Jump to content



2x GTX 295 ή 2x 5870;


paolo6

Recommended Posts

Ποιά είναι η άποψη σας;;Ενημερώνω ότι είμαι λίγο άσχετος με τις κάρτες :102:απλά στήνω ένα καινούργιο pc και θέλω για πρώτη φορά να βάλω δυνατές κάρτες για παιχνίδια κ.τ.λ. Αν υπάρχουν και άλλες προτάσεις είμαι όλος αυτιά:BUNNY:!!!Ευχαριστώ για τον χρόνο σας:043:

Link to comment
Share on other sites

τετραπλο sli ? δεν πιστευω να κανει καλο scaling

καλα, σε τι αναλυση θελεις να παιζεις και τα σκεφτεσαι αυτα?

1 μονο απο αυτες θα ηταν αρκετη για τα παντα.

αυτος ειναι και ο λογος που η ΑΤΙ σκεφτηκε το eyefinity για να διοχετευσει την εξτρα "ιπποδυναμη"

παρε μια 5870 και βλεπεις αν βαλεις και 2η.

Link to comment
Share on other sites

scaling???Τις κάρτες πρέπει να τις πάρω μαζί λόγω επιδότησης από ΕΣΠΑ, όσο για την ανάλυση απλά θέλω να παίζω παιχνίδια με όλα τσίτα... χωρίς προβλήματα με την έννοια των πολλών ρυθμίσεων κ.τ.λ για να παίξω ένα παιχνίδι. Πόσο σημαντικό είναι το engine clock, το memoryy interface και το μέγεθος μνήμης και με ποια σειρά;;Όσο μεγαλύτερα τόσο καλύτερα ή μερικά είναι και αχρηστα;;

paolo6 added 4 Minutes and 51 Seconds later...

Αν δεν έχεις 30" οθόνη ( 2560x1536 ) τότε το να βάλεις δύο κάρτες είναι... δώρον άδωρον.

Βασικά θα έχω μια 24αρα αλλά συνδέω και την 32αρα που έχω στο δωμάτιο.

Link to comment
Share on other sites

scaling???Τις κάρτες πρέπει να τις πάρω μαζί λόγω επιδότησης από ΕΣΠΑ, όσο για την ανάλυση απλά θέλω να παίζω παιχνίδια με όλα τσίτα... χωρίς προβλήματα με την έννοια των πολλών ρυθμίσεων κ.τ.λ για να παίξω ένα παιχνίδι. Πόσο σημαντικό είναι το engine clock, το memoryy interface και το μέγεθος μνήμης και με ποια σειρά;;Όσο μεγαλύτερα τόσο καλύτερα ή μερικά είναι και αχρηστα;;

Τσίμπα μια Radeon 5870 1GB και είσαι άρχοντας.

Χώσε χρήμα αλλού, δεν σου χρειάζονται 2 κάρτες γραφικών στο ίδιο σύστημα.

paolo6 added 4 Minutes and 51 Seconds later...

Βασικά θα έχω μια 24αρα αλλά συνδέω και την 32αρα που έχω στο δωμάτιο.