Jump to content



Απαράδεκτη vodafone.


veteranos123

Recommended Posts

Καλημέρα. Εδώ και 7 χρόνια έχω ένα καρτοκινητό cosmote στο όνομα της μητέρας μου και το Μάιο που μας πέρασε το έφερα στο όνομά μου. Εχθές μου έρχεται ένα μήνυμα το κινητό από την vodafone ότι η αίτηση φορητότητας που έγινε στις 16 του μηνός κατοχυρώθηκε με επιτυχία.

 

Φυσικά εγώ δεν έκανα κάτι τέτοιο και άμεσα παίρνω στα κεντρικά της vodafone για εξηγήσεις και όντως λέει ότι στις 16 του μηνός έγινε προφορά τηλεφωνικά (δυστυχώς δεν σκέφτηκα να ζητήσω την συνομιλία, όχι ότι θα μου την έδιναν βέβαια). Αφού τους είπα ότι εγώ δεν δέχτηκα καμιά κλήση και δεν αποδέχτηκα καμιά προσφορά μου είπαν ότι θα το τσεκάρουν και θα με πάρουν κατά τις 8 αλλά φυσικά δεν με πήραν. Τους παίρνω πάλι και μου λέμε θα το τσεκάρουμε και θα σε ενημερώσουμε.

 

Πριν 2 ώρες κοιτάω και το κινητό μου δεν έχει σήμα και λέει μόνο κλήσεις έκτακτης ανάγκης και κατευθείαν πάω στην cosmote και μου λένε ότι το νούμερο έφυγε από αυτούς. 

 

Αμέσως παίρνω την vodafone για τρίτη φορά και μου λένε ότι το νούμερο μου ανήκει πλέων στην vodafone σε ένα επίθετο που δεν το θυμάμαι σε επαγγελματικό πακέτο. Εγώ βέβαια στο κινητό ακόμα δεν έχω σήμα και μου είπαν ότι θα καταθέσουν αίτημα να γυρίσει πάλι στην cosmote.

 

Εγώ τους έδωσα περιθώριο μέχρι την Δευτέρα το νούμερο να πάει πάλι στην cosmote αλλιώς θα μιλήσω με γνωστό μου δικηγόρο για όλες τις νόμιμες ενέργειες που μπορούν να γίνουν καθώς και καταγγελία στην προστασία καταναλωτή κλπ. όπως και επίσης σκέφτομαι να πάρουμε ένα σταθερό και ένα κινητό από την vodafone-hol.

 

 

Θα ήθελα να σας τονίσω την μεγάλη προσοχή με την vodafone γιατί είναι απαράδεκτοι, 

 

Εσείς τι θα κάνατε στην θέση μου;

 

Ευχαριστώ και συγγνώμη για το μεγάλο post.

 

υγ. Δεν ήξερα που να βάλω το θέμα :)

Link to comment
Share on other sites

Αν θέλεις να το κυνηγήσεις, μέχρι και λεφτά μπορείς να βγάλεις.

Μίλα με Συνήγορο του Καταναλωτή και επί τόπου κάνε και καταγγελία στην ΕΕΤΤ. Αν δεν απαντήσουν εγγράφως σε εσένα και ΕΕΤΤ σε 15 μέρες είναι σα να αποδέχονται το λάθος τους.

 

Επίσης μίλα πάλι με Cosmote και ζήτα να σου στείλουν τα αποδεικτικά της ταυτότητας του χρήστη που έκανε την αίτηση φορητότητας. Προφανώς δε θα έχουν τα σωστά και μετά κάνεις και σε αυτούς καταγγελία.

 

Πρόσεξε μόνο, μήπως πήραν καμιά μητέρα και τους έδωσε το ΟΚ και βρεθείς εκτεθειμένος, αν και λες ότι το όνομα είναι άσχετο.

Έγινε επεξεργασία από Wizard!
Link to comment
Share on other sites

Βασικά περιμένω μέχρι την δευτέρα να δω τι θα γ8νέι και θα μιλήσω με φίλο δικηγόρο. Δεν παίζει να το σήκωσα κάποιος άλλος γιατί στις 16 του μήνα δεν είχα καμία κλήση.

Όταν έκανα την αίτηση να έρθει στο όνομα μου η cosmote δεν μου έσωσε κάποιο να δυστυχώς δεν ζήτησα οπότε στην cosmote δεν είναι σίγουρος αν ήταν σε στο όνομα μου ή στης μητέρας μου

Έγινε επεξεργασία από veteranos123
Link to comment
Share on other sites

Εν το μεταξύ αν πάρω στο 11880 μου λένε ότι το νούμερο ανήκει σε μένα, η cosmote λέει ότι νούμερο είναι ακόμα σε αυτούς και η vodafone λέει ότι το νούμερο μου είναι σε αυτούς και ανήκει σε κάποιον Γιώργο πχ.

