Jump to content



i5 6600k Vs. i7 6700k για Gaming


Recommended Posts

a) δεν παίρνω cpu με βάσει screenshots από stills σε ένα game

 

Έδειξα την τοποθεσία για να βγάλει κάποιος από μόνος του συμπεράσματα. Τα 72 και 56 καρέ που λέω είναι μέσος όρος στο σημείο εκείνο χοντρικά, ακόμα και υπό διαφορετικές γωνίες.

Αν δεν με πιστεύεις υπάρχει και το ρωσικό σάιτ που δείχνει τα ίδια.

 

β) το συγκεκριμένο παιχνίδι το θεωρείς καλογραμμένο και εκπρόσωπο της τωρινής κατάστασης στα games;

 

Εκπρόσωπο της έως τώρα κατάστασης δεν θα το έλεγα. Ειδικά αν σκεφτείς την σαβούρα που κυκλοφορεί αύριο.

Καλογραμμένο από την άποψη ότι εκτείνεται σε επιπλέον φυσικούς και εικονικούς πυρήνες, αφού πρώτα μαξάρει τους 4, ναι αρκετά. Για να στο πω διαφορετικά, αν βάλεις όλους αυτούς τους NPC με αυτόνομο AI, χωρίς τρυκ κτλ., σε μια μηχανή σαν του SKYRIM-FO4 δεν σε σώζει ούτε ο Άγιος Αζώτιος ο επτα-γκιγκαζερτζίτης. Το γεγονός ότι κερδίζουν και οι φυσικοί πυρήνες σημαίνει πολλά.

 

Δεν μπορείς να κάνεις true next gen πράγματα αν δεν πας σε περισσότερους πυρήνες. Το πότε θα δούμε πραγματικό next gen είναι ζήτημα λίγων μηνών έως τρία έτη το πολύ.

 

c) δε με ενδιαφέρει η χρήση της cpu, όταν μιλάμε για μοντέλο 7ετίας.. θεωρώ αστείο να μου φέρνεις παράδειγμα i7 7ετίας για να στηρίξεις επιχείρημα πως αξίζει ένας i7 για gaming. Το θέμα μας δεν είναι ποιον αξίζει να πάρεις μεταξύ των 2 επεξεργαστών;;; Υπάρχουν πολλοί gamers απαιτητικοί που να παίρνουν cpu για 7 χρόνια; Κοροϊδευόμαστε;;; Όταν θες τελευταία κάρτα γραφικών (970), δεν μένεις με τον 920... 

 

Εμένα με ενδιαφέρει αν πιάνω τα καρέ του 3750Κ χωρίς να έχω δώσει τα έξτρα λεφτά του 3750Κ. Στο νετ θα δεις πολλά άτομα ειδικά με 2600Κ/2500K cpu να έχουν σύγχρονες gpu.

Η gpu είναι σχεδόν πάντα bottleneck όταν μαξάρεις γραφικά(αρκεί να έχεις τους πυρήνες). Σκέψου ότι στο witcher 3 με κόβει η 970 και έριξα settings για να δεις που φτάνει η cpu. 

Εξαιρέσεις του στυλ hitman absolution, Dying Light ή τα προηγούμενα total war(όχι το τελευταίο αν δεις) είναι λιγότερα από 10 στο σύνολο και σταδιακά εκλείπουν.

Δοκίμασε να τρέξεις dying light στην αρχική έκδοση και θα καταλάβεις ότι ο εγωισμός σου είναι αδύνατο να μην πληγωθεί ό,τι και να έχεις.

 

d) το ότι 2 παιχνίδια είχαν bugs, δε σημαίνει ότι αξίζει να δώσει κάποιος 100-200-250€ παραπάνω για να έχει 5-10fps..  αν είσαι απαιτητικός gamer, τα κερδίζεις από αλλού αλλιώς ρίχνεις ένα από τα settings στο medium κι ας πληγώνεται λίγο ο εγωισμός σου. Και ξαναλέω, αν είσαι απαιτητικός, δε μένεις με τον 920 ή με την 970.. 

 

Αν είσαι λάτρης του απόλυτου ULTRA πας σε 5820Κ. Μπορείς να δεις και εδώ στο λαμπ τις υπογραφές όσων δεν συμβιβάζονται με τίποτα. Ειδικά σε SLI καταστάσεις οι έξι φυσικοί πυρήνες αλλά και το ΗΤ(σε γενικές γραμμές) μετράνε.

Μόλις σου ανέφερα παιχνίδια που έχουν bugs. Όταν βάζεις ultra draw distance στο Hitman για να δεις αντικείμενα στα 40 εικονικά μέτρα και γονατίζει το σύμπαν αυτό είναι "bug".

 

e) μάθε τα οφέλη του dx12 και διάβασε τι είναι το hyperthreading.. κι αφού θες πολλούς πυρήνες, γιατί δεν πας για 8πύρηνα amd; Τόσα χρόνια κυκλοφορούν.. τι φάση; Γιατί δεν έπιασαν; Έβγαλε κι η intel 6πύρηνο.. άξιζε να το πάρουν οι gamers; Τον 5820K αξίζει να τον πάρει κανείς σήμερα, στα ίδια λεφτά με τον 6700Κ;;; Τι λες;;; Α και για πες, γιατί τυχαίνει κι είναι στα ίδια λεφτά; Διαβολική σύμπτωση; Είναι όντως σοφή επιλογή;

 

Γούγλαρε και δες ότι με ΗΤ το directx 12 στα draw calls οφελεί απίστευτα τους αργούς ίντελ πυρήνες. Οι 8350 είναι σχεδόν 30-40% πιο αργοί από τον 920 ρολόι με ρολόι στις ακραίες cpu intensive καταστάσεις π.χ. Dying Light.

