Jump to content


[Greek Gatherings 06-3-2016] Zandvoort - Ford Escort RS1600 - BMW M3 E30 drift Doodle Pool for car selection


sosna

Recommended Posts

Να δώ πότε θα παραδεχτούμε πως τρέχουμε για την επιβεβαίωση και μόνον γι αυτήν .

Πάρτε το χαμπάρι το thelab  είναι για να ικανοποιούνται οι μαζόχες ,αυτό ενέχει ψυχική φθορά γιατί η ρημάδα η επιβεβαίωση αργεί η δεν έρχεται ποτέ, βέβαια η ελπίδα πεθαίνει τελευταία!

Και το πιο εύκολο κόμπο έχει δράματα και το πιο δύσκολο έχει χαρές ,δεν είναι θέμα κόμπο είναι θέμα διάθεσης να ριχτείς στη μάχη για την επιβεβαίωση κάθε φορά.

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

ολα ευκολα ειναι στην αρχη και δυσκολα οταν πας για χρονο :p

Ειναι και διαθεσης Παναγιωτη , πχ οταν βλεπω GT2/3 cars δε μπαινω καν στην διαδικασια να παρω μερος γιατι δε μου αρεσουν.Μη κοιτας στο CLC..εκει επρεπε.

Οσο για το ford, ειναι απιθανο αμαξι.Σπασαρχιδικο εως αηδιας σε βαθμο να θελω να σπασω το γραφειο :p αλλα καθε φορα ανακαλυπτεις και κατι καινουργιο.

Το καλυτερο μου ειναι 2.02.3 αλλα κατεβαινει οριακα στο 2.01.9χχ
Ειμαι +1 δευτερολεπτο πιο αργος απο δυο εξωγηινους.Αν και με τον B385 στο παρελθον εχουμε κοντραριστει αρκετες φορες σε χρονους.Οποτε μαλλον θελει ψαξιμο.....

 

Έγινε επεξεργασία από GoMaR
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μπήκαν 100κιλά στην μπέμπα και ακόμα αρκετά πιο γρήγορη.

 

Άκη τελικά πόσα?

 

Σήμερα ήταν πολύ καλά. Τρελές μάχες. Το escort ίσως το καλύτερο αμάξι του AC.

Έγινε επεξεργασία από liakjim
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Στους 2 αγώνες που έκανα είχα:

12 λεπτά 20.36 δευτ με το Ford

12 λεπτά 08.9 δευτ με BMW που είχε 100kg ballast.

 

~12 sec σε 6 laps δηλαδή παρά το ballast στη BMW. Άρα πιστεύω ότι θέλει άλλα 100, αλλιώς ας βγει και να μείνει το Ford.

 

Βάζω άλλα 100 στη bmw και βλέπουμε.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

@sosna Με το θάρρος που μου δίνει η φοβερή εμπειρία που έχω γύρω από την παρακολούθηση των replay :pc:θα πρότεινα να βγάλεις έξω τη μιά η την άλλη χασοκώλα να μην παιδεύονται τα παλικάρια δω μέσα  να δούνε πόσα gr ballast θα βάλουν στον καθρέπτη για να ισορροπήσουν τα ανισόρροπα .

Σόρρυ για την παρέμβαση βέβαια η τελική απόφαση δική σου!

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το προβλημα για μενα ειναι οτι ειναι Πεμπτη(σε 3 μερες ειναι ο αγωνας)  και ακομα ψαχνοματε για το combo για το αν θα βγει ενα αμαξι η ποσο μπαλαστ θελει η μπεμπα..Ασε δε που μαθαινω τοσες μερες το ford και τελος μπορει να βγει :p


Επισης , θα συμφωνησω με τον Λιακουρη.Η λιστα για αυτο υπαρχει, για να προετοιμαζομαστε μερες πριν η βδομαδες για να μην εχουμε αλλαγες και ψαξιματα τελευταια στιγμη.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Εγω ειμαι στην αντιθετη φαση απο σενα Ιασονα, αδιαφορησα απο την αρχη για το ford (εχω ενα θεμα με τα δεξιοτιμονα ρεπαιδιμου :p ) και παιζει να δω τωρα, ημερα Πεμπτη, να μενει μονο αυτο.... :tomato:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει - δεν υπάρχει η λίστα, όσο προετοιμασία και να έχει γίνει πάντα κάποιος θα γκρινιάξει για το κόμπο. Δεν θέλω να κάνω το δικηγόρο του sosna αλλά ο άνθρωπος από την αρχή είπε ότι αν τα αυτοκίνητα είναι unbalanced να γίνει multiclass.