Link to comment
Share on other sites

κανονικά το 11880 θα έπρεπε να είχε και τις δύο καταχωρήσεις Γιατί παίρνει ανα καποιο καιρό ,ανανέωση απο τις εταιρίες κινητής τηλεφωνίας.

Εκτός αν ειχες μιλήσει μαζι τους ώστε να σβήσεις την λάθος καταχώρηση

Link to comment
Share on other sites

 

Καλημέρα. Εδώ και 7 χρόνια έχω ένα καρτοκινητό cosmote στο όνομα της μητέρας μου και το Μάιο που μας πέρασε το έφερα στο όνομά μου. Εχθές μου έρχεται ένα μήνυμα το κινητό από την vodafone ότι η αίτηση φορητότητας που έγινε στις 16 του μηνός κατοχυρώθηκε με επιτυχία.
 
Φυσικά εγώ δεν έκανα κάτι τέτοιο και άμεσα παίρνω στα κεντρικά της vodafone για εξηγήσεις και όντως λέει ότι στις 16 του μηνός έγινε προφορά τηλεφωνικά (δυστυχώς δεν σκέφτηκα να ζητήσω την συνομιλία, όχι ότι θα μου την έδιναν βέβαια). Αφού τους είπα ότι εγώ δεν δέχτηκα καμιά κλήση και δεν αποδέχτηκα καμιά προσφορά μου είπαν ότι θα το τσεκάρουν και θα με πάρουν κατά τις 8 αλλά φυσικά δεν με πήραν. Τους παίρνω πάλι και μου λέμε θα το τσεκάρουμε και θα σε ενημερώσουμε.
 
Πριν 2 ώρες κοιτάω και το κινητό μου δεν έχει σήμα και λέει μόνο κλήσεις έκτακτης ανάγκης και κατευθείαν πάω στην cosmote και μου λένε ότι το νούμερο έφυγε από αυτούς. 
 
Αμέσως παίρνω την vodafone για τρίτη φορά και μου λένε ότι το νούμερο μου ανήκει πλέων στην vodafone σε ένα επίθετο που δεν το θυμάμαι σε επαγγελματικό πακέτο. Εγώ βέβαια στο κινητό ακόμα δεν έχω σήμα και μου είπαν ότι θα καταθέσουν αίτημα να γυρίσει πάλι στην cosmote.
 
Εγώ τους έδωσα περιθώριο μέχρι την Δευτέρα το νούμερο να πάει πάλι στην cosmote αλλιώς θα μιλήσω με γνωστό μου δικηγόρο για όλες τις νόμιμες ενέργειες που μπορούν να γίνουν καθώς και καταγγελία στην προστασία καταναλωτή κλπ. όπως και επίσης σκέφτομαι να πάρουμε ένα σταθερό και ένα κινητό από την vodafone-hol.
 
 
Θα ήθελα να σας τονίσω την μεγάλη προσοχή με την vodafone γιατί είναι απαράδεκτοι, 
 
Εσείς τι θα κάνατε στην θέση μου;
 
Ευχαριστώ και συγγνώμη για το μεγάλο post.
 
υγ. Δεν ήξερα που να βάλω το θέμα :)

 

 

Για να γίνει όλο αυτό που περιγράφεις, πρέπει είτε να πας ο ίδιος και να κάνεις αίτηση φορητότητας ή κάποιος από το περιβάλλον σου ο οποίος θα ξέρει όλα τα προσωπικά σου στοιχεία και θα το έπαιξε πως είσαι εσύ.

Επειδή για να γίνει αυτό πρέπει να δηλωθούν ακόμη αριθμός ταυτότητας του κατόχου στο άλλο δίκτυο, αλλά και ΑΦΜ θα πρέπει είτε να δεις ποιος σε τρόλλαρε ή να μας πεις ποια είναι η πραγματική ιστορία, γιατί αυτό που λες έχει πιθανότητες 0.5 στο δισεκατομμύριο να γίνει. :)

όταν η cosmote παει να χάσει εναν πελάτη δεν κάνει μια τελευταια προσπάθεια -προσφορά να τον κρατήσει;

 

 

Όλες οι εταιρίες το κάνουν.

 

 

Όταν πρόκειται για καρτοκινητό, όπως υποτίθεται ότι έχει ο topic starter σπάνια ασχολούνται, έως ποτέ.

Έγινε επεξεργασία από hayabusa
Link to comment
Share on other sites

κανονικά το 11880 θα έπρεπε να είχε και τις δύο καταχωρήσεις Γιατί παίρνει ανα καποιο καιρό ,ανανέωση απο τις εταιρίες κινητής τηλεφωνίας.

