Jump to content

αγορα μεταχειρισμενης Dell U2414H και προβλημα


Se7en92

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Αγορασα χθες απο e-shop (stockhouse)
την οθονη αλλα εχει πολυ light bleeding

εστειλα φωτο σε dell το παραδεχτηκαν αλλα μου ειπαν: την οθόνη τελικά δεν μπορεούμε να την αλλάξουμε με καινούρια, γιατί έχουμε παλιότερη επικοινωνία με το eshop για τη συγκεκριμένη οθόνη, οπότε δεν μπορούμε να τη θεωρήσουμε DOA. Μπορούμε να την αντικαταστήσουμε μόνο με ανακατασευασμένη. Για αντικατάσταση με καινούρια θα πρέπει να μιλήσετε με το eshop. Για οποιαδήποτε επιπλέον διευκρίνηση καλέστε μας στην τεχνική υποστήριξη και ζητήστε με.
Δε λεω εξυπηρετικοτατοι
μιλησα και με e-shop μου ειπαν πως οταν τιην εστειλαν

δεν ειχε προβλημα κ οτι θα ερθουν αυριο να την παρουν

κ αν οι τεχνικοι βρουν προβλημα μα μου δωσουν τα χρηματα πισω

Σας εχει συμβει? παντως στην περιγραφη δεν ελεγε για light bleeding

κ δω μιλαμε για υπερβολικο

ελπιζω να μου δωσουν πισω τα χρηματα μου...

εχω καταγχωθει

με συγχωρειτε για το μεγαλο post 

Την πας πίσω και ζητάς επιστροφή χρημάτων ή πιστωτικό λέγοντας ότι έχει πολύ bleeding, είναι απαράδεκτη και  να πάρεις άλλη καινούργια αυτή τη φορά. Αν δεν σου δώσουν χρήματα ή πιστωτικό την τραβάς την ιστορία στον Συνήγορο του Καταναλωτή.

 

Το ίδιο θα κάνω και εγώ που έχω το ίδιο πρόβλημα με την ίδια οθόνη.

ελπιζω να μου δωσουν πισω τα χρηματα μου... εχω καταγχωθει με συγχωρειτε για το μεγαλο post 
 

 

Οι επιστροφές προϊόντων αγορασμένων από το Stock House, γίνονται δεκτές εντός 7 ημερών από την ημερομηνία αγοράς και εφόσον τα προϊόντα βρίσκονται στην κατάσταση την οποία παραδόθηκαν από το κατάστημα. Η Εγγύηση μεταχειρισμένου καθώς και η Κατάσταση μεταχειρισμένου είναι δεδομένα πλήρως ανανεωμένα και έγκυρα. Τα λοιπά χαρακτηριστικά, η εγγύηση, η περιγραφή, οι φωτογραφίες και τα δώρα που παρουσιάζονται αφορούν καινούρια προϊόντα και μπορεί να μην ισχύουν στα προϊόντα που διατίθενται από το Stock House.

 

Δεν χρειάζεται καν αναφέρεις τον λόγο, δεν σου κάνει την επιστρέφεις.

 

Παίρνεις τα χρήματα πίσω ή πιστωτικό για άλλη αγορά.

με ποιο μαγαζι εχεις προβλημα αν επιτρεπεται?

Δεν έχω πρόβλημα με το κατλαστημα . Τουλάχιστον ακόμη. Αύριο θα την επιστρέψω.

 

Με το ίδιο κίτρινο κατάστημα. Αλλά δεν είναι θέμα καταστήματος. Είναι θέμα οθόνης.

Την πας πίσω και ζητάς επιστροφή χρημάτων ή πιστωτικό λέγοντας ότι έχει πολύ bleeding, είναι απαράδεκτη και  να πάρεις άλλη καινούργια αυτή τη φορά. Αν δεν σου δώσουν χρήματα ή πιστωτικό την τραβάς την ιστορία στον Συνήγορο του Καταναλωτή.

 

Το ίδιο θα κάνω και εγώ που έχω το ίδιο πρόβλημα με την ίδια οθόνη.

τελικα τι εκανες με την οθονη?

τελικα τι εκανες με την οθονη?

Την πήγα στο e-shop και περιμένω ενημέρωση. Αν μου πουν μου σου του, την στέλνω στην Dell.

εμενα μου εστειλαν σημερα μηνυμα
και γραφει: οτι πιστωθηκε το ποσο

το ποιο μπορειτε να συμψηφησετε 

σε νεα παραγγελια
δλδ εγω τωρα μπορω

ή δε μπορω να παρω πισω τα χρηματα?

δλδ να μου τα βαλουν στην τραπεζα

εμενα μου εστειλαν σημερα μηνυμα

και γραφει: οτι πιστωθηκε το ποσο

το ποιο μπορειτε να συμψηφησετε 

σε νεα παραγγελια

δλδ εγω τωρα μπορω

ή δε μπορω να παρω πισω τα χρηματα?

δλδ να μου τα βαλουν στην τραπεζα

 

μπορείς, παίρνεις τηλ και το ζητάς. simple.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.