Link to comment
Share on other sites

Γιαννη, δεν υφισταται η λεξη γκρινια οταν ειναι Πεμπτη και ψαχνομαστε ακομα.Και απο οσο ξερω multiclass γινεται με μεγαλυτερη διαφορα αυτοκινητων και οχι στα 3 δευτερολεπτα οπου ενας αργος του γρηγορου θα "εμποδιζει" εναν γρηγορο απο τα πιο αργα.

Η προετοιμασια γινεται για το κομπο ωστε να ειναι ψαγμενο και χωρις προβληματα.Αν σε καποιον δεν του αρεσει η επιλογη,δικο του προβλημα.

 

@wolves θα λυσεις το προβλημα σου πατωντας F1 δυο φορες :p
 

Spoiler

καπό:p

 

Έγινε επεξεργασία από GoMaR
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, panosdimp said:

Ναι αλλά για να γίνει multiclass θα πρέπει να πάει κάποιος με το αργό δεξιοτίμονο ποιός θά ναι ο ήρωας ανιδιοτελής νέος?

 

Όποιοι παίζουν από το καπό... :whistling:  

 

:offtopic2: (είμαι ένας από αυτούς και κάποια στιγμή θα επιχειρηματολογήσω γιατί είναι μακράν το πιο αληθοφανές... (για μονή οθόνη μιλάω φυσικά) ) όχι οτι θα παίξω την Κυριακή

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

33 minutes ago, panosdimp said:

Ναι αλλά για να γίνει multiclass θα πρέπει να πάει κάποιος με το αργό δεξιοτίμονο ποιός θά ναι ο ήρωας ανιδιοτελής νέος?:)

 

Δεν ξέρω τι θα κάνετε, εγώ θέλω ένα escort για την Κυριακή!!! Και ας είμαι μόνος μου τέρμα πίσω!!!

Link to comment
Share on other sites

@GoMaR Γενικά το έλεγα, όχι μόνο για το συγκεκριμένο κόμπο. Αλλά από τη μέχρι τώρα εμπειρία μου θα επιμείνω ότι μια μανούρα πάντα υπάρχει, τώρα αν είναι δικαιολογημένη ή όχι είναι άλλη συζήτηση.

 

πριν 14 λεπτά, το μέλος thazio έγραψε:

είμαι ένας από αυτούς και κάποια στιγμή θα επιχειρηματολογήσω γιατί είναι μακράν το πιο αληθοφανές...

 

Single screen, μου φαίνεται αρκετά αληθοφανές ;)

 

 

4c07ad7ecd0d2d494ba871236cc42bdb565c9d50adead1e191ed4f0979c9632d.jpg

Link to comment
Share on other sites

Multi class με 10 νοματαίους που από ότι φαίνεται θα μαζευτούν δεν γίνεται. Δλδ γίνεται αλλά θα γίνει hotlap κ δεν γουστάρω.

 

Λοιπόν όλοι οικειοθελώς Ford για να τελειώνουμε? (ή Άκη βάλε 300 κιλά στην μπέμπα).

Έγινε επεξεργασία από liakjim
Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνήσω οτι η λίστα υπάρχει για να ξεκινάτε-με νωρίτερα την προετοιμασία αλλά αλοίμονο αν χρειάζονται 2 βδομάδες για 1 road car κ ένα tamed vintage race car.;Έπρεπε να με προιδεάσει η ανυπομονησία του Δημήτρη :)

 

Είχα αντιληφθεί -κακώς όπως αποδεικνύεται- οτι αρκετοί όπως κ γω μπαίνετε μια δυο μέρες για προπόνηση κ δοκιμαστικά ολιγόγυρα μεσούσης της βδομάδας κ μετά μαζεύεστε την Κυριακή για να συναγωνιστείτε -αφήνω τον uhu απέξω :) -.Προφανώς μετέφρασα λάθος το σχετικά χαλαρό-φιλικό αλλά όχι yolo κλίμα.

 

Αν εξαρχής γνώριζα οτι θα έπρεπε να αφιερώσω ώρες σε κάτι τόσο απλό όπως η επιλογή κόμπο δεν θα προέτρεπα ποτέ το μοριοχώσιμό μου σε αυτή.

