Jump to content


Τη γνώμη σας για οθόνη για Games και Ταινίες


viper1442169065

Recommended Posts

Παιδιά δυστυχώς στο θέμα οθόνης είμαι τελείως άσχετος.

Τόσα χρόνια είμαι με μια 17άρα CRT και σκέφτηκα επιτέλους να αναβαθμιστώ.

Με ενδιαφέρει η νέα οθόνη να είναι γύρω στις 20 ίντσες και να μην ξεπερνάει τα 200€.

Αυτό που με ενδιαφέρει κυρίως είναι πρώτα τα GAMES και μετά να βλέπω και καμιά ταινία.Οπότε αν χρειάζεται κάποια άλλη διάσταση, προτείνετε ελεύθερα.

Εγώ σκέφτομαι για 20άρα γιατί πιο πάνω μου φαίνεται υπερβολικό, ειδικά από τη στιγμή που τόσα χρόνια βολεύομαι με την 17άρα..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 41
  • Created
  • Last Reply
dell s2309

Είπαμε καλό είναι να εξηγούμε τους λόγους που προτείνουμε κάτι..

Η συγκεκριμένη είναι στα 5ms και Full HD.Οπότε ούτε για παιχνίδια φαίνεται να είναι η καλύτερη επιλογή αλλά ούτε και το Fyll HD με ενδιαφέρει, αφού το να βλέπω ταινίες είναι 2η προτεραιότητα.

Link to comment
Share on other sites

εξαρταται και απο τι τιμη μπορεις να πληρωσεις.

παντως η μικροτερη/φτηνοτερη που θα καταληξεις ειναι 22αρα στα 1680*1050 (16:10), πχ η Samsung T220

πιο μικρη wide δεν εχει νοημα, και σαν μεγεθος και σαν αναλυση δεν αξιζει.

πιο μεγαλη, πρεπει λιγο να προβληματιστεις για την αναλυση και πως θα σου φαινεται σε καθε περιπτωση.

1920*1080 = 16:9, ειναι πιο πολυ αναλυση HD tv για ταινιες. Σε desktop εμενα μου παραφαινεται wide.

1920*1200 = 16:10, ειναι πιο "λογικη" για PC, στις ταινιες θα εχεις λιγο μεγαλυτερες μαυρες μπαρες, εκτος αν εχεις onscreen τα κουμπια του dvd player (ειναι και ενας απο τους λογους που φτιαχτηκαν)

παντως πρεπει να σκεφτεις αν ειναι πιο σημαντικο το full HD,

αν θα σε ενοχλει να φαινoνται μικρα εικονιδια και γραμματα στο desktop

ή αν η καρτα σου θα δυσκολευεται για τα παιχνιδια σε αυτες τις αναλυσεις (δηλ τις 1920*x),

αν θα αλλαξεις vga κλπ

Link to comment
Share on other sites