Jump to content



[Greek Gatherings 06-3-2016] Zandvoort - Ford Escort RS1600 - BMW M3 E30 drift Doodle Pool for car selection


Recommended Posts

Posted (edited)

TIME OF DAY : 19:00

WEATHER : clear 

AMBIENT TEMP : 16

TRACK TEMP : 20

GRIP : 96 % στο practice να τελειωνει ο αγωνας με 98-99% 

 

Practice: 45 λεπτά, 20:15
Qualify: 30 λεπτά, 21:00

Race: 21:30 - 23 LAPS

 

Παρακαλώ επιλέξτε με ποιό αυτοκίνητο θα συμμετάσχετε

http://doodle.com/poll/be2dryrcgghvq8tx

 

 

Σημαντικό:

  • Πρέπει να έχουμε τουλάχιστον 2 ρόδες μέσα στα όρια της πίστας (λευκές γραμμές).
  • Αν έχουμε επαφή με άλλον οδηγό με δική μας υπαιτιότητα, του παραχωρούμε σε ασφαλές σημείο τη θέση μας.
  • Προσοχή όταν ξαναμπαίνουμε στην πίστα μετά από έξοδο. Κοιτάμε πρώτα πίσω μας και στο χάρτη.
  • Προσοχή όταν βγαίνουμε από τα pits!
  • Kανόνες αγωνιστικής συμπεριφοράς +

 

 

Edited by sosna
  • Like 1
Posted

Γιατι το drift δε παει ισια λογω στησιματος και δεν εχει καποια σχεση με το εσκορτ.Για αυτο το λεω.Μηπως μπερδευτηκες :p

Posted (edited)

Ενώ το escort πάει ευθεία...

 

Το drift είναι απλά πιο δυνατό. Μια χαρά στρίβει

Edited by liakjim
Posted (edited)

Μια χαρά ίσια πάει με παραπλήσιους χρόνους.

 

http://www.radiators-champ.com/RSRLiveTiming/index.php?page=rank&track=2123&car=2489&rank_type=all&tyre_type=all&controller_type=all&community=all&friends=all

 

http://www.radiators-champ.com/RSRLiveTiming/index.php?page=rank&track=2123&car=53&rank_type=all&tyre_type=all&controller_type=all&community=all&friends=all

 

 

Αν θέτε βάζομε κ το GT40 που είναι καμιά 10αριά δεύτερα ταχύτερο κ από τα δύο για το μούλτικλας της υπόθεσης,αλλά δεν ξέρω αν θα μαστε αρκετοί για ναχει ενδιαφέρον.

 

υγ:επίσης grip στο 90% έτσι για την κουλτούρα κ για να γλιστρήσουμε κ λίγο :lol::lol:

 

Edited by sosna
Posted

epic combo, κρίμα που θα το χάσω. Καλή διασκέδαση! θα προσπαθήσω να μπω μεσοβδόμαδα.

Posted

Αρκετά πιο γρήγορο το BMW. Ένα από τα 2 θέλει αλλαγή.

Το Escort τα σπάει πάντως.

  • Like 1
Posted

εχουμε πει κατω απο 95% δε πεφτουμε.Σα κανονας των combos :p
Το φορντ μου φαινεται πιο αργο απο την bmw.

με την bmw , εκανα 2.21.4 μεσα σε 4 λαπς

και με το εσκορντ 2.23.6 μεσα σε 17λαπς.

 

  • Like 1
Posted (edited)

Μήπως  η απλή Μ3 θα ήταν κοντά στο escort; Θα προσπαθήσω να το τιμήσω το combo πάντως μιας και απέχω καιρό λόγω υποχρεώσεων.

 

 

Θα απέχει και ο Άκης...:shifty:

Edited by panos2171
Posted

χαχαχαχαχα... καλα ρε βαλατε driftαμαξα;

θα φατε καλα απο τον Θοδωρη, περαστικα σας....

επομενο combo???

  • Like 1
Posted (edited)

Θα προσπαθήσω να μπω αργότερα για να τσεκάρω τα τουτούνια.

 

Ακόμη κ αν το ένα είναι γρηγορότερο απλά θα έχουμε 2 κλάσεις ουσιαστικά.Πιστεύω οτι οι αργότεροι με τη μπέμπα θα συμμιχθούν με τα ταχύτερα Έσκορτς.