 

f) δεν υπάρχουν σοφές επιλογές, υπάρχει η τσέπη και το value for money.. το να δώσει κάποιος 130€ παραπάνω για 5-10 frames (και αααν) σε 3 κακογραμμένα games, είναι ΗΛΙΘΙΟ. Γνώμη μου.

 

5-10 frames από το 50 είναι 20% πάνω. Πάντα ποσοστά κοιτάμε. Επειδή η cpu αποδεδειγμένα κρατάει περισσότερο από τις gpu και ο νόμος του Moore έχεις απειροελάχιστη πλέον σημασία αγοράζουμε μία και καλή cpu. Κατά προτίμηση 5820Κ.

 

Μην αρχίζω να ανασύρω το θάψιμο της nvidia για τον 920 μόλις βγήκε. Τόσο για το "περιττό" ΗΤ όσο και για τον αριθμό των φυσικών του πυρήνων.

 

 

Τα περί απαιτητικών gamer είναι δικά σου. Είτε είσαι είτε δεν είσαι απαιτητικός gpu θα αλλάξεις αν δεν θες κάποια στιγμή να τα βλέπεις όλα στο very low. Δεν την πήρα την 970 για 120 καρέ ακατέβατα. Συντήρηση κάνω.

Έγινε επεξεργασία από Petrossortep
Link to comment
Share on other sites

Εγω δεν κατάλαβα γιατι οι απαιτητικοί gamers αλλάζουν καινκαλα συνέχεια cpu .

Αυτό δεν υπάρχει .

Έχει κάποιος cpu i7 ,αντε και i5 της τελευταίες πενταετίας και και να του.κρατάει την κάρτα πίσω ;

Όλοι streamers ειστε να ουμε;

Τα πράγματα έχουν αλλάξει παίδες .

Ο i7 δεν ειναι άκυρος για games ,ούτε καν ο 5820 k .

Όπως έχω ξαναπεί και αλλού ,παντα υπήρχαν άτομα που έλεγαν οτι οι πυρήνες η τα παραπάνω threads ειναι άχρηστα κλπ"και τι να τα κάνεις ,θα πάρεις αλλα μετά".

Ξεχνάτε συζητήσεις για e8500 και q6600 κτλ ...

Όπως παντα ,όλοι αυτοί θα διαψευσθούν μόνοι τους και έπρεπε πλέον να το έχετε πάρει χαμπάρι το pattern .

Ολα τα προγράμματα ,επωφελούνται ,συνέχεια ,εδω και πολλααα χρόνια ,ολο και περισσότερο από το μεγλαυτερο πλήθος πυρήνων .

Συνέχεια όμως .

Και αυτό θα γινει ακόμα περισσότερο πλέον.

Εγώ κατάληξη ,πως όντως πολλοί παίρνουν i7 ,και καλα κάνουν ,για games ,και τους κρατάνε χρόνια (εκτός αν πιστεύετε οτι ένας 920 δε μπορει να τρέξει μια gpu σήμερα,που τις τρέχουν με i3 ) καινκαλα δεν αλλάζουν κάθε φορα ολόκληρο setup ,αλλα μια gpu και καθαρίζουν .

Υπάρχουν άπειροι παλαιοί i7 που ζητιουνται σαν ψωμάκι ακόμα .

,i5 ,ο εξής ένας ,2500k γιατι παίζει στα 4800 με χαμηλές θερμοκρασίες ,ουδείς παλαιότερος ζητιεται.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Από πλευράς VFM, η καλύτερη αγορά είναι ο i5.

 

Από πλευράς απόδοσης all around (games+progs με έστω και μικρές διαφορές), αλλά και αντοχής στο χρόνο, η καλύτερη αγορά είναι οτιδήποτε έχει moar cores!  :)

 

Η επιλογή εξαρτάται από πολλές παραμέτρους. Αν κάνεις κάθε 2-3 χρόνια αναβάθμιση, αγοράζεις ι5. Αν θες να αντέξει λίγο πιο πολύ, αγοράζεις ι7+. Όποιος πάρει 5820κ με 16-32gb ddr4 quad channel και gtx980ti, πιστεύω πως θα χρειαστεί αναβάθμιση -σε cpu- τουλάχιστον μετά από 5ετια.

 

Από την άλλη όποιος είναι πρακτικός αγοράζει g3258 ή i3, με μία 380-960 κ 8gb ram και είναι μπόμπα για κανά 2 χρονάκια με medium-high 1080p.

 

Πιο πολύ είναι η ανάγκη μας για το μεγαλύτερο και το ακριβότερο. Πες το κόμπλεξ ή εγωισμό που έχει ο καθένας. Απλά από ένα σημείο και μετά (VFM) η συνάρτηση χρήμα/απόδοση, είναι πιο πολύ εις βάρος του χρήματος... ΙΜΗΟ!  :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Φρέσκο πράμα:

 

http--www.gamegpu.ru-images-stories-Test

 

Ο Ντελιτζόν μπορεί να πει ότι έχει unoptimized παράλληλο κώδικα, εκεί όπου το ΗΤ αποδίδει τα μέγιστα(αν εννούσε αυτό προηγουμένως). Γιατί σε αντίθεση με το witcher 3 δεν βλέπουμε την ίδια παραλληλία. Μην ξεχνάμε όμως και τους multithreaded dx11 drivers της nvidia.

