Jump to content



Φραγή Forthnet


Recommended Posts

Έχω την εξής απορία: 

είναι νόμιμο να ενεργοποιείται φραγή εξερχομένων κλήσεων ΚΑΙ internet και μετά η εταιρία να απαιτεί πληρωμή όλου του ποσού? 

Δεν θα έπρεπε να αφαιρεί τις μέρες που δεν παρέχει την υπηρεσία? 

Το λέω γιατί μου το είχαν κάνει με τα capital controls που δεν έπαιζε να πάω να πληρώσω, πλέον βρίσκομαι αγγλία και πάλι δεν έχω πληρώσει αλλά δεν έχω και την υπηρεσία (είανι με φραγή). Γιατί να πληρώσω κάτι πυο δεν λαμβάνω?

Δέχομαι ότι δεν είμαι συνεπής στο λογαριασμό μου, αλλά δεν δέχομαι να πληρώνω για υπηρεσίες που δεν λαμβάνω.

Υπάρχει κάποια σοβαρή αιτιολογία στη φραγή? 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τα ίδια Παντελάκη μου, τα ίδια Παντελή μου...

Δε λαμβάνω ποτέ το λογαριασμό. Είναι και Αύγουστος, λείπω διακοπές και τον αμελώ.

Έρχεται ο επόμενος, με ένδειξη διακοπής. Επειδή μετά τις διακοπές δεν περίσσευαν να πληρώσω 2 μαζί, παίρνω τον δεύτερο και τον πληρώνω Online.

2 μέρες μετά μου το κόβουν.

Όταν πήγα από εκεί, μου είπαν ότι δεν έχω πληρώσει τον λογαριασμό Ιουλίου, αλλά του Αυγούστου και του Ιουλίου παραμένει απλήρωτος για πάνω από 30 ημέρες, οπότε έγινε διακοπή!

Δηλαδή, σου χρωστάω 40 + 40 ευρώ, σου δίνω τα "δεύτερα" 40 και μου κόβεις την υπηρεσία επειδή τα "πρώτα" 40 είναι απλήρωτα...

 

Αν δε θέλεις σχέση μαζί τους, στείλε τους στον πεπτώκοτα άγγελο...

Αν θέλεις, το πιό απλό είναι να κάνεις τηλέφωνο και να πεις "ε, κάτι λάθος κάνετε" και να στο αφαιρέσουν. Το δύσκολο θα είναι να μην παίρνουν χαμπάρι και να το πληρώσεις.

Link to comment
Share on other sites

Επειδή είμαι στην Αγγλία και πραγματικά το τηλέφωνο δεν το χρειάζομαι, τους έστειλα αυτό: 


Καλημέρα σας,

 
έχετε ενεργοποιήσει φραγή στην υπηρεσία μου λόγω απλήρωτων λογαριασμών.
Όταν πληρώνω όμως, απαιτείτε την πληρωμή όλου του ποσού.
Γιατί να πληρώνω για μία υπηρεσία που δεν λαμβάνω, εφ'όσον υπάρχει ενεργοποιημένη φραγή? 
 
Ο μόνος λόγος που δεν σας πληρώνω είναι η κατάχρηση της φραγής.
 
Δεν νομίζω ότι η κατάχρηση της φραγής, μη παρέχοντας υπηρεσία, είναι νομικώς αποδεκτή. Εν προκειμένω, δέχομαι να πληρώσω το πάγιο τέλος γραμμής για την περίοδο που υπάρχει ενεργοποιημένη φραγή (line rental) αλλά όχι τις υπηρεσίες διαδικτύου που δεν μου παρέχετε ούτε το πακέτο τηλεφωνίας που ούτε αυτό μου παρέχετε (αφού οι εξερχόμενες κλήσεις είναι απενεργοποιημένες).
 
Ενημερώστε με όταν αφαιρέσετε το κόστος των υπηρεσιών που δεν παρέχετε ώστε να προβώ σε πληρωμή του υπολοίπου.
 
Αριθμός τηλεφώνου: 
xxxxxx
 
Με τιμή,
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Επειδή είμαι στην Αγγλία και πραγματικά το τηλέφωνο δεν το χρειάζομαι

 

...αδυνατώ να καταλάβω, εφόσον ήξερες ότι θα είσαι εκτός Ελλάδας / το τηλέφωνο δεν το χρειάζεσαι, γιατί δεν έκανες διακοπή?