 

Το σκεπτικό μου ήταν να διαλέξω αυτά που οι περισσότεροι ονομάζουν αντισυμβατικά αυτοκίνητα.Γιατί μέσω αυτών μέσα στα χρόνια κ την τριβή έμαθα να οδηγώ.Όταν έλεγα πίσω στο 2007 σε κάποιον team mate στην απελθούσα GVR οτι το drift μου έμαθε πολλά εκείνος γελούσε.Αντιστοίχως θέλησα να διαλέξω αυτοκίνητα που θα μας/σας μάθαιναν κάτι που αρκετοί υστερούν -το στρίψιμο με το γκάζι-.Να μάθουμε/εξοικειωνόμαστε δλδ με τη μεταφορά βάρους κ την ανάγκη ισορροπίας ιδίως του πίσω άξονα.

 

Όπως τονίζει κ ο gchristod δήλωσα εξαρχής πως αν το ένα είναι αρκετά ταχύτερα από το άλλο θα μπορούσαμε να το κάνουμε multiclass.

 

Άμεσα μετά το ποστάρισμα του νήματος ξεκίνησε η ¨γκρίνια¨ -εννοώ εποικοδομητική κριτική-.Κ αυτό γιατί προσπαθούσατε να φέρετε στα μέτρα σας το κόμπο.Τη μια δεν σας άρεσε το αρτικόλεξο drift γιατί μάλλον σημαίνει κάτι κακό, την άλλη απείχε η χρονική ισοδυναμία από το αναμενόμενο κλπ.Βγάλτε μια λίστα αν είναι έτσι με τα αποδεκτά προς ¨επιλογή¨ κόμπο για να μην γίνετε όλο αυτό.

 

Θεωρούσα αδιανόητο κ αντιπαραγωγικό για το σύνολο να μπω στο νήμα κάθε βδομάδας κ να πω στον επιλέγοντα αυτό είναι λάθος/δεν ταιρίαζει κοκ.Ό,τι περίεργο/ανισόρροπο/ξεκάρφωτο/ιδιαίτερο/συνηθισμένο/βαρετό κ αν διάλεγε κάποιος θα έμπαινα να το τρέξω αφενός για την παρέα κ αφετέρου γιατί έτσι είμαι από τη φύση μου.Η προσαρμοστικότητα άλλωστε είναι ίδιον του είδους μας.

 

Επίσης δεν καταλαβαίνω τις αποχές αλλά θα το αφήσω ασχολίαστο -χμμμ μόλις το σχολίασα μάλλον-

Γιατί για μένα απόλαυση/διασκεύδαση στο ''ψεύτικο που κάνουμε εδώ'' είναι αυτό το αδιάκοπο χόρεμα με την πρόσφυση.

 

Κ κάπου εδώ τελειώνει το μικρό αυτό essay των 4000 λέξεων συζητώντας για κάτι τόσο σημαντικό όπως η επιλογή κόμπο.

 

υγ:έχοντας εξάρει την οδηγητική δεινότητα των περισσότερων παιδιών που τρέξαμε μαζί θεωρώ περίεργο πως ενώ έχουν οδηγήσει δυσκολότερα κόμπος αποδεικνύοντας το ιδιαίτερα ελαστικό comfort zone τους,θα ¨δυσκολεύονταν¨ με το συγκεκριμένο.

 

υγ2:βάλτε ό,τι σας βολεύει καλύτερα

 

υγ3:Ιάσονα σόρρυ που δεν έψαξα περίσσότερο από 20 λεπτά της ώρας το κόμπο :)

Έγινε επεξεργασία από sosna
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

34 minutes ago, gchristod said:

Single screen, μου φαίνεται αρκετά αληθοφανές

 

Οδηγώντας στην πίστα θα δεις ότι η όρασή σου δεν επηρεάζεται καθόλου από το εσωτερικό περιβάλλον του αυτοκινήτου.

Αισθάνεσαι πραγματικά πως ο δρόμος μαζί με τα άκρα του καπό (αν τα βλέπεις - θέση οδήγησης, ύψος οδηγού κλπ) είναι το 90% της όρασής σου.

Στη φωτογραφία που ανέβασες δεν είναι ούτε το 40%.

 

Φυσικά δεν μιλάω για τα γραφικά αν εννοούσες αυτό.

είμαστε :offtopic2:

Link to comment
Share on other sites

πριν 37 λεπτά, το μέλος thazio έγραψε:

Φυσικά δεν μιλάω για τα γραφικά αν εννοούσες αυτό.

Όχι, δεν εννοούσα τα γραφικά, το field of view εννοούσα. Κάποτε πριν χρόνια οδηγούσα κι εγώ από το καπό, απλά πλέον μου φαίνεται πιο immersive να βλέπω το ταμπλό χωρίς τιμόνι. Personal preferences, και δικαιολογία να ποστάρω τη φωτό :p

Τέλος του off topic.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.