Όπως και να έχει 20% πάνω το ΗΤ κατά μέσο όρο και οι FX πάνω από τους i5. Αναπάντεχα αποτελέσματα για μια τόσο παλιά engine.

 

Technology....technology always changes.


Από πλευράς VFM, η καλύτερη αγορά είναι ο i5.

 

Υπάρχει περίπτωση να χρειαστείς κάτι περισσότερο από το IPC ενός νον-κ 6700 στα 3,9; Στα ίδια λεφτά βγαίνουν με μια καλή νον-Ζ μητρική.

 

VFM και αντοχή στο χρόνο πάνε πακέτο. Το ενδεχόμενο multithreaded games μελλοντικά(ποιό μέλλον δηλαδή, ήδη από τώρα βλέπουμε αλλαγή) το λαμβάνεις υπόψη.

 

Δεν υπάρχει κανένας κανόνας που να υπαγορεύει αλλαγή π.χ. του 5820Κ στα 5 χρόνια πέρα από το πουλ μουρ και την καταναλωτική μανία. Βλέπεις πώς τα πάει και πράττεις αναλόγως.

Έγινε επεξεργασία από Petrossortep
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

 

 

Υπάρχει περίπτωση να χρειαστείς κάτι περισσότερο από το IPC ενός νον-κ 6700 στα 3,9; Στα ίδια λεφτά βγαίνουν με μια καλή νον-Ζ μητρική.

 

VFM και αντοχή στο χρόνο πάνε πακέτο. Το ενδεχόμενο multithreaded games μελλοντικά(ποιό μέλλον δηλαδή, ήδη από τώρα βλέπουμε αλλαγή) το λαμβάνεις υπόψη.

 

Δεν υπάρχει κανένας κανόνας που να υπαγορεύει αλλαγή π.χ. του 5820Κ στα 5 χρόνια πέρα από το πουλ μουρ και την καταναλωτική μανία. Βλέπεις πώς τα πάει και πράττεις αναλόγως.

 

Σε αυτή την περίπτωση, αγοράζεις τον ι7. Σαφώς και θα τον προτιμήσω έναντι του ι5. 

 

Βέβαια προσωπικά ακολουθώ τον ανάποδο δρόμο, δηλαδή αγοράζω πολύ καλή μητρική (καλά "θεμέλια") και εαν δεν με παίρνει αγοράζω πιο μικρό cpu (i5 γαρ) και όταν έχω μαρούλι αναβαθμίζω. 

 

Από την στιγμή που είχα μαρούλι, πήρα ι7Κ σειράς και καλή μητρική. Δεν τον αγόρασα μόνο για τα παιχνίδια αλλά κυριώς για πιο multithreaded εφαρμογές (video editing).

 

Τώρα ποσο multithreaded παιχνίδια θα βγούν, δεν το ξέρω. Νομίζω πως οι εταιρίες βλέπουν πόσοι χρήστες έχουν πισιά με 2 cores, 4 cores και 6+ cores, και έτσι αποφασίζουν τι παιχνίδια θα βγάλουν. Όταν θες 280 ευρώ για τον τοπ ι5 και άλλα τόσα για μια καλή gpu να τον παντρέψεις, διαπιστώνεις ότι ένα καλό πισι θα στοιχίζει 1000 ευρώ τουλάχιστον χωρίς οθόνη. Κατα συνέπεια δεν νομίζω να ζορίσουν την cpu και την τσέπη σου άλλο γιατί θα πας να πάρεις ps4-xbox και ένα απλό πισι για εφαρμογές γραφείου, με τα ίδια λ7.

 

Δεν υπάρχει σαφής απάντηση στο ερώτημα ι5 vs i7. Big is beautiful for me οπότε αγοράζω ι7Κ σειράς. Δίνεις 100 ευρώ παραπάνω και είσαι full proof ότι και να γίνει. Από την άλλη ο ι5 μέχρι τώρα τουλάχιστον, είναι το καλύτερο VFM IMHO.  :)

Link to comment
Share on other sites

Τώρα ποσο multithreaded παιχνίδια θα βγούν, δεν το ξέρω. Νομίζω πως οι εταιρίες βλέπουν πόσοι χρήστες έχουν πισιά με 2 cores, 4 cores και 6+ cores, και έτσι αποφασίζουν τι παιχνίδια θα βγάλουν.

 

Σωστή σκέψη, αλλά και αυτό θα αλλάξει για εμπορικούς λόγους. Πρώτα με τον ΖΕΝ και μετά με mainstream 6 cores από την ίντελ. Υπήρχε σχετικό leak από μηχανικό της microsoft για πρόθεση της ίντελ να το κάνει με τους cannonlake.

Ο λόγος είναι ότι με το ταβάνι στο ipc χάθηκε το κίνητρο αναβάθμισης στα games, εκεί που είναι όλη η αγορά. Διαφορετικά δεν θα βλεπες αξιοθρήνητους i3(με τεράστιο περιθώριο κέρδους) πάνω από τα 150€. Όλη η τιμολόγηση και τα κλειδώματα με αυτό το κριτήριο γίνονται.