Βέβαια ένα συμβόλαιο με μία εταιρία, μπορεί να είναι ετήσιο ή ακόμα και για 2 χρόνια. Σε αυτή την περίπτωση έχω ακούσει ότι πληρώνεις κάποιο penalty διακοπής...

Τες πά.

Είμαι από τους πρώτους πελάτες της Forthnet, 

είμαι αρκετά ευχαριστημένος (με άριστα το 10 το 7αράκι το αξίζουν - το 10 δεν το έχω δώσει ποτέ)

σε σχέση με τον ανταγωνισμό τους και το "πακέτο μου" έχω την καλύτερη τιμή στην αγορά σήμερα

και πάντα έβρισκα μαζί τους μιά λύση (2-3 φορές που χρειάστηκε).   

 

Γιά να δούμε τι θα σου απαντήσουν...

 

υ.γ. και το αυτοκίνητό σου να άφηνες χωρίς βενζίνη κάποια στιγμή θα είχες "φραγή" στο να το κινήσεις (λόγω έλλειψης βενζίνης)...

...αλλά ΜΗΝ ξεχνάς ότι την ασφάλεια και τα τέλη κυκλοφορίας θα τα πληρώσεις θές δεν θές...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Άκυρο.

 

Το αυτοκίνητο είναι δικό μου και κρίνω εγώ ΑΝ, ΤΙ και ΠΟΤΕ θα πληρώσω. Οκ δεν πληρώνη τέλη κυκλοφορίας για τον Χ λόγο. Έρχεται η εφορία και σου λέει πχ. "επειδή, δεν πλήρωσες ΤΕΛΗ κυκλοφορίας, θα στο κατασχέσω." Αν εγώ δεν τα πληρώσω μέχρι του χρόνου, πόσο λογικό είναι να με φεσώσει και με τα επόμενα ΤΕΛΗ. Το αυτοκίνητο δεν είναι πια στην κατοχή μου.

Πάει; Δεν πάει.

 

Βέβαια, η 4νετ μπορεί να πει κατ' αντιστοιχία, "πληρώνεις επειδη΄έχεις γραμμή-αριθμό στο δίκτυο κλπ)

 

Πάντως για να κάνω τον δικηγόρο του διαβόλου λίγο, η 4νετ σε μένα έκδοσε πιστωτικό λογαριασμό για τον μήνα τον οποίο έκανε να μου μεταφέρει την γραμμή! (ναι μήνα....αλλά ας μην το σχολιάσουμε αυτό).

 

Αλλά πάλι 1 μήνας χωρίς υπηρεσίες στην μία περίπτωση, 1 μήνας και στην άλλη....

Link to comment
Share on other sites

για τον μήνα τον οποίο έκανε να μου μεταφέρει την γραμμή!

Γιά "να κάνω τον δικηγόρο του διαβόλου και εγώ λίγο":

η 4νετ έκανε ένα μήνα να σου μεταφέρει την γραμμή ή ο ΟΤΕ έκανε ένα μήνα να ελευθερώσει / μεταφέρει τον "βρόχο"..?? που είναι υπόθεση ενός λεπτού...

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι ο @sotiris στην επιστολή του, γράφει καθαρά ότι δέχεται να πληρώσει το κόστος του παγίου, αυτό δηλαδή που χρεώνει ο πΟΤΕ στη Forthnet για να της παρέχει τη γραμμή, αλλά όχι το κόστος της υπηρεσίας που δεν έλαβε.  

Link to comment
Share on other sites

...αδυνατώ να καταλάβω, εφόσον ήξερες ότι θα είσαι εκτός Ελλάδας / το τηλέφωνο δεν το χρειάζεσαι, γιατί δεν έκανες διακοπή?

Για να έχω internet στις διακοπές μου στην Ελλάδα και γιατί δεν θέλω να κάτσω πολύ Αγγλία οπότε αναγκαστικά θα πρέπει να το ξαναενεργοποιήσω σε 6-12 μήνες πληρώνοντας τα κέρατά μου για σύνδεση (~100 ευρά).

Θα ήμουνα διατεθιμένος να πληρώσω όλο το ποσό αν είχα την υπηρεσία, έστω κι αν δεν την χρησιμοποιούσα.

Μόνο που δεν την έχω ελέω φραγής.

Είναι η τρίτη φορά που μου βάζει η forthnet φραγή, στις προηγούμενες τα πλήρωσα.