 

Επίσης 90% grip φορ δε φαν οφ ιτ.Ας γουστάρουμε κ λίγο ανάποδο.

 

υγ:για την ιστορία πάντως το κόμπο είναι απείρως ευκολότερο από το Νόρντσλαιφ με τα αεροδιαστημικά κ την Μπριντζθάμπτον με τον άρχοντα της υπστροφής.Σε αυτό θα στρίβεις με το γκαζάκι σου κ θα τραβάς κ καμιά διορθωσούλα αν χρειαστεί κ είσαι άρχοντας.

Edited by sosna
  • Like 1
Posted

Αν το ένα είναι γρηγορότερο, τότε όλοι θα πάρουν αυτό :rolleyes:

 

Το combo είναι εύκολο μέχρι να αρχίσεις να προσπαθείς για χρόνο.

  • Like 2
Posted

Δημήτρη αν το ένα είναι ταχύτερο από το άλλο τότε θα έχουμε 2 κλάσεις simple as that.

 

Τώρα αν όλοι επιλέξουν το γρηγορότερο είναι θέμα δικό τους.Μιλάμε για 2 οδηγοκεντρικώς απολαυστικά τουτούνια.

 

Με τη λογική σου σε μούλτικλας αγώνες όλοι θα τρέχουν με το γρηγορότερο just because πράγμα που σαφώς κ δεν ισχύει.

 

Αν δεν σου αρέσει κ θέλεις πες το μου να κάνω έντιτ κ να βάλω οτι θες -κ δεν το λέω επειδή θίχτηκα φευ-.Αν ήξερα οτι θα υπήρχε τόση μανούρα ειλικρινά δεν θα ασχολιόμουν.Κ γω δεν ¨συμφωνούσα¨ με κάποια κόμπο αλλά τα έτρεξα για την παρέα κ την ευχαρίστηση.

 

Τέλος να εφιστήσω την προσοχή σας στην χρονολαγνεία κ το αχαλίνωτο χρονοκυνήγι.Είναι αντιπαραγωγικό αλυσιτελές αδιέξοδο κ μαθαίνετε λάθος πράγματα που είναι ικανά να χαραμίσουν αγώνα -μιλω εκ πείρας-.Αν από την άλλη προσπαθείς να βελτιώνεσαι γύρο με το γύρο κ αγώνα με τον αγώνα θα χαίρεσαι πολύ περισσότερο (τουλάχιστον αυτό κατάλαβα εγώ).

 

Κάνε μερικές γύρες με κάθε αμάξι,δες ποιό σου κάθεται οδηγικά,προσπάθησε να αφουγκραστείς τα τερτίπια του κ κάνε όχι άσκοπες γύρες για να βρεις το άκυρο ξεχασμένο δέκατο αλλά για να μπορείς να τερματίζεις αγώνα.

Posted

Επειδή έτρεξα κ τα 2 για μένα η μπέμπα ήταν ευκολότερη.

 

Αν θέλετε μπορούμε να αλλάξουμε το Έσκορτ -σόρρυ Γιώργο :) - με Lotus Elise SC.

 

Κ ας βάλουμε grip 94-95%.

Posted

Ότι θέλεις εσύ επιλέγεις, Όχι ότι θέλουμε! οποτε πάρε μια αποφαση τελική και άσε τους αλλους να χτυπιούνται:p

Επίσης το grip δε πέφτει κάτω από 95%.είχε αποφασιστεί σαν κατώτατο όριο.

Posted (edited)

Απλά γράφω τί παρατήρησα.  Ότι έγραψα ήταν υπό μορφής ενημέρωσης κ όχι γκρίνιας.

Το RSR δεν είναι πάντα πανάκεια ειδικά σε δύσκολα combo με μικρό δείγμα.

Μπορεί κάτι να είχες σκεφτεί διαφορετικά.

Μανούρα δεν υπάρχει επουδενί.

 

Το combo το γουστάρω με τα χίλια.

 

Υ.Γ. Μην ξεχνάς υπάρχει και το ballast!!! Βάλτεπχ καμιά 100κιλά στην BMW.

Edited by liakjim
  • Like 1

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.