 

ΕΔΙΤ: Στο witcher 3, μιας και έθιξες αυτό το ζήτημα, πρόσθεσαν επιλογή να μειώνεις τους NPC και να ξεκουράζεις τη cpu. Το δήθεν bug που έλεγε ο Ντελιτζόν. 

 

Δηλαδή δεν εμποδίζει τίποτα τους developer να φτιάχνουν games για εξαπύρηνους και βάλε επιτρέποντας να ρίξεις την ποιότητα σε κάποια πράγματα. Κάτι μου λέει όμως ότι αυτοί που αγοράζουν τις καγκούρικες Z μητρικές με τους i5 δεν επιθυμούν να συμβιβάζονται γιατί διαφορετικά θα έπαιρναν i3.

Έγινε επεξεργασία από Petrossortep
Link to comment
Share on other sites

Οπως ειπώθηκε παραπάνω, ενδεχομένως να επαναληφθεί η ιστορία C2D k C2Q και στο μέλλον. Βάση αυτής της λογικής και σε συνδυασμό με leak που αναφέρεις, συμφέρει ο ι7.

 

Το ζήτημα είναι πόσο καιρό θα κάνει ένα τέτοιο σενάριο να γίνει πραγματικότητα. Μήπως όταν συμβεί, θα έχει περάσει πολύς καιρός με αποτέλεσμα ακόμη και ο τωρίνος ι7 να έιναι ούτως ή άλλως obsolete (κατα συνέπεια λιγότερο καλή αγορά από τον ι5)? 

 

Πιστεύω πως αυτό είναι το πραγματικό ερώτημα που ταιρίαζει στη συζήτησή μας! It's not matter if but only when! :)

Έγινε επεξεργασία από cyberdyne
Link to comment
Share on other sites

Technology....technology always changes.

Το ενδεχόμενο multithreaded games μελλοντικά(ποιό μέλλον δηλαδή, ήδη από τώρα βλέπουμε αλλαγή) το λαμβάνεις υπόψη.

Aν το fallout προμυνηει το μελλον δες μια και τον 4330 να παιζει στα ιδια με τον 2500κ. Δες τον 4770κ να παιζει στα περιπου ιδια με τον 3970x.

Δε το αναφερει αλλα σκεψου τωρα τον ι3-6100 να ειναι κοντα στον 4670κ και τον 6600k να παιζει λιγο πιο κατω απο τον 4770κ .

Και επειδη καποιοι αρεσκονται να βγαζουν συμπερασματα απο το πουθενα..οχι..με το παρων ποστ δεν προτεινω ουτε ι5 ουτε ι7 ουτε ι3.

Απλα αν το μελλον προμυνηε καθαρα mulithreaded "περιβαλλον" τοτε η διαφορα στους 6 πυρηνες θα ηταν λιγο πανω απο 40%.

(μικρη παρενθεση αλλα στο δικο μου μυαλο οταν θα γινει κατι τετοιο πιο ευκολα ριχνεις το βαρος σε δευτερη καρτα γραφικων (λεγε με και ondie ,αλλα παιζει και το ενδεχομενο οντως της δευτερης) παρα στο cpu.

Βασικα δεν αγοραζεις για το μελλον. Αν σου λειπουν frames με την 980ti στην οποια αναλυση παιζει ο καθενας τοτε παιρνει και το καλυτερο απο cpu.

Απο κει και επειτα θεμα χρονου να φτασει τις ιδιες επιδοσεις καποιος υποδεεστερος .(και φθηνοτερος)

To vfm το καθοριζει το εκαστοτε budget του καθενος.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Ωραία η φιλοσοφία, αλλά να πάμε σε κάτι πιο χειροπιαστό:

http://www.dsogaming.com/pc-performance-analyses/fallout-4-pc-performance-analysis/

 

Fallout-4-CPU-Graph.jpg

 

 

Ναι ξέρω. Σιωνιστές, μασόνοι κτλ. που θέλουν να πλήξουν την ορθόδοξη πίστη στους 4 πυρήνες που ψωνίσαμε και δεν μπορεί να κάναμε λάθος(δεν λέω για σένα NTG). Καθόλου τυχαία το άμαζον είναι γεμάτο άριστες κριτικές προϊόντων.....από τους ιδιοκτήτες τους. Δεν μπορώ να παλέψω με τη μεροληψία. Μόνο να βρω πληροφορίες για όποιον σκοπεύει να χτίσει πλατφόρμα τώρα.

 

Αν διαβάσει κανείς την παρουσίαση βγάζει τα εξής συμπεράσματα:

 

1. Οι ι7 και οι extreme edition όσο περνάει ο καιρός με τις νέες engines αυξάνουν τις επιδόσεις τους. Αναβαθμίζονται τζάμπα όπως θα έλεγε χαρακτηριστικά ο adpanos. Άρα μειωμένη ανάγκη μελλοντικής αναβάθμισης.

2. Οι ι3 και ι5 θα κρατήσουν κάποιο διάστημα με τις επιδόσεις τους σταδιακά να πέφτουν. Άρα αυξημένη ανάγκη αναβάθμισης.

