Jump to content



Gearbest no so best after all με δουλεύουν κανονικά


Recommended Posts

στις 31/10/15 εκανα δυο παραγγελίες , μια από αποθήκη Ευρώπης και η άλλη από Κίνας. ποσών 79.06 και 33,80 αντίστοιχα μέσω MoneysafeCard "prepaid" (με την οποία έκανα και από banggood και όλα έιναι καλά) τα ποσά βγήκανε από την κάρτα κανονικά και χρεώθηκαν στο GEARBEST COVENTRY GBR , και τα δυο, μπαίνω να δω τι γίνεται με τις παραγγελίες μου και μετά από 5 μέρες βλέπω ότι τις έχουν σε κατάσταση refaund ;; στέλνω μνμ και ρωτάω γιατί έγινε refaund στις παραγγελίες μου αφού δεν ζήτησα κάτι τέτοιο ... και από εκεί και πέρα απλά κρατιέμαι , την πρώτη φορά απαντάνε:

Our financial department have reviewed your order information, we are sorry to tell you this transaction has not been verified by paypal
??????

τους απαντάω ότι η παραγγελία δεν έγινε μέσο paypal αλλά από την κάρτα και σε συνεννόηση με την moneysafe τους στέλνω και τα authorization codes από τις συναλλαγές ... και τους απαντάω γιατί ακυρώσανε τις παραγγελίες αφού είδανε τις πληρωμές και με στέλνουν την παρακάτω θεϊκή απάντηση :

 

A credit card refund may take up to 7-14 days to process..........We couldn't accept your order with online payment. Could you please pay with Western Union and bank transfer ? We are sorry for that.

και τους ξαναρωτάω τώρα (γιατί νομίζω ότι με κοροϊδεύουν) τι ισχύει τελικά είδανε τα χρήματα ή όχι , αν ναι για πιο λόγω ακυρώθηκαν αν όχι (δεν είδαν τα λεφτά) τότε πως μου τα επιστρέφουν ????? και γιατί έχουν στην σελίδα τους αγορά μέσο κάρτας αν δεν την δέχονται ....... είμαι ακόμη σε αναμονή αλλά μέχρι να λήξη το θέμα βλέπω να τους βγάζω σε όλα τα forum  που είμαι (και δεν είναι λίγα και τα πιο πολλά Αγγλόφωνα)

 

απλά τα γράφω για να προσέξετε και οι υπόλοιποι για τυχών αγορές άμεσα με κάρτα από το συγκεκριμένο ......

 

Link to comment
Share on other sites

Γενικά στο gearbest είναι λίγο τα ζώα μου αργά.

Για να μου κάνουν refund χρειάστηκαν 3 μηνύματα από τα οποία τα 2 ήταν υπενθύμιση.

Άσε που μου είχαν στείλει ούτε την μισή παραγγελία χωρίς να με ενημερώσουν και γιαυτό έγινε και το refund όταν παρέλαβα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ο τρόπος λειτουργίας και οργάνωσης του gearbest θυμίζει λίγο Ελληνικό Δημόσιο. Αν κάτι δεν πάει καλά από την αρχή, δύσκολα βγάζεις άκρη. Οπότε από το εν λόγω μαγαζί νομίζω οι αγορές πρέπει να γίνονται μόνο μέσω PayPal. Θα πρέπει να τους ζαλίσεις στα μηνύματα για να βγάλεις άκρη. Επίσης να προσέξεις και να ζητήσεις να μην σου κάνουν refund στο wallet γιατί μετά θα είσαι αναγκασμένος να αγοράσεις μόνο από εκεί.

Έγινε επεξεργασία από zananiro
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.