Εκτός αν ειχες μιλήσει μαζι τους ώστε να σβήσεις την λάθος καταχώρηση

Όχι  το 11880 έχει μόνο την δικιά μου καταχώρηση και δεν ζήτησα να σβηστεί κάποια καταχώρηση.

Link to comment
Share on other sites

Για να γίνει όλο αυτό που περιγράφεις, πρέπει είτε να πας ο ίδιος και να κάνεις αίτηση φορητότητας ή κάποιος από το περιβάλλον σου ο οποίος θα ξέρει όλα τα προσωπικά σου στοιχεία και θα το έπαιξε πως είσαι εσύ.

Επειδή για να γίνει αυτό πρέπει να δηλωθούν ακόμη αριθμός ταυτότητας του κατόχου στο άλλο δίκτυο, αλλά και ΑΦΜ θα πρέπει είτε να δεις ποιος σε τρόλλαρε ή να μας πεις ποια είναι η πραγματική ιστορία, γιατί αυτό που λες έχει πιθανότητες 0.5 στο δισεκατομμύριο να γίνει. :)

 

 

 

 

Όταν πρόκειται για καρτοκινητό, όπως υποτίθεται ότι έχει ο topic starter σπάνια ασχολούνται, έως ποτέ.

Η ιστορία είναι αυτή που λέω. Την Πέμπτη μου έρχεται στο νούμερο μου ένα μήνυμα από την vodafone και λέει η αίτηση φορητότητας κατοχυρώθηκε με επιτυχία. Αμέσως παίρνω τηλέφωνο και μου λένε κάποιος ξεκίνησε αίτηση φορητότητας και συγκεκριμένα στις 16 του μηνός έγινε στο νούμερο μου προσφορά και την αποδέχτηκα. Κάτι τέτοιο δεν ισχύει καθώς στις 16 του μηνός δεν χτύπησε το κινητό και πέρα από αυτό το είχα όλη μέρα πάνω μου οπότε δεν μπορούσε να το σηκώσει κάποιος άλλος. Την Παρασκευή χάνω το σήμα από την cosmote και από ένα κατάστημα της cosmote μου λένε ότι το νούμερο έφυγε από αυτούς. Παίρνω στην vodafone και μου λένε ότι το νούμερο μου ανήκει στην vodafone πλέον σε ένα όνομα άγνωστο σε μένα. Το απόγευμα παίρνω στα κεντρικά της cosmote και και μου λένε ότι το νούμερο είναι στην cosmote (περίεργο γιατί  σε ένα  κατάστημα της cosmote μου είπαν ότι το νούμερο έφυγε από αυτούς). Πλέον από την Παρασκευή είμαι χωρίς τηλέφωνο και αν καλέσει κάποιος το νούμερο μου λέει ότι ο χρήστης δεν είναι διαθέσιμος. Εν το μεταξύ αν πάρω στο 11880 μου λένε ότι το νούμερο ανήκει σε μένα, η cosmote (τα κεντρικά) λέει ότι νούμερο είναι ακόμα σε αυτούς και η vodafone λέει ότι το νούμερο μου είναι σε αυτούς και ανήκει σε κάποιον άγνωστο σε μένα (μου είχε το επίθετό του αλλά δεν το θυμάμαι).

 

Πάντως αν μέχρι αύριο δεν έχω κάποια ενημέρωση θα ζητήσω τον προϊστάμενο και αν αρχίσει και αυτός τα μα μου σου του θα ανέβω με τον πατέρα μου στα κεντρικά.

 

 

Μπορεί όλο αυτό να σας ακούγεται τρελό και αδύνατον να συμβεί αλλά δυστυχώς έτσι είναι και κόβω το κεφάλι μου ότι δεν έχει γίνει κάποια αίτηση μεταφοράς από κάποιον συγγενή μου.

Για να γίνει όλο αυτό που περιγράφεις, πρέπει είτε να πας ο ίδιος και να κάνεις αίτηση φορητότητας ή κάποιος από το περιβάλλον σου ο οποίος θα ξέρει όλα τα προσωπικά σου στοιχεία και θα το έπαιξε πως είσαι εσύ.

Επειδή για να γίνει αυτό πρέπει να δηλωθούν ακόμη αριθμός ταυτότητας του κατόχου στο άλλο δίκτυο, αλλά και ΑΦΜ θα πρέπει είτε να δεις ποιος σε τρόλλαρε ή να μας πεις ποια είναι η πραγματική ιστορία, γιατί αυτό που λες έχει πιθανότητες 0.5 στο δισεκατομμύριο να γίνει. :)

 

 

 

 

Όταν πρόκειται για καρτοκινητό, όπως υποτίθεται ότι έχει ο topic starter σπάνια ασχολούνται, έως ποτέ.