3. Το SLI(value λύση για πολλούς) απαιτεί πλέον περισσότερους από 4 πυρήνες, αφού ως γνωστόν πάντα είχε ανάγκη από περισσότερους πυρήνες(και θρεντς ακόμα) σε σχέση με τις μονές κάρτες, οι οποίες τώρα θα ταΐζονται από τουλάχιστον 4 θρεντς/κορς.

 

 

Aν το fallout προμυνηει το μελλον δες μια και τον 4330 να παιζει στα ιδια με τον 2500κ. Δες τον 4770κ να παιζει στα περιπου ιδια με τον 3970x.

 

 

Οι ανεπαρκείς φυσικοί πυρήνες είναι πεδίον δόξης λαμπρό για το ΗΤ. Υπολόγισε τουλάχιστον 30% από εκεί συν 20% ανώτερο ipc συν κάτι λίγα Mhz στον πυρήνα και καταλαβαίνεις το λόγο των παρόμοιων επιδόσεων. Ο 4770Κ ενώ δίνει στο game αρκετά θρεντς για να αναπνεύσει και ενώ έχει ανώτερο ipc από τον 3970χ έρχεται πίσω του. Και φυσικά δεν συγκρίνεται το ποσό αγοράς πλατφόρμας 4770K με τη διαφορά που πλήρωσες για να πας στον κατώτερο 3Χ70Χ(ειδικά τώρα που ο αντίστοιχος 5820Κ είναι τόσο προσιτός). Ούτε το oc potential.

Παραβλέπεις δε τις διαφορές σε συγκρίσεις ανάμεσα σε επεξεργαστές ίδιας αρχιτεκτονικής αλλά διαφορετικών θρεντ/κορς.

 

μικρη παρενθεση αλλα στο δικο μου μυαλο οταν θα γινει κατι τετοιο πιο ευκολα ριχνεις το βαρος σε δευτερη καρτα γραφικων παρα στο cpu.

 

Λες ότι η gpu υποκαθιστά cpu; Κατάλαβα καλά; Μπορώ δηλαδή να τρέξω windows σε gpu χωρίς cpu. Μπορώ να μείνω με Q6600 αρκεί να έχω καλή gpu;

Μούφα και ο 6600Κ;

 

Βασικα δεν αγοραζεις για το μελλον.

 

Τί να σου πω εδώ; Αγόρασα στα τέλη του 2014 gpu για το 2015 και λίγο μετά εμπιστευόμενος το ιστορικό της εταιρείας σε υποστήριξη κτλ.. Όχι για το 2014 και προς τα πίσω.

 

Άλλωστε δεν υπάρχει μέλλον. Χτυπήσαμε ταβάνι σε ρολόγια και ipc στον ένα πυρήνα. Ωρίμασε η τεχνολογία όπως π.χ. με τις οθόνες.

Θα συμβούλευες κάποιον να αγοράσει μια πατσαβούρα οθόνη των 120€ με μέτρια χρώματα και μετά από 3 χρόνια μια πιο εξελιγμένη πατσαβούρα με 5% καλύτερη ποιότητα; Μάλλον όχι. Θα του έλεγες να μαζέψει λεφτά να πάρει κάτι καλό(όχι το τέλειο) εδώ και τώρα.

Το ίδιο είναι και για τις cpu.

 

To vfm το καθοριζει το εκαστοτε budget του καθενος.

 

Πολύ ωραία. Σε 6 χρόνια μπορώ να δώσω 1.000€ για cpu mobo. Αυτό είναι το χρονικό μου μπάτζετ. Τί με συμφέρει; Να αλλάζω συνέχεια ι5 ή ι3 ή να πάω από την αρχή στο "τέρας".

 

Έγινε επεξεργασία από Petrossortep
Link to comment
Share on other sites

Οι ανεπαρκείς φυσικοί πυρήνες είναι πεδίον δόξης λαμπρό για το ΗΤ. Υπολόγισε τουλάχιστον 30% από εκεί συν 20% ανώτερο ipc συν κάτι λίγα Mhz στον πυρήνα και καταλαβαίνεις το λόγο των παρόμοιων επιδόσεων. Ο 4770Κ ενώ δίνει στο game αρκετά θρεντς για να αναπνεύσει και ενώ έχει ανώτερο ipc από τον 3970χ έρχεται πίσω του. Και φυσικά δεν συγκρίνεται το ποσό αγοράς πλατφόρμας 4770K με τη διαφορά που πλήρωσες για να πας στον κατώτερο 3Χ70Χ(ειδικά τώρα που ο αντίστοιχος 5820Κ είναι τόσο προσιτός). Ούτε το oc potential.

Παραβλέπεις δε τις διαφορές σε συγκρίσεις ανάμεσα σε επεξεργαστές ίδιας αρχιτεκτονικής αλλά διαφορετικών θρεντ/κορς.

 

Δεν χρειαζεται να υπολογισω για ποιο λογο ειναι παρεμφερης οι επιδοσεις. Τους ξερω ηδη. Απλα οτι ισχυει τωρα για το f4 θα ισχυει και σε 2-3-5 χρονια με τους αντιστοιχους επεξεργαστες εκεινης της εποχης για το οποιο αντιστοιχο παιχνιδι θα τιτλοφορειται ως next gen.