Τώρα επειδή είμαι έξω και δεν το χρειάζομαι, ήρθε η ώρα να παίξω κι εγώ λίγο.

Γιατί η φραγή πατάει στο ότι το χρειάζεσαι και θα πληρώσεις άνευ όρων.

Βέβαια ένα συμβόλαιο με μία εταιρία, μπορεί να είναι ετήσιο ή ακόμα και για 2 χρόνια. Σε αυτή την περίπτωση έχω ακούσει ότι πληρώνεις κάποιο penalty διακοπής...

Έχει παρέλθει το έτος, μπορώ να διακόψω όποτε θέλω, γνωρίζω να διαβάζω τους όρους πολύ καλά, έχω πληρώσει τέλη διακοπής 140 λίρες πέρυσι στην Αγγλία για λήξη 18μηνης σύμβασης στους 12 μήνες (διότι έφευγα τότε) και ήταν ο μόνος τρόπος να αποκτήσω σοβαρό internet. Φέτος αποφάσισα ότι δεν παίρνω broadband στην Αγγλία αλλά θα τη βγάλω με hotspots, ποιος έχασε τελικά?

Τες πά.

Είμαι από τους πρώτους πελάτες της Forthnet, 

είμαι αρκετά ευχαριστημένος (με άριστα το 10 το 7αράκι το αξίζουν - το 10 δεν το έχω δώσει ποτέ)

σε σχέση με τον ανταγωνισμό τους και το "πακέτο μου" έχω την καλύτερη τιμή στην αγορά σήμερα

και πάντα έβρισκα μαζί τους μιά λύση (2-3 φορές που χρειάστηκε).

Και εγώ από τους πρώτους του ΟΤΕ. Τι σχέση έχει αυτό?

Κι εγώ είχα forthnet προ αμνημονεύτων και από τη στιγμή που έβγαλαν το double play (2006 αν θυμάμαι καλά?) γαμήθηκε σαν εταιρία διότι προφανώς δεν είχε το capacitance να υποστηρίξει το αυξημένο πελατολόγιο. Αλλά η ιστορική αναδρομή δεν λέει κάτι, και η British Telecom που είχα στην Αγγλία 1 χρόνο είανι πιο παλιά από τον ΟΤΕ αλλά κι αυτοί τον έπαιζαν με τα τρυκάκια αυτά που έμαθε και η forthnet.

Γιά να δούμε τι θα σου απαντήσουν...

 

υ.γ. και το αυτοκίνητό σου να άφηνες χωρίς βενζίνη κάποια στιγμή θα είχες "φραγή" στο να το κινήσεις (λόγω έλλειψης βενζίνης)...

...αλλά ΜΗΝ ξεχνάς ότι την ασφάλεια και τα τέλη κυκλοφορίας θα τα πληρώσεις θές δεν θές...

Ναι, δεν διαφωνώ, απλά δεν θα πληρώσω τη βενζίνη που θα έκαιγε αν το κινούσα. Τα πάγια τέλη της γραμμής είμαι διατεθιμένος να τα πληρώσω, τις υπηρεσίες δεν είμαι διότι δεν τις λαμβάνω. Δέχομαι επίσης και τόκο υπερημερίας για την καθυστερημένη οφειλή στα πάγια τέλη - ακόμη και στο rate της απατεωνο-εφορίας 1% το μήνα. Δεν δέχομαι όμως να έχω μία σύνδεση με φραγή και μετά να πρέπει να πληρώσω όλο το ποσό για κάτι που δεν έχω λάβει. Η απάντηση σε περίπτωση που είναι αρνητική (που αρνητική αναμένω να είναι) θα προωηθηθεί στο ΙΝΚΑ να δω τι απαντούν κι αυτοί. Μπορεί να το βλέπω τελείως λάθος, εμένα όμως έτσι μου φαίνεται, ότι πληρώνω για κάτι που δεν έχω ως 'απειλή' για να πληρώσω. Μόνο που 'απειλές' μπορώ να εκτοξεύω κι εγώ (πάρτε τα 3 μου εν προκειμένω), το θέμα είναι να έχουν νομική βάση.

Link to comment
Share on other sites

Έκανα και τη σχετική ενημέρωση στην EETT που δρα ως ανεξάρτητος κριτής.

