Jump to content



Πλαίσιο vs. e-shop


Ilias83

Recommended Posts

Αρχική απάντηση από Tsunami

Πάντωσς όσον αφορά το πλαίσιο και εγώ έχω καιρό να συναντήσω άνθρωπο που δεν ήξερε το αντικείμενο.Τουναντίον,τις περισσότερες φορές έχει παιδιά που ασχολούνται με το αντικείμενο και με εξυπηρετούν.

Μαθαίνουν βρε! (Για την ακρίβεια, τους τα μαθαίνουν οι πελάτες ;) )

Link to comment
Share on other sites

Ακόμη και με την πιθανολογούμενη έλλειψη υπαλλήλων έπεσα σε τηλεφωνητή που όταν τον ρώτησα για τα ακριβή ρεύματα τροφοδοτικού με πήρε 10 λεπτά μετά να μου απολογηθεί που δεν είχε βρει τίποτα ούτε στην ισοτσελίδα της εταιρείας ούτε σε white papers ούτε σε συνοδευτικά.

Θα συμφωνήσω όμως ότι δεν είναι αναμενόμενο να τα ξέρουν όλα για όλα.Το e-shop έχει πλέον τεράστια γκάμα προϊόντων και καλό είναι άμα μπορούμε να έχουμε σχηματίσει άποψη για το τι θα πάρουμε πριν το πάρουμε. Πολύ δύσκολα η άποψη ενός πωλητή μπορεί να βοηθήσει έναν που ξέρει τι χρειάζεται. Εκτός και αν έχει το ψευδώνυμο πχ. ,hipro5 ,RootX και πάρα πολλοί από εδώ μέσα

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά δεν είμαι ευχαριστημένος από το Πλαίσιο.Ούτε από την οργάνωση ούτε από την εξυπηρέτηση (η οποία διαφέρει απο κατάστημα σε κατάστημα).

Το πιο ενοχλητικό είναι οτι είναι ακριβό και κυρίως οτι έχει σαν target group (αποφάσεις marketing, είμαι σίγουρος), ανθρώπους που πρωτο-μπαίνουν στον χώρο των υπολογιστών, ωστε να έχουν την άνεση να τους πουλάνε ότι θέλουν με απίστευτη ευκολία και στις ακριβές τιμές τους.

- Παράδειγμα φρέσκο : Έρχεται φίλος χτες (τελείως άσχετος), με προσφορά για πισι και μου λέει μου κόψαν 500 ευρώ στο Πλαίσιο!:woot: Κοιτάω το χαρτί 1300ευρώ.Κοιτάω τα προιόντα, και σκέφτομαι οτι αυτό είναι ακριβό για 1300 πόσο μάλλον για 1800!:getlost:

Κάνω μια βόλτα στο net και στα πιο ακριβά μου έβγαινε σούμα 1100-1200.Είδα μέσα να χρεώνει XPpro και όχι Home (γιατί η μάνα μου να θέλει Pro άραγε? :nerd: ), και μία Sony 17 των 340 ενώ υπάρχει Sony 17 με 270 (γιατί δεν την ανέφερε καν στον πελάτη?).

Τέλος πάντων έχω πάρα πολλά τέτοια παραδείγματα από το Πλαίσιο.

E-shop.

Φτηνό κατ'αρχήν.Τις περισσότερες φορές γρήγορο.Εαν πάς και από εκεί ακόμα πιο γρήγορο.Αρκετά προϊόντα σε στοκ (όσες φορές πήγα τα πήρα επι τόπου εκτός από την καινούρια μου LG:) πού ήθελε 1 μέρα.1 φορά που δοκίμασα να δώσω έναν σκληρό για service δεν είχε κοιταχτεί μετά από 1 μέρα :TD: (μετά κατάλαβα οτι έφταιγε η μνήμη και πήγα πήρα το σκληρό και μου έδωσαν και μια καινούρια μνήμη).

Γενικά (αν και εδώ μέσα οι περισσότεροι γνωρίζουν) δεν έχω εμπιστευτεί ΠΟΤΕ την άποψη πωλητή.Αν δεν "το ψάχνει" από μόνος του, ξέρει ότι γράφουν τα προσπέκτους και τίποτα παραπάνω.Επίσης 10 στις 10 φορές θα πουλήσει το προϊόν που "δουλέυει¨με περισσότερο κέρδος (αν το nec αφήνει 10% και το asus 15% τότε το asus θα είναι "κορυφή").:whistling

Καλύτερα να κάνω ένα poll στο forum και "οτι βγάλει η μπάρα, να ούμε" , παρά να ακούσω πωλητή.