 

Λες ότι η gpu υποκαθιστά cpu; Κατάλαβα καλά; Μπορώ δηλαδή να τρέξω windows σε gpu χωρίς cpu. Μπορώ να μείνω με Q6600 αρκεί να έχω καλή gpu;

Μούφα και ο 6600Κ;

 

Οχι δε καταλαβες καλα. Εναν cpu θα το χρειαζεσαι παντα οπως και δηποτε. Αν το μελλον γινει τοσο αυστηρα "πολυπυρηνο" οσο φανταζει ειναι πιο ευκολο και πιο γρηγορο -σαν αποτελεσμα- να τρεξεις την οποια διαδικασια στην (ondie ή δευτερη) gpu.

 

 

Στα υπολοιπα ..το ipc δεν χτυπησε ταβανι. Ανα γενια (σε ιντελ παντα εε) ειναι 5% πανω,  καθε χρονο.

Σε καποιον δεν εχει ουτε οθονη ουτε budget θα πρεπει να παρει οθονη .

Ομοιως σε καποιον που δεν εχει budget δε νομιζω να του κακοπεσει 120€ μια ζ170, 260€ ο 6600κ συνολο 380€ οταν τοσο δεν εχει ουτε 6700κ ..και θελει extra αλλα 270€ για τον 5820k (τα extra στη μητρικη).

Και μενει ο 6700 (non-k) με μια φθηνη μητρικη(non-z) ..που βγαινει πιο ακριβα απο Ζ+6600κ. 

Εκει θα ειχε ενδιαφερον να δω το ιδιο παιχνιδι σε "νορμαλ" αναλυση τι κανει ο 6700@3400 (δε νομιζω να παιζει turbo-oc @non-z) με τον 6600k @4500.

Link to comment
Share on other sites

http--www.gamegpu.ru-images-stories-Test

 

Μία παραδοσιακά ipc intensive σειρά. Το cpu usage που έβλεπες στους πυρήνες ήταν load balancing φορτίου για έναν πυρήνα. Γονάτιζε τα πάντα.

Υπήρχαν δύο επιλογές:

α) Να περιμένουν οι developers πότε θα φθάσει το ipc μετά από 5% κάθε χρόνο(και αν, βλέπε καθυστερήσεις) σε ένα αξιοσέβαστο ποσοστό μπας και δούμε ανθρώπινα frame rates στα ίδια ή και πολυπλοκότερα σκηνικά.

β) Να φτιάξουν επιτέλους μια μηχανή της προκοπής.

Κάτι μου λέει ότι πάνε προς το δεύτερο.

 

Σχετικά με το IPC. Πρόσφατα μια εταιρεία εφηύρε μία επαναστατική αρχιτεκτονική με virtual cores. Μου διαφεύγει τώρα. Σε σχέση με τους haswell έβγαζε κάπου 35% παραπάνω ipc. Μέχρι 35%. Ριζικά διαφορετική από αυτή των ίντελ. Αυτό είναι το ταβάνι για τους ίντελ, αν ποτέ το πλησιάσουν. Γιατί κάποτε μας τελειώνουν και τα τρανζίστορ, μην ξεχνιόμαστε. Πόσοι μήνες άραγε περνούσαν για να δούμε αυτά τα +5% πριν 20 χρόνια. Ή μήπως πρέπει να πω μέρες;

 

Σχετικά με τη βοηθητική ondie gpu. Δεν μπορούν να γίνουν όλα τα παράλληλα tasks από gpu( Physics ναι). Αλλά ακόμα και να γινόντουσαν δεν υπάρχει πάντοτε κέρδος σε σχέση π.χ. με μια 12 πύρηνη cpu. Το βλέπεις από supercomputing benchmarks. 

Link to comment
Share on other sites

Aν δεν μπορουν να γινουν παραλληλα τα tasks δεν εχει νοημα να μιλαμε καν για μελλοντικο multithreading. (περα απο τον τροπο με τον οποιο γινονται αυτη τη στιγμη ).

 

 

ΠΕρι ipc ..δεν υπαρχει ταβανι .Ο,τι και αν ειδες μπορει ανα πασα ωρα να αγοραστει/υιοθετηθει απο οποιαδηποτε εταιρια.(ιντελ ,αμδ τριτη κλπ) Δεν ειναι καταδικασμενη η ιντελ στο 5% επ απειρον.

Απλα ακολουθουμε μια τροχια των τελευταιων ετων να δουμε που θα "ειμαστε" αυριο..ουτε καν μεθαυριο.

Καλο θα ηταν να το βρεις παντως..να ριξω μια ματια απλα για να βρισκεται.

 

Tελος το supercomputing περιλαμβανει και gpu πλεον.

Link to comment
Share on other sites

Aν δεν μπορουν να γινουν παραλληλα τα tasks δεν εχει νοημα να μιλαμε καν για μελλοντικο multithreading. (περα απο τον τροπο με τον οποιο γινονται αυτη τη στιγμη ).

ΠΕρι ipc ..δεν υπαρχει ταβανι .Ο,τι και αν ειδες μπορει ανα πασα ωρα να αγοραστει/υιοθετηθει απο οποιαδηποτε εταιρια.(ιντελ ,αμδ τριτη κλπ) Δεν ειναι καταδικασμενη η ιντελ στο 5% επ απειρον.

Απλα ακολουθουμε μια τροχια των τελευταιων ετων να δουμε που θα "ειμαστε" αυριο..ουτε καν μεθαυριο.