Για να δω, γιατί στην Αγγλία ο αντίστοιχος φορέας είναι για τον π***, είχα διπλοπληρώσει μήνα όταν είχα αλλάξει πάροχο (από Sky σε Talk Talk) και το είχαν θεωρήσει απόλυτα λογικό να πληρώνω ένα μήνα για σύνδεση που δεν είχα.

post-34108-0-17675200-1447169579_thumb.p

Έγινε επεξεργασία από sotiris
Link to comment
Share on other sites

Μόλις με πήρε τηλέφωνο ευγενέστατη υπάλληλος της Forthnet.

Με ενημέρωσε ότι η φραγή είναι προσωρινή και πρέπει να πληρώσω για να αρθεί.

Μου είπε ότι όλες οι υπηρεσίες είναι στη διάθεσή μου.

Στην απάντησή μου:  

Έχω Ιdερνέτ? Έχω τελέφωνο? 

 

Δεν απήντησε παρά μόνο στο ότι είναι νόμιμο.

Προφανώς δεν είναι νόμιμη η διακοπή των υπηρεσιών και η απαίτηση πληρωμών για αυτές, οπότε ζήτησα γραπτή απάντηση ώστε να την επισυνάψω στην ΕΕΤΤ (τους ενημέρωσα ότι έχω ενημερώσει το ρυθμιστικό φορέα για το θέμα).

 

Για να δούμε, γιατί το κολπάκι είναι διαθέσιμες οι υπηρεσίες σας απλά δεν μπορείτε να τις χρησιμοποιήσετε δεν νομίζω ότι ισχύει νομικά, όσο κι αν χτυπιούνται κάτω. 

 

Με ρώτησαν αν θέλω και κάποιο διακανονισμό, αλλά η αφαίρεση των μη παρεχόμενων υπηρεσιών δεν υπήρχε στο μενού :p

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εννοείται ότι μέρα παρά μέρα με καλεί εισπρακτική εταιρία συνεργάτης της Forthnet η οποία όμως δεν μπορεί να μου μιλήσει αν δεν ταυτοποιήσω το ποιόν μου, τους ενημερώνω ότι δεν συνδιαλέγομαι με εισπρακτικές διότι δεν δέχομαι την οφειλή προς τη Forthnet και δεν ταυτοποιώ τίποτα.

Σκέφτομαι όμως να απαιτήσω γραπτώς έξοδα εισερχόμενου roaming από τη First Call, έτσι, για να παίξουμε και με αυτούς λίγο, τους σύγχρονους μαυραγορίτες.

Έγινε επεξεργασία από sotiris
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Πολύ λίγα τα χρήματα για να αξίζει τη διαδικασία. Κάθε φορά που σε παίρνουν, βάζε το νούμερο blacklist και τέλος. Εγώ όταν δεν ξέρω το νούμερο, δεν απαντάω, μετά το ψάχνω στο whocallsme και μπαίνει blacklist

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Αρχικά η ΕΕΤΤ δε θα κάνει ΑΠΟΛΥΤΩΣ τίποτα, δεν είναι ο ρόλος της να λύνει διαφορές καταναλωτών με εταιρείες

Δουλεύω σε εταιρεία του χώρου και αυτά είναι απλά και ξεκάθαρα

 

Στην ουσία:

Βάσει ρυθμιστικού πλαισίου από τη στιγμή που ενημερώνεσαι για την οφειλή μέσω του λογαριασμού (έστω ημερομηνία Χ) και

(Α) Έχει καταστεί ληξιπρόθεσμος και

(Β) Έχουν περάσει 15 ημέρες από την ημέρα που ενημερώθηκες για την οφειλή, ήτοι Χ+15

μπαίνει απολύτως νόμιμα φραγή σε internet & τηλέφωνο

Ναι ξέρω η ημερομηνία Χ είναι απροσδιόριστη. Πρακτικά από την 5η ή 6η μέρα που λήγει μπορεί να μπει φραγή

 

Τώρα για το πάγιο που θα πρέπει να χρεωθείς:

(Α) Αν αφορά διάστημα μικρότερο ενός τιμολογιακού κύκλου δεν παίρνεις καμιά πίστωση

(Β) Αν αφορά πλήρη τιμολογιακό κύκλο πρέπει να χρεώνεσαι μόνο το βασικό πάγιο βάσει της σύμβασής σου

 

Προσοχή να δοθεί πως εντός 60 ημερών μπορεί ο πάροχος να προχωρήσει σε πλήρη διακοπή και κατάργηση αριθμού αν δεν έχει αποπληρωθεί το σύνολο της οφειλής

Αυτά

Ότι θετε εδώ είμαι

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.