποτελεσμα δεν εδωσες ομως! Εκανες που την εκανες την δουλεια, τρεξε κι ενα SuperPi ρε συ!:033:

Link to comment
Share on other sites

Πάγο καλό είναι να μην ρίξεις με την μια.

Άμα έχεις θερμόμετρο άσε το λίγη ώρα να πάει στους 40 περίπου βαθμούς και μετά ρίξε πάγο.

Δεν έχει σημασία πότε θα bootάρεις, όχι πάγο δεν ρίχνεις μόνο όταν είσαι σε full load.

Από πρωσοπική μου εμπειρία το καλύτερο είναι να γεμίζεις το κάνιστρο πάγο μέχρι πάνω και μετά να το ξαναγεμίζεις όταν κοντεύει να τελειώσει.

@dellman: Συμφωνώ για αυτό με την γόμα....

Link to comment
Share on other sites

Μπραβο ρε Τονυ.... Πολυ ενδιαφερον θεματακι!!

Εφτιαξες εναν ωραιο οδηγο για καποιον που θελει να ξεκινησει να πειραματιζεται με ψυξεις περα των συμβατικων... :)

Link to comment
Share on other sites

Ωραια, ευχαριστω man. Οντως μικρη η cpu. 7αρη πολλαπλασιαστη εχει, τι χειροτερο για Overclock?

Σε full load ποσους βαθμους πιανει?

Την επομενη φορα που θα benchαρεις, γινεται να τραβηξεις κανα βιντεακι για να δουμε? :033: (Το επομενο Athens Digital Week δεν το χανω με τιποτα).

Ο γαμπρος σου ασχολειται με overclocking? Ωραιο σοι θα γινεται. Θελεις κανα ξαδερφο?

Link to comment
Share on other sites

Ωραια, ευχαριστω man. Οντως μικρη η cpu. 7αρη πολλαπλασιαστη εχει, τι χειροτερο για Overclock?

Σε full load ποσους βαθμους πιανει?

Την επομενη φορα που θα benchαρεις, γινεται να τραβηξεις κανα βιντεακι για να δουμε? :033: (Το επομενο Athens Digital Week δεν το χανω με τιποτα).

Ο γαμπρος σου ασχολειται με overclocking? Ωραιο σοι θα γινεται. Θελεις κανα ξαδερφο?

έμενα vagos22 δεν μου στοίχισε τίποτα εγω έβαλα τις γνώσεις(όσες φτωχές εχω) χαχα και εκείνος πληρώνει.οχι ο γαμπρός μου έχει μηχανουργείο και τώρα ξεκινάει να βγάζει κανιστρα με μπριζα δικιά μου

αλλά και τώρα που θα βγάλει τα κανιστρα και εγώ θα τον βοηθήσω να τα δώσουμε και είδη έχουνε κλειστεί κάποια από τώρα.

ευχομαι να πανε καλά και να παίζουνε καλά και βιντεακι παίζει, μολις τελιωσω κομπλε θα το ανεβασω να το δειτε μαζι με ολα τα bench .

και σε full load ηλια έπαιζα γύρω στους -50 δεν εχω και πολλή πάγο αλλά με την έξοδο τον κάνιστρον θα παίξω αζοτο και με άλλον cpu σειρά 8!!!το καλό με έμενα ειναι οτι λόγο του μαγαζιού που εχω έχουμε άζωτο και από αυτό το θέμα τη βγάζω οσο πιο καλά γίνεται λόγο χονδρικής.

ολο το project λόγο γνωριμιών του πήγε και με κάτι ψηλά δικά μου γύρο στα 400Ε!

Link to comment
Share on other sites

πώωω 400€ για ένα bench...αρχίζω να ξανασκέφτομαι το μέλλον...:033: :046:

και πάρα πολλή λίγα ειναι bago για ρώτα τα παιδιά να σου πούνε βεβαία δεν μιλάμε για ψοροbench μόνο το άζωτο να βάλεις φτάνει δεν θα πάρεις 25 λίτρα βάλε mobo ,cpu,ram,vga κτλ και υπολόγισε τα!

ακριβό άθλημα φίλε πολλή πίστεψε με!

Link to comment
Share on other sites

ναι...απλά μέχρι τώρα ήταν normal το κόστος για air ή water... άρα με βλέπω να clockάρω όσο πάει με αέρα το πολύ πολύ να βάλω και κανά νερό....που είναι πιο light καταστάσεις....

Link to comment
Share on other sites

ναι...απλά μέχρι τώρα ήταν normal το κόστος για air ή water... άρα με βλέπω να clockάρω όσο πάει με αέρα το πολύ πολύ να βάλω και κανά νερό....που είναι πιο light καταστάσεις....

αναλόγως οτι διαθέτει vagos ο καθένας και μέχρι όπου τον παίρνει.δεν έχεις ακούσει την κλασική παροιμία οτι πληρώνεις παίρνεις?

καλά βεβαία δεν το κάνεις κάθε μέρα και εγώ που σου μιλάω κάθε μέρα με αέρα είμαι με το σύστημα τις υπογραφής για δουλειά ούτε για νερό σκέφτομαι ούτε τίποτα ,αλλά άμα είμαι για bench το κάνω κάπως έτσι με καβατζα πράγματα και δανεικά πράγματα απο φίλους αλλα και δικά μου για αυτό όπως βλέπεις σε αυτά τα post ευχαριστώ πάντα τα παιδιά που με βοηθάνε.(off topic)

Link to comment
Share on other sites

Στην παρακάτω φωτό φαίνεται η πάνω όψη της μητρικής,μονωμένη με το υλικό "γόμα για κάρβουνο" (που ανέφερε παραπάνω ο dellman).

Το υλικό είναι αυτό που φαίνεται με γκρί χρώμα.

Πάνω από τη στρώση του μονωτικού,τοποθετείται και ένα φύλλο αρμαφλέξ,κομμένο στο κέντρο (στις διαστάσεις του evaporator) όπου εκεί εφαρμόζει ακριβώς η κεφαλή ενός single stage ή cascade.

Αντίστοιχη πατούρα (κόψιμο) κάνουμε και για τα κάνιστρα.

attachment.php?attachmentid=24353&stc=1&d=1237232789

post-5-1442175435,2675_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Στην πάνω όψη της μητρικής μας ... μπορούμε να αποφύγουμε τη χρήση του σπρέι πλαστικοποίησης ... αφού μονώσουμε προσεκτικά μέχρι την παραμικρή λεπτομέρεια.

Εχοντας τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσουμε δυνατά ανεμιστήρια με κατευθυνόμενη ροή στα σημεία που θέλουμε ... μπορούμε να ελαχιστοποιήσουμε την εμφάνιση υγροποίησης.

Στη χρήση αζώτου χρησιμοποιούμε σε επιλεγμένα σημεία ... και στρώσεις-φράγματα από καλό απορροφητικό χαρτί ρολλό κουζίνας (κατά προτίμηση softex ή delica) :046:

Στην πίσω πλευρά της μητρικής όμως,θεωρώ (προσωπική άποψη) ... ότι η χρήση σπρέι πλαστικοποίησης είναι must.

Επιπρόσθετα χρησιμοποιώ μιά στρώση μονωτικής ταινίας καλής ποιότητας ... και πάνω από αυτή αυτοκόλλητο αρμαφλέξ (αυτό που είναι χωρίς ίνες)

(Η μονωτική μπαίνει για να είναι πιό εύκολη η απεγκατάσταση της μόνωσης χωρίς πολύ παίδεμα και σημάδια στη μητρική).

Οι κόλλες και το σπρέι πλαστικοποίησης αφαιρούνται εύκολα με καθαρό ασετόν για πιθανό rma.

Επίσης το ίδιο εύκολα αφαιρείται με απλό τράβηγμα το γκρί υλικό (γόμα για κάρβουνο ζωγραφικής)

Link to comment
Share on other sites

Τα Pots εσύ τα έφτιαξες ή όχι?

Ακόμα και τα holdown είναι ίδια με τα δικά μου φίλε. . .

Βασίλη έχω την εντύπωση ότι και το pot και το hold-down είναι δικά σου :D ( αυτά που έφτιαξες εσύ εννοώ, όχι ότι τα copyιαρανε )

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.