Καλο θα ηταν να το βρεις παντως..να ριξω μια ματια απλα για να βρισκεται.

Tελος το supercomputing περιλαμβανει και gpu πλεον.

 

Οι gpu είναι άριστες στις πράξεις πινάκων. Όταν εφαρμόζεις σχετικά απλές πράξεις σε τεράστιο όγκο δεδομένων. Υστερούν όμως, απ'ότι είχα διαβάσει, στην εκτέλεση πολύπλοκων αλγόριθμων με υψηλό conditionality. Δηλαδή πολλά κριτήρια και προϋποθέσεις.

Μπορείς να τους πασάρεις απλές AI διαδικασίες όπως pathfinding για μυριάδες στρατιωτών σε ένα strategy game, αλλά σε open world με ποιοτικό AI για 10δες- 100δες NPC, οι οποίοι αντιδρούν ρεαλιστικά σε ό,τι συμβαίνει γύρω τους, πολλές κλασσικές cpu είναι καλύτερη λύση.

 

To GTA V, με έναν κόσμο που έχει τη δική του εξέλιξη ασχέτως των ενεργειών του παίκτη, δεν τέζαρε τυχαία 4 πυρήνες. Δεν ήταν "BUG" ή "κακογραμμένο".

Στη SONY δεν είναι ηλίθιοι που επέλεξαν 6 αργούς πυρήνες(1 module=~1,5 πυρήνες) έναντι ενός dual core intel στα ίδια ή και λιγότερα λεφτά παράλληλα με ταχύτερη gpu για AI ή ό,τι άλλο.

 

http://www.bit-tech.net/gaming/2009/03/05/how-ai-in-games-works/7

 

"For an NPC to decide on its next action, it will usually have to query the world for a tonne of information, and most of that information is conditional on a previous query result. For that reason, fewer processors that are more versatile, such as the SPEs in the PlayStation 3’s Cell chip, are ideal".

 

 

Οι κονσόλες καθορίζουν τις εξελίξεις. Όπως η προηγούμενη γενιά μας καταδίκασε σε διπύρηνα HT απολειφάδια "value for money"(γελάνε μέχρι και τα smartphones) εξαιτίας των τριών πυρήνων του 360(έξι θρεντς αλλά με πέναλτι στη συχνότητα) έτσι και αυτή μας οδηγεί στην εποχή των 6πύρηνων. 

 

ps: Η αρχιτεκτονική ονομάζεται VISC και μπορεί να δουλέψει και με χ86 εντολές. Θεωρητικά είναι 51%(όχι 35%) ταχύτερη από haswel σε IPC. Καταργεί την out of order execution λογική. 

http://www.extremetech.com/extreme/192858-visc-cpu-virtual-core-design-emerges-could-this-be-the-conceptual-breakthrough-weve-been-waiting-for/2

Προσωπικά πιστεύω ότι ακόμα και με αυτό το άλμα δεν γλιτώνουμε τη μετάβαση σε πολλούς πυρήνες. 50% έπαιρνες σε ένα έτος, τη δεκαετία του 90, σε όλες τις εφαρμογές και δεν έβλεπες καμία επανάσταση από τη μια χρονιά στην άλλη.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το watchdogs θέλει και πολλούς και καλούς πυρήνες. Την πρώτη έκδοση του την καταριόντουσαν και κάτοχοι haswell. Πόσω μάλλον οι amdάκηδες.

"Καλογραμμένο" θα έλεγε κανείς.

Link to comment
Share on other sites

Λίγο άσχετο με την παραπάνω συζήτηση αλλά...

FX 8320 4.6Ghz & R9 390 Watch Dogs GPU USAGE:

attachicon.gif1080BOTTL.PNG

i7 6700k 4.0 Ghz & R9 390 Watch Dogs GPU USAGE:

attachicon.gifΚαταγραφή.PNG

Τι μπουκάλι ήταν αυτό που έτρωγα... [emoji14]

Γνωστό από καιρό .

Αλλα οταν τα λεμε ,είμαστε πικρόχολοι.

Και 24 πυρήνες να έχεις ,αν ειναι πυρήνες τζουφιοι ...

Έγινε επεξεργασία από das
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα. Όμως το battlefield πώς τα κατάφερνε και με αδύναμους πυρήνες.

Το GTAV που είναι στο ίδιο στυλ με το watchdogs ζήταγε υψηλό ipc μόνο αν αύξανες το draw distance πέραν του default ultra. Αυτό το πρόβλημα τώρα λύνεται με το dx12.

 

Ρίξτε μια ματιά σε αυτό:

http://wccftech.com/fallout-4-performance-heavily-influenced-by-ram-speed-according-to-report/

fo4_ram_test-635x357.jpg

 

1600MHz: 36.0/54.6 (καρέ)
2133MHz: 39.0/61.0
2400MHz: 44.0/66.9

 

Αυτά είναι σκορ με 4690Κ επάνω σε TitanX σε 1080p που έτρεξε το wccftech. !!!!(Το screenshot είναι από άλλους χρήστες)

Η RAM φαίνεται να έχει μεγάλη επίδραση στα καρέ όταν η cpu δουλεύει στα όριά της.

 

Essentially, when the CPU is the bottleneck, faster RAM can provide an often dramatic increase in performance. However, before considering an upgrade, make sure your motherboard is compatible with faster memory. Usually this functionality is reserved for the top-end chipsets.