Δόξα τω Θεό τα site με reviews είναι αμέτρητα.

Αυτά τα λίγα

Μύρωνας:hi:

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από power [02-03-2005 00:03]

Γενικά (αν και εδώ μέσα οι περισσότεροι γνωρίζουν) δεν έχω εμπιστευτεί ΠΟΤΕ την άποψη πωλητή.

AMEN brother!!

Ο πωλητής χαλάει αυτά που ο τεχνικός θα διορθώσει (και ανάποδα)

Link to comment
Share on other sites

Την λέξη VS την θεωρώ πολύ αστεία, να συγκρίνει το eshop με ένα μαγαζί σαν το άλλο... Πρέπει να μιλάμε με ίσα μαγαζιά...

Το καλύτερο είναι να πάρεις κάτι αφού το ψάξεις εσύ ο ίδιος με τα μάτια σου!!! Αν ήταν να στιρίζομαι σε οποιονδήποτε πολητή πριν αγοράσω κάτι θα βρισκόμουνα και εγώ τώρα με μια κουζίνα, ένα πλυντήριο και ένα PC δώρο με όλα αυτά...

Ας είμαστε λίγο σοβαροί... Εμένα μου την δίνει να με κυνηγάνε μέσα στο μαγαζί οι πωλήτες που πολλές φορές είναι άσχετοι... Του λες του άλλου τί fsb φοράει η μητρική και σε κοιτάει σαν UFO... Λοιπόν?! ’ρα ψάχνουμε μόνοι μας... Και πριν πάρουμε περνάμε μια βόλτα απο google και thelab για reviews και βοήθεια από πιθανούς κατόχους...

Πάντος το ότι πήρες τα χρήματα πίσω το θεορώ ένα πολύ μεγάλο + για το eshop... ’ντε να ζήταγες στο άλλο μαγαζί τα χρήματα πίσω... Θα σε έβλεπα με πιστωτικό, κλασσικά...

Και ένα OFF TOPIC για να ξεσκάσω... Σήμερα κλείνω 6 μήνες "αποτοξείνωσης" από τους "πιτσαδόρους", ούτε θήκε για cd δεν πήγα να πάρω, αν και ομολογό ότι υπήρξανε πολλοί πειραζμοί, στον χρόνο (2/9/2005) θα κάνω πάρτι σπίτι :beer: ...

Link to comment
Share on other sites

Εγώ το Πλαίσιο δεν το πάω καθόλου, ίσως λόγω του εδώ υποκαταστήματος. Η εξυπηρέτηση πολύ αργή, οι υπάλληλοι αρκετές φορές δεν γνωρίζουν καλά το αντικείμενό τους και στο ταμίο η ουρά είναι αρκετά μέτρα. Προσωπικά προτιμώ να πηγαίνω στα Multirama οπου η εξυπηρέτηση είναι πολύ καλύτερη και γρηγορότερη (αν εξαιρέσω μια φορά που έτυχε να μιλήσω με τον τεχνικό τους), ίσως επειδή με έχουν μάθει πλέον εκεί πέρα. Τέσπα, επειδή το θέμα έχει να κάνει μεταξύ Πλαίσιο και e-shop θα επικεντρωθώ σε αυτά. Για αναλώσιμα και μικροπράγματα προτιμώ φυσικά να πηγαίνω στο Πλαίσιο, να τα παίρνω και να φεύγω. Τώρα για τα χοντρά... Παλιότερα που οι τιμές του e-shop είχαν μεγαλύτερη διαφορά το σκεφτόμουνα σοβαρά όταν έπαιρνα κάτι να το πάρω από εκεί. Τώρα που τα ακριβήνανε μόνο άμα δώ καμιά καλλή προσφορά μπορεί να πάρω από εκεί...

Link to comment
Share on other sites

Και μόνο που θα πρέπει να τρέχω στην άκρη του θεού στο e-shop προτιμώ να πάω στο κατάστημα της περιοχής μου (Multirama ή Πλαίσιο) και να με εξυπηρετήσουν και να χαζέψω και να μπορώ να βρω κάποιον αν χαλάσει κατι και να δω τις καινούριες οθόνες και notebooks ζωντανά και να δοκιμάσω καμμιά ψηφιακή και να δω και καμμιά προσφορά κλπ κλπ

Τώρα αν ξέρω ακριβώς τι θέλω (π.χ. μνήμες) σκασίλα μου , τις αγοράζω από οπουδήποτε.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.