Ναι καρτοκινητό έχω.

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα, να είναι έτσι όπως τα λες και να σου ειπε η Vodafone (από το τηλέφωνο κιόλας, που οι κλήσεις ηχογραφούνται) το όνομα και το επώνυμο αυτού στον οποίο υποτίθεται ανήκει πλέον ο αριθμό δεν υπάρχει απολύτως καμία περίπτωση.

 

Είναι κάτι που απαγορεύται δια ροπάλου και η μόνη περίπτωση να έγινε αυτόείναι ο υπάλληλος να θέλει να χάσει τη δουλειά του, που μεταξύ μας, χλωμό το κόβω.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Επειδή έχω πάει χίλιες φορές στο κατάστημα της vodafone στην γειτονιά μου και άλλες τόσες φορές έχω μιλήσει με την εξυπηρέτηση πελατών της vodafone ίσως να μου ρο είπαν και από το κατάσημα της vodafone αλλά μόνο το επίθετο γιατί τώερα που το σκέφτομαι την τελευταία φορά που μίλησα με την εξυπηρέτηση πελατών και ζήτησα τα στοιχεία του αλλουνού μου είπαν ότι δεν γίνεται να μου ταδώσου. Οπότε γιαυτό πυο λες έχει δίκιο αλλά η ιστορία έχει όπως λέω.  Αύριο θα ζητήσω να μιλήσω με το προιστάμενο (λογικά για το τμήμα καρτοκινητής?) και τους ενημέρωσα ότι έκανα καταγγελία στην ΕΕΤΤ.

 

Πάντως σίγουρα μου ανέφεραν το επίθετό του.

 

Επείσης μου λένε ότι το νούμερο μεου στην vodafone είναι επαγγελματικό συμβόλαιο.

Έγινε επεξεργασία από veteranos123
Link to comment
Share on other sites

Αν και εξακολουθώ να διατηρώ τις επιφυλάξεις μου για το όλο θέμα, το καλύτερο που έχεις να κάνεις σε πρώτη φάση πριν από τυχόν ταρζανιές σε μαγαζιά ή κέντρο εξυπηρέτησης είναι να μάθεις από ποιο κατάστημα ή συνεργάτη/συνεργαζόμενη εταιρεία έγινε το αίτημα φορητότητας (και άρα από εκεί στάλθηκαν τα συμβόλαια κλπ).

 

Αυτή είναι μια πληροφορία που μπορούν να στη δώσουν και μόνο ετσι θα αρχίσεις να ξετυλίγεις το κουβάρι και να δεις τι έχει συμβεί.

Link to comment
Share on other sites

Μου λένε ότι το όλο θέμα έγινε τηλεφωνικά

 

Και σου ξαναλέω ότι αν πας σε ένα κατάστημα και εξηγήσεις το θέμα σου, μπορείς να ζητήσεις να βρουν από που κλείστηκε η τηλεφωνική συμφωνία.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα. Τους ξανά πήρα τηλέφωνο σήμερα και τους είπα ότι η μητέρα μου είναι δικαστική επιμελήτρια και γνωρίζει εισαγγελείς και είναι έτοιμη σε 5 λεπτά να καταθέσει αγωγή σκοτώθηκαν να με εξυπηρετήσουν. Μόλις το κλείνουμε με παίρνει ο καταστηματάρχης που είχε κάνει την μ***** και μου λέει ότι κατά την εκτύπωση των στοιχείων ενός για μεταφορά το χαρτί βγήκε μουτζουρωμένο και έγινε το μπέρδεμα.

 

Αμέσως με παίρνει και η cosmote να μου πει ότι έχει ξεκινήσει αίτηση να έρθει στο δίκτυο τους.

 

Επιτέλους βρέθηκε άκρη.

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα, επειδή τυχαίνει να δουλεύω στο χώρο, όταν διαβάζω κατι σαν και το παρακάτω, που πραγματικά δεν θα μπορούσε να είναι βγαλμένο ούτε από σενάριο επιστημονικής φαντασίας ξέρω ότι κάποιο λάκο έχει η φάβα.

 

κατά την εκτύπωση των στοιχείων ενός για μεταφορά το χαρτί βγήκε μουτζουρωμένο και έγινε το μπέρδεμα.

 

Και σε αυτή την περίπτωση είτε ξέρεις τι έχει γίνει και απλά δεν το λες (δικαίωμά σου) ή απλά κάποιος σου έριξε το trollάρισμα του αιώνα. Άλλη περίπτωση δεν υπάρχει :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.