 

 

Υπάρχουν δηλαδή σκηνές μέσα στο Fallout 4 που ο 4690Κ(=ι5) χωλαίνει και χάνει ακόμα και τα 50 καρέ με την μνήμη να τον γλιτώνει από τα χειρότερα; Γιατί εγώ αυτό καταλαβαίνω από το wccftech.

Συνωμότες των ι7 και δαύτοι;

 

Υ.Γ.: Ίσως έτσι εξηγείται γιατί ο DJAlex και άλλοι έλεγαν ότι η μνήμη κάνει τεράστια διαφορά. Φαίνεται ότι μπορεί να υπάρχει τελικά διαφορά αν οι πυρήνες είναι ανεπαρκείς.

Ουσιαστικά το ΗΤ επιτρέπει να να τρέξει ένα θρεντ που παίρνει δεδομένα από την cache, όσο το idle θρεντ περιμένει δεδομένα από την αργή RAM. Η ταχύτερη ram φαίνεται ότι μειώνει κάπως τους νεκρούς χρόνους της μνήμης, χρόνους που το ΗΤ εκμεταλλεύεται στο έπακρο τρέχοντας παράλληλα θρεντ.

Δεν υπάρχει δηλαδή ανάγκη για ιδιαίτερα γρήγορη μνήμη με ΗΤ, αφού το ΗΤ τσιτώνει τον πυρήνα με νέα θρεντ όσο αυτός περιμένει αποτελέσματα από τη ραμ για τα παλιά θρεντ.

Αντίθετα οι i5 πυρήνες δεν μπορούν να τρέξουν κάτι άλλο παράλληλα και είναι δέσμιοι της RAM. Για να παρατήσουν τα 4 θρεντς του fallout 4 με τα οποία ασχολούνται και να πιάσουν τα υπόλοιπα στα οποία επεκτείνεται το παιχνίδι πρέπει να περιμένουν "αιώνες"(βλέπε latencies) τη ram για να κλείσουν τη δουλειά. Αυτούς τους "αιώνες" μειώνεις κάπως με ταχύτερη RAM και σφικτότερα timings.

Έγινε επεξεργασία από Petrossortep
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ουσιαστικά το ΗΤ επιτρέπει να να τρέξει ένα θρεντ που παίρνει δεδομένα από την cache, όσο το idle θρεντ περιμένει δεδομένα από την αργή RAM. Η ταχύτερη ram φαίνεται ότι μειώνει κάπως τους νεκρούς χρόνους της μνήμης, χρόνους που το ΗΤ εκμεταλλεύεται στο έπακρο τρέχοντας παράλληλα θρεντ.

Δεν υπάρχει δηλαδή ανάγκη για ιδιαίτερα γρήγορη μνήμη με ΗΤ, αφού το ΗΤ τσιτώνει τον πυρήνα με νέα θρεντ όσο αυτός περιμένει αποτελέσματα από τη ραμ για τα παλιά θρεντ.

Αντίθετα οι i5 πυρήνες δεν μπορούν να τρέξουν κάτι άλλο παράλληλα και είναι δέσμιοι της RAM. Για να παρατήσουν τα 4 θρεντς του fallout 4 με τα οποία ασχολούνται και να πιάσουν τα υπόλοιπα στα οποία επεκτείνεται το παιχνίδι πρέπει να περιμένουν "αιώνες"(βλέπε latencies) τη ram για να κλείσουν τη δουλειά. Αυτούς τους "αιώνες" μειώνεις κάπως με ταχύτερη RAM και σφικτότερα timings.

H ιεραρχηση στη μνημη ειναι ιδια και απαραλλαχτη και δεν αλλαζει αν εχεις η οχι HT.

Απλα με το HT πετυχαινεις καλυτερο multithreading (καλυτερο OoO execution μιας και εχεις προσβαση σε μερη του επεξεργαστη που δεν δουλευουν καποια δεδομενη στιγμη) και εχεις λιγοτερα offloading στις πιο πισω -ιεραρχικα- μνημες.

Παρολαυτα ..δεν ειδα -με μια γρηγορη ματια- να συγκρινει με HT. Οποτε λιγο παρατολμο το συμπερασμα το τι κανει το HT για το συγκεκριμενο παιχνιδι.

Oσο για το πιο πανω ποστ δε το συνεχιζω απλα διαφωνω με ο,τι συμπερασμα εχεις βλαλει.

Λιγο πολυ αφου τα αναλυσαμε ολα λες οτι καλυτερα λιγοτεροι πυρηνες πιο γενικης χρησης απο 50-100-1000-1500 της vga . Περα του οτι δεν ειναι δυσκολο στην πορεια να μπορουν να κανουν το κατι παραπανω οι καρτες -για περα απο την πρωτη μιλαμε-, αυτο που ειχες ως επιχειρημα ειναι και αυτο που ελεγα εν μερη για το αμεσο μελλον. Οτι αν δεν αλλαξει κατι δραματικα σε 2-3 χρονια ο non-HT (του τοτε) θα κανει οτι κανει σημερα ο Ht. (λιγοτεροι αλλα αποδοτικοτεροι οπως γινεται τα τελευταια καμποσα χρονια (8?)

To conditionality που ανεφερες ισχυει για οτιδηποτε.

Έγινε επεξεργασία από ΝTG
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.