Jump to content

TASOS

O/C Guru
  • Δημοσιευσεις

    5.796
  • Εγγραφή

  • Τελευταια επισκεψη

  • Days Won

    1

1 Ακόλουθος

Σχετικά με το μέλος TASOS

  • Τίτλος
    O/C Hardware Collector
  • Γενέθλια 01/05/1970

Πληροφορίες Προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας

Contact Methods

  • Skype
    gr_tasos@hotmail.com

Πρόσφατοι επισκέπτες

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Καλορίζικος και καλή συνέχεια. Τώρα όσον αφορά τις RTX 2060 από τη ZOTAC , (αν ισχύσουν τα specs) Μού έκανε εντύπωση η αρκετή διαφορά στο boost clock της AMP
  2. TASOS

    Καρτα στον φουρνο

    Συνήθως τα ντιμάκια μνήμης παρουσιάζουν πρόβλημα στις επαφές. Είναι σπάνιο να έχουν θέμα "ψυχρής κόλλησης" Ηταν κάτι καλό ? aka BH5 Το κάνουμε για να μήν αρπάξει ... και να ψηθεί ομοιόμορφα
  3. TASOS

    ΤΡΕΛΟ συστημα με Gigabyte GA-X79-UD3 και 4930k

    Εγώ θα κοίταζα ότι το bios έχει φορτωμένα τα default settings και ειδικά για τις μνήμες να έχει φορτωμένο το spd τους. Επίσης αυτό που περιγράφεις μπορεί να γίνει και από κακή επαφή των pads στο cpu socket , όπου καμμιά φορά μπορεί να στραβώσει ελαφρώς κάποιο πινάκι όταν επανατοποθετουμε το cpu. ... και ειδικά άν έχουν γίνει αρκετές αλλαγές cpu στο παρελθόν. Τώρα όσον αφορά τις μνήμες , σίγουρα θέλουν ένα καλό τεστάρισμα για σιγουριά ... και καλύτερα σε dos πρίν το λειτουργικό για να μήν ρισκάρουμε τίποτε corrupt.
  4. TASOS

    Αυτοκίνηση

    Η υπερβολή είναι κάτι υποκειμενικό. Ο καθένας μας , έχει διαφορετικά όρια σε αυτή Η προσωπική μου άποψη είναι ότι τα 345 φρένα του Golf R είναι λίγα για αυτό το αυτοκίνητο. Μήν συγκρίνεις τα φρένα με κύρια παράμετρο τη διάσταση του δίσκου. Ο τύπος της δαγκάνας παίζει τον κυρίαρχο ρόλο.
  5. TASOS

    ΤΡΕΛΟ συστημα με Gigabyte GA-X79-UD3 και 4930k

    Οι μνήμες τι specs έχουν ? Είναι original quad channel ? Το cpu είναι retail ... και όχι κανά es , qs κλπ ? Μήπως μετά το bios update , είχε φορτώσει κανά περίεργο memory strap και σου έκανε αυτά τα κόλπα ? ή φόρτωνες πάντα το spd ?
  6. TASOS

    Αυτοκίνηση

    Το group VAG το έχω σπουδάσει τα τελευταία 15 χρόνια , οπότε ξέρω κάποια πράγματα από πρώτο χέρι , γιατί τα έκανα. Δέν βασίζομαι σε πράγματα που "άκουσα" μου "είπαν" κλπ. Μιάς και βλέπω ότι είσαι μέσα στο πνεύμα της βελτίωσης και ευτυχώς που έχεις δικό σου μηχανικό-βελτιωτή , θα σου γράψω 2-3 πραγματάκια σε πολύ ειλικρινή βάση. Σκέψου ξανά και ξανά , άν ο στόχος ιπποδύναμης που έχεις βάλει , είναι λογικό και ορθό να γίνει πάνω στον 1.4 tsi. Νομίζω ότι στην πράξη , το τελικό αποτέλεσμα δέν θα είναι αυτό που περιμένεις (κυρίως στον τομέα αίσθησης οδήγησης). Οι Αμερικάνοι έχουν ένα ρητό το οποίο έχει εφαρμογή ακόμη και στα turbo setups (και όχι άδικα) There's no replacement for displacement. Τελειώνω εδώ το σχόλιο αυτό , γιατί είναι καθαρά δική σου απόφαση. Στον τομέα φρένα αφού στοχεύεις στα άλογα που γράφεις , θές κάτι αρκετά παραπάνω από τα εργοστασιακά 312 του gti και 345 του s3. Αν μείνεις στις εύκολες λύσεις , θα πάς για φρένα ttrs. Εγώ στο Golf όταν είχα λίγα παραπάνω άλογα από αυτά που γράφεις , είχα προτιμήσει 6πίστονα monobloc brembo (ανταλλακτικό vag από vw tuareg ή audi Q7-4.7) σε 355x34 δίσκους. και τότε μόνο είχα τοποθετήσει πίσω τα 310x22 για λόγους σωστής κατανομής στο σύστημα πέδησης. Τα είχα επιλέξει επίσης , γιατί βίδωναν ακριβώς στα άκρα του gti , χωρίς αντάπτορες , αποστάτες κλπ. Το αποτέλεσμα είχε υπερβεί κάθε προσδοκία μου , το φρενάρισμα ήταν εξωπραγματικό. Πολύ φιλικά , εύχομαι το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα σε ότι αποφασίσεις να κάνεις. Αν χρειαστείς κάτι και μπορώ να βοηθήσω , pm me. Δυστυχώς δέν αντιμετωπίζεται η υπερβολική δύναμη με το μπλοκέ. Το αποτέλεσμα θα είναι να σπινιάρει και τους δύο τροχούς του άξονα ταυτόχρονα. Τίποτα , η λύση στα vag μετά τα 250 άλογα , είναι haldex ή torsen.
  7. Η Intel στην παρούσα κατάσταση που βρίσκεται , πρέπει να αναθεωρήσει την οικονομική της πολιτική. Πέρασε πλέον ο καιρός όπου η εμπορική επιτυχία ενός προιόντος της ήταν κατοχυρωμένο από την ημερομηνία του paper launch. Πλέον ο κόσμος έχει βρεί τις άλλες πορτοκαλιές
  8. TASOS

    Αυτοκίνηση

    Καλή Χρονιά σε όλους Αν και οι ημέρες μου στο φανατικό tuning των αυτοκινήτων , έχουν περάσει ... θα ήθελα να κάνω λίγα σχόλια σχετικά με τα πρόσφατα πόστ. 1)Το όριο στο tuning του αυτοκινήτου , είναι μόνο το όριο του πορτοφολιού του καθενός. Πλέον τη σημερινή εποχή , δύσκολα λές ότι το τάδε tuning part δέν μπαίνει στο αμάξι μου (σχεδόν όλα είναι εφικτά). 2)Βέβαια είναι προτιμόμενες οι δοκιμασμένες λύσεις τύπου bolt-on και οι λύσεις που έχουν προέλθει από R&D τμήματα βελτιωτών με συνέπεια και ιστορία στο χώρο. 3)Οι λέξεις "πατέντα" και "φρένα" , δέν πρέπει ποτέ να βρίσκονται στην ίδια πρόταση ... πολύ περισσότερο δέ , να βρίσκονται συνδυαστικά πάνω σε ένα αυτοκίνητο. Εχω δεί σε σύστημα φρένων , βίδες να κόβονται σαν βούτυρο ... επειδή ο μαστρομήτσος που έβαλε ταμπέλα tuning εξω από το συνεργείο του , δέν είχε πατήσει ποτέ στο μάθημα Αντοχή Υλικών. Επίσης με την εισαγωγή της λέξης "αντάπτορας" στον τομέα του φρένου ... έχω δεί στην πράξη πολύ ξεχειλωμένες εφαρμογές. Με την εκάστοτε δαγκάνα , να κόβει βόλτες σε σχέση με το σημείο στήριξης της στο άκρο , μόνο και μόνο για να "χωρέσει" ένας μεγάλος δίσκος εκεί. Τέσπα ... Τώρα , όσον αφορά το συγκεκριμένο παράδειγμα για το 1.4 tsi του group vag. Τα κλασικά 312 φρένα είναι υπεραρκετά για το βάρος και την ιπποδύναμη του αυτοκινήτου αυτού , ακόμη και σε συνθήκες καθημερινής εμπνευσμένης οδήγησης. Τα δέ πίσω φρένα δέν χρειάζεται να τα πειράξεις. Είναι γνωστό ότι στα σύγχρονα αυτοκίνητα ο ρόλος των πίσω φρένων είναι περισσότερο πρός το κομμάτι της ευστάθειας του αυτοκινήτου κατά το φρενάρισμα και πολύ λιγότερο στο κομμάτι της δύναμης πέδησης. Κοίτα να βελτιώσεις στα σημεία τα φρένα σου , έχοντας πάντα ποιοτικό αεριζόμενο δίσκο με καλό τακάκι , με σωστά υγρά φρένων σε DOT και ποιοτικά σωληνάκια φρένων. Ο στόχος είναι πάντοτε , αμεσότητα στο φρενάρισμα , και αποφυγή κούρασης στο σύστημα φρένων (απανωτά φρεναρίσματα υψηλής έντασης). Καλή συνέχεια στο thread και καλά αποτελέσματα σε όσους tune-άρουν
  9. Μπήκαμε στην τελική ευθεία. Εμειναν 8 ημέρες ακόμη , όποιος έχει τη δυνατότητα να βοηθήσει με κάποιο σκόρ , πρέπει να το κάνει τώρα.
  10. Αλλαγή του wallpaper !!! Εδώ το καινούργιο https://community.hwbot.org/uploads/monthly_2018_12/COUNTRYCUP2.jpg.b10d37491f4eb37089435a0be4c10949.jpg
  11. TASOS

    Τελευταία νέα για το Polaris της AMD

    Η Asus , σε ελάχιστα καταστήματα δείχνει διαθεσιμότητα (τώρα πρόσφατα π.χ. overclockers.uk) αλλά στην πράξη , κανείς δέν έχει τέτοια κάρτα στα χέρια του. και μου κάνει εντύπωση , γιατί όλα τα site και οι reviewers , είχαν στην κατοχή τους δείγματα μόνο από XFX , Sapphire , Powercolor
  12. TASOS

    Τελευταία νέα για το Polaris της AMD

    Τελικά , Asus και Asrock , έχουν βγάλει 590 κάρτες στην αγορά ? ή είναι ακόμη στα χαρτιά ?
  13. TASOS

    Sapphire VGA Radeon RX 570 Nitro+ 4GB 139,90 €

    Σας έχουν στείλει τους κωδικούς των παιχνιδιών στο e-mail σας ???
  14. TASOS

    Τελευταία νέα για το Polaris της AMD

    Αυτό το link είναι από 580
  15. TASOS

    Ryzen full case build

    Για τη χρήση που το θέλεις , μιά μητρική με chipset B450 , επεξεργαστή Athlon 200GE ή Ryzen 2200G , και μίνιμουμ 8GB ram (κατά προτίμηση G.Skill και AMD certified) σειρά Fortis ή Flare κλπ , είναι μιά χαρά. https://www.skroutz.gr/s/16035363/AMD-Athlon-PRO-200GE-3-20GHz-4MB-Box.html ή https://www.skroutz.gr/s/14023216/AMD-Ryzen-3-2200G-Box.html#specs B450 https://www.skroutz.gr/c/31/motherboards-mhtrikes/f/706216_849512/AM4-AMD-B450.html?o=am4&order_by=pricevat&order_dir=asc&price_max=100.001
×

Important Information

By using this site, you agree to our Όροι